Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 75 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Foto] 2020 veulens

 
Profiel   

Ze is zo leuk! Wel echt nog een puppy <3

Hier gaat het ook goed, zal zo eens updaten. Deel vooral veel in de groepsapp.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 11:30 



 
Profiel   

Daar zit ik niet in, dus ik dacht, ik gooi het topic even omhoog :D

Noura is echt nog een gup. Heb ook besloten nog zeker een jaar te wachten voor er iemand op gaat. We zijn al wel wat aan het doen. Grondwerk, singeltje om, denk werk, aan de hand werken. Zodat ze wel haar lijf ontwikkelt. Mentaal is ze ook nog een garnaal. Super leergierig, super slim, maar snel overprikkeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 12:16 



 
Profiel   

Ja dat doen wij ook. Ik wil ook nog niet dressuurmatig ohz beginnen. Eerst adh en wennen aan het feit dat ik er ook af en toe eens bovenop zit ipv er naast. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 14:26 



 
Profiel   

Ze ziet er goed uit!!

Parker doet het ook super! We doen ook lekker veel grondwerk, schriktraining, hersenwerk en dressuur aan de hand. Ook longeer ik hem af en toe even. Niet lang maar gewoon om het spelenderwijs te leren. En hij doet dat echt super! Luistert heel goed naar mijn commando! Hij vind alles leuk!

Twee weken terug hadden we een fotoshoot <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 20:16 



 
Profiel   

Oh wow, wat een prachtige foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 21:24 



 
Profiel   

Knap dier is het toch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 23:19 



 
Profiel   

Prachtige foto’s!

Van m’n ene bijna 3 jarige durf ik haast geen foto’s te plaatsen die lijkt meer 2. Maar goed ben al blij dat ze er beetje “fatsoenlijk” uit ziet nu. Hopen dat ze zomer haar goed gaat doen.

M’n welsh A is dan zo goed als bijna volledig uitgegroeid haha.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 08:39 



 
Profiel   

@janine. Geeft toch niet. Ze hebben allemaal hun groeiproces. Alleen maar leuk om de vergelijking te zien straks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 10:37 



 
Profiel   

Gister nog wat foto’s gemaakt van Parker <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 11:50 



 
Profiel   

Oh wauw, hij is echt knap! <3

Hier kijk ik heel erg naar het individu, vooral mentaal, wat de paarden al kunnen. Loulou maakt redelijk wat kilometers, met name naast de fiets of als handpaard naast haar moeder. En ze is begeleidpaard bij de eerste wandelingen van mijn 2022 veulen. Liv gaat ook geregeld mee op pad, maar kan best wel ontploffen, dus meestal ga ik lopend. Toevallig staat vandaag op de planning naast de fiets te proberen.

Loulou kent het hoofdstel en vond dit weinig boeiend. Ik heb er ook al eens op gezeten tijdens het poetsen. Ik had het idee dat Liv het hoofdstel vooral als stress ervaarde en er nog niet klaar voor is. Aangezien zij (itt Loulou) altijd licht aan de hand blijft, doen we haar dus voorlopig met halster/bitloos.

Zoals ik het nu inschat kan het wel eens zijn dat Loulou van de zomer haar eerste kilometers onder het zadel maakt, maar dat dat met Liv nog een stukje langer duurt.

Liv is trouwens wel mega fanatiek wat betreft vrijheidsdressuur, dus dat doen we ook vaak (10 min per keer dan maar wel). Ze komt er zelfs om vragen tijdens mijn mest rondje

Loulou afgelopen weekend


Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 12:00 



 
Profiel   

Wat leuk om ze weer te zien allemaal <3
Ze ontwikkelen allemaal op hun eigen tempo en zeker als ze wat pech hebben gehad duurt het gewoon wat langer. Geeft helemaal niets hoor die kun je hier best laten zien.
Zal straks een kijken of ik van die van mij nog wat foto’s heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 12:28 



 
Profiel   

Ja, hier krijgt ze ook alle tijd hoor. Noura is echt nog een gup, ook al wordt ze in maart al 3. Geeft niks, laat ik haar gewoon een jaartje extra staan. Ik heb geen haast :D
In haar lijf is ze nog aan het groeien, momenteel weer overbouwd. En gewoon nog ielig, weinig body. Die moet eerst nog wat meer uit gaan zwaren.
Maar om haar zowel fysiek als mentaal op te bouwen, doe ik ook zeker al wat met haar. Wandelen doen we al vanaf veulen af aan. Grondwerk, maar ook al voorbereidend werk voor dressuur aan de hand (voor de westernpoownie :D ), hersenwerk, ze heeft al een bbp en zadel op gehad, singeltje om gehad, kent de basis van het longeren. Maar nooit langer dan 10-15 minuten. Dan is het emmertje vol. Gelukkig is ze heel expressief, dus je kunt goed zien wanneer de luikjes dicht gaan :D
Maar er echt op gaan zitten is nog lang niet aan de orde bij haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 13:20 



 
Profiel   

Heerlijk toch om zo met ze bezig te zijn!! Ik kan er echt van genieten!! Ik ben Parker ook aan het leren inparkeren. Hij snapt het al vrij goed! Ik dacht travers kan hij ook dus dan is leren inparkeren niet heel moeilijk meer. En het gaat super! Draait al mooi naar me toe, nu nog wat finetunen:P

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 13:25 



 
Profiel   

Vandaag een poging tot filmen gedaan. Hij doet het zo mega goed al! :wow:






Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 21:20 



 
Profiel   

magootie schreef
Vandaag een poging tot filmen gedaan. Hij doet het zo mega goed al! :wow:

[ Video ]

[ Video ]

[ Video ]


Echt heel leuk!
Zo enthousiast dat ‘ie nog wat te ver door bonjourt. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-23 10:44 



 
Profiel   

Haha ja het moet nog gefinetuned worden :P hij vind het zo leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-23 19:46 



 
Profiel   

Wat leuk alle puppies nog eens te zien. Wat zijn ze mooi geworden. Volwassen en toch nog babies. Drie jaar worden ze alweer dit jaar. De tijd is voorbij gevlogen! Hier wat foto’s van onze Paso Doble WFTM (v. WV Saron), oftewel Pumba:


[ img ]
Altijd aan het keten met vriendje Pino


[ img ]


[ img ]
Malle eppies


[ img ]



[ img ]
Hier vind ik ‘m enorm lijken op z’n oom Liberty (v. Creool)


[ img ]
Mooi koppie


[ img ]

Hij is inmiddels 1.64/1.65 een mooie maat. Van ons hoeft hij niet meer te groeien, maar we vrezen dat hij nog niet klaar is. Als ie maar niet z’n oom achterna gaat, want die was 1.79. We gaan het zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-23 20:22 



 
Profiel   

Die oogt wel al heel volwassen zeg! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-23 21:54 



 
Profiel   

magootie schreef
@janine. Geeft toch niet. Ze hebben allemaal hun groeiproces. Alleen maar leuk om de vergelijking te zien straks!


Ik hoop het ! Jelske heeft zo’n slechte start gehad dat soms afvraag of ze echt helemaal bij gaat trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-23 21:58 



 
Profiel   

Knappe Pumba <3 Hij is van dat jaargang echt het meest volwassen, onze 2 P-tjes dames zijn enorme puppies vergeleken met hem :D

Zo blij dat hij bij jullie is gekomen en ik hem mag volgen, hij is enorm knap geworden en toch een stukkie groter dan ik zelf had voorspeld ;) Had Phoebe wel een paar cm van mogen meekrijgen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 01:37 



 
Profiel   

@Magootie : Wat is die van jou ook een knapzak zeg!

Ik durf mijn Ptjes ook niet te laten zien denk ik ;) Wat zijn die nog puppy en jeugdig vergeleken met de meeste hier :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 01:38 



 
Profiel   

Wat maakt het uit? Ieder paard groeit nu eenmaal anders :j
Ik ben juist wel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 09:35 



 
Profiel   

3 jaar bijna alweer :o wat gaat de tijd snel!
Leuk om al die vooruitgang bij de jonkies te volgen.

Manu mag langzaam iets meer aan het werk maar ik merk dat haar koppie snel vol zit. Dus we doen nog maar kort af en toe wat. Ik denk dat ik haar van de zomer in ga rijden en dan de winter weer weg zet en dan volgend jaar zomer op pak. Maar het ligt er een beetje aan hoe ze het oppakt en hoe haar concentratie is.

Ze staat momenteel een beetje stil in het groeien kwa hoogte maar is vooral in de breedte aan het groeien. Ze is echt een tankje!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 10:03 



 
Profiel   

Hoe groot is Manu nu? Noura wordt echt groot voor een paint. Die gaat uiteindelijk de 1.60 wel halen vermoed ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 10:07 



 
Profiel   

Cheytjuh schreef
@Magootie : Wat is die van jou ook een knapzak zeg!

Ik durf mijn Ptjes ook niet te laten zien denk ik ;) Wat zijn die nog puppy en jeugdig vergeleken met de meeste hier :o

Mijn ruintje is ook nog enorm puppy hoor, ik zal een deze dagen hem eens op de foto zetten. Als je zegt dat hij 2 is, geloof je het ook. Gisteren op de hengstenkeuring waren leeftijdsgenoten van hem, wauw wat een verschil bij veel hengsten, hoe volwassen al.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 11:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 75 van de 79 [ 1958 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen