Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 330 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 504  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2023

 
Profiel   

Hoi! :wave:

Ik ben weer terug van 3,5 week Afrika, dus ik kom weer gezellig mee kletsen :)

CF gefeliciteerd met je geleverde bestelling! *\o/*

Fiore is vandaag 298 dagen. Vorig jaar en twee jaar terug begon ze op dag 295 en 297 met haar uier en had ze ook al een zuchtplaat. Nu nog helemaal niets.. nu heeft ze deze winter ook 24/7 buiten gestaan, dat zal waarschijnlijk ook verschil maken.

Zaterdag gaat ze naar stal om daar te bevallen. Dus ik ben benieuwd of ik dan wel snel verandering merk. Of misschien gaat ze wel voor de 380 dagen dit jaar ipv 326 of 319 :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:09 



 
Profiel   

CharmFaith schreef
Dankjullie wel allemaal ! Ze is precies zoals ik besteld had haha heel blij mee.
Ik had eigenlijk wel meer veulens hier verwacht maar ze houden zich nog mooi even verstopt. :Z

Ze drinkt ondertussen zelf en heeft ook net gepoept dus alles goed nu!
Super lief en mensgericht veulen al, toch vannacht maar dekentje opgedaan bleef best rillen toen ze droog was het was hier ook -3. :brr:

[ [url=m/hKTRxy.jpg]Afbeelding[/url] ]


Had je niet pas t alarm erin gezet? Wat een mooie timing :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:10 



 
Profiel   

Moeilijk Balko, snap dat je er klaar mee bent maar ben je niet bang dat je spijt gaat krijgen? Kan mij voorstellen dat je nu nog vol emoties zit!

Vannacht dit schattige plaatje gevangen! Dolly en Applejack allebei languit!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:11 



 
Profiel   

Gefeliciteerd CharmFaith!

Had ook wel al wat meer veulentjes verwacht hier. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:20 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Charmfaith, wat bloedmooi merrieveulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:22 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Charmfaith, mooie knappe zwarte merrie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:30 



 
Profiel   

Cioccolato schreef
Had je niet pas t alarm erin gezet? Wat een mooie timing :j


Ja vrijdag alleen was de zender niet goed sinds zondag had storting ofso en kwam vandaag de nieuwe binnen dus ze had geen alarm meer in.

Welkom terug cynthia daar was het vast beter weer dan hiero hahah

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:31 



 
Profiel   

Gefeliciteerd charmfaith!!

Niet meer veulens??

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:32 



 
Profiel   

CharmFaith schreef
Cioccolato schreef
Had je niet pas t alarm erin gezet? Wat een mooie timing :j


Ja vrijdag alleen was de zender niet goed sinds zondag had storting ofso en kwam vandaag de nieuwe binnen dus ze had geen alarm meer in.

Welkom terug cynthia daar was het vast beter weer dan hiero hahah


Oh de timing zou heel mooi zijn geweest :+
De merrie is de grappigste zeker, precies zonder alarm even bevallen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:38 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, mooi meisje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:43 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:44 



 
Profiel   

Balko, ik snap je helemaal. Heel veel sterkte

Cynthia82, welkom terug. Lekker genoten?

CharmFaith, stiekem moet ik er wel om lachen. Aan de andere kant een domper want die dingen geven ze ook niet cadeau.
Gelukkig heb je het evengoed allemaal gezien en was je erbij.

Vanmorgen geen slijm uit d'r vulva, erg blij mee.
Uier wel een klein beetje voller, maar logisch want ze stond nog binnen. En qua dagen kan het ook dat ze vullen. Vandaag 305 dagen
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 08:53 



 
Profiel   

Gefeliciteerd charmfaith, prachtig meisje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:00 



 
Profiel   

Onrustige nacht hier voor Glory, maar geen veulen -O-
Tot half 5 op de camera zitten kijken :z
Maar kan toch niet anders meer dan vandaag komen, hoop ik.

[ img ]


Laatst bijgewerkt door WatchNow op 28-03-23 09:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:01 



 
Profiel   

Pomski wat een heerlijk gezicht!
Ja enerzijds bang om spijt te krijgen maar ik hou er nog heel wat over. En het feit is; hoe meer paarden hoe meer pech.
En als je elke dag zoveel werk eraan hebt dan wil je ook gewoon vreugde en plezier eruit halen.
Nu 3 grote tegenvallers achter elkaar denk ik het is wel even goed zo. 4 veulens naast 3 kinderen, een baan, eigen boerenbedrijf en 9 paarden is ook gewoon heel intensief. En straks komen de merries ook weer uit de opfok dus als ik mezelf voor de kop sla straks dan kan ik altijd weer door met de nafok.

Kiki, fijn! Wat moeten jullie in spanning zitten zeg.

CF, gelukkig was je goed alert en ben je erbij geweest!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:02 



 
Profiel   

Ik kan natuurlijk niet in je huid kruipen Balko, maar let inderdaad op dat je geen impulsieve beslissingen maakt op dit moment.

Na vorig jaar 3 veulens te verliezen, het jaar daarvoor ook 1 en dit jaar ook alweer te moeten starten met een verlies, had ik ook echt zin soms om alles te verkopen en op te doeken. Op misschien 1 of 2 na.
Ik heb er een heel zwaar jaar door gehad.
Ik ben nu voorlopig nog wel blij dat ik dat niet gedaan heb. Terug starten na spijt zou altijd met andere dieren zijn en dat zou ik dan weer heel jammer vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:04 



 
Profiel   

CharmFaith gefeliciteerd! En ook weer een merrie!

jolandje, welkom, leuk dat je er weer bent!

balko, ik snap je beslissingen wel, en als ik het zo hoor heb je zeker nog genoeg te doen! Ook ik heb na een hoop pech al een keer besloten te stoppen met fokken, maar het is toch weer gaan kriebelen. Gelukkig had ik op dat moment alleen mijn hengst verkocht en mijn merrie wel aangehouden. Maar daarna weer nieuwe merries gekocht nadat ik toch weer besloten heb te gaan fokken :+ Maar nu met de stress om Mishrikah vraag ik me soms ook wel weer af waarom hoor :')

WatchNow, oh dat moet toch wel vandaag komen zou je zeggen? Succes alvast!

Kiki, fijn geen slijm vanochtend! Zo opgelucht voor je, elke dag is er toch 1, vooral nu ze op 305 dagen zit inmiddels. Ik blijf voor jullie duimen.

Hier blijft Mishrikah haar uier gelukkig ook weer stabiel na zondag een sprong genomen te hebben, gister weer iets minder en vandaag ongeveer hetzelfde. Dus lijkt toch een kortstondige reactie op de rhino enting te zijn geweest. Hopelijk blijft het zo, want ik durf er nog niet teveel vertrouwen in te hebben, elke keer dat ik zeg dat het stabiel is veranderd ze ineens weer, en dan duurt het nog lang.. Vandaag 276 dagen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:22 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Charmfaith! Wat een mooie!

Balko gefeliciteerd met de verkoop. Snap wel dat het dubbel is...

Pomski heerlijk gezicht <3

Hele koffieclub zo :+ Geniet van je bakkie(s) knolselder, goldenarrow en Nieky1993

Cynthia82 welkom terug. Ik heb genoten van je foto verslagen op Facebook. Mooi gehad?
Normaal is Fi net als Zilver altijd vroeg. Ben benieuwd wat ze doet!

Kiki1976 fijn! En de veilige datum komt steeds dichterbij *\o/*

Amhorses ook al een onrustige nacht. Ze maakt het spannend.

WatchNow jij kan bij de koffiedrinkers gaan zitten denk ik :+ Die komt vandaag wel!

Az fijn dat het stabiel lijkt. Ze moet nog wel eventjes..

Zilver heeft er zin in met dag 293. Altijd spookt placentitus in mijn hoofd met haar, maar ze doet elke dracht weer hetzelfde met haar uier. Heel vroeg. Ze bevalt ook altijd vroeg. Ben benieuwd of ze veilig gaat halen. Als maiden beviel ze op dag 317. Wat hebben jullie als vroegste (en gezond) meegemaakt? Hoeveel dagen?
[ img ]


Lijst veilige merries
Kleine pony's 300 dagen, grote pony's & paarden 320 dagen
Luna2006 - Sun - 301
Luna2006 - Belle - 303
Ciara_Lady - Nylke E.M - 305
Knolselder - Suus - 306
Luna2006 - Muis - 321
Goldenarrow - Estona - 323
Mer1980 - Solo - 323
Lady124 - Lady - 325
Baudyh - Mevr G - 325
HappyHippie - Jade - 325
Nobel01 - Unique - 326
Baudyh - Ivoorprinses - 326
Baudyh - Diantha - 326
Knolselder - Poppy - 326
Suffie - Happy - 326
Nieky1993 - Jessie - 327
Knolselder - Quinn - 329
Nieky1993 - Nina - 330
AM_Horses - Nigrante - 336
AM_Horses - Odilia - 338
Marjoleine89 - Zsa Zsa - 341
Nayla - Rafa - 342
xsurfdiary - Karina - 346
Nayla - Breeze - 347
Nieky1993 - Amber - 348
Jet - Femke van Pinkroos - 356

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:25 



 
Profiel   

WatchNow hoop dat ze je niet nog een nacht voor de gek houd en gewoon vandaag overdag bevalt

Balko moeilijke beslissing. Maar als ik het zo lees heb je het ook druk genoeg

Knolselder jij hebt ook ellende genoeg gehad |( hoop dat je nu nog enkel maar gezonde veulentjes krijgt.

Al_Zawraa super lief!
Ben blij te lezen dat Mishrikah dr uier nu ook stabiel blijft en dat het idd een reactie was op de rhino enting. Ook voor jouw blijven we duimen

Kabayo geen ervaring mee, sorry. Bo haar vorige veulen kwam op 344 dagen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:32 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Zilver heeft er zin in met dag 293. Altijd spookt placentitus in mijn hoofd met haar, maar ze doet elke dracht weer hetzelfde met haar uier. Heel vroeg. Ze bevalt ook altijd vroeg. Ben benieuwd of ze veilig gaat halen. Als maiden beviel ze op dag 317. Wat hebben jullie als vroegste (en gezond) meegemaakt? Hoeveel dagen?


Hier 315 dagen, merrie beviel ook altijd vroeg (320-315-320).
Ben ook wel benieuwd of er mensen zijn met een nog kortere dracht en een gezond veulen.

Ik ben bij Mishrikah ook alles mee aan het schrijven, zodat ik volgend jaar kan zien of dit evt normaal is voor haar. Ga ik niet vanuit aangezien ze op medicatie stabiel blijft en dat zonder niet zo lijkt te zijn. Maar goed zou ook nog toeval kunnen zijn, al verwacht ik van niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:33 



 
Profiel   

Knolselder schreef
Ooooh, dat belooft voor misschien toch wat nieuwe veulentjes vannacht!
Spannend, ik ben benieuwd wie ze eerstvolgende mag verwachten.

Jolanda fijn dat je hier ook bent. Ik ben benieuwd wat er uit je dames gaat rollen. Ze beginnen eindelijk ookw at op te schieten qua aantal dagen.
Ga je de veulens ook amha papier geven of enkel nmprs?

deze krijgen NMPRS papier , ik vind dat een mooi papier

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:40 



 
Profiel   

bedankt allemaal voor het lieve welkom, het is inderdaad heel bijzonder om nu een veulen te fokken uit een eigengefokte merrie, ben er erg benieuwd naar dit is ook voor de eerste keer :) , Eowyn zit vandaag op 278 dagen, duurt nog een poosje . Camille duurt nog tot juli dus duuuuurt lang :) Camille heeft van deze hengst ook al een dochter, die is ook nog bij ons , zij is nu drie jaar , dit is dionne, ze lijkt precies op de vader en ik vind dat prachtig, vandaar nog een keer gekozen voor deze hengst
[ img ]


charmfaith gefeliciteerd met je veulentje, wat een plaatje zeg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:54 



 
Profiel   

watchnow: dat moet wel snel komen!

kiki: gelukkig geen slijm verlies meer, een hele opluchting!

Echt vroege (levende)veulens zijn hier niet geboren, kortste dracht met levend veulen was 325 dagen

Cappuccino vanmorgen, wat een heerlijk actief veulen


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door jennyk op 28-03-23 10:11, in het totaal 3 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 09:54 



 
Profiel   

Uiteraard is nmprs een mooi papier, alleen jammer dat ik je veulentjes dan niet kan kopen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 10:04 



 
Profiel   

Knolselder schreef
Uiteraard is nmprs een mooi papier, alleen jammer dat ik je veulentjes dan niet kan kopen :')

waarom niet? je kunt er toch altijd nog amha papier bij aanvragen ? alle dna is bekend en een lange stamboom
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 10:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 330 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 504  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen