Muzka wordt een
Valk merrie 24%  24%  [ 87 ]
Valk hengst 17%  17%  [ 62 ]
Bruine merrie 4%  4%  [ 18 ]
Bruine hengst 3%  3%  [ 11 ]
Palomino merrie 11%  11%  [ 40 ]
Palomino hengst 6%  6%  [ 24 ]
Vos merrie 3%  3%  [ 11 ]
Vos hengst 2%  2%  [ 10 ]
Smoky Black merrie 12%  12%  [ 44 ]
Smoky Black hengst 8%  8%  [ 32 ]
Zwarte merrie 2%  2%  [ 8 ]
Zwarte hengst 3%  3%  [ 14 ]
Totaal aantal stemmen : 361

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 49 [ 1205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bijzonder Akhal-Teke veulen op komst! Muzanna volgtopic

 
Profiel   

Hele knappe combi, maar heb je het zaad van de vader gecheckt? Ik ken persoonlijk heel weinig hengsten die op deze leeftijd nog 'zwemmertjes' hebben die nog in staat zijn een merrie drachtig te krijgen.. Heeft hij nog veulens gekregen de laatste jaren? Ik duim natuurlijk voor je mee dat het wel lukt, hij ziet er in elk geval nog super uit!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 20:52 



 
Profiel   

Deze volg ik zeker! Prachtcombi! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 20:54 



 
Profiel   

Ik ga voor een valk hengst, trouwens.

Bedankt voor je uitleg, JoSav. Leuke koosnaam iig :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 21:01 



 
Profiel   

Uiteraard volg ik, ga ook meteen maar eens verder googlen als ik morgen niets te doen heb want ik vind het een reuze interessant ras :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 21:09 



 
Profiel   

Tinniie schreef
Hele knappe combi, maar heb je het zaad van de vader gecheckt? Ik ken persoonlijk heel weinig hengsten die op deze leeftijd nog 'zwemmertjes' hebben die nog in staat zijn een merrie drachtig te krijgen.. Heeft hij nog veulens gekregen de laatste jaren? Ik duim natuurlijk voor je mee dat het wel lukt, hij ziet er in elk geval nog super uit!
Kan nog best, paar jaar terug 4 merrie's (Shagya/Kisberi/Gidran) 3 weken bij een hengst van 29 in de wei gehad, jaar d'r op 4 veulens :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 21:09 



 
Profiel   

oeh, dit wil ik toch ook graag volgen! Wanneer wordt de echo gemaakt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 21:10 



 
Profiel   

rocymax: er zijn een paar kleinschalige fokkers in Spanje die af en toe een veulentje of twee fokken. :j Gezien het een land is met lokale paarden in overvloed en het een zeldzaam ras is, is het qua totale aantallen best netjes. :j

xoranlover: nou ja, toegegeven is dat het type dat de meeste mensen "kennen" uit de boekjes en van google. :j De manen worden traditioneel weggeschoren, omdat ze van nature weinig manen hebben en de hals dan beter uitkomt. Oorspronkelijk werden ze door nomaden in 7 lagen van vilten dekens ingepakt van oren tot staart en dan bleef er van het beetje manen al bijna niks meer over. Het restant werd met een mesje weggesneden. De traditie van het afsnijden van de manen wordt door de Russen in ere gehouden. Mijn eigen merrie heeft momenteel ook geen manen meer, want er was dit najaar niks meer van over. Het staat super stoer dus ik ben er nog niet over uit of ik het weer laat teruggroeien. Asat heeft een super mooie staart en manen en Muzanna heeft een hele mooie staart dus ik verwacht wel dat het veulen ook een nette hoeveelheid manen en staart zal hebben, al zien de keurmeesters dat liever niet. :+

Zuchini: ik ben zelf helemaal weg van Omar en hij verankerde ook hele mooie types. De beroemde Shael stoeterij heeft bijvoorbeeld haar bestand heel sterk op Omar geënt en daar fokken ze echt plaatjes van AT. Als ze niet drachtig blijkt, blijft ze inderdaad nog even. Ze heeft het daar super aan de Oostzee en ze hebben er super kwalitatief kruidenhooi en kruidengras en als ze niet in het land staat heeft ze een ruime stal (ongeveer zo groot als twee doorsnee stallen in NL) mét uitloop en een enorm dikke laag stro. Dus zij viert lekker vakantie. Maar oh, oh, wat mis ik haar. :=

Tinniie: *\o/* de hengst heeft dit jaar al zeker 1 merrie drachtig gemaakt en dit jaar zijn er ook al twee of drie veulens van hem geboren, net als voorgaande jaren. Dus ik maak me er wat dat betreft niet zoveel zorgen over. :D

Evelien: dankjewel!

San87: vond het zelf lekker creatief en om nou een jaar lang steeds "veulen" te zeggen voelt toch een beetje gek. Dus Muzka it is. :D Valk hengst... mijn man zal je even niet zo aardig vinden. :P

Azmay: supertof! Als je leesvoer wilt of vragen hebt kun je ook op de link in mijn onderschrift klikken (wat een lelijk ras) daar staat ook veel info en veel foto's en video's (al doet inmiddels niet alles het meer van de oudere posts).

Ailill: en ook deze oudere heer is nog prima vruchtbaar dus ik heb er wel vertrouwen in. :D

khirshanta: oeh, ik weet niet of de hengstenhouder al een afspraak heeft staan, want ze is pas dinsdag gedekt maar over een paar weken dus... ergens... :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 21:16 



 
Profiel   

Ik volg! Hoe kan t ook anders!

Ik gok op een valk hengst. Puur mijn voorkeur hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 21:19 



 
Profiel   

Jippie *\o/* daar is je volgtopic! Ik had in het andere topic gelezen dat je er eentje zou aanmaken zodra het 'raak' zou zijn ;) dus daar zat ik op te wachten :)
Pure passie altijd, jouw topics. Prachtig vind ik dat.
Nu duimen dat er ook daadwerkelijk raak is geschoten ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 21:22 



 
Profiel   

ik volg ook, ben heel benieuwd :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 21:30 



 
Profiel   

Ik volg ook.
Mijn vriendin heeft een jaarling at geïmporteerd
Tevens heeft zij een aantal kaspische paarden.
Ze zouden verwant zijn de AT en het Kaspische paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 21:32 



 
Profiel   

Ik ga ook volgen! Onwijs knappe merrie <3
Ik gok een valk merrie, eigenlijk puur omdat ik dat zo mooi vind haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 21:36 



 
Profiel   

Ik heb absoluut geen verstand van het ras, maar ik vind je merrie (en ook de hengst) retegaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 21:37 



 
Profiel   

Hoe je er over schrijft in je andere topic boeit mij enorm, prachtige dieren ook dus ik volg hier ook weer mee!

Zie je eerdaags de hengst nog zelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 21:50 



 
Profiel   

Leuk een volgtopic!
Fijn dat ze nu gedekt is, hopelijk is het inderdaad in een keer gelukt.
Echt super spannend allemaal!
Snap goed dat je haar erg mist, ze zal jou vast ook missen, ze zijn zo mensgericht.
Wel super dat ze daar zo goed voor haar zorgen.
Ik zag op Facebook dat het een erg mooie omgeving is daar, met het strand en de zee zo dichtbij echt super.
Ik duim voor je dat ze drachtig is geworden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 21:51 



 
Profiel   

Ik kom ook volgen! Dat had ik in het andere topic al beloofd :)
Echt hele knappe paarden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-17 22:27 



 
Profiel   

Oh, het is gewoon mijn over-enthousiasme. Ik hoop gewoon dat ze drachtig is. In 1x. Daarnaast volg ik ook omdat ik uit je boek-volg-topic nog weet hoe gedetailleerd en boeiend je kan schrijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 00:00 



 

Ik volg natuurlijk ook, vind AT's zo supergaaf. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 00:16 



 
Profiel   

Oh wat gaaf. Geweldig mooie merrie en hengst. Ben heel benieuwd naar de combi van die 2.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 00:19 



 
Profiel   

Ik volg ook!
'Vroeger' was het niet mijn favoriete ras maar ik ben de AT steeds meer gaan waarderen. Ik heb er geen enkele kennis van, maar wegkwijlen bij mooie plaatjes op google mag altijd, toch?
Je hebt echt een prachtige merrie en de hengst is, ondanks zijn leeftijd reteknap. Dit kan niet anders dan een supergaaf veulen worden, ik hoop dat het in één keer raak is; dan heb je je knappe dame hopelijk vlot weer thuis.

Ehh... Gokje? Hier ben ik zo slecht in, maar ik droom van een donkerbruine/ zwarte hengst met smalle bles en een topkarakter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 03:01 



 
Profiel   

Nou ze krijgt iig géén valkkleurig metallic merrieveulen. :+ :+ :+
Want dan kom ik niet op bezoek. _O- Ik riskeer dan nl een veulen rijker te zijn. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 08:48 



 
Profiel   

Ik ga voor een metallic palomino hengst :+ Lijkt me wel wat :j

Ik duim voor je dat ze meteen drachtig is, en je kan het veulen altijd eerst in de opfok doen, dat kost niet half zoveel als in pension, en dan daarna kan je altijd nog kijken wat je doet en of de omstandigheden gunstiger zijn om Muzka aan te houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 08:53 



 
Profiel   

Hele gave combi, had het topic van de hengst ook gezien laatst, was helemaal verliefd! Ik ga zeker volgen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 09:47 



 
Profiel   

gaaf ik volg mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 09:57 



 
Profiel   

Kan niet anders dan heel gaaf worden! <3 Ik volg!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 09:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 49 [ 1205 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen