Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 346 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349 ... 504  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2023

 
Profiel   

Ieder een met een veulen gefeliciteerd

Ik zag iemand met paard met koliek sterkte

Alle wachtende succes

Hier een onrustige merrie veel de staart eraf
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 20:49 



 
Profiel   

Nieky: Mijn hengstveulen van vorig jaar was achter ook zo week. Stond echt op de kogels. Was binnen 1 a 2 weken weg getrokken :D wel leuk getekend veulen trouwens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 21:41 



 
Profiel   

Dat trekt vanzelf recht hoor Nieky

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 21:44 



 
Profiel   

Lusitano gefeliciteerd!

Nieky, wat vervelend van de navelbreuk, vind het toch wel een ding als zo'n kleintje geopereerd moet worden. Al zou het al schelen als het zoals bij Vulina gewoon thuis zou kunnen. Die beentjes trekken wel bij hoor. Heb ook ooit eens een veulen gehad die vrij week stond, en veulen van 2021 juist te steil, was bij allebei met een aantal dagen tot een week wel bijgetrokken.

Alle wakers succes!

Ik heb toch ook maar eens een topic voor mijn dames aangemaakt, al vond ik het wel een beetje spannend omdat het bij Mishrikah natuurlijk niet helemaal volgens het boekje gaat tot nu toe.
[KS-MK] 2 Arabische veulentjes verwacht 2023

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 22:00 



 
Profiel   

Lusitano, gefeliciteerd

Nieky, balen van de navelbreuk. Hopelijk kan het gewoon op stal.
Die weke beentjes trekken echt wel bij. Bryana was ook best week gekoot maar trok snel bij

Alle wakers s6

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 23:52 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Lusitano!

Nieky ik heb een veulen gehad met een navelbreukje maar bij haar is het zelf weg getrokken dus er hoefde geen operatie. Ik begreep wel dat die ingreep op zich meevalt en dat lees ik hier gelukkig ook. Qua beentjes, ik denk dat dit met een paar dagen al verbetert, gewoon even in de gaten houden. Het is wel een dapper ding <3

WatchNow hoe gaat het nu met je merrie? Knapt ze al op?

Volgens mij weer een boel wakers met wallen onder hun ogen en geen veulens, sjonge.. vanaf nu knapt het weer op hoor!

Leon is alweer 12 dagen. Hij wordt echt een spierbundeltje volgens mij. Eet zelfs al gras :')
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 05:54 



 
Profiel   

Even niet op bokt geweest en moet wel 10 pagina's bijlezen... wauw.. wat een dynamisch topic.

En wat een ups en downs, gelukkig zijn de ups in de overhand. Watch Now nogmaals heel veel sterkte, lijkt mee heel traumatisch om mee te maken.
Gefeliciteerd met de geboortes, heb weer hoop knappe veulens voorbij zien komen.

Wat vervelend zo'n navelbreuk, ik neem aan dat ze niet zomaar adviseren om het operatief te laten verhelpen... maar zou toch elders een second opinion opvragen. Het is nogal wat voor zo'n jong veulen en ook niet zonder risico denk ik.

Leon is zeker al een flinke vent, met een gespierde body.

Tinta groeit ook, maar vooral in de hoogte. Wat me gister opviel is dat ze raar verkleurd om haar snuitje, iemand daar ook ervaring mee? zou haar meelsnuitje donker worden? ze is ook wat donker om haar ogen..

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 06:55 



 
Profiel   

Muronia, wat een onwijs knappe bink is dat toch <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 07:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd am horses met je knappe valk

Gefeliciteerd nieky gelukkig snel gehandeld en hopelijk navelbreuk ook snel te verhelpen die beentjes trekken wel bij.

Gefeli lusitano

Desi das normaal die verharing eerst rond neus dan ogen enz komt wel allemaal terug

Vulina nog steeds flubberuier?

Muronia hij is echt knap en eigenwijs kopje heeft die

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 07:58 



 
Profiel   

Lusitano ook nog van harte. Groot veulen al zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 08:05 



 
Profiel   

Lusitano, van harte!

Nieky, hier geen ervaring met veulens, laat staan met veulens met een navelbreuk...

Hier is het redelijk zonnig met wat wolkjes, af en toe ook voor de zon.

En nog steeds geen veulen bij Femke, vannacht was ze weer rustig, maar niet gelegen, de nacht daarvoor heeft ze ook niet gelegen volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 08:24 



 
Profiel   

lusitano gefeliciteerd *\o/*

die beentjes trekken wel bij nieky, ze zeggen zelfs dat het de beste bewegers worden, ik had ook een veulen die zo stond en die is vorig jaar toch mooi dagkampioen geworden, dus komt goed. ik vind je veulen wel echt heel leuk, zo'n aandoenlijk snoetje heeft hij ook, navelbreukjes heb ik ( gelukkig) geenervaring mee

muronia wat een geweldig veulen, echt een bink al <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 08:53 



 
Profiel   

Dankjewel voor alle bemoedigende reacties van de beentjes. Toch een geruststelling dat veel er ervaring mee hebben en dat goed komt :j

Jet hoe gaat haar uier vooruit?

Desi_2409 Dat is idd normaal verharen.

Muronia Wat een spierbundel idd *D Hij is echt knap hoor <3 zoekt hij al wat meer toenadering?

Al_zawraa ik ga je topic volgen :D


Ik heb vannacht aan coma slapen gedaan en de klok rond geslapen :') nu weer frisser en zo naar stal de andere dames controleren. Benieuwd of amber eindelijk eens opschiet. Als zij een hengstveulen krijgt mag hij blijven dus ben heel nieuwsgierig haha. Zul je zien na 2 hengsten dat dat een merrie is :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 09:00 



 
Profiel   

Muronia knap kereltje <3

Desi_2409 ja kan goed hoor, bij Bo wisselt dat ook per seizoen.
Zwart of bruinig

Jet trekken jullie het allemaal nog een beetje?

nieky1993 fijn dat je lekker hebt bij kunnen slapen, zal je wel nodig gehad hebben.

Lekker dagje gehad gisteren. Eerst naar stal paardjes buiten gezet, stalletje gemest. Thuis omkleden en naar VDL Studs voor de hengsten show. Wederom van veel knaps genoten.
Ook Vulina haar mooie kleine dametje mogen bewonderen. Jammer dat ik d'r zelf gemist had al stonden we blijkbaar echt vlak bij elkaar _O-
Daarna nog lekker wezen uiteten en bij vrienden geweest.
Toch wel fijn dan zo'n camera dat je tussendoor toch ff kan gluren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 09:07 



 
Profiel   

Hier gelukkig alles rustig gebleven gisteren, ben blij om zat zelf 1,5 uur van stal af voor examen. Zo even kijken of er veranderingen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 11:06 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de nieuwe veulentjes!

Glory gaat goed, gisteren de laatste keer gespoeld :)

Corneeltje is vandaag 4 weken *\%/*
[ img ]

Nieky, vorig jaar bij vrienden ook eentje met navelbreuk maar is vanzelf minder geworden uiteindelijk.
Wij hebben ook al enkele keren veulens gehad die zo week gekoot waren als de jouwe, dat was altijd binnen een paar dagen vanzelf al veel beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 12:38 



 
Profiel   

Nieky, wat de rest ook al zegt: die weke kootjes komen wel goed. Geen zorgen om maken. Hoe meer hij beweegt en dus sterker wordt, hoe rechter zijn beentjes worden.

Succes met zijn navelbreuk. Ik ben alleen bekend met kleintjes die zelf dichtgroeiden.

Na haar eerste nachtje op stal, heeft Fi toch wat uier gekregen. Vanmorgen is mijn verzorgster geweest. Ik ga zo ook, zodat ze lekker twee keer uit stal komt vandaag.
Dan zal ik ook gelijk de 10 maanden foto maken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 12:58 



 
Profiel   

Nieky. Fijn dat je even hebt bij kunnen slapen.

Ik dacht gisteren avond even 2 uurtjes te gaan slapen en daarna mijn honden te doen. Nou ik ben niet meer wakker geworden oeps... 2 weken bijna niet slapen en nachten doorhalen was even te veel geworden.
Gisteren tussen de buien door even de beentjes gestrekt. Echt heel blij met hem. Nog lekker in de kreukels. Voorbeeentjes nog zo stijl dat knieƫn naar voren staan. Maar dat komt helemaal goed.

Meet....

White Gold AM

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 14:02 



 
Profiel   

Wat een knappie AM en wat lijkt hij op Winston
Leuke naam

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 14:48 



 
Profiel   

Lusitano gefeliciteerd!

Karina verandert niet tot nauwelijks en is ook gewoon zichzelf / rustig

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 14:52 



 
Profiel   

Net bij Nadia geweest!


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 15:37 



 
Profiel   

AM, hij is echt prachtig! <3

Hier Fi van maand 1 tm maand 10.
Zou dit zoals gewoonlijk haar laatste maandupdate zijn?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 15:47 



 
Profiel   

Proficiat lusitano!

Nieky, hopelijk valt de operatie mee als het zover is, is natuurlijk niet leuk maar als het nodig is heb je weinig keuze.

Net weer bij de dames geweest.
Breeze weinig verandering, beetje meer uier maar nog niet echt slappe banden, dag 352.
[ img ]
[ img ]

Rafa heeft meer uier en die staat best strak. Haar banden zijn wel al losser. Dag 347
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 17:44 



 
Profiel   

Kiki1976 Fijn is dat he zo een camera systeem. Je bent een stuk geruster vind ik, ook als je weg gaat.


Watchnow jeetje is corneeltje al 4 weken := de tijd vliegt. Blijft een ontzettende knapperd 8-)

Cynthia82 ben ook benieuwd of Fi dr 11 maanden mijlpaal wel haalt. Wat denk je zelf dit jaar?

Am_horse ook fijn geslapen dus :D Wat een knapperd is White Gold <3 . En leuke naam ook *D Hij lijkt idd echt op winston

Nadia2008 die uier staat al mooi strak. Juist de spenen nog een beetje.

Nayla je dames houden je ook goed bezig zeg. Wel al mooie volle uiers. Benieuwd wie eerst gaat. Binnenkort :D .

Zibo staat vandaag al idd een stukje rechter. Hij loopt al niet meer volledig op zijn kogels. Het is wel echt een ontzettend nieuwsgierig ventje. Zodra ik de stal inkom staat hij op en komt hij meteen kijken <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En yarno heeft een halstertje gekregen. Ik had geen blauw meer maar echte mannen dragen roze toch :') 8-)
[ img ]

Amber had vandaag een mini harsjes eraan hangen. Ik heb geeeennn idee hoe zij gaat zijn voor de bevalling. Haar spenen mogen zeker voller maar als ze zoals Nina is doet ze dit pas tijdens de bevalling. Ook apart, normaal is ze een heel introverte merrie. Vandaag toen ik haar buik aaide begon ze spontaan te hinniken naar mij. Niet 1 maar echt meerdere keren. Benieuwd of dit iets betekent haha :') .
[ img ]
[ img ]
Haar banden zijn echt super super slap
[ img ]
[ img ]

Nina dr ph is gezakt naar 6.8, uier nog ong hetzelfde. Die zal wel voor komende week zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 18:10 



 
Profiel   

Wat zeggen jullie ze is ineens compleet veranderd, veel verder ingezakt bovenaan de vlank en banden enkel druppelen doet t niet helemaal maar wel behoorlijke harsjes (zaten aan beide tepels).

Edit ze kreeg net tijdens het eten een wee en zeiknat van het zweet.

[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door Happy_Hippie op 02-04-23 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-23 18:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 346 van de 504 [ 12597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349 ... 504  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen