Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 27 van de 27 [ 674 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Plaats een nieuw onderwerp

Pensioneigenaar haalt eigen gekochte stro uit stal.

 
Profiel   

Die kans hebben ze toch nu met hun eigen account?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 14:55 



 
Profiel   

Absoluut, maar daarom hoop ik ook dat ze ook vertellen wat hun kant van het verhaal is

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 14:58 



 
Profiel   

Dat denk ik helemaal niet, TS vroeg raad en heeft ons allemaal meegenomen in haar verhaal.
Bokt is niet bedoeld om via Internet vetes uit te vechten. Ik zou zeggen.... niet meer olie op het vuur en mooi de boel laten rusten.
Als de pensionhouder en TS de behoefte hebben om dit uit te praten kunnen ze dat misschien beter zonder Bokt doen :-)...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 16:03 



 
Profiel   

Kendra schreef
Dat denk ik helemaal niet, TS vroeg raad en heeft ons allemaal meegenomen in haar verhaal.
Bokt is niet bedoeld om via Internet vetes uit te vechten. Ik zou zeggen.... niet meer olie op het vuur en mooi de boel laten rusten.
Als de pensionhouder en TS de behoefte hebben om dit uit te praten kunnen ze dat misschien beter zonder Bokt doen :-)...

Mee eens :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 16:12 



 
Profiel   

Precies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 16:13 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Die kans hebben ze toch nu met hun eigen account?


Inderdaad. Het is voor geen van de partijen leuk natuurlijk. TS heeft het bespreekbaar proberen te maken en als daar dan negatief op gereageerd wordt door de stalhouder dan houdt het gewoon op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 17:18 



 
Profiel   

telleur schreef
Hallo,

Als pensioenhouder zijn wij zeer diepgeraakt door dit topic.
Zoals wij dit verhaal lezen worden wij zeer slecht afgeschilderd en komt het verhaal maar van 1 kant.
Dan is het altijd makkelijk voor iemand te kiezen.

Verder wil ik niet te veel ingaan op het verhaal van eerlijkheid, als je zoals omschreven "kind aan huis bent" vertel je openhartig over deze geschetste situatie en ga je niet iemands camera gebruiken voor te bespieden.

Wij kunnen jullie allen vertellen, dat wij ontzettend blij zijn dat deze situatie zich heeft voor gedaan en wij afscheid hebben mogen nemen van de personen welke Penny gesteld heeft.
Ik denk dat dit meer zegt over de persoon welke dit topic heeft gestart dan over ons.



Jammer dat het dan ook weer de vrouw van is wat weer moet antwoorden. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 17:33 



 
Profiel   

Ik lees het nu pas allemaal.

Ach jongens, ik ga me er niet meer druk om maken.
Dat ze mij nog liggen te bespieden zegt meer over hun dan mij. Ik heb iedereen in ieder geval geblokt zodat ze me niet meer kunnen volgen.

En waarom zou ik gaan liegen over het stro? Zie er geen reden voor, want heb nooit geld geeist dat ik wat terug moet hebben. (Alleen gevraagd voor overig stalgeld, kreeg ik niet terug, heb ik mij netjes bij neergelegd).
En ik zou zeker weten gaan liegen terwijl de situatie alleen mijn merrie en veulen ermee gepakt worden?? Nee ik zie hier geen reden voor in hoor :n

Ik heb altijd alles netjes betaald en geholpen waar ik kon.

Als ik de video’s hier online kon zetten, deed ik dat.
Maar wegens privacy doe ik dat niet. En heb tegen niemand namen, plaatsen of dergelijke openbaar gezet.

Als hun de video’s graag willen zien, mag dat.


En ik had mijn camera met toestemming mogen ophangen.
En op hun camera, mocht ik met toestemming van hun er ook op komen, wisten ze dus van.
Ze keken ook vaak genoeg naar ons terwijl wij bezig waren in stal. Deed ik ook nooit moeilijk over, maar is ons toch ook op een of andere reden bespieden??

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 19:53 



 
Profiel   

Laat het los joh. Je hoeft je niet te verdedigen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 19:55 



 
Profiel   

Laat ze.
Dit zegt meer over hun dan over jou.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 19:58 



 
Profiel   

Ach laat het gewoon joh TS

In het verleden heeft een ex stalhouder ook geroddeld over een stalgenoot tegen mij toen ik dat vervolgens vertelde tegen de betreffende stalgenoot was ik uiteraard het liegbeest.
Op dat moment had ik mijn stal al opgezegd daar dus ik haalde er mijn schouders voor op en vroeg dan wat ik er aan had om hier over te liegen. Daar wist de stalhouder niet veel op te zeggen behalve onzin dat er totaal niks mee te maken had erbij te halen.
Stalgenoot waar over geroddeld was is een week later dan mij ook vertrokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 20:01 



 
Profiel   

Zoals ik al eerder aangaf, hun houden het erop dat het hooi was.

Merrie kreeg inderdaad veel hooi. Maar had ze ook nodig :)
Vaker gezegd dat, wanneer er over was s morgens, ze het gerust in de stal kunnen laten liggen omdat ik dat zonde vind om weg te doen.

Is toch raar, dat hij het niet in mijn stal zou laten liggen en dan wel aan anderen zou geven? Beetje raar. En dan ook raar, dat je hooi zou gebruiken, terwijl je op camera duidelijk ziet opstrooien. En ik zie heus wel verschil tussen hooi en stro.
Wanneer hun op vakantie waren, en ik s middags daar kwam (moesten de stallen nog gemest worden) lag er nooit hooi over in de stal.


Ik weet dat, wanneer ik mijn eigen stro niet had, het stro ook eruit werd gehaald. Meisje wat er stond maakte me vaker foto’s hoe er ineens stro bij de hooibaal lag, wat pensionhouder eruit had gehaald (nadat ik wegreed). Camera werd altijd weggedraaid door de vrouw, maar werd ook vaker vergeten. En zag ik gewoon hoe de deur open ging en uiteindelijk het stro eruit werd gehaald.

Ik heb meerdere video’s en ik blijf bij mijn standpunt.

Maar so what?? Het is klaar nu. Mijn paarden staan super en ik heb geen zin meer in dit kinderachtig gedoe.
Ik wordt gek van de verhalen die ik van iedereen hoor over van alles. Blijkbaar moeten ze bij iedereen nog alles te weten komen over me.

Laat me gewoon met rust want anders ga ik andere dingen aan pakken.

Btw, ik heb nog een voordeur sleutel van jullie. Wil ik graag terug geven anders gooi ik hem weg.

Ik wil klaar zijn van dit verhaal.
En snap niet waarom jullie me zo blijven achtervolgen want mijn vriend wordt hier erg kwaad over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 20:08 



 
Profiel   

Misschien gewoon aan een Mod vragen of dit topic op slot mag, hun op alle kanalen blokkeren en verder gaan met genieten van je paarden op hun nieuwe stal?

Hier gaan bekvechten heeft geen zin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 20:17 



 
Profiel   

Kan je de sleutel niet in de brievenbus doen?

Verder zou ik het lekker los laten en als iemand erover begint gewoon zeggen dat "op een vervelende manier ten einde is gelopen maar je nu op een fijne plek staat maar het er verder niet over wilt hebben"? Of iets in die richting?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 20:18 



 
Profiel   

Ga ik ook doen. :)

Het ging zich mij om dat ik niet wist hoe ik dit moest aankaarten. Daarom dit topic.
Ik wou dit op een normale nette manier afronden.

Dankjullie wel voor alle adviezen :)
Dat het anders is gelopen als verwacht, is nu gebeurd. Maar voor mij is dit einde en ga ik genieten van mijn twee dames <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 20:21 



 
Profiel   

Maar wat ik nu wel banketstaaf vind is dat ze mij bij naam noemen.

Al heet ik op bokt; xPenny.
Maar had ook maar zo kunnen zijn dat ik een andere naam had. :)
Beetje privacy schenking?


Heb een mod een berichtje gestuurd.

Bedankt dames voor de fijne adviezen.
En met mij en de paardjes gaat het helemaal goed komen hoor +:)+ +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 21:53 



 
Profiel   

Zo had ik het nog niet eens gelezen.. Dacht dat ze gewoon een verkeerde naam gebruikt hadden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 21:54 



 
Profiel   

Jolliegirl schreef
Zo had ik het nog niet eens gelezen.. Dacht dat ze gewoon een verkeerde naam gebruikt hadden.

Ik ook :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 21:55 



 
Profiel   

Dat was mij ook niet duidelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 22:00 



 
Profiel   

xPenny schreef
Maar wat ik nu wel banketstaaf vind is dat ze mij bij naam noemen.

Al heet ik op bokt; xPenny.
Maar had ook maar zo kunnen zijn dat ik een andere naam had. :)
Beetje privacy schenking?


Heb een mod een berichtje gestuurd.

Bedankt dames voor de fijne adviezen.
En met mij en de paardjes gaat het helemaal goed komen hoor +:)+ +:)+


ik dacht eerst dat ze je als Penny meisje wilde bestempelen :+ :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 22:14 



 
Profiel   

Troost je, hij noemt zichzelf pensioeneigenaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 22:35 



 
Profiel   

estja schreef
Troost je, hij noemt zichzelf pensioeneigenaar.


Zou m’n vader er nog niet heen brengen :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 22:40 



 
Profiel   

Lekker laten gaan en niet meer op reageren. Je hebt nu een fijne plek en je paardjes hebben lekker stro in de stal zoals het hoort. Natuurlijk weet jij het verschil tussen hooi en stro wel en dat weten zij ook echt wel. Maar zo proberen ze toch hun eigen paadje nog een beetje schoon te vegen. Ik wens jou veel succes en plezier toe met de paarden op de nieuwe stal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 22:42 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Ik zet een slotje op dit topic :-) Zowel TS als Pensioneigenaar hebben gereageerd en om te voorkomen dat het nu moddergooien wordt is het handiger om het topic op slot te zetten :-) Ik hoop dat jullie er onderling nog uit komen met elkaar. TS in elk geval heel veel plezier met je veulen :-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 23:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 27 van de 27 [ 674 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen