Mijn kindje krijgt een kindje!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat wordt het veulen?

Palomino merrie
29 (7%)
Palomino hengst
36 (9%)
Zwarte merrie
4 (1%)
Zwarte hengst
11 (2%)
Valk merrie
69 (18%)
Valk hengst
83 (22%)
Smoky black merrie
22 (5%)
Smoky black hengst
25 (6%)
Vos merrie
17 (4%)
Vos hengst
19 (5%)
Bruine merrie
23 (6%)
Bruine hengst
33 (8%)

Totaal aantal stemmen: 371


Kabayo

Berichten: 13938
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-17 16:44

Ze was vandaag uitgerekend Y;( :(:) ;(

Helaas heeft vayana nooit mogen leven :(
Afbeelding

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 18:47

:(:)

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 19:44

Wat moet deze dag moeilijk voor je zijn... :(:)

hagelslag
Berichten: 9014
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 19:51

Ah jeetje, veel sterkte!

Djoopie

Berichten: 2691
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 20:15

Sterkte......

Sammy2000

Berichten: 355
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: Katwijk

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 06:46

Heel veel sterkte!!

xoxolieneke
Berichten: 30
Geregistreerd: 04-09-16

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 08:02

Sterkte :(:)

Kabayo

Berichten: 13938
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 08:04

Dankjullie wel allemaal <3

Madje1992

Berichten: 2002
Geregistreerd: 10-04-10
Woonplaats: Vlissingen

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 11:15

nog veel sterkte!!!

Kabayo

Berichten: 13938
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-17 20:57

Dankje :)
(Hoezo laat haha :o)
Ik kreeg weer een update van Dirk. Hij word echt groot nu, en steeds knapper. Hij is nu 4 maand oud
Afbeelding
Afbeelding

Wat is hij toch speciaal <3
Zit er toch over na te denken mocht hij te koop komen. Ik hem heel misschien toch wil overnemen. Maar dat weet ik nog niet..

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 21:36

Wat een knap ventje is hij geworden zeg! <3

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 12:36

Dirk!!!!! <3 Blijft bijzonder

Kabayo

Berichten: 13938
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-17 22:12

Ik heb nu contact met een persoon die met lady contact kan leggen.

Die vrouw kan haar alles vragen, of ze pijn heeft gehad, of ze over mij waakt, als ze nog een boodschap voor mij heeft enzz... Heel apart maar erg mooi. Ook erg moeilijk

We proberen dit weekend contact met lady te leggen.. Hopelijk kan ik het daarna verwerken. Voel mij nog elke dag schuldig

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 23:16

Hey meid,
Voel je vooral niet schuldig. Niemand wist wat er allemaal kon gebeuren. Je hebt lady vanaf moment 1 gesteund. Moment 1 dat zij op de wereld kwam, en moment 1 dat zij bezig was een prachtig veulentje op de wereld te brengen. Je was zo bezorgd, je had zo met haar te doen, je bleef bij haar en stelde haar gerust. Helaas een veulen met waterhoofd, maar dit had niemand kunnen weten. Jullie hebben zo veel goeds gedaan, lady laten testen. Zo jammer dat dit zo iets zeldzaamste is bij nrps.

Maar je bleef haar steunen. Net zoals zij deed bij jou. Je bleef bij haar zij, als grootst regelde je nog een pleeg veulen. Ondanks het verdriet, steunde je naar nog. Ze leek beter te worden, geweldig! Je had al zo veel goeds gedaan, ondanks je eigen pijn.

Niemand had kunnen voorspellen dat lady ook zou gaan. Je deed zo veel goeds voor haar, je was zo goed bezig. Je stond de hele tijd met haar, haar te steunen, lichamelijk en geestelijk. Ze hield die hoop, door jou.

Elina ik ben zo trots op jou hoe jij er mee om ging, en nogsteeds gaat. Voel je alsjeblieft niet schuldig, dit had jij niet kunnen weten, niemand niet. Je deed zo je best voor haar, bij haar blijven haar steunen, vrolijk maken.
Elina, het is, en zal nooit jou schuld zijn.

Wings_love

Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 00:10

Ik kan het niet beter verwoorden dan maava al heeft gedaan, maar wil er toch iets over zeggen.
Dit was gewoon een hele kruiwagenlading vol pech. En soms zijn er dingen waar je geen enkele invloed op hebt en die je niet kunt voorspellen. Dit was zoiets. Je kon niet van tevoren weten dat het veulentje een waterhoofd zou krijgen en je kon ook niet van tevoren weten dat je lieve Lady ook zou komen te overlijden. Je hebt alles gedaan zoals ieder ander met een hart voor zijn dieren gedaan zou hebben en er was niks wat je had kunnen doen om dit te voorkomen. Dus alsjeblieft, voor je eigen gemoedsrust en je eigen toekomst, neem jezelf niks kwalijk. Het kan gebeuren en het was gewoon verschrikkelijk stomme pech.
Hou je taai meis! En als die vrouw jou kan helpen een stukje gemoedsrust terug te krijgen, dan moet je zeker met haar gaan praten. :)

Madje1992

Berichten: 2002
Geregistreerd: 10-04-10
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 17:15

maava schreef:
Hey meid,
Voel je vooral niet schuldig. Niemand wist wat er allemaal kon gebeuren. Je hebt lady vanaf moment 1 gesteund. Moment 1 dat zij op de wereld kwam, en moment 1 dat zij bezig was een prachtig veulentje op de wereld te brengen. Je was zo bezorgd, je had zo met haar te doen, je bleef bij haar en stelde haar gerust. Helaas een veulen met waterhoofd, maar dit had niemand kunnen weten. Jullie hebben zo veel goeds gedaan, lady laten testen. Zo jammer dat dit zo iets zeldzaamste is bij nrps.

Maar je bleef haar steunen. Net zoals zij deed bij jou. Je bleef bij haar zij, als grootst regelde je nog een pleeg veulen. Ondanks het verdriet, steunde je naar nog. Ze leek beter te worden, geweldig! Je had al zo veel goeds gedaan, ondanks je eigen pijn.

Niemand had kunnen voorspellen dat lady ook zou gaan. Je deed zo veel goeds voor haar, je was zo goed bezig. Je stond de hele tijd met haar, haar te steunen, lichamelijk en geestelijk. Ze hield die hoop, door jou.

Elina ik ben zo trots op jou hoe jij er mee om ging, en nogsteeds gaat. Voel je alsjeblieft niet schuldig, dit had jij niet kunnen weten, niemand niet. Je deed zo je best voor haar, bij haar blijven haar steunen, vrolijk maken.
Elina, het is, en zal nooit jou schuld zijn.


Amen _/-\o_ Niet beter te verwoorden.

En als die vrouw je kan helpen van je schuld gevoel af te raken(die je overigens niet hoeft te hebben) dan moet je dat zeker doen. Hopelijk kan ze je bieden wat je er van verwacht.

Dirk is wel ene knapperd. Snap dat je hem misschien wel wilt kopen. Stiekem toch een klein beetje Lady haar veulen.

Kabayo

Berichten: 13938
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-17 18:01

Ik heb bericht terug en ik mag Dirk kopen. Zit nu in twijfel haha

Nee ik weet het.. Maar ja.. Ik ben degene die haar uit de verkoop heeft gehaald. Ík wou haar drachtig. Gewoon stom. Had ik haar maar verkocht, dan leefde ze nog.

Hele lieve berichtjes dames <3

Pasha_2011

Berichten: 1011
Geregistreerd: 09-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 18:04

Kabayo schreef:
Ik heb bericht terug en ik mag Dirk kopen. Zit nu in twijfel haha

Nee ik weet het.. Maar ja.. Ik ben degene die haar uit de verkoop heeft gehaald. Ík wou haar drachtig. Gewoon stom. Had ik haar maar verkocht, dan leefde ze nog.

Hele lieve berichtjes dames <3


Je weet nooit of ze dan ook nog had geleefd. Misschien had ze dan alsnog bij een nieuwe eigenaar een doos vol pech meegekregen.

Jij hebt er niet voor gekozen om een veulen met waterhoofd te fokken. Jij had het ook niet kunnen weten. Zeker niet als het zo zelden voorkomt.
Jij had er WEL voor gekozen om je portomonee leeg de kiepen mocht een operatie zin hebben, maar helaas was dat niet het geval.

Schuldig voelen over haar overlijden is het slechtste wat je kunt doen.
Je "schuldig" voelen over alle fantastische momenten samen is het beste wat je kunt doen. Wat waren jullie een topteam. Stonden altijd voor elkaar klaar.

Ik snap heel goed je twijfel over Dirk! Hij is speciaal voor je natuurlijk. Zo speciaal is hij voor niemand anders (ja oke, de huidige eigenaren wellicht ook).

Kabayo

Berichten: 13938
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-17 19:31

Dankjewel Carmen... Ik weet het wel maar het is gewoon zó rot. Ik denk maar steeds; wat als... Bah

Maar lady haar stal is af :) heel mooi geworden. Ze is nu voor haar moeder.
Afbeelding
Afbeelding

Kabayo

Berichten: 13938
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-17 15:52

Die vrouw heeft met Lady gesproken.. Wel erg moeilijk en soms zelfs heftig. Ik wil van te voren zeggen dat ik haar niks verteld heb. Ook niet waaraan ze is gestorven.
Alleen naam, geboortedatum en sterfdatum + 2 foto's

Lady vond dat het te lang duurde voordat we contact zochten. Ze is erg blij. Zegt nadrukkelijk dat Elina haar vrouwtje is (ik)

Foto 1
Afbeelding
Geluk, blijdschap en verdriet
Erg verdrietig van haar eigen veulen.
Ze wist dat Dirk niet haar eigen kind was maar heeft dit veulen geaccepteerd.
Ze heeft pijn bij de baarmoeder, een trekkend gevoel.

Foto 2
Afbeelding
Heb je veel pijn? Wilde je nog leven? Hoe voel je je? Hoe was je laatste stuk van je leven?

Pijn werd steeds erger. Eerst wilde ik nog wel leven. Voelde mij zo belabberd, akelige ervaring. Ik was troosteloos en verdrietig. Maar niet boos. Het is mij overkomen.
Ze accepteerd het, het is zoals het is aldus lady.

Hoe gaat het nu met je?
Nu gaat het goed, zo blij, blij dat ze nu gehoord word.
Ik wist da je zou komen, alleen duurde dat best lang.
(Vrouw moest curses nog afmaken , kon niet eerder)

Heb je ook een boodschap aan elina?
Treur niet om mij. Laat los en ga verder. Ik ben altijd bij je en zal over je waken. Liefde kan ook zonder elkaar aan te raken. LEEF elina GENIET. Waar elina is ben ik ook. Ik zal je beschermen.

Als beschermengel ?
Zoiets.. Ik bescherm maar niet als engel

Wilde je graag moeder worden?
Ja heel graag zelfs

Heeft je bijrijder goed voor je gezorgd?
Ze heeft goed op mij gepast. Met elina ging het rijden beter, vertrouwder, zelfverzekerd.
Mijn bijrijder was af en toe wat onzeker. We reden vaak dressuur en af en toe een sprongetje. Ze was wel heel lief voor mij

Ben je nu gelukkig met je veulen?
Zielsgelukkig!

Wil je elina nog wat zeggen?
Jaa.. Geef jezelf hier niet de schuld van. Trek het niet naar je toe. Laat los en LEEF. Geniet van het leven. Het leven heeft meer in petto. Het is zoals het is! Ik hou van jou!

Ze snapt niks van jou auto en twijfeld of er een trailer achter kan. Niks voor elina aldus lady.
(Ik heb het er eens met mijn vader over gehad om de trailer achter mijn auto te doen om te oefenen voor BE)

Heb je nog een boodschap voor Cisco?
Nee, schud hoofd laag bij de grond.

Hoe vind je het om daar te zijn?
Heb een fris, blij, soepel gevoel en geen pijn meer en zo blij met mijn veulen.


Ik ben hier erg blij mee. Ik geloof er ook wel in. Ik heb deze beste vrouw echt niks verteld. En het klopt gewoon..
Wauw

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 20:21

Goed dat je je nu wat beter voelt! Al geloof ik echt niet in die dingen, ik vind het toch wel vreemd dat ze alles weet zonder dat je er één woord over gezegd hebt. Maar het idee dat ze met een overleden paard kan communiceren... Ik weet het toch niet := . Maar zo lang jij je er beter door voelt, super!!

nardxash

Berichten: 4001
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 20:38

Het is fijn om te lezen dat het alweer beter met je gaat.
Ook het gesprek met lady vind ik heel interssant om te lezen.
Wil je alsnog sterkte wensen voor de komende tijd Y;(

Janinevv

Berichten: 13236
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 20:42

Bijzonder!
Ik geloof er niet in maar fijn dat jij je er beter bij voelt door dit gesprek ;)

polleman
Berichten: 1628
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: Braamt

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 16:28

Wat bijzonder maar ook heftig.
Hopelijk kan je het nu een plaatsje gaan geven.

Wat leuk dat je dirk mag kopen zou toch wel heel bijzonder zijn

Madje1992

Berichten: 2002
Geregistreerd: 10-04-10
Woonplaats: Vlissingen

Re: Mijn kindje krijgt een kindje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 20:58

Heel interessant om dit te lezen.
Er er zit volgens mij ook een boodschap in die wij jouw ook proberen te vertellen.
Maar het natuurlijk zo horen geeft waarschijnlijk meer rust dan als wij dat zeggen.

Hopelijk kun je met dit gesprek een beetje vrede vinden in wat er gebeurd is.

Nog heel veel sterkte!!!