Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 19 [ 463 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zilver werkt aan haar volgende parel!

 
Profiel   

Mooi paard! Dan zal ik het even beter formuleren, ik hou zelf niet zo van Spaanse paarden, danwel lusitano, PRE, andalusiër, cruzado enzo. Ze zijn mooi om te zien maar vaak is het daar ook wel een beetje mee gezegd :o Ik zal er dan ook niet mee kruisen. Sowieso vind ik dat niet bij Zilver passen

Knolselder ja Perry is zeker mooi geworden! Wellicht ken je zijn eigenaresse ook wel. Die heeft 2 minipaarden dekhengsten. Shine en Bowie. Heel slecht maar weet de volledige stamboeknaam niet :o Dus misschien heb je hier wel niks aan :+
Ja Laventhe is enorm knap. Zo'n één in champagne teken ik voor! Laventhe heb ik destijds als 1.5 jarige verkocht. Maar enorm bijzonder om op je eigen fokproduct te mogen rijden <3

Pien2010 dankje! Ben ook ontzettend trots op haar!

Lunameyza die manen kreeg ze al heel vroeg! Maar nooit gedacht dat het zo lang zou worden! Erg mooi :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 20:38 



 
Profiel   

Wauw . Laventhe is ook al zo knap ,wat een sprekend hoofd heeft ze. Zilver bakt ze goed af allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 20:48 



 
Profiel   

Shine en Bowie ken ik wel, zeker Bowie.Maar ik weet even niet meer wie de eigenaar is _O-

Ik zou al zin hebben om een leuke merrie te kopen om door Perry te dekken, haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 21:10 



 
Profiel   

We vonden t super leuk dat je er was. Blijft toch ook "jouw" veulentje.
Tot snel weer! En bedankt voor de prachtige foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 22:05 



 
Profiel   

Ooh Laventhe, ze is zo knap!

Misschien in de toekomst nog maar een keer terug dekken met Bartele!

Perry is ook gaaf geworden!

Het is dat ik niet 2 paarden kan onderhouden, anders was hij ook een leuke date voor die van mij geweest!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 22:54 



 
Profiel   

Ik vind Spaanse paarden ook heel mooi. Maar om ze te houden is voor mij iets te veel van het goede. Want ze zijn geloof ik best lastig om te berijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 09:43 



 
Profiel   

Laventhe is echt een heel mooi dier geworden zeg, wat een mooi behang ook!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 10:45 



 
Profiel   

Laventhe heeft ook heel erg die goeiige, warme uitstraling die Zilver ook heeft <3 Wat tof dat jij als fokker ook hebt mogen rijden! Lijkt me echt de kroon op je werk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 11:19 



 
Profiel   

Wat leuk dat je langs je oude veulentjes gaat. Laventhe is echt prachtig, {:} Hoe groot is ze nu?


Zilver nog even de laatste lootjes. Ben benieuwd wat ze met Markus ervan heeft gebakken.

En goed nieuws dat Perry is goedgekeurd. Ga je met Zilver dit jaar naar Perry toe voor te dekken. Of kun je thuis KI doen van hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 11:25 



 
Profiel   

Wat een tof paard is Laventhe!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 16:12 



 
Profiel   

Wat een plaatje zeg! Vooral de 6e en 9e foto!
Wat een prachtig paard. Zilver maakt ze wel echt heel mooi. Nu al nieuwsgierig hoe Minthe gaat worden als volwassen paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 20:40 



 
Profiel   

Jazzejam zeer waarschijnlijk komt hij beschikbaar via KI. Dan kan zilver ook gewoon lekker thuis blijven. Dit is echter nog niet helemaal zeker. Dit zal binnenkort wel bekend worden :j
Laventhe is vorig jaar gemeten op 1.63cm

ElfBeau_067 opzich zijn ze niet lastig. Maar die krabbelende korte gangen hou ik zelf niet zo van :o

Getty_Maan 2 maal dezelfde hengst gebruiken zou ik zonde vinden. Tevens vond ik bartele niet verbeteren op beweging,wel op type. Zit wel aan Bartele zoon Teun 505 te denken :j

Dankjewel allemaal! Ben echt enorm trots op Laventhe. En natuurlijk op haar super eigenaresse

Vandaag was ik bij baby nummer 2. Bijna (over 2 dagen) 2 jarige Silvester. Een Omer 493 zoon. Hij heeft dezelfde oogopslag. Erg makkelijk en braaf paard. Wel echt hengst :+
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 23:01 



 
Profiel   

ooee ik volg nog even mee! Een Markus x Pier, mijn 2 favo hengsten <3 <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 02:02 



 
Profiel   

Laventhe is wel echt een plaatje. Misschien wel de mooiste voor mij persoonlijk.

Silvester wordt flink! Stoere hengst om te zien, veel power straalt hij uit. Worden zijn manen bijgehouden of wil het bij hem niet zo groeien?
Ik mis bij hem, zo van de foto, het oog dat Zilver, Laventhe en Minthe wel hebben. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 08:28 



 
Profiel   

Ook mooi dit hengstje, maar anders mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:29 



 
Profiel   

Wat een dropje zijn al “je” nakomelingen! Silvester is ook echt heel schattig! Hij straalt wel dat Zilver-achtige uit als je begrijpt wat ik bedoel. Of is Zilver z’n moeder niet? Echt leuke veulens, althans, zo klein zijn ze al niet meer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 20:24 



 
Profiel   

cruesli schreef
ooee ik volg nog even mee! Een Markus x Pier, mijn 2 favo hengsten <3 <3 <3 <3

Leuk dat je mee volgt <3 Ze zijn beide erg gaaf ja!


ElfBeau_067 schreef
Wat een dropje zijn al “je” nakomelingen! Silvester is ook echt heel schattig! Hij straalt wel dat Zilver-achtige uit als je begrijpt wat ik bedoel. Of is Zilver z’n moeder niet? Echt leuke veulens, althans, zo klein zijn ze al niet meer!

Ik snap wat je bedoeld. Ik zag ook direct een kleine (grote :+ ) Zilver staan. Hij hinnekte heel lief naar mij. En dat klonk ook net zijn moeder. Ik ben gek op haar nakomelingen hihi

pien_2010 schreef
Ook mooi dit hengstje, maar anders mooi!

Ik snap wat je bedoeld! Hij is ook wat barokker vind ik. Minder luxe. Maar dat heeft ook wel weer wat!

StalMelyn schreef
Laventhe is wel echt een plaatje. Misschien wel de mooiste voor mij persoonlijk.

Silvester wordt flink! Stoere hengst om te zien, veel power straalt hij uit. Worden zijn manen bijgehouden of wil het bij hem niet zo groeien?
Ik mis bij hem, zo van de foto, het oog dat Zilver, Laventhe en Minthe wel hebben. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ben het met je eens. Laventhe is de knapste. Dan vind ik Silvester de beste bewegen. Wat loopt hij met een enorme kracht :wow: en Minthe...dat js gewoon mijn alles, mijn knuffel, mijn toekomst. Zo heeft elk veulen weer wat hihi. Qua oog zal hij meer het oog van Omer hebben. Dat viel mij op toen de koper van aankomend veulen ze naast elkaar zette
[ img ]
[ img ]
Zijn manen worden niet bijgehouden. Hij staat in het zwarte woud en daar zijn echt abnormaal veel kleine rot vliegjes. Ik had er ook enorm last van en Silvester moest hier heel erg aan wennen. Eerste dag had hij direct al gezwollen koker, buik en benen van al die vliegjes. Hij heeft dan helaas ook alles afgeschuurd. Het gaat nu gelukkig weer helemaal goed en is gewend aan al die vliegjes. Hij schuurt niet meer. Zelfs nu in de winter zijn er enorm veel zwermen vliegjes! Niet normaal.
De manen zijn bijna in een record tempo weer aangegroeid. Ik denk zeker dat ze zo lang als Laventhe kunnen worden, maar betwijfel of dat het gaat doen omdat de eigenaar de paarden nooit vlecht. Dan zullen de manen constant gaan afbreken en nooit lang worden

Meneer is vandaag 2 jaar *\o/*
[ img ]
[ img ]
Niks veranderd toch :o

Zilver moet nog maar 34 dagen, dat gaat ook snel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:05 



 
Profiel   

Je hebt het ooit vast wel verteld, maar waar is Silvester heen verhuisd? Ik weet Duitsland, maar welke regio?
Vind ook hem heel aansprekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 11:24 



 
Profiel   

Oh, ik vind zijn hele hoofd om zijn vader lijken! Stoere vent hoor. Van de foto al machtig om te zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 14:46 



 
Profiel   

Wat een knapperds!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 13:38 



 
Profiel   

thequeensmum schreef
Je hebt het ooit vast wel verteld, maar waar is Silvester heen verhuisd? Ik weet Duitsland, maar welke regio?
Vind ook hem heel aansprekend!

Nabij het Zwarte Woud! De bergen op de achtergrond is Schwarzwald!

ElfBeau_067 schreef
Wat een knapperds!

Dankje!

StalMelyn schreef
Oh, ik vind zijn hele hoofd om zijn vader lijken! Stoere vent hoor. Van de foto al machtig om te zien

Ja hij lijkt er veel op! Toch zag ik ook veel van Zilver terug. Dankje! Vind hem ook wel stoer :j

Zilver heeft haast ineens :+ Binnen 20 dagen van niks naar dit
Dit was begin maart
[ img ]
Ontwikkelingen nu
[ img ]
Ik heb haar even gefatsoeneerd. Nieuwe vlecht en even poetsen. De 8e is ze alweer 10 maanden drachtig!
Ze glimt zo mooi!
[ img ]
Lieverd
[ img ]
En wel dik :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 23:21 



 
Profiel   

Daar źit schot in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 07:52 



 
Profiel   

Ze maakt haast met d´r uier, Bo heeft nog maar theezakjes haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 08:53 



 
Profiel   

Dat gaat idd erg hard zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 16:19 



 
Profiel   

kiki1976 schreef
Ze maakt haast met d´r uier, Bo heeft nog maar theezakjes haha

Oh dan lijkt het nog zo lang hahaha. Ze was er erg laat mee. Nu ineens haast

Hele productieve dag vandaag. De geboorte bak staat klaar met de benodigdheden voor de bevalling
[ img ]

Ik ben bezig geweest met het geboortealarm te instaleren. Die is in principe klaar om te gebruiken. Alleen nog een batterij er in. Maar dat doe ik nu nog niet want het is nog niet noodzakelijk en die gaan behoorlijk snel leeg. Dan blijf ik batterijen kopen :P
En een enorm gevecht gehad met de camera en WiFi en WiFi versterkers. Man.... elk jaar weer ellende. Maar hij doet t. Wel met vertraging op de lijn, maar beter iets dan niets
[ img ]
[ img ]
Terwijl mijn vriend en ik met de camera aan het vechten waren was dikkie dik lekker aan het eten :+
[ img ]
[ img ]


Ik haal het goklijstje er weer even bij. Mocht ik iemand vergeten zijn of wil je een gokje wagen dan hoor ik het wel :D
Goklijstje!
8 mei uitgerekend. 24 april veilig
28 april - hengst - LyonaHorse
1 mei - hengst - Dojebo
5 mei - merrie - Gitana
5 mei - merrie - Renee1991
6 mei - merrie - Plop1997
7 mei - merrie - Daks
7 mei - hengst - nardxash
11 mei - hengst - Kabayo
11 mei - hengst - PineApple
11 mei - hengst - Naomiiii
12 mei - merrie - Deugenietje
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 17:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 19 [ 463 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen