Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 8 [ 183 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Knap ding in de maak! Jilla (negro) x Jevreaux!

 
Profiel   

Vandaag dan drachtig gescand *\o/* 20 mei geinsimineerd na 3 cyclussen gemist te hebben en eigenlijk met deze heel veel mazzel gehad (ze zou 3 dagen later gescand worden, leek hengstig en met veel gedoe toch op zaterdagavond gegaan en meteen geinsimineerd met de op die dag goedgekeurde hengst Jevreaux <3 de alllereerste haha!

Jillatre is een 3jarige negro x serano gold:
https://www.horsetelex.nl/horses/search ... tre&s=&ds=

Nog geen predicaten maar vertrekt morgen naar de EPTM, daarvan zal ik julle ook op de hoogte houden :D


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Jevreaux:


[ img ]

[ img ]

[ img ]


20 april moet het er dan zijn *\o/* ik ben heel benieuwd <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-17 09:37 



 
Profiel   

Leuk hoor, ik volg mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 22:46 



 
Profiel   

Gaaf hoor, veulen zal wel een bewegingswonder worden.

gezien dit de lijn is van de kwpn dekhengst etoile en Bellatere ( imke schellekens - bartels)

ik ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 22:55 



 
Profiel   

Klopt, bella is der mama! Ik rij harrewar ook, ook een zoon uit bella. En de ggk etoile komt uit de oma ja :j


Dinsdag is ze gebracht, ze was echt suuperbraaf en heeft zich voorbeeldig gedragen in ermelo! Gisteren nog gescand en alles was goed :j

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-17 06:17 



 
Profiel   

Hey TS!

Wat een ontzettend gaaf paard! En een ontzettend gave hengstenkeuze. Ik ben heel benieuwd waarom je voor de EPTM hebt gekozen. Ik zit heel erg te twijfelen of ik mijn merrie ook zal inschrijven. Ze is nu bijna 1 jaar dus heb nog even hoor... maar ze is van de eerste jaargang van Hitmaker en super goed gelukt. Komt uit een EPTM dr, Elite, Sport dr en bijna preferente merrie dus als zij Elite wordt is dat te gek voor de fokker en haar mama want die is dan preferent.

Maar goed heb best wel wat vragen zoals:
- Heb je haar van te voren PROK laten keuren?
- Hoeveel weken EPTM laat je haar lopen (7, 5 of 2 weken) en waarom?
- Heb je meer ervaring met de EPTM?
- Laat je haar na afloop meteen keuren en opnemen in het stamboek?

Thanks!! En nogmaals! Wat een plaatje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-17 06:58 



 
Profiel   

Hier heeft de eigenaresse voor gekozen omdat het haar wel makkelijk leek. Het staat mooi op papier en meteen naar de keuring. Wij hebben gekozen voor de 5 weken zodat we zelf konden kiezen waar ze der zadelmak laten maken. Ze is prok gekeurd van te voren, dus hopelijk komt ze als elite terug! :D

Maar nee ik zelf niet, totaal niet thuis in de keuring wereld. Was voor haar ook de eerste keer

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-17 09:07 



 
Profiel   

Gave combi! Ik volg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-17 09:08 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Hier heeft de eigenaresse voor gekozen omdat het haar wel makkelijk leek. Het staat mooi op papier en meteen naar de keuring. Wij hebben gekozen voor de 5 weken zodat we zelf konden kiezen waar ze der zadelmak laten maken. Ze is prok gekeurd van te voren, dus hopelijk komt ze als elite terug! :D

Maar nee ik zelf niet, totaal niet thuis in de keuring wereld. Was voor haar ook de eerste keer


Hey!

Thanks voor je snelle reactie. Dit is ook precies mijn reden om te kiezen voor de EPTM. Ik ben helemaal niet thuis in de keuringswereld en hier wordt het allemaal voor je geregeld tegen een prima prijs.

Ik dacht ook dat het slim was om van te voren te PROK-ken, maar de D- OC scan is een stuk goedkoper. Dus misschien doe ik dat.

Ben heel benieuwd naar je ervaringen. Hoe vond je het wegbrengen naar Ermelo? Heb je inspraak in de ruiter? En hoe vaak gaan jullie kijken bij de testen?

Groetjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-17 10:09 



 
Profiel   

Je moet zelf iemand em laten voorrijden, dat heb ik dus gedaan. Wie er daar op rijd geen idee. Maar we werden keurig opgevangen, heb geloof ik 5 minuten gereden en toen was het al goed. Gewoon om te zien of ze braaf en rijdbaar zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-17 10:19 



 
Profiel   

Heel gaaf ga deze ook volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-17 10:45 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Je moet zelf iemand em laten voorrijden, dat heb ik dus gedaan. Wie er daar op rijd geen idee. Maar we werden keurig opgevangen, heb geloof ik 5 minuten gereden en toen was het al goed. Gewoon om te zien of ze braaf en rijdbaar zijn.


Goed om te lezen. Zelf zou ik het heel spannend vinden allemaal. Had je het idee dat Jilla wel relaxt was?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-17 10:54 



 
Profiel   

ik volg :D Knappe Jilla

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-17 10:59 



 
Profiel   

Ja nu paar dagen gezien en ze staat er superrustig, heel fijn! Vandaag nog gescand, over 21 dagen weer alles nog goed *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-17 14:05 



 
Profiel   

En de eerste bezichtiging van de eptm gehad. Ze liep echt keurig der rondje! Wat nou ril, bang en brutaal :=
Dat vonden wij al niet maargoed, hier gelukkig ook niet. Kom maar snel terug wil er zelf op :')


[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 12:22 



 
Profiel   

Fantastisch nieuws!! Wat was haar score?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 13:24 



 
Profiel   

Dit was pas de tussenbeoordeling, ze moet nog een week of 3 :D maar ze was best wel bang voor de hand en nog niet zo fijn nagevelijk. Dat werd ze wel net voor ze weg ging maar dat is gelukkig wel zo doorgezet :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 13:34 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Dit was pas de tussenbeoordeling, ze moet nog een week of 3 :D maar ze was best wel bang voor de hand en nog niet zo fijn nagevelijk. Dat werd ze wel net voor ze weg ging maar dat is gelukkig wel zo doorgezet :j


Super fijn! Veel progressie dus, dat zien ze graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 14:05 



 
Profiel   

Jilla komt vanavond naar huis. Ze trekt de test niet, toch wel teveel geweest :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 14:36 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Jilla komt vanavond naar huis. Ze trekt de test niet, toch wel teveel geweest :(:)


Ooo wat heftig! Wat is er gebeurd? Het is zo'n talentvolle merrie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 23:03 



 
Profiel   

Ze had er gewoon niet genoeg conditie voor denk ik, toch te zwaar! Ze staat nu 24/7 in de wei, gister haar er weer even uitgeplukt om haar rustig aan 2x pw wat te longeren om conditie op te bouwen

Wat is ze knap <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 14:24 



 
Profiel   

Wat is ze toch ontzettend mooi. Ben echt zo weg van haar <3 Gaan jullie haar nu uitbrengen voor de IBOP of kijken jullie het eerst allemaal even aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 15:32 



 
Profiel   

Waarschijnlijk gaat ze de laatste 2 weken van de eptm nog meelopen, die is eind september dacht ik :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 15:48 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Waarschijnlijk gaat ze de laatste 2 weken van de eptm nog meelopen, die is eind september dacht ik :j


Oooeee. spannend. Wie weet komt er dus een vervolg. Ik ben heel benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 16:02 



 
Profiel   

Nu bijna 3 maand drachtig, laatst wezen scannen en het zit er nog :D

Vandaag voor het eerst na lange poos er weer opgestapt. Liep echt super, superbraaf met alles en liep netjes aan de teugel zijn rondjes :j <3

En waarschijnlijk gaat ze in oktober nog 2 weken de eptm lopen!


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-17 15:08 



 
Profiel   

oef die laatste 2 foto's. Moe paardje.
Ze is wel prachtig hoor
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-17 15:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 8 [ 183 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen