Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 31 [ 765 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mini’s verwachten mini’s bij Spots N Dots Paradise 2023

 
Profiel   

Naar mijn gevoel gaat ze nog een ellendig lange weg afleggen :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:11 



 
Profiel   

Maakt niet uit. Als het maar goed gaat. Wachten hoort erbij hoe vreselijk ook voor jou want je wacht al zo vreselijk lang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:24 



 
Profiel   

haha, alsof ze weten dat je meekijkt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:39 



 
Profiel   

Uiteraard als het maar goed gaat. En ooit komt het eruit. Ik kan alleen een veilig gezond veulentje en merrie wel gebruiken op het moment voor de moraal.

Die laatste dagen/weken lijken altijd zo ellendig traag te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:42 



 
Profiel   

De dames achter de tietjes nog eens snel op de foto gezet.
[ img ]
[ img ]

[ img ]

Tja Quinn, als je het zo beu bent, poep het er dan uit.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 18:46 



 
Profiel   

Poppy is ook echt een Poppy <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 19:52 



 
Profiel   

Ze zijn behoorlijk rond maar blijven mooi en schattig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 19:53 



 
Profiel   

Ola!

Krijg net een update van mijn nichtje die ze ging binnenzetten zodat ze wat langer buiten konden blijven.

Quinn vanmiddag en Quinn om 19u. Een goed verschil in de spenen en gleuf en dat al vrij vroeg op de avond terwijl ze buiten stond.
[ img ]
Ph was om 18u nog vrij hoog. Maar gezien ik vorig jaar nergens heb vermeld dat de ph daalde, denk ik dat dat bij haar toen niet opging. Ik kan me vaag zoiets herinneren. Ze zal in de laatste uurtjes snel dalen denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 20:22 



 
Profiel   

Ooooh dat is gespannen. Houd haar maar in de gaten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 20:38 



 
Profiel   

Wauw! Dat is een behoorlijk verschil ineens

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 20:41 



 
Profiel   

Yes!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 21:09 



 
Profiel   

Spannend!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 22:11 



 
Profiel   

Ik val net op het juiste moment binnen geloof ik.
Spannend! Op naar gezonde veulens en merries!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 22:48 



 
Profiel   

_-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(
Waaroooooom fopt ze mij zo 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:17 



 
Profiel   

niks?? -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 10:02 



 
Profiel   

Oeps, dat loze alarm had ik ook niet verwacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 16:56 



 
Profiel   

Ik zou het wel humor vinden als ze je blijft foppen tot 1 april _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 17:58 



 
Profiel   

De rest moet nog even inhalen zodat ze tegelijk kunnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 18:41 



 
Profiel   

Kom op zeg, dat ze niet tot 1 april laat wachten hoor :')

Of allen tegelijk, wat een stress :=

Mag ik even heel hard huilen?
[ img ]

Maar ondanks dat uier heeeeeelemaal terug weg lijkt, voelen de speentjes wel heel anders aan. Ook kwam er heel snel een klein straaltje uit, terwijl alles normaal potdicht zit bij haar. Testte wel nog hoog, maar gezien ik vorig jaar geen melding gemaakt heb van een dalende ph, denk ik dat dat bij haar heel snel op het laatst gaat. Anders is dat iets wat ik zeker zou neerschrijven.

Ik hoop dat het nu gewoon klaar is voor de echte vulling. Benieuwd wat de nachtcheck laat zien en of ze dan op zijn minst morgen (maar liefst vannacht) even door wil zetten.

Pretty pretty please?

Ik bivakeer hier nu met mijn kinderen, zodat ik niet plots thuis vast zit met kinderen die ik niet alleen achter kan laten als ze besluit om het lekker in de ochtend te doen. Wordt krap in mijn oude bed vannacht _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 21:23 



 
Profiel   

Knolselder schreef
Pretty pretty please?


Riep je mij? :')
Balen, mijn merrie is zaterdag met minder gegaan, maar ik denk dat ze straks die uier in recordtempo terug volgooit hoor! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 21:56 



 
Profiel   

Als jij een toverstok hebt om melk erin te toveren, roep ik je inderdaad _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 22:00 



 
Profiel   

Voor haar mag het ook wel hoor. Ze loopt rond alsof ze een mandje met eieren tussen haar benen heeft hangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 22:09 



 
Profiel   

Verwarrende merrie hoor. Ik ben net weer gaan kijken. Eerste foto is toen ik net de stal binnenkwam. Andere foto’s zijn max 2min later genomen nadat ik ph heb getest (hoog).
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Wat moet ik daar nu mee.

Wel is ze het laatste uur al 3x gaan liggen. Niet persé onrustig, maar opvallend.
Nu staat ze weer heel de tijd met haar billen tegen de muur. Ze zal zo wel weer gaan liggen.

Nu ik dan toch nog wakker ben, wil ik even mijn trouwe waakpartner in de schijnwerpers zetten.

Prutske.
[ img ]
[ img ]

7j geleden ging ik mijn eerste dag terug aan het werk na mijn bevallings en ouderschapsverlof.
De eerste cliënt waar ik kwam was samen met een collega.
Ik zag haar het oude beleg naar buiten smokkelen en uit de bosjes kwam een kleine rosse kitten met dikke wormenbuik gretig op het eten af.
Mijn hart kan dat niet aan. Blijkbaar was er een zwerfkat bevallen in het vervallen kippenhok vol gaten. 1 kitten was al overreden, een andere had blijkbaar een achterstand en is op een gegeven moment niet meer gezien.
De oude man die er woonde verjaagde ze ook altijd om de tuinvogels te beschermen, daarom dat mijn collega ze stiekem restjes voerde voor hij wakker werd.
Ik kan dat niet zo laten he. De oude man was al flink in de 90 en dus een kwestie van tijd voordat die zou sterven en dan komen wij daar niet meer. Wie gaat ze dan eten geven?
De kitten was zo hongerig dat het mij niet langs achter zag aankomen. Snel gepakt en in mijn auto gestoken.
Maar met dat ik dat doe, komt uit de bosjes mamapoes. Ook eten schooien. Tja, die kan je toch niet achterlaten? Dan moet ze blijven rondzwerven en het ene nestje na het andere krijgen. Ze was vrij makkelijk te pakken omdat ze ook zo hongerig was. Hup, ook de auto in.

Om het een beetje korter te maken: na een werkdag die voor mijn gevoel veel te lang duurde, meegenomen naar mijn moeder. Ik had haar al gevraagd of ze daar welkom waren om de muizen te vangen. Het verbaasde mij dat ze ja zei :')

We hebben ze beide dan laten steriliseren. De kitten was ook een kattin.
De kitten was niet benaderbaar. Ze is in het wild geboren en ze zal rond je benen lopen voor eten, maar je kan ze niet aaien.
Prutske is duidelijk een huiskat geweest. In het begin achterdochtig, maar je merkte dat ze met mensen was omgegaan.

In elk geval, elke keer ik hier was voor de pony’s, werd het contact beter, tot ik haar mocht aaien. Op den duur werd dat aaien echt flodderen.
En nu de laatste jaren kwam ze al eens mee naar mijn kamer wanneer ik moest waken.
3j geleden zat ze dan nog op een ander meubelstuk. 2j geleden durfde ze al mee op mijn bed liggen, op de uiterste hoek. Vorig jaar durfde ze in bed op mij te liggen.

En dit jaar is het ijs helemaal gebroken. Ze komt echt op schoot knuffelen en slapen en kronkelen als ik ze aai. Gisteren mocht ik haar buikje zelfs aaien <3

Ik wou dat even kwijt omdat ik er net van aan het genieten was, en ondertussen toch weer een 20min verder _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 00:41 



 
Profiel   

Mooi verhaal van de poesjes. Ziet er gezellig uit. En de uier is veranderlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 04:58 



 
Profiel   

Ze stellen je wel weer op de proef dit jaar zeg..
Hopelijk toch snel meer progressie. Banden en staart al wel helemaal slap?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 07:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 31 [ 765 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen