Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 439 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442 ... 471  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic voor springpaardenfokkerij

 
Profiel   

Gefeliciteerd met de knappe veulens !!

Heeft er hier iemand ervaring met Cero Blue TN? Wat voor merries passen hem het best?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 10:14 



 
Profiel   

Vanochtend weer gescand eindelijk drachtig ….lijken het 2 vruchtjes echt stijf tegen elkaar aan volgende week nog eens kijken .

Andere merrie open gezet nu langzaam aftellen voor 2 veulens, leuke voor uitzichten weer na alle ellende.

Veulen doet het super bij zijn pleegmoeder dus dat is echt onbetaalbaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:39 



 
Profiel   

Top dat het goed gaat met de pleegmoeder.

Hier gaat het ook goed met het veulen. Erg wijs en voor de duvel niet bang. Lekker aan het spelen met het andere veulen in de wei. Nog een paar weekjes en dan op de grote wei met de oudere veulens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-23 18:44 



 
Profiel   

@shadow33, mooi veulen! Ben benieuwd naar meer foto's! Ik overwoog inderdaad om met hem te dekken.

Gefeliciteerd met de nieuwe veulens.
Fijn ook dat het geslaagd is met de pleegmoeder.

Ik ben met mijn merrie eerder dan verwacht gisteren voor controle geweest, omdat ze hengstig leek. Helaas niet drachtig en een hele korte cyclus. Wel een mooi ei dus vandaag weer insemineren. Hopelijk dan meer succes.

De dressuur merrie staat inmiddels onder de camera, is over 2 weken uitgerekend maar vorig jaar was ze 1,5 week te vroeg. Weer spannend genoeg allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-23 08:16 



 
Profiel   

Firegirl, ik heb nog niet de beste foto's met mijn telefoon :P
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Ondanks dat het een merrie is, is ze evt te koop. Ik ga alleen verder met de dressuurlijn. Heb vd winter al een stal bij gebouwd, maar het houd een keer op _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-23 09:18 



 
Profiel   

Super mooi fokkersucces Eilander, die kwam natuurlijk ook uit een hele speciale merrie Ongelooflijk vermogen heeft Flamboyant!

Revalli de veulens zijn er goed uit! Heerlijk gezicht zo

Sita; Gefeliciteerd wat een mooie! Echt heel chique!

Balen Revalli van de guste merrie…

Caro, leuk besluit! Soms heb je er een waar je geen afscheid van kunt nemen

Gomir gefeliciteerd met de dracht!

Shadow leuk dat je haar even komt showen! Wij duimen voor een dracht van hem

Laurentii ook knappe veulens!

Revalli super gave merrie! Ik ben fan! Zeker nadat ik jullie zag in Wanneperveen! Appeltje eitje

Lexa nog even spannend: hopelijk is het er gewoon 1

Firegirl hopelijk lukt het nu!

En weer bij :D

Hier ook nog geen succes tot op heden en een merrie die ruim een week over is…!
Onze hengstveulen van Akarad is verkocht, dus dat is mooi. Nu wachten op nr. 2 Akarad..

Gister heb ik mijn merrie laten proberen door een andere ruiter omdat het tijd is dat ze door gaat stromen naar de hogere klasses en mijn ambitie daar niet ligt, maar ook momenteel niet de gelegenheid om altijd strak te trainen doordat we veel in het ziekenhuis zitten.. Lijkt goed! Ik was echt blij verrast hoe makkelijk het al leek :D
Dus langzaamaan (voor volgend seizoen) na gaan denken voor een hengst. Belangrijkste is dat ie een goede mond mee moet geven want dat vind ik echt een minpunt van mijn merrie…

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 11:42 



 
Profiel   

Oh wat een knappe merrie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 11:47 



 
Profiel   

Wat een plaatje
Mooi voorbeen
Dat is vast genieten als je er mee rijdt en sowieso om naar te kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 12:27 



 
Profiel   

Iorr wat een plaatje van een merrie! Super mooi invouwen, welke afstamming heeft ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 12:47 



 
Profiel   

Ja ik ben echt fan van haar. Heb dr als veulentje van een maand oud gekocht en tot op heden gaat alles fantastisch. Ze is nu 6 en elite. Ik heb een 2 jarige merrie van Chopano uit haar en zij zelf is een Il est Balou. Heerlijk paard met fantastische instelling en heel veel Go. Alleen ze kan vrij stug in de hand zijn, is echt een aandachtspunt. Ik zoek een hengst met een niet te zware hals en lichtere hoofd-hals verbinding. Verder exterieurmatig weinig aanmerkingen…

Ik was overtuigd van Dallas op haar, maar daar wordt de hals niet lichter van ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 13:11 



 
Profiel   

Gefeliciteerd lorrr met het veulen!

En je hebt een prachtige merrie! Komt vast goed

Hier vanavond de Eras ste hermelle geboren. Merrieveulen
Mooi groot veulen.
En bijzondere aftekening
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 21:57 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Revali!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-23 22:24 



 
Profiel   

Gefeliciteerd revalli! Super leuke tekening!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 07:21 



 
Profiel   

Gefeliciteerd !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 07:36 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!!

Ruig Iorrr de springfoto's! hij komt mij bekend voor. R. utger G ? Lichtere hals en hals hoofdverbinding grand slam? :) tenminste die van mij heeft niet zo'n mega kap en is voor zo'n groot paard heel simpel te rijden. En aan Chopano heb ik nog gedacht voor mijn merrie. Maar dan heb ik nog een keer Capitol I op de 3de lijn erbij.

Wij wachten ook nog in spanning af op een veulen. Bijna week over.
Maandag ga ik voor de laatste keer spoelen met de grand slam. Dit keer heeft ze 2 eieren gemaakt dus wie weet hebben we nu wel geluk en een embryo. Het is Sambucci de Muze geworden. Alle andere hengsten dat ik leuk vind zit ik met inteelt of te veel maat. Dat durf ik toch niet aan bij een merrie van bijna 180m.

Dan ook nog iets minder grappigs deze week. Onze trekauto kapot.. misschien nog wel te maken maar ja was te verwachten dat het een keer einde verhaal zou zijn. Nu ben ik een beetje in dubio of het niet tijd word voor een 2 paardswagentje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 08:44 



 
Profiel   

Klopt Marijke, die is het ;)

2 paards auto is echt super ideaal. Hebben wij al jaren, wat een verademing!

Grand slam had ik nog niet echt over nagedacht, maar zou wellicht wel kunnen passen! Komt op het lijstje :)

Succes met wachten, ik doe met je mee ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 09:04 



 
Profiel   

Dacht ik al! tijdens CSI Exloo babbeltje gemaakt en met zijn vader of in ieder geval die met hem mee was hele verhalen! heel leuk :) hou ik wel van mensen die met passie praten over fokkerij en sport. Gewoon spontaan en geen poeha zeg maar.

Zal kijken of ik wat via via kan regelen om niet al te duur in de kosten te gaan voor zo'n auto

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 09:23 



 
Profiel   

Jeetje Marijke jou Grand Slam merrie 180 uit mijn Chin Chin merrie is ook een Grand Slam van 180 .

Zulke grote wil ik niet fokken nu gekozen voor Tangelo .

Contagio geeft ook hele fijne mondjes zeggen ze.Heel rijdbaar.

Ik vroeg mij nog af of de Contagio die ook in dit topic geboren moest worden inmiddels geboren is …merrie was geloof ik verkocht.

Revali hoop dat mijn Eras ook zo Bloederig wordt als die van jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 09:23 



 
Profiel   

Klinkt misschien raar, maar ik vind een groot paard niet erg. Ik ben zelf ook wel aan de maat ;) en oké ze moeten in verhouding zijn. Maar oké 185+ hoeft van mij echt niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 09:32 



 
Profiel   

@Iorrr handig zo een bijlees post
@Shadow33 bedankt voor het plaatsen van de foto's. Op de foto's niet zo goed te zien, is het weke weg getrokken? Hier moet ik met mijn merrie namelijk erg rekening mee houden.

Gefeliciteerd met de knappe veulens die voorbij komen!

Grand Slam is alleen diepvries verkrijgbaar, misschien goed om rekening mee te houden. Was mijn keuze maar hierdoor ben ik voor een andere hengst gegaan.
Gisteren merrie weer opgehaald, is afgelopen dinsdag geïnsemineerd met Hardrock Z. Vorige keer niet gelukt. Hopelijk lukt het deze keer wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 09:44 



 
Profiel   

Marijkeeee schreef
Dacht ik al! tijdens CSI Exloo babbeltje gemaakt en met zijn vader of in ieder geval die met hem mee was hele verhalen! heel leuk :) hou ik wel van mensen die met passie praten over fokkerij en sport. Gewoon spontaan en geen poeha zeg maar.

Zal kijken of ik wat via via kan regelen om niet al te duur in de kosten te gaan voor zo'n auto


Ik denk dat dat degene is waar hij de paarden heeft staan, op een steenworp afstand bij ons vandaan ;) die fokt ook dus dat kan haast niet missen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 09:54 



 
Profiel   

Hier wou ik ook Grand Slam gebruiken maar omdat hij diepvries is ook gekozen voor een ander. Ik ga voor Comthago.
Heb nu een heel popperig veulen van Dallas, ik hou er van maar snap wat er hier wordt gezegd O:)
Ga hem wel weer gebruiken op een andere merrie, maar die moet eerst nog een veulen krijgen nu.. ik ben verder echt wel fan van Dallas :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 10:21 



 
Profiel   

@firegirl ja dat is wegtrokken hoor. Ze staat goed op dr benen nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 11:37 



 
Profiel   

Lexa wij hebben een Contagio veulen, super leuk karakter. Hoofd hals verbinding normaal denk ik, dat kan goed van de merrie komen. Maar Contagio zou inderdaad wel bij de beschrijving van Iorrrr kunnen passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 21:15 



 
Profiel   

Weet iemand waar ik een overzicht kan vinden van de actuele fokwaarden? Gewoon de ouderwetse berekening en dan de volledige lijst. Zat hij bij een strengen of staat het ergens online?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 17:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 439 van de 471 [ 11762 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442 ... 471  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen