Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 344 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347 ... 504  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2023

 
Profiel   

AM gefeliciteerd, het is weer een prachtig mannetje.

Nieky ook gefeliciteerd, gelukkig dat je het veulen aan de gang kreeg. Nu lekker genieten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 08:28 



 
Profiel   

Gefeliciteerd AM en Nieky *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 08:37 



 
Profiel   

Gefeliciteerd AM wat een prachtige kleur ook! <3

Nieky gelukkig kreeg je hem aan de praat! Jij ook gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 08:40 



 
Profiel   

Gefeliciteerd AM en Nieky! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 10:00 



 
Profiel   

Gefeliciteerd AM!
Gefeliciteerd Nieky, wat spannend allemaal, maar wel een gelukkige afloop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 10:05 



 
Profiel   

Gefeliciteerd AM en Nieky, prachtige veulens !

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 10:06 



 
Profiel   

Pomski

Hoeveel moet je voeren vlgs het voervoorschrift van de fabrikant en hoeveel voer je daadwerkelijk? Met 1 kilo zal je waarschijnlijk toch onder de aanbevolen hoeveelheid blijven met als resultaat te weinig mineralen en vitamines!
Als ze (te) dik is dan evt overstappen op een balancer voor merries en veulens en aanvullen (Bij te weinig gras) met sojaschroot (eiwitten) en evt vit. E. Dan voer je toch alle mineralen en vitamines maar de suikers laat je dan achterwege. Of je goedkoper uit bent weet ik niet maar is wellicht wel veiliger als ze nu een speknek heeft.


AM Gefeliciteerd!! Hij is prachtig! *\o/*

Nieky Gefeliciteerd!!! Ook al zo mooi! *\o/* Het komt helemaal goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 10:13 



 
Profiel   

Van harte Nieky!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 10:15 



 
Profiel   

Libera schreef
Vulina, hier een foto van Lana d’r uier op 387 dagen destijds :P ook al zo indrukwekkend _O-
[ [url=m/9osdi9.jpg]Afbeelding[/url] ]


Bedankt voor de uuuhhh, hoop? :') -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 10:16 



 
Profiel   

Even een vraagje. Wie heeft ervaring met navel breuk operaties ( verloop, kosten... ?) Zibo heeft helaas een navel breuk die geopereerd moet -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 10:39 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal.
Hij is idd echt prachtig van kleur. Hele mooie lichte valk :j 4x wit en mooi blesje. Heel blij mee. Hopelijk is het vanmiddag even droog dat ze naar buiten kunnen en ik snel de stal kan uitmesten.
[ img ]

Nieky. Dat is schrikken, gelukkig dat de ademspray goed zijn werk heeft gedaan. Ik heb hem ook aangeschaft na de berichten hier gelezen te hebben. Gelukkig niet nodig gehad.
Wat is hij leuk getekend!

Vulina jeetje hier wordt je wel moedeloos van. Normaal draagt ze toch niet heel lang?

Wat ik meestal wel zie bij de merries die zolang dragen. Dat dit echt nodig was, vaak geen grote veulens. Hebben echt de tijd nodig gehad.

Ik ben benieuwd wat Odilia nu gaat doen. Gisteren had ze toch ook wel een behoorlijk vol uier. Goed voorbeeld volgt zeggen ze altijd toch :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 10:42 



 
Profiel   

@kiki1976 Mijn merrie is vandaag een week over de datum. Ze was vorige week zaterdag aan de datum.

Geen vorderingen in de uier vind ik. Nu gezien het weer heb ik ook liever dat ze wacht tot het wat beter weer is.

AM zie ik het goed dat het een valkkleurig veulen is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 10:46 



 
Profiel   

nieky1993 schreef
Even een vraagje. Wie heeft ervaring met navel breuk operaties ( verloop, kosten... ?) Zibo heeft helaas een navel breuk die geopereerd moet -O-


Zelf nog niet meegemaakt! Maar wel rondom mij gezien.

Het ligt vooral aan de grote van het gat. Als het klein is, kan dit nog zelf aardig dicht gaan. Maar groter doen ze wel opereren. De twee die ik ken zijn als jaarling geopereerd. Ik dacht rond de 500 euro. Maar durf ik niet zeker te zeggen. Moesten daarna wel paar weken op boxrust

Petraaken
Klopt is een valkje :j
Van mijn eigen cremello hengst White Dream GF (Oldenburg gefokt) x Nigrante nrps ster merrie van Formidable x Rhodium x democraat
Vorig jaar is zijn volle broer reservekampioen geworden bij een provinciale keuring van nrps.
[ img ]
Als ik zo vergelijk lijkt het veulen van nu nog lichter van kleur


Laatst bijgewerkt door AM_Horses op 01-04-23 11:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 10:47 



 
Profiel   

Nieky, balen zeg :( hopelijk is het redelijk snel en eenvoudige operatie :(:)

Am, wat een onwijs lief hoofdje heeft hij zeg <3 eerste wat me op viel! Ga je hem houden of is alles eigenlijk voor de verkoop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 10:49 



 
Profiel   

Ohhh Nieky wat super fijn dat de ademspray je geholpen heeft!

Gefeliciteerd AM!

En Pomski ik voer mn grote paard 2x daags kilo die is ook snel vet.
Voer er n vitamine brokje bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 11:12 



 
Profiel   

Wij hadden vorig jaar ook een met een navelbreukje. De dierenarts heeft dat regelmatig gecheckt en het is gelukkig vanzelf dicht gegaan. Maar dat ligt erg aan de grootte van de breuk meen ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 11:19 



 
Profiel   

Cp. Zo is het mij ook altijd verteld. Daarom doen ze ook nooit gelijk opereren omdat het nog dicht kan groeien.

Pomski. Ik zou dan overgaan op een balancer en beetje aanvullen met eiwitten. Met pony's zou ik toch extra voorzichtig zijn voor hb

Happy_Hippie. Ik kan dit jaar echt niks aanhouden. Dus alles komt te koop

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 11:24 



 
Profiel   

Helaas is het best een grote navelbreuk die echt geopereerd moest zij hij. En liefst ook niet te lang wachten ermee -O- hij ging info inwinnen in de kliniek voor ons kwa kosten enz.

Bedankt voor de antwoorden ik maak straks even een uitgebreidde bijlees post

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 11:27 



 
Profiel   

Die melissengeist ademspray is nergens meer te verkrijgen online.

Heb dan meer deze besteld. https://www.agradi.nl/excellent-respi-b ... y-50ml.htm

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 11:41 



 
Profiel   

petraaken schreef
Die melissengeist ademspray is nergens meer te verkrijgen online.

Heb dan meer deze besteld. https://www.agradi.nl/excellent-respi-b ... y-50ml.htm



Die ik heb is gewoon verkrijgbaar hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 11:46 



 
Profiel   

petraaken schreef
Die melissengeist ademspray is nergens meer te verkrijgen online.

Heb dan meer deze besteld. https://www.agradi.nl/excellent-respi-b ... y-50ml.htm


Deze heb ik ook!

Gefeliciteerd met jullie veulentjes.
Hopelijk komen er nog meer bij. Het lijkt beter weer te worden aankomende week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 12:00 



 
Profiel   

Ik heb er ervaring mee. Operatie valt best mee, hoe ouder, hoe meer gewicht er op, hoe lastiger. Kosten weet ik zo niet meer, ze doen het bij ons gewoon hier thuis. Veulen op de kop onder narcose..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 12:02 



 
Profiel   

Am en Nieky gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 12:36 



 
Profiel   

petraaken schreef
Die melissengeist ademspray is nergens meer te verkrijgen online.

Heb dan meer deze besteld. https://www.agradi.nl/excellent-respi-b ... y-50ml.htm


Ik ook net besteld, better safe than sorry. Je ziet maar weer hoe handig het kan zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 13:13 



 
Profiel   

YvonneV schreef
Balko schreef
https://www.kuipersagrishop.nl/dracht-a ... J8QAvD_BwE
Als ze moeizaam opstarten of niet ademen pomp je dit in de neusgaten en gaan ze nagenoeg altijd ademen.

deze dus.


Deze is gewoon te bestellen.




nieky1993 schreef
Even een vraagje. Wie heeft ervaring met navel breuk operaties ( verloop, kosten... ?) Zibo heeft helaas een navel breuk die geopereerd moet -O-


Heb je toevallig een foto ervan?

Ik hoor idd ook vaak wacht even af, een half jaar/jaar en dan pas..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 13:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 344 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347 ... 504  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen