Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 54 van de 314 [ 7848 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 314  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]Het Dikke Buiken Topic 2024

 
Profiel   

Balou_k en pradadaan succes vandaag!

Ik heb meegelezen maar nog even geen tijd voor een bijleespost, hopelijk later vandaag :) .

AM Regumate is zelf een hormoon (progesteron / zwangerschapshormoon). Door progesteron in het lijf wordt de aanmaak van oestrogeen (vrouwelijk geslachtshormoon) geremd, waardoor een zwangerschap (dracht) in stand kan worden gehouden en de cyclus (aanmaak eitjes enz) dus wordt gestopt. Normaal wordt in het begin, de eerste 3 maanden, die progesteron volgens mij afgegeven door het gele lichaam in de eierstok maar bij sommige merries is dat te weinig.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 06:49 



 
Profiel   

Ik mag hem aftrappen vandaag! Giv is op 18 dagen drachtig gescand van Ceasar ter Linden *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 09:18 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor de antwoorden.

Iedereen succes met scannen vandaag

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 09:34 



 
Profiel   

Super, gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 09:57 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 10:46 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

En succes voor de rest hier vandaag :D

Tijdje even niks gepost, maar er was ook niet enorm veel te melden. Helaas naast Anna nog steeds niks drachtig. Met Valetta en Madrona zitten we (weer) op het wachtbankje.
Intissima werd maar niet hengstig, dus die hebben we van de week gescand. Had wel een groot ei zitten, maar geen hengstige baarmoeder. Het zag er wel goed uit om hengstig te spuiten. Ondanks dat ze hier de vorige 2x niet op reageerde dit toch gedaan en dat lijkt wel geholpen te hebben nu. Morgen scannen we haar nog een keer.
Estonia wordt ook niet hengstig helaas. Haar scannen we einde van de week nog een keer om te kijken of we haar kunnen spuiten.
En Noora spuiten we op 20 dagen hengstig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 11:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 11:48 



 
Profiel   

gefeliciteerd!!

wij gaan morgen scannen <3 !

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 11:52 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Pradadaan. *\o/*

Goldenarrow in iedergeval al weer twee op het wachtbankje. Nu de rest nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 12:02 



 
Profiel   

pradadaan: Gefeliciteerd. 3de x me ceasar zeker?


Goldenarrow: wat vervelend dat ze niet hengstig komen.

Succes aan de gene die nog moeten vandaag en Luna jij voor morgen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 12:06 



 
Profiel   

Gefeliciteerd pradadaan!! Wat super

Spannend Luna2006!!

Goldenarrow wat apart dat bij jou de hengstigheid niet op gang komt. Hopelijk straks snel drachtig

Claudia interessant zeg. Dankje voor de info!
Ja we zijn weer aan het rijden, dit debuut is eerlijk gezegt wel een beetje out of the blue gegaan :o Maar ik ga al over 4.5 week weg. Ik ga voor 9 weken naar Canada en ik wil heel graag M1 starten van te voren :o We zien het wel! Niks te verliezen. Inderdaad, een lange 6 dagen := Maar deze keer vlogen ze wel sneller om dan de vorige keer

Mirjamalvaro mooie hengst!

Cheytjuh wat een drukte. Ach, houdt je van de straat :P Straks zelf maar met de benen omhoog :j Ik duim hard dat deze 3 van jou nu wel pakken! Mag wel eens klaar zijn :P

Jazzejam donderdag is het nog niet heel warm toch? Vooral zaterdag voorspellen ze hitte

Corinadrenth wat erg ook dat je geen reden weet... maakt het nog zuurder...
Druk bij jou! En dan nog drukker met waken

Ladygiroc ah oké! Fijn dat ze hengstig is!

Anso vind haar wel wat anders dan vorige keer op het wachtbankje. Maar wat precies weet ik niet :Y) 17-6 is de wedstrijd!

Calice welkom op het bankje!

Nou nog 6 dagen :+ Begin wel nieuwsgierig te worden. Die week heb ik het heel druk met leuke dingen dus kijk er sowieso naar uit haha. Wedstrijd, scannen en trouwrijden. Spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 12:22 



 
Profiel   

Goldenarrow balen dat het nog niet zo op wil schieten maar gelukkig nu 2 op het wachtbankje, succes!

AnsoDM ja dit word de 3e keer de combinatie Giv x Ceasar :j

Kabayo die 6 dagen vliegen dan vast voorbij! Spannend :D

Luna veel succes morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 13:41 



 
Profiel   

Hier helaas niet drachtig.
Wel een ei links van 4,2, de cervix is nog hard. Morgen eind van de middag nog eens scannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:20 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Pradadaan! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:35 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Pradadaan!

Jammer Balou, op naar een nieuwe ronde nieuwe kansen...

GA succes met de dames, wat een gewacht zo.

Corinadrent wat een pech zo, maar fijn dat de anderen zo doorgaan. Sterkte nog.

Alle anderen, succes met wachten en wachten en wachten!

Mijn dame is vanochtend gescand. Een stalgenootje moest naar de kliniek voor vaccinatie en oogcontrole, en ik had nachtdienst. Mijn vader zou met het stalgenootje meegaan (die heeft zelf geen trailer) en ze stelde voor dan Sanaa ook mee te nemen voor het scannen, scheelde mij een ritje kliniek. Dus zo gezegd zo gedaan, de beide paarden vonden het geloof ik reuze gezellig zo samen op stap. Hoe dan ook, ze is wel hengstig aan het worden maar moet nog verder, vrijdag weer scannen. Ik kan dan alleen s middags dus ga zo toch maar even bellen of het s middags kan of beter donderdagmiddag. En doooooor! Succes allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 14:51 



 
Profiel   

pradadaan: gefeliciteerd!

goldenarrow: schiet nog niet op bij jou. Hopelijk volgende scan wel positief!

balou: balen, hopelijk voor jou ook nu wel raak komende ronde!

LaDonna: Fijn dat Sanaa zo braaf was, hopelijk mag je binnenkort ook weer insemineren!

Alinka is toch ook nog niet hengstig geworden, vandaag zou ze weer gescand worden en vanavond hoor ik wat daar uit gekomen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 15:38 



 
Profiel   

het gele lichaam was blijven zitten, ze is nu hengstig gespoten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 18:24 



 
Profiel   

Balen Balou. Hopelijk volgende ronde meer geluk.

Wanneer "kom" je op het wachtbankje?

Heb vanavond merrie weggebracht en de hengst heeft dr al gedekt. Super leuk om eens mee te maken. *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 21:27 



 
Profiel   

Dan zit je nu op wachtbankje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 21:34 



 
Profiel   

Ze wordt nog een (paar) keer gedekt. Zit ik er dan met 1 bil op? ;) Vanaf welke datum tel je eigenlijk tot die 1e scan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 21:35 



 
Profiel   

Vanaf het moment dat ze af slaat begin je te tellen en zit je op het bankje. :D

Gefeliciteerd voor de drachtige! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 21:38 



 
Profiel   

Sorry voor de ego maar *\o/* *\o/*
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 22:32 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Luna!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 22:41 



 
Profiel   

Luna gefeliciteerd!!

Vergeten jullie niet je drachtige merries door te geven aan Nicole (op)? Dan komen ze op de lijst.

Balou heh dat is heel erg balen. Je wilt een vruchtje zien en geen nieuw ei. Ik duim voor je deze ronde.

Ladygiroc spannend, hopelijk over een week of 3 ook goed nieuws voor jou.

Jennyk ja dan worden ze niet opnieuw hengstig. Hoop dat het hengstig spuiten haar werk doet.

LaDonna zo is dat, en door. Dat er maar een mooi ei mag groeien nu.

Elina het komt weer dichterbij. Ik hoop het zo voor je! Dat je Zilver zo snel terug op niveau krijgt, succes alvast met de wedstrijd en wat een tof avontuur ga je tegemoet!

Pff GA dat schiet nog niet heel erg op. Vervelend als de baarmoeder niet meewerkt, duimen dat ze nu een beetje door willen zetten.

Wij mogen nog 2 weekjes geduld hebben tot de hartslag-scan. Kan ik me daar weer druk over gaan maken _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 22:42 



 
Profiel   

Muronia. Ik voel met je mee. Het blijft altijd spannend. Maar ik moet zeggen. Heb er een goed gevoel over :Y)

Luna. Gefeliciteerd!

Ladygiroc. Wat fijn dat ze al gedekt is. Idd tellen vanaf laatste dekking

Jennyk. Duimen dat hengstig spuiten aanslaat.

LAdonna. Fijn dat ze wel hengstig wordt. Misschien idd beter dag eerder als je niet in de ochtend kan scannen. Je zult net zien dat je dan sperma nodig hebt

Balou.k. Wat jammer. Op naar een nieuwe ronde

Kabayo. Druk agenda zo te lezen. Dan vliegen vast de dagen voorbij.
Naar Canada wat gaaf!

Goldenarrow. Jeetje wilt niet echt vlotten bij jullie. Hopelijk lukt er nog wat om drachtig te krijgen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 00:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 54 van de 314 [ 7848 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 314  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen