Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 43 van de 108 [ 2688 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 108  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2023 - deel 2

 
Profiel   

Allereerst iedereen bedankt voor de steun. Met Bonny gaat het eigenlijk heel goed. Ze is vrolijk, eet goed en is alert. Vorig jaar was ze dood ziek en treurde ze echt dus ik ben opzich blij dat ze het zo goed doet.

De veearts is nog langs geweest om alles te controleren. De nageboorte was compleet en Bonny zag er goed uit. Voorlopig heeft zich nog geen pleeg veulen gemeld. We wachten nog morgen af maar erna dan is het goed zo. Vooral omdat Bonny niet lijkt te treuren hebben wij er ook wel vrede mee.

Het is goed mogelijk dat de combi booster x Bonny niet werkt en er om een of andere reden iets mis gaat telkens. Dit laten onderzoeken is praktisch onmogelijk omdat er 100den redenen en defecten kunnen zijn waaraan het ligt. Waar begin je met zoeken? Willen we het nog eens proberen dan zal dit dus met Tiesto worden. Maar voor nu even alles laten bezinken.

Kiki1976 Fijn dat het zo goed gaat in de kudde. King groeit echt als kool zeg

JennyK jaaaa de veilige 320 dagen *\o/* wat een opluchting zal dat zijn.

Petraaken Bonny komt uit Ierland en Booster is in België gefokt. Bonny haar afstamming weet ik niet. Maar als ze gerelateerd zouden zijn, dan zou dat ver terug moeten zijn aangezien Booster dus hier gefokt is en zijn ouders ook.

Moner heel veel sterkte :(:) ik kan geen antwoord geven op je vraag maar kan mij helemaal voorstellen hoe machteloos het voelt. Heel naar ook dat je niet weet hoe het komt.

Vulina Ze heeft hier een gezond veulen gehad van een Ierse hengst. En hier is geen rhino geweest, de paarden gaan ook niet van het erf af. Kunnen ze dan de ene dracht wel voldragen met een gezond veulen en de andere 2 drachten voldragen met een dood veulen?


Om even gedachten te verzetten ben ik maar even de weide in geweest vandaag en geknuffeld met de veulens. Tevens heeft Lola kennis gemaakt met Hailey, dat vond ze maar raar :+
Na zo een dag/nacht kan dit wel even deugd doen.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 21:55 



 
Profiel   

Nieky: heeft hailey nou 2 stippen op haar bil? Mooi al die veulens bij elkaar. Gelukkig lijkt bonny zich goed te voelen. Ja 320 dagen mijlpaal gehaald. Uier is vanavond wel gelijk voller. 2de camera is gelukkig binnen, de stal camera hadden we buiten opgehangen om daar permanent toezicht te hebben. Morgen komt de nieuwe in de stal van Picture, dan kan ze eventueel naar binnen als het spannend wordt.

moner: ik heb geen idee waar het aan gelegen kan hebben, ik heb het nooit meegemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:11 



 
Profiel   

Hier is vanmiddag onze laatste aanwinst geboren na exact 9 maanden dracht. Een heel klein kalfje uit mini-koe Roos. Roos is ong. 1 meter hoog. Moeder en kind maken het goed.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 22:50 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Suffie!

Nieky, ja dat zou kunnen. Rhino dragers slaan soms een (paar) jaar over en kunnen dan een gezond veulen krijgen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 01:08 



 
Profiel   

Gefeliciteerd suffie

moner: ik begrijp heel goed dat je stress hebt, heel goed dat je de biest van de moeder laat onderzoeken, had ze al veel gelekt voorafgaand? Ik zou aan iets auto immuun gerelateerd denken, omdat het lichaam als reactie zichzelf aanviel. Hier konden jullie niks aan doen, probeer dat toch in je achterhoofd te houden. En voor je eigen geruststelling kan je bij de andere veulens eerder een antistoffentest laten doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 06:46 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Suffie

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 07:40 



 
Profiel   

Moner en nieky, heel veel sterkte met het verlies van jullie veulens. Wat verschrikkelijk is dat :(

Suffie gefeliciteerd met het kalfje :)

Sorry dat ik niet zo actief hier meer ben. Heb het echt enorm druk thuis. Ik probeer wel zoveel mogelijk mee te lezen, maar ik lig toch wel steeds een paar dagen achter. Ik hoop dat ik binnenkort wat actiever mee kan praten :)

Ik had wel nog een foto ontvangen van Zevesta op show, knappie <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 08:15 



 
Profiel   

Hier mocht het helaas ook niet zo zijn. Onze mooie Tara sjeest over de eeuwige groene weilanden.
Zo dapper maar ze kon het niet winnen.

Na diarree werd het koliek. Paraffine er in. Net toen we vanmorgen alles klaarzetten om naar de kliniek te gaan begaf haar hart het.
Gelukkig nog thuis en niet in de trailer.

Vandaag k.u.t en morgen weer genieten van onze prachtige andere veulens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 10:07 



 
Profiel   

baudyh schreef
Hier mocht het helaas ook niet zo zijn. Onze mooie Tara sjeest over de eeuwige groene weilanden.
Zo dapper maar ze kon het niet winnen.

Na diarree werd het koliek. Paraffine er in. Net toen we vanmorgen alles klaarzetten om naar de kliniek te gaan begaf haar hart het.
Gelukkig nog thuis en niet in de trailer.

Vandaag k.u.t en morgen weer genieten van onze prachtige andere veulens.

Heel veel sterkte Baudy :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 10:16 



 
Profiel   

Oh nee baudy... Heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 10:18 



 
Profiel   

Baudyh, heel veel sterkte :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 10:28 



 
Profiel   

Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 10:42 



 
Profiel   

Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 10:44 



 
Profiel   

Baudyh, heel veel sterkte… wat een verlies weer…

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 10:44 



 
Profiel   

Jeetje ook een veulen kwijt Baudyh, veel sterkte er mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 10:52 



 
Profiel   

Baudyh. Heel oneerlijk. Heel veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 11:00 



 
Profiel   

Baudyh: sterkte, heel jammer Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 11:30 



 
Profiel   

Jeetje baudyh, heel veel sterkte toegewenst Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 11:53 



 
Profiel   

Heel veel sterkte baudyh… :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 12:38 



 
Profiel   

Baudyh, heel veel sterkte, wat een verdriet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 12:52 



 
Profiel   

Even ego post:

Ons meisje is maandag verhuist naar een nieuwe stal. Ze vond het allemaal prima. Win win voor zowel Essie als ons. Wij weg bij de rotte appels (je hebt er altijd paarden mensen bij zitten die minder leuk zijn, ging met tegenzin naar stal) die om ons heen stonden en voor Essie een veel lichtere stal met zowel voor als achter een luikje / mogelijkheid naar buiten te kijken.
Vannacht lag ze lekker te slapen, voor mij een teken dat ze helemaal op haar plek is. Zij blij, wij blij.

[ img ]

318 vandaag! Spannend!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 12:55 



 
Profiel   

Baudyh onee wat vreselijk zeg ;( heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 13:22 



 
Profiel   

baudyh: ahh nee! Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 13:35 



 
Profiel   

Baudyh wat erg! Hier houd je toch geen rekening mee |( Het gaat voor mijn gevoel veel te vaak mis overal.
Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 13:47 



 
Profiel   

Baudyh, jij ook veel sterkte

Suffie, wat een schatje, gefeliciteerd!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 13:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 43 van de 108 [ 2688 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 108  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen