Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Las vegas (Ferdeaux)

 
Profiel   

Hallo,
Wij zijn sinds kort de trotse eigenaar van een merrie veulen van Les Vegas x Hotline.

Ik kon geen topic terugvinden met nakomelingen hiervan, en dacht dat het leuk zou zijn om samen hier te kletsen over de ontwikkelingen en karakter van deze nakomelingen.

Even ons veulen aan jullie voorstellen:
Summerline een heel nieuwschierig en mensgericht merrieveulen.
Ze kan niet genoeg krijgen van aandacht en kruipt zowat in je broekzak. Terwijl de andere na een poosje terug gaan eten is ze nog steeds niet van je weg te slaan.
Boefje en tikkeltje brutaal, maar aanvaard het ook meteen als je grenzen stelt.
Nu nog bij de fokker en over een 3 tal weken komt ze bij ons wonen om samen met een ander veulen de wereld verder te verkennen.

<3
[ img ]

Deze foto's met onze dochter. (heb toestemming van haar om de foto te plaatsen)
[ img ]

Ze is gek op kriebeltjes en laat goed zien waar ze gekriebeld wil worden :D :o
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-22 08:21 



 
Profiel   

Leuk, wij hebben ook een nakomeling van Las Vegas, geboren juni 2021.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-22 11:59 



 
Profiel   

<3 ook een leukerd Mandy73_unes,
(vond het een beetje jammer dat de onze geen 4 witte benen had :D )

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-22 14:02 



 
Profiel   

[quote="Mandy73_unes"]Leuk, wij hebben ook een nakomeling van Las Vegas, geboren juni 2021.

Deze foto’s zijn beter. 4 witte benen is inderdaad super mooi…


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-22 18:54 



 
Profiel   

Even een schopje, ik ben erg benieuwd hoe het met jullie Las Vegas nakomelingen gaat.
Hoe ze zijn ze qua karakter, fundament etc.?

Ik verwacht in april een veulen van Las Vegas, ben echt zo benieuwd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 11:20 



 
Profiel   

Heey, leuk dat er weer iemand reageert. Onze dame is nu 1,5 en het is een draakje, haha. Wel een lieverd hoor. Heel mens gericht en kent al veel. Wij hebben het idee dat ze snel leert, ze is heel nieuwsgierig maar pakt het ook snel op als je iets aanleert (of afleert <<) .
Ze is ook al best groot, onze andere paarden zijn rond de 1.60 en daar komt ze ook al bijna aan.
Hele mooie dikke knieën en kan draven als de beste. Super mooie gangen heeft ze. Wij zijn erg benieuwd hoe ze zich gaat gedragen als we gaan beleren maar dat duurt nog even.
Qua bouw is ze ook mooi, alles lijkt netjes in verhouding. Het is echt geen lelijk eendje, wat ze soms zijn als ze 1,5 zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-23 17:21 



 
Profiel   

Wat leuk om te lezen Mandy. De onze is ondertussen ook thuis vanaf november en ik herken veel in jou uitleg.
Ze is geweldig lief, beetje koppig maar wel te overtuigen. Ze leert ook heel snel dingen aan. Ze is nog niet zo erg groot maar ja dat kan nog niet met haar 7 maanden.
We hebben ook al gezegd dat ze precies zo een superleuke bouw blijft houden, niet uit elkaar getrokken ofzo en super mooi in verhouding.
Ze vind ook alles goed en is overal met gemak aan te raken. Als ze een beetje stres (bv als haar vriendinnetje even uit de stal wrodt gehaald voor de smid) krijgt kan ze wel eens raar uit de hoek komen, dan gaat ze bv liggen als een een klein kind in de winkel die zn zin niet krijgt haha.
Maar tot hier toe superblij met haar. <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 14:11 



 
Profiel   

Even een schopje ….hoe gaat het met je nakomeling van Las Vegas? Hopelijk haken er ook nog anderen aan, ben zo benieuwd hoe de nakomelingen het gaan doen.
Hier gaat t goed, bijna 2. Ze is al flink groot :D
Doen al klein beetje grondwerk als in meelopen, buigen, wijken, achteruit etc. T is wel een dametje met losse achterbeentjes. Als t spannend is trapt ze naar achteren. Je moet haar dan lekker bezig houden en een beetje “werken” vindt ze hartstikke leuk en dan doet ze braaf mee. Even laten zien wie de leiding heeft en dan gaat ze daarmee akkoord, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 14:58 



 
Profiel   

Wat leuk Mandy! Ik ben wel benieuwd naar een foto :D Hoe groot is ze nu?

Mijn merrieveulen is nu bijna een maand oud. Pittig ding ook, maar heel lief! Enorme knuffelkont! Kan inmiddels al voetje geven (na 3x oefenen :') ) en een halstertje is ook geen probleem :)

Is een las vegas x gribaldi

Lijkt een heel mooi bewegingsapparaat op te zitten :p

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 19:19 



 
Profiel   

[ img ]

Och wat schattig, wat een klein lief ding. Grappig hè, dat je nu al dat karakter een beetje kan zien. Ze zijn inderdaad pittig, maar wel lief. Ik denk niet dat het “dominant” gedrag is maar ze zijn gewoon aanwezig, haha. maar als je duidelijk bent, snappen ze dat heel snel en luisteren ze er ook naar. Roxy (de Las Vegas) is diegene met de 4 witte voetjes. Die vos ernaast is 1.63.
Roxy kan ook super mooi bewegen. Haar draf is heel elegant, en gooit hoog op en treed mooi onder van achteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 20:21 



 
Profiel   

https://www.facebook.com/messenger_medi ... 1641992172

https://www.facebook.com/messenger_medi ... 1641992172

Hier gaat het goed, ze is 11 maanden nu en de beste scoorder van het tweetal, ze is zich aan het ontwikkelen voor haar sportcariëre. :D <3 :j

we zijn echt heel blij met haar, super lief en nuchter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 12:33 



 
Profiel   

Wat leuk om te lezen. Ik heb veel aan dit topic. Ik lees pittige dames en heren, maar volgens mij corrigeerbaar. Helaas pakt het na 3 keer dekken nog niet. Vandaag was de 4e poging. Toch maar goed dat ik in maart begonnen ben Tot die tijd kijk ik graag met jullie mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 22:10 



 
Profiel   

ooh ik duim met je mee dat de 4e poging wel gaat lukken judwes

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 10:55 



 
Profiel   

Wat leuk Mandy! Hoe oud is ze nu?

@3timesmom, kan helaas je filmpjes niet zien maar ben nu wel erg benieuwd :D

@Judwes, ja ik heb zeker geen spijt want ik vind het karakter erg goed tot nu toe! Spannend , hopelijk pakt de 4e keer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 12:13 



 
Profiel   

Ik kan de fb filmpjes ook niet zien.
@josje4, Roxy wordt eind juni 2 jaar. En ze is al grooootttt, haha. Ben benieuwd waar dat naartoe gaat.
Ze krijgt wel wat praatjes hoor, wandelen buiten de poort vind ze super spannend en dan draait ze zich gewoon om en trapt ze van zich af. Dat is niet oké, dus straffen we nu ook flink af met de zweep (ben helemaal geen zweep mepper, maar dit is gevaarlijk). Denk dat ze snel doorheeft dat dit niet de bedoeling is. Ze is super slim maar soms wel dominant. Ze is natuurlijk ook nog piep jong maar ze moet wel leren luisteren en weten waar de grens ligt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 12:34 



 
Profiel   

Ik heb de filmpjes openbaar gezet op fb. Misschien dat het nu wel lukt.
Of als iemand weet hoe ik het moet doen om ze op een andere manier te plaatsen, ben daar echt heel slecht in

Mandy, Summie vind het ook erg leuk om op wandel te gaan. Slaan doet ze gelukkig niet, want dat vind ik ook wel link, haar opgroeimaatje doet dat ook. En dan wordt dat ook ff duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling is hoor. is veel te link.
Summie gaat wel graag op dr achterbenen staan. Maar ook dat wordt niet geaccepteerd. Gelukkig heeft ze dr wel altijd oren naar. En stopt er dan ook mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 09:47 



 
Profiel   

[ img ]
Wij hebben dit jaar ook een van Las Vegas (vm OoSeven)
Mega veulen (116cm) en moeilijke bevalling. Eerste dagen waren ook erg intensief met helpen opstaan maar gelukkig nu helemaal uit de kreukels en gezond

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 20:44 



 
Profiel   

Dat ziet er inderdaad een flink veulen uit. Gelukkig alles ok nu. Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:05 



 
Profiel   

Ik had Ferdeaux op mijn lijstje staan om mijn merrie te dekken maar ben uiteindelijk voor een De Niro gegaan. Ik wilde vooral een makkelijk karakter en braaf want hij is uiteindelijk voor mijn dochter. Toch wel leuk om hier te zien wat Las Vegas doet. Hij geeft mooie veulens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 21:37 



 
Profiel   

Doutz16 schreef
[ [url=m/ElrjXn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben dit jaar ook een van Las Vegas (vm OoSeven)
Mega veulen (116cm) en moeilijke bevalling. Eerste dagen waren ook erg intensief met helpen opstaan maar gelukkig nu helemaal uit de kreukels en gezond


Super schattig, inderdaad flinke lange benen. Las Vegas is natuurlijk zelf ook goed aan de maat dus de nakomelingen zullen dat ook zijn, haha.
Onze Roxy is bijna 2 en al even groot als de volwassen paarden…ze kan al heel veel dagelijkse dingetjes en voetjes geven gaat nu ook weer goed. Ze kreeg wat praatjes maar met rust en verder nog weinig van haar vragen gaat dat super. Ik was al wat te enthousiast om wat werkjes te doen (heel klein) maar dat kon ze in d’r koppie nog niet goed aan, toen werd ze stout :D
Nu doet ze het super en werkjes gaan we wel doen als ze 3 is. Lief karakter, heel mens gericht, en kan nu al heel mooi bewegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 09:48 



 
Profiel   

Helaas hier de wens voor een veulen van Las Vegas moeten laten gaan. 4x proberen, niet drachtig. Ik kijk, met plezier, met jullie mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-23 22:05 



 
Profiel   

Heey, hoe gaat t met jullie “veulens”, haha..dat zijn ze allang niet meer. Hier gaat t goed, nu 2.5 jaar en heerlijk van d’r jonge leven aan het genieten. Staat met 2 volwassen paarden in een paddock (die helaas nu beetje nat is) en staat d’r mannetje. Ze laat zich niet in een hoekje duwen maar is ook zeker niet de baas. Gewoon goede hiërarchie tussen deze drie. Ze is al wel lekker aan de maat, denk bijna 165 nu.
We doen nog niet veel. Als het tegen het voorjaar beter weer is gaan we beginnen met longeren, grondwerk etc. Ze is wel een koele want dekens, vlaggen, gekkigheid doet ze niks op. Als t spannend is trapt ze een keer naar achteren maar dat is echt spanning..niet om je te raken ofzo. Ik denk dat ze op deze manier haar spanning afvloeit. Heel benieuwd hoe ze het straks onder het zadel gaat doen. (dat duurt nog even hoor).
Benieuwd hoe t bij jullie gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-24 19:15 



 
Profiel   

Ik heb een las vegas hier in de opfok bij ons. Super lief en aanhankelijk beestje. Ik ben benieuwd als hij dalijk ouder is het is namelijk echt al een flinke jongen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-24 20:46 



 
Profiel   

Leuk om te lezen over Las Vegas.

Ik heb er geen afstammeling van maar een broer.uit dezelfde moeder maar de vader van de vader (bordeaux dus).

Veel go, altijd aan, wakker en 300% inzet. Hoe meer je van hem vraagt hij fijner/bijer hij wordt. Maar ook zeer eigenzinnig iets wat uit de moederlijn komt. Hij ziet ook echt alles en als je hem beledigt zit je fout. Die van mij heeft niet de bewegingen en de looks van zijn grotere broer. Maar hij is zo lief en aanhankelijk en super fijn wedstrijd paard.

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-24 18:06 



 
Profiel   

Ziet er een heel stoer paard uit UrbanL
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-24 12:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen