Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 320 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 504  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2023

 
Profiel   

Nieky1993 vraagt het mij ook af #) dit was haar uier deze morgen. 1 van de 2 kanten is precies toch een beetje meer gevuld weer. Die van jou maken het ook spannend!!

[ img ]

Kabayo ik vraag het mij ook af, slapen heb ik de afgelopen dagen niet veel gedaan :P maar dat kan ik gelukkig (hopelijk) later in halen :P was wat een knappe hengst!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 10:38 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de nieuwe veulens!

Een aantal maken het weer spannend, flinke uiers komen er voorbij..

Ooh jammer, heb de korting gemist. Had wel wat fiberbeed en SP kunnen hebben..

Tanita is vandaag 348 dagen drachtig :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 11:10 



 
Profiel   

imani_abby ben benieuwd die van mij hebt dit ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 11:19 



 
Profiel   

Pff Vulina, die heeft ook nog niet veel uier voor de tijd van de dracht.

Balko, heel begrijpelijk hoor, sterkte en succes met de verkoop.

Kabayo, mooie hengst die je te koop hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 11:19 



 
Profiel   

Balko schreef
Jet ik verkoop haar nu drachtig.
Dus als jullie nog een merrie zoeken of iemand weten die wat zoekt;
https://www.sporthorses.nl/advertentie/ ... desperado/

Spannend Nieky!


Heb je de prijs voor haar alleen of drachtig inclusief het veulen Dat erin zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 12:33 



 
Profiel   

Oh zeg Vulina das nog niks maar is dat een doorwinterde fokmerrie die vullen sneller dan maidens heb ik de indruk

Geen veulens alleszins bij nieky wordt het spannend

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 12:34 



 
Profiel   

nieky: nou nu zal het toch ècht niet lang meer duren bij Amy!

Na het lezen hier van de korting bij welkoop ben ik er ook geweest. Nog voldoende op voorraad daar dus ik heb voorlopig weer genoeg :Y)

Cappuccino doet het heel goed, ook mijn plan om de stal nu overdag open te houden werkt. Ze gaan lekker samen binnen staan en Cappuccino ligt er lekker droog te slapen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 12:42 



 
Profiel   

Toch een aantal die het spannend maken, ik kijk ook iedere ochtend eerst hier, maar ze blijven nog even binnen blijkbaar.

Vulina... frustrerend uier zo.

Elina hij is erg mooi uitgegroeid <3

Imani dat lijkt nog wel even te gaan duren.

Balko, ik snap je hoor, hopelijk kun je het plezier erin terugvinden. Je hebt echt botte pech gehad. Verwacht je nog meer veulens?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 12:45 



 
Profiel   

Vulina is dit haar eerste veulen?

Muronia ja ik hoop niet te heel lang meer :P ze zit vandaag op 344 dagen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 12:58 



 
Profiel   

Ohh dat wist ik niet, je staat niet in de lijst met veilige merries. Dan hoop ik dat ze gauw een beetje gaat vullen met haar uier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 13:02 



 
Profiel   

Muronia, nee inderdaad. Weet niet hoe ik me daar bij kan laten zetten? Ja hoop ik ook, is haar eerste veulen. Dus dierenarts zegt dat het daar aan kan liggen. Banden zijn wel al goed slap. Dus mss komt het veulen eerst en volgt de uier dan wel snel, we zullen het zien :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 13:20 



 
Profiel   

Je kunt Kabayo even een pbtje sturen, dan kan zij je erbij zetten. Gewoon goed in de gaten houden inderdaad, maar dat doe je al. Maidens is toch altijd afwachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 13:22 



 
Profiel   

Uiertje van Linda vandaag dag 325

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 13:24 



 
Profiel   

Nou mijn merrie herken ik ook niet meer. Die vertoont ineens hengstengedrag.. de hele tijd bij de anderen tussen de achterbenen snuiven en hinneken en zag haar zelfs 1x bovenop een andere springen. Dat gedrag wat je bij tochtige koeien ook wel ziet.. pff hoop niet dat er een hengst in zit :P maar dit gedrag heeft ze vorig jaar met het merrieveulen niet gehad. [ img ]

Uier hebben ze beide nog niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 14:14 



 
Profiel   

Heel spannend nieky :D

Oh Vulina, dat is echt weinig -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 16:05 



 
Profiel   

Hier nog weinig verandering, Bess begint wel meer uier te krijgen, banden en kling worden slapper. Zou leuk zijn als het maandag komt, dan zijn ze alledrie op maandag geboren met steeds een week ertussen.

Met de andere dames en kleintjes gaat het heel goed. Vanochtend peerde Jolyn hem de stal uit, Lylou achterlatend. Beide maakten er vrij weinig van. Mijn man moest Jolyn echt terug halen, die was aan het buurten bij de andere pony's. En Lylou was ondertussen met mij aan het knuffelen.

Het lijkt dat Jolyn staat te trappelen om wat te doen. Ik wilde haar eerst tot Mei vrijgeven maar denk dat ik weer eerder kan opbouwen. Is een maand na de geboorte acceptabel?

En wanneer geven jullie het veulen weer toegang tot water?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 16:53 



 
Profiel   

Mijn merrie is vandaag op dag 302 en is al aardig een uier aan het aanmaken. Ben benieuwd hoelang het duurt. Haar banden zijn wel al slap. Vorig jaar met haar veulen had ze ook niet zo een groot uier dus ben benieuwd tot hoever het vult. En het is allemaal maar klein bij haar in vergelijking met mijn Tinker :)
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 17:41 



 
Profiel   

[VN] Galectines kunnen mogelijk problemen met placenta bij merrie ontdekken

Interessant artikel op de voorpagina over een nieuw onderzoek naar o.a. ontstekingen van de placenta.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 17:46 



 
Profiel   

Pomski ik laat ze toe tot water wanneer ze beginnen mee te knabbelen aan gras, hooi, mest van de moeder, brokjes. Dan hebben ze al kennis gemaakt met bacteriën.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 18:08 



 
Profiel   

Balko ga je in de toekomst wel nog fokken of heb je het even gehad?

Kabayo Zo die is idd knap zeg :~ hoe oud is hij?

Imani_abby nog even en ze heeft alsnog een volle uier. Je ziet dat hij vanachter ook al wat begint te vullen.

Vulina omg ik zou echt depri worden van zo een uier op dat aantal dagen :') vult ze gewoonlijk snel?

Corinadrenth Dat begint er ook al goed op te lijken :D

Shadow33 hier ook ooit een merrie gehad die dat deed en die kreeg idd een hengstenveulen :+

Ciara_lady Dat is al een mooi begin idd.

Hier druppelen we nog gezellig door :+
[ img ]

En jessie weer een glimmende speen Ondanks dat ze niet gelegen heeft vanmiddag
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 18:21 



 
Profiel   

Nieky1993 oeh spannend zal inderdaad niet lang meer duren.

Hier is de mijne nu naar de grote merriestal gegaan. Morgen is ze veilig. Haar uiers zijn nu heerlijk kalm aan aan het doen. Vergelijking met vorige veulen.


[ img ]

[ img ]
319

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:11 



 
Profiel   

Wat een uiers hebben sommigen al, spannend!

Balko, vind het erg jammer voor je, hopelijk vind je snel een geschikt baasje voor haar.

Kabayo, hele mooie hengst, succes met de verkoop.

Vandaag weer langsgeweest bij Rafa en Breeze, bij beiden was de uier groter nu maar voor de rest weinig verandering wat ik kon zien.
Bij Breeze kwam wel redelijk wat waterachtige melk uit de spenen als je eraan kwam en toen ze samen los mochten in de piste deed ze erg zuur naar Rafa, mss toch een teken dat er iets aan het veranderen is?
Breeze 344
[ img ]
Rafa 339
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:00 



 
Profiel   

Balko begrijpelijk hoor, sterkte ermee

shadow33 dat was balen. Kon je het niet bestellen en dan met de korting?
Hoorde later vanmorgen van andere dat ze dat hier wel deden.

nieky1993 spannend *\o/*

Kabayo nou dat dus! En ik baalde al dat ik mijn oude camera niet meer kon gebruiken omdat de app te ver vernieuwd waren. Dus dit was mooi, geen mega dure camera, want waarschijnlijk is dit het laatste veulen dat we met Bo fokken
Knappe kerel hoor! Succes met de verkoop.

Vulina Daar word je helemaal niet vrolijk van -O-

jennyk fijn dat het zo kan, lekker kiezen wat ze doen binnen/buiten

corinadrenth die gaat ook lekker met dr uier

shadow33 merrie van een stalgenoot doet dat ook sinds ze drachtig is, maar enkel bij hengstige merries. Haar hebben ze wel extra laten scannen maar heeft iets bij haar eierstok. Konden ze nu niets mee ivm haar dracht

Pomski ik heb zelf toen eerst na 6 weken de ostheo langs laten komen voordat ik Bo weer aan het werk ging zetten.

Ciara_Lady Bo zit vandaag ook op 302 en heeft ook nog niet veel uier hoor

suffie dank je wel, die ga ik eens doorlezen

Nadia2008 heerlijk ruime merrie stal

nayla gaat schot in de zaak komen, Hopelijk snel veulentjes

Vanmorgen was mijn dochter alleen naar stal en kreeg al snel een uier foto.
Deze was nu een mini beetje meer.
Vanorgen
[ img ]
Maar vanavond was het niet veel meer na een dag buiten te hebben gelopen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:03 



 
Profiel   

Oh wat een mooie uiers allemaal! Gaat spannend worden *\o/*

Nieky dit is echt zenuwslopend :')

Micha begint sinds de geboorte van Jazz (afgelopen zondag) met haar uier, zij is volgende week uitgerekend.
[ img ]

Wat was het vanmiddag bij ons slecht weer zeg, net wanneer kleine Jazz weer even buiten stond. Gelukkig had ze haar dekentje op en heeft ze er weinig van :')
[ img ]

Jazz is nu 6 dagen oud, doet het heel goed! Ze is enorm bijdehand, drinkt heel goed en knabbelt al flink op hooi. Ze is heel klein, past met gemak onder mama door zonder haar aan te raken. Ze is gezond, gewoon (nog) een klein smurfje <3

Hier samen met mijn 3 jarige dochter.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:15 



 
Profiel   

Ahh wat een lieve foto! <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 320 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 504  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen