Tinker Snowy wordt mama!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liz_me
Berichten: 170
Geregistreerd: 10-02-14

Re: Tinker Snowy wordt mama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 08:13

wat een schatje!! <3

Kaatastrof

Berichten: 6263
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Tinker Snowy wordt mama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 09:47

Gefeliciteerd! Wat een leuk veulen, en de merrie mag er ook zeker wezen! :) Witte Tinkers zijn altijd zo gaaf om te zien.

Jilmar
Berichten: 46
Geregistreerd: 02-01-14

Re: Tinker Snowy wordt mama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 10:51

Wat een mooi veulentje en een super leuke naam! Snowy mag ook gezien worden hoor! Heb zelf ook een verzorgtinker, een vos! Maar iig veel plezier met Kingston en Snowy

m0niekkkie

Berichten: 405
Geregistreerd: 08-12-11
Woonplaats: Friesland

Re: Tinker Snowy wordt mama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 12:45

Gefeliciteerd! Mooi mannetje hoor :)
Wat vind de eigenaar er van?

Anoniem

Re: Tinker Snowy wordt mama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 13:49

Helemaal leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:06

Misschien vinden jullie het wel leuk om te zien hoe Kingston er nu uitziet. Hij is nu zo'n 9 maanden oud en zo'n heerlijk dier! Erg knuffelig en nieuwsgierig, hij neemt altijd een kijkje om te zien wat ik aan het doen ben als ik aan het uitmesten ben of het water bijvul. Op de foto zie je hem met 1 van de 2 pleegmama's, hij staat nu met 2 merries en het gaat erg goed, hij heeft geen hengstenkuren laten zien tot nu toe. Volgens mij is hij toch een schimmeltje en geen bontje, hij wordt namelijk langzaam grijs en er komen allemaal witte haartjes in zijn vlekken.

Afbeelding

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Tinker Snowy wordt mama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 12:53

Wat een leukerd. Pas wel op met bij merries, ze kunnen op z,on jonge leeftijd al vruchtbaar zijn.

Anoniem

Re: Tinker Snowy wordt mama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:31

Inderdaad. :j Hij ziet één van de merries echt als z'n moeder, en voor de rest doet hij echt geen vlieg kwaad. Maar we houden het in de gaten, ja! Je weet maar nooit met die hengstjes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:13

Voor degenen die het leuk vinden om het te weten: Kingston is vandaag gecastreerd. Toen ik vanavond op stal kwam stond hij alweer nieuwsgierig van iedereen aandacht te vragen en alles te onderzoeken dus ik hoop dat hij er niet zoveel last van zal hebben. Hij is al flink gegroeid. Manen ook, aan allebei de kanten een mooie dikke bos. Hij is ook alweer flink witter geworden, het zwart is overal nu definitief vervangen voor grijs. :)

gerlindie

Berichten: 4645
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Tinker Snowy wordt mama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:29

Dat vraagt om een foto...
O:) O:)

Anoniem

Re: Tinker Snowy wordt mama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:30

Ben ik het roerend mee eens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:31

Ik zal zaterdag een foto proberen te maken en als ik het niet vergeet zal ik hem ook even opmeten. Ben morgen helaas niet op stal.

Anoniem

Re: Tinker Snowy wordt mama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 20:13

Vandaag is een foto er helaas bij in geschoten. :o Zal het morgen opnieuw proberen.