Forums » Informatief » Algemeen » [FA] Fokkerij en Afstamming » [KS-MK] Kraamstal - Merries Kijken |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 34 van de 40 [ 988 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 40 Volgende |
Plaats een nieuw onderwerp |
Zal '23 Stal Muronia weer een Groningertje brengen? |
---|
Prrrr | |
![]() |
Dat hoofdje is echt TE schattig
![]() |
Laatste bericht |
![]() |
Avalanche | |
![]() |
corinadrenth schreef Ik heb het idee dat hengsten over algemeen wat terughoudend zijn. De hengsten die ik heb gehad waren schijters terwijl de merries echt op je af kwamen Ik deel die ervaring ![]() |
![]() |
Hevonen | |
![]() |
Muronia schreef Leo was ook de roepnaam van zijn vader Löwenkönig. Ik vond dat ook de meest logische maar dat voelt een beetje gek dan. Maak je er Leopold van, minstens zo koninklijk. Roepnaam Leo ![]() |
![]() |
Prrrr | |
![]() |
LEOPOLD! De eerste
![]() Ik dacht overigens ook aan Simba, maar daar verwacht ik toch meer een Welsh B bij uit een clubje manegeponies die ook allemaal tekenfilmnamen hebben... |
![]() |
marley93 | |
![]() |
Prrrr schreef LEOPOLD! De eerste ![]() Ik dacht overigens ook aan Simba, maar daar verwacht ik toch meer een Welsh B bij uit een clubje manegeponies die ook allemaal tekenfilmnamen hebben... +1, Leopold!! ![]() |
![]() |
Muronia | |
![]() |
Corina dat heb ik inderdaad vaker gehoord. Ik ben blij dat ik nu ook eens een hengstje heb, leerzaam! Veronia is veel strenger voor hem dan dat ze voor Elonia was, ik vermoed dat ze haar hoefjes er nog wel vol aan krijgt!
Vandaag vond ik hem weer bruin, gisteren dacht ik vos en eergisteren ook bruin. Toverbal is het ![]() Leopold....??? ![]() ![]() Zie hier, zijn allereerste oeps-momentje ![]() |
![]() |
marley93 | |
![]() |
Een vos kan nooit zwarte haren hebben toch? Ik zie toch wel zwart in de staart?
|
![]() |
Muronia | |
![]() |
Klopt hoor, theoretisch zou hij denk ik bruin moeten zijn, maar hij lijkt zo rood. Heb ik weer he, zoiets
![]() |
![]() |
Janinevv | |
![]() |
Mijn bruine was ook aardig rood dacht ik.
Ik ga even opzoek ![]() |
![]() |
Zerena | |
![]() |
Och heerlijk bekkie
![]() |
![]() |
Prrrr | |
![]() |
Gewoon een mooie kleur roodbruin, maar wel bruin
![]() Kijk hem daar nou beteuterd zitten ![]() |
![]() |
marley93 | |
![]() |
Muronia schreef Klopt hoor, theoretisch zou hij denk ik bruin moeten zijn, maar hij lijkt zo rood. Heb ik weer he, zoiets ![]() Ik herken het, ik heb er ook zo één lopen. In zijn paspoort staat ook dat hij vos is, hij oogt ook rossig, maar ik zie er toch echt zwarte haren in. ![]() |
![]() |
balance | |
![]() |
Welkom, Leon
![]() Wat zal het stamboek blij zijn met deze jongeman ![]() |
![]() |
Avalanche | |
![]() |
marley93 schreef Een vos kan nooit zwarte haren hebben toch? Ik zie toch wel zwart in de staart? Vossen hebben regelmatig donkere haren in de staart hoor, of zelfs zwart. |
![]() |
Avalanche | |
![]() |
Mijn eigen en deze dame is 100% een vos. |
![]() |
mooney | |
![]() |
Is een bruintje hoor!
Volwassen vossen hebben inderdaad weleens donker haar in de staart zitten. Bij veulens is dit wel echt een teken van bruin zijn, zo'n zwarte kern in de staart en verder bruinig. De zwarte oorpuntjes/lijntjes verraden het ook vaak. Leon is leuk! |
![]() |
Sintara | |
![]() |
Mijn bruine paard heeft een vos kleurige pluk in de staart, dat schijnt ook niet te kunnen maar is toch zo
![]() |
![]() |
Knolselder | |
![]() |
Hij is gewoon bruin hoor, die zwarte oorpuntjes en de donkere huid bij de geboorte zeggen normaal alles.
Dat sommige vossen een zwarte staart lijken te hebben is gewoon gecentreert rood piment. Ze kunnen soms heel goed gecamoufleerd zijn die paarden. |
![]() |
Cayenne | |
![]() |
Lionel is een leuke naam
![]() Edit: Ik zie dat het Leon is geworden ![]() |
![]() |
emily68 | |
![]() |
Mijn vosveulen van twee jaar terug was veel roziger vooral rond de ogen, ik denk dat dit toch wel een bruine is. |
![]() |
Avalanche | |
![]() |
Mijne had een zwarte rand om de ogen. Is toch echt een vos.
Knolselder schreef Hij is gewoon bruin hoor, die zwarte oorpuntjes en de donkere huid bij de geboorte zeggen normaal alles. Dat sommige vossen een zwarte staart lijken te hebben is gewoon gecentreert rood piment. Ze kunnen soms heel goed gecamoufleerd zijn die paarden. Nou de mijne heeft echt zwarte haren in de staart. Sommige vossen hebben sooty en dus zwarte haren in manen en staart. Nog steeds vos. |
![]() |
marley93 | |
![]() |
Avalanche schreef Mijne had een zwarte rand om de ogen. Is toch echt een vos. Knolselder schreef Hij is gewoon bruin hoor, die zwarte oorpuntjes en de donkere huid bij de geboorte zeggen normaal alles. Dat sommige vossen een zwarte staart lijken te hebben is gewoon gecentreert rood piment. Ze kunnen soms heel goed gecamoufleerd zijn die paarden. Nou de mijne heeft echt zwarte haren in de staart. Sommige vossen hebben sooty en dus zwarte haren in manen en staart. Nog steeds vos. Weer wat geleerd! Heb me net een beetje ingelezen over het sooty gen, dat kan een beste instinker zijn inderdaad. ![]() |
![]() |
Knolselder | |
![]() |
Avalanche schreef Mijne had een zwarte rand om de ogen. Is toch echt een vos. Knolselder schreef Hij is gewoon bruin hoor, die zwarte oorpuntjes en de donkere huid bij de geboorte zeggen normaal alles. Dat sommige vossen een zwarte staart lijken te hebben is gewoon gecentreert rood piment. Ze kunnen soms heel goed gecamoufleerd zijn die paarden. Nou de mijne heeft echt zwarte haren in de staart. Sommige vossen hebben sooty en dus zwarte haren in manen en staart. Nog steeds vos. Sooty maakt de haren misschien wel donkerder (na verloop van jaren), maar het gaat een vos geen zwarte haren geven. Wel kan het rood zich in bepaalde delen zoals de staart gaan concentreren zodat de haren heel donker worden. En dan heb je nog vossen die voor het oog zwart lijken. Maar het is en blijft een vos. In elk geval, hij is leuk gelukt! |
![]() |
Muronia | |
![]() |
Dat is een ding wat zeker is. Hij is gezond, leuk en ik vind hem knap. Hij wordt steeds nieuwsgieriger
![]() |
![]() |
pien_2010 | |
![]() |
Wat een leuke foto's van jullie.
|
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 34 van de 40 [ 988 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 40 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Informatief » Algemeen » [FA] Fokkerij en Afstamming » [KS-MK] Kraamstal - Merries Kijken |
Inloggen |