Pearl x Showman, een mini baby in de maak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GvP
Berichten: 64
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 13:20

Ik bewonder je openheid en voel met je mee, ik hoop dat je ondanks dat dit een topic is geworden waarvan je het anders voor ogen had, je ons toch op de hoogte wil houden van je andere merrie. Ik denk dat velen je graag volgen in de hoop dat je de dans ontspringt en om te zien hoe je mooie paardjes het doen. Ik iig wel. (Maar ik snap het volkomen als je hierdoor een naar gevoel hebt en het voorlopig voor jezelf zou willen houden).

Voor iedereen:
** En het zou fijn zijn als reacties anders dan over het nieuwe veulentje dan via pb of een ander topic gaan. Dit had een fijn topic moeten worden zonder verwijten en gedoe, meningen van derden. Dat is helaas niet gelukt, maar zullen we dan allemaal meewerken aan een positief eventueel nieuw topic zonder poespas? Over het dwerggen is al een topic en dan kunnen meningen/reacties/vragen/etc misschien daar geschreven worden ipv in iemands persoonlijke topic die hoopt op een positieve afsluiting van een enorme domper.

Veel succes gewenst voor je andere paardje en jou!

Birdie60

Berichten: 8404
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 13:22

randalinpony schreef:
Niet alleen slotje, helemaal opschonen dit topic. Ga daar in ieder geval om vragen. :)


Ja idd, zou ook zonde vinden als het gesloten wordt.
Laat het opschonen.
Door alle negatieve reactie zou ik het jammer vinden dat TS de volgende dracht hier niet meer op durfde te zetten. Wat ik heel goed begrijp.

baszo17

Berichten: 1008
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Wierden

Re: Pearl x Showman, een mini baby in de maak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 18:42

woooow!! wat een reacties allemaal!!

TS, ik vind ook zeker dat je geen oplichter bent! je wist het niet van je merrie en alles wat er is gebeurt is echt schokkend. Ik vind het ook echt erg dat er andere bokkers banketstaaf reageren of vragen waarom je het niet in de advertentie zet. Je bent een super paardenhouder en een goede nette en liefhebbende fokker. ik ben er van overtuigd dat je je pony niet weg doet zodat je geen pony meer hebt met dwerggen maar dat je een goed huis zoekt. hierbij hoort dus ook het verhaal van het Dwerggen

Ik hoop dat je droom niet helemaal verdwenen is maar dat je het fokken weer op kan pakken waar je gebleven bent. :)

petraaken

Berichten: 44214
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Re: Pearl x Showman, een mini baby in de maak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 09:11

Moderatoropmerking:
Tijdelijk slotje voor overleg.