Forums » Informatief » Algemeen » [FA] Fokkerij en Afstamming » [KS-MK] Kraamstal - Merries Kijken |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 2 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
Plaats een nieuw onderwerp |
Vos x vos... deel II. |
---|
Mer1980 | |
![]() |
Wauw wat een knap veulen ook Lavender plaaaaaaaaaatje echt waar. Ik snap de combi het is een hele fijne.
|
Laatste bericht |
![]() |
Fnanne | |
![]() |
Lyona schreef Ze ziet er goed uit! En al over een derde van de dracht, dat is toch al een heel eind! Gaat best snel alweer ![]() ![]() Ik hoop op gek veel wit, en net zo fijn bewegen als Lavender ![]() Iris82 schreef Mocht je nog overwegen om m te verkopen hebben we hier nog wel een 5* huisje voor m. ![]() ![]() Dankjewel ![]() ![]() Voorlopig mag hij blijven ![]() Mer1980 schreef Wauw wat een knap veulen ook Lavender plaaaaaaaaaatje echt waar. Ik snap de combi het is een hele fijne. Dankjewel, en inderdaad; fijne combi ![]() Hij had ook nog een eigen topic --> [KS-ITP] Lavender ruim vijf maanden. ![]() |
![]() |
Cheytjuh | |
![]() |
Ik ga ook volgen, wat een fijn veulen dit jaar en snap dat je terug hebt gedekt !
![]() |
![]() |
Fnanne | |
![]() |
Tijd weer voor een update
![]() Linde is 191 dagen drachtig alweer... Gaat snel! Bijna de 200 over, dat voelt toch weer als een magische grens ![]() Vandaag mocht ze mijn jongste rond hobbelen, die wil leren paardrijden ![]() En Lavender groeit lekker door, vandaag op de foto met zijn mooie lint, dank allemaal!! ![]() |
![]() |
Fnanne | |
![]() |
218 dagen drachtig
![]() Wij wensen iedereen mooie dagen toe. |
![]() |
Bootsiebob | |
![]() |
Fijne dagen!
Mooie foto‘s ![]() ![]() |
![]() |
Fnanne | |
![]() |
230 dagen vandaag, geen buikfoto, wel haar knappe koppie
![]() ![]() Nog tien dagen,dan wordt het echt aftellen... En Lavender wordt een grote peuter ![]() |
![]() |
ElfBeau_067 | |
![]() |
Fnanne schreef 230 dagen vandaag, geen buikfoto, wel haar knappe koppie ![]() ![]() Nog tien dagen,dan wordt het echt aftellen... [ [url=m/hHxA5j.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/yDneDC.jpg]Afbeelding[/url] ] En Lavender wordt een grote peuter ![]() Oeehh! Ik volg!! |
![]() |
mar_fay | |
![]() |
Spannend! Ik duim voor een fijne bevalling
![]() |
![]() |
Fnanne | |
![]() |
Leuk dat jullie volgen ook
![]() Wat een natte bende is het momenteel... Linde is nu 242 dagen drachtig ![]() ![]() Nog 98 te gaan tot de 340, en nog 78 totdat ze veilig is. Sinds dit weekend is Lavender ook gespeend, dus we gaan echt de laatste maanden in ![]() Mooi rond ![]() Beetje nat ![]() Buikje ![]() En niet helemaal scherp, maar ze beweegt nog lekker ![]() Wie durft een gokje te wagen? Ik hoop zelf op een vosse merrie met vier hoog wit, extreme bles en gekke vlekken op allerlei plekken. En dan op 26 april ![]() |
![]() |
Ania | |
![]() |
Fnanne schreef Leuk dat jullie volgen ook ![]() Wat een natte bende is het momenteel... Linde is nu 242 dagen drachtig ![]() ![]() Nog 98 te gaan tot de 340, en nog 78 totdat ze veilig is. Sinds dit weekend is Lavender ook gespeend, dus we gaan echt de laatste maanden in ![]() [ [url=m/1P6KdP.jpg]Afbeelding[/url] ] Mooi rond ![]() [ [url=m/9O59Ei.jpg]Afbeelding[/url] ] Beetje nat ![]() [ [url=m/C2oMr3.jpg]Afbeelding[/url] ] Buikje ![]() [ [url=m/P83gbq.jpg]Afbeelding[/url] ] En niet helemaal scherp, maar ze beweegt nog lekker ![]() Wie durft een gokje te wagen? Ik hoop zelf op een vosse merrie met vier hoog wit, extreme bles en gekke vlekken op allerlei plekken. En dan op 26 april ![]() Ze is prachtig! Heb haar zaterdag nog even mogen bewonderen. En Lavender ook. ![]() |
![]() |
Dieuwke_ | |
![]() |
Ik ben zo benieuwd wat ze er van bakt! Ik zit ook te twijfelen om Imposant te gebruiken als ik de foto's van Lavender zie
![]() |
![]() |
Fnanne | |
![]() |
Ania schreef Ze is prachtig! Heb haar zaterdag nog even mogen bewonderen. En Lavender ook. ![]() ![]() Ik heb je inderdaad gemist ![]() Iets met vroeg opstaan ![]() Snel maar eens bijkletsen ![]() Dieuwke_ schreef Ik ben zo benieuwd wat ze er van bakt! Ik zit ook te twijfelen om Imposant te gebruiken als ik de foto's van Lavender zie ![]() Oh tof!! Ja, ik ben om, kan hem aanraden. Anders een keertje gaan bezichtigen ![]() |
![]() |
zwanepol | |
![]() |
Vos ✅
Hoge witte benen ✅ Extreme bles ✅ Gekke vlekken op allerlei plekken ✅ Merrie ❌ ![]() |
![]() |
Fnanne | |
![]() |
zwanepol schreef Vos ✅ Hoge witte benen ✅ Extreme bles ✅ Gekke vlekken op allerlei plekken ✅ Merrie ❌ ![]() ![]() ![]() En op welke datum? ![]() |
![]() |
zwanepol | |
![]() |
27 april? Vindt je dat leuk? Dan wordt hij feestlijk verwelkomt
![]() |
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 2 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Informatief » Algemeen » [FA] Fokkerij en Afstamming » [KS-MK] Kraamstal - Merries Kijken |
Inloggen |