Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 30 [ 740 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[LIVE] Niet 1 niet 2 maar 3 veulentjes verwacht!! Kijk mee!

 
Profiel   

Geen idee wat jullie allemaal zeggen maar dat "hand vol" gebaar + jij die languit gaat in de stal van het lachen (neem ik aan) is hilarisch XD.

Oh en, de zwaluwen nemen de camera in Mierela haar stal over :p.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-18 22:44 



 
Profiel   

Ik kijk ook weer naar Una, beebje mag nu wel geboren worden. Hoe langer ze 'm afbakt hoe bruiner hij wordt :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-18 23:05 



 
Profiel   

Koper schreef
Ik kijk ook weer naar Una, beebje mag nu wel geboren worden. Hoe langer ze 'm afbakt hoe bruiner hij wordt :oo


Zullen we er gewoon maar van uitgaan dat de una-baby uitbleekt net zoals je voeten doen als ze te lang in water hebben gelegen? Maar wel zonder de rimpels dan... :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-18 23:14 



 
Profiel   

Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-18 23:19 



 
Profiel   

Koper schreef
Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog :')


Vooralsnog lijken we nog te mogen wachten 8)7 wat kan wachten lang duren zeg, en dan is het niet eens mijn paard :').

---------------------------

Ik heb vrijdag op zaterdagnacht trouwens heel bizar gedroomd, ik heb vrijdag afscheid genomen van mijn opa (no big deal, ik ken hem niet zo heel goed) maar ik heb dus gedroomd dat hij diezelfde nacht nog is overleden en dat miniuna werd geboren op datzelfde moment en daar ik Una van het begin af aan heb gevolgd (en daarmee toch wel mijn favoriete merrie is hier op bokt) moest en zou ik het veulen hebben :roll: want ja, het heeft zo moeten zijn want mijn opa overleed precies op dat moment >;).

Sidenote: Ik geloof niet in het hiernamaals of reïncarnatie, en hoe cru ook, ik heb maar weinig met mijn opa := dat ik miniuna wil hebben, tsja, dat is dan wel weer logisch, maar ik werd wel een beetje raar wakker gisterochten >;).

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-18 23:36 



 
Profiel   

Je opa zou ook pas als miniuna kunnen reïncarneren als hij minimaal 11 maanden geleden gestorven zou zijn. Een ziel kiest zijn nieuwe bestemming al voor het moment van conceptie.

On that note: ik heb over Nicole gedroomd :+ En in mijn droom had ze een Brabants accent _O- _O- tot zover dus de niet kloppende dromen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-18 23:41 



 
Profiel   

Koper schreef
Je opa zou ook pas als miniuna kunnen reïncarneren als hij minimaal 11 maanden geleden gestorven zou zijn. Een ziel kiest zijn nieuwe bestemming al voor het moment van conceptie.

On that note: ik heb over Nicole gedroomd :+ En in mijn droom had ze een Brabants accent _O- _O- tot zover dus de niet kloppende dromen.


Okay sorry maar dit heeft me toch zooooooooooo hard doen lachen _O- ale ik wou dat ik meer een Brabants accent had :') Urk en Brabant is niet echt zelfde en nu ook nog import fries _O-

Koper _O- dat is ook gekke droom!!

We kijken vol smacht eruit.. una heeft nog nooit zo lang gedragen.. maar Hey voor wit spookje willen we nog wel brak zijn maar mag nu wel komen :')

Ja ik lag echt in de stal van lachen ik zei roep even veulen eruit Omg ik ging dood :') _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-18 23:48 



 
Profiel   

Hahaha XD ze was er ook zo lekker visueel bij, ik moest toch wel aan iets heel anders denken toen ik dat handgebaar zag :').

En Koper, :') had ik nog niet eens bij stil gestaan haha, en blijk dus niet de enige te zijn die nogal druk is met Una en haar omgeving :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-18 23:56 



 
Profiel   

Trouwens, wat is er met Suelza gebeurd? Ze heeft al heel lang niet meer gepost op bokt. Gaat het wel goed? En wat heeft haar doen besluiten om Una bij jou te stallen? (Hoop dat ik geen ouwe koeien uit de sloot haal).

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-18 23:59 



 
Profiel   

Ik volg suelza op fb, ken haar niet persoonlijk maar volgens mij gaat het daar prima hoor :D laatste update die ik op bokt last heeft ze het gewoon te druk en is bokt momenteel geen prioriteit :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 00:30 



 
Profiel   

Ohh oke, gelukkig maar, thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 00:37 



 
Profiel   

Nog niks, geen veulen, niks |o |o |o
Ongelooflijk dit! -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 07:49 



 
Profiel   

Xyris schreef
Trouwens, wat is er met Suelza gebeurd? Ze heeft al heel lang niet meer gepost op bokt. Gaat het wel goed? En wat heeft haar doen besluiten om Una bij jou te stallen? (Hoop dat ik geen ouwe koeien uit de sloot haal).

Die heb je zaterdagavond bij Nicole op stal rond kunnen zien lopen. Ik vond d'r er goed uitzien :D

Hey en Nicole, het had wel wat hoor. Je klonk best zwoel enzo _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 07:53 



 
Profiel   

Unaaaa we willen vanavond dan ook echt een veulen AUB!!! (was gister avond) Didnt work ^)
[ img ]

Vanochtend *\o/* zal dan verdorie toch eens komen?
[ img ]

Ja bolle als jij je baby er uit poept mag je er ook bij _O-
[ img ]

Elise is haar bokt wachtwoord vergeten :') dus ze komt er momenteel niet op _O-

#Gaatweersateprikkerskopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 11:02 



 
Profiel   

Nicole schreef
Elise is haar bokt wachtwoord vergeten :') dus ze komt er momenteel niet op _O-

_O- _O-

en die foto :') Volgens mij hebben jullie dikke lol samen op stal :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 11:04 



 
Profiel   

Haha dat moment dat die foto gemaakt werd heb gezien :)). Groot gelijk, Una, schiet eens op. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 11:06 



 
Profiel   

Ik stierf echt van het lachen dat was wel te zien op de camera _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 11:18 



 
Profiel   

Hahaha, zo grappig die foto
_O- ik dacht ook echt dat het gister avond zou gaan beginnen. Dus telefoon open op de bank. Staart ging op een gegeven ogenblik omhoog en bleef omhoog. Zou het dan beginnen? _O- grote pies na paar minuten. Ik moest zo lachen. En dan sta ik er ver vanaf vergeleken bij jullie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 12:01 



 

_O- Whaha prachtig _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 12:22 



 
Profiel   

Nou ik mag toch hopen dat ze vanavond komt _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 12:22 



 

Misschien vrijdag een oranje veulen? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 12:24 



 
Profiel   

EENNNNN we hebben lekkende tietjes!

[ img ]

[ img ]

En slapende baby <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 14:53 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 14:55 



 
Profiel   

Rebecca schreef
Misschien vrijdag een oranje veulen? :')

Oranje kan denk ik niet eens.

Nicole heeft al een heel mooi oranje voorschot op Koningsdag gekregen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 14:56 



 

Koper schreef
[naam] schreef
Misschien vrijdag een oranje veulen? :')

Oranje kan denk ik niet eens.

Nicole heeft al een heel mooi oranje voorschot op Koningsdag gekregen <3

-O- Jammer

Maar idd <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 14:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 30 [ 740 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen