Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 56 [ 1396 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 56  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Arabisch crabbet veulentje verwacht in 2020!

 
Profiel   

Beterschap voor Jet! :(:)
Hopelijk gaat haar gebit wel goed.
Leuk hoor dat je de kleine in de buik kan voelen.. <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 00:01 



 
Profiel   

Wat een knappe combi. Ik volg ook :Y)
Crabbet Arabieren, dat zegt me nog wel wat. Oud bloed, net als ik :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 03:15 



 
Profiel   

Dankjewel Miranda! Haar gebit gaat gelukkig inderdaad wel weer goed tot nu toe, ben benieuwd hoe ze bij de controle zal zijn over een maandje. Ze begint nu wel mooi vol te worden en eindelijk echt een buikje te krijgen.

Leuk dat je mee volgt Noisy! Welkom! Haha inderdaad oud bloed :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 19:04 



 
Profiel   

Michelle_S schreef
Klopt, zo bijzonder. Vanavond heb ik 'm weer goed heen en weer voelen gaan in dr buik :) vandaag op 209 dagen dracht

Jet staat momenteel met een hoefzweer en loopt daardoor enorm kort rechtsvoor, zo onwijs balen |( hoefsmid is dr al bij geweest maar de zweer zit helaas nog te diep in haar hierin te ontlasten.

Verder gaat t goed, in januari moeten we weer voor gebitscontrole.. Ben benieuwd.


Vanavond heb ik haar weer goed heen en weer voelen gaan in dr buik. Heb je Sirel zijn regels uitgelegd toch :P :')


Laatst bijgewerkt door Ninette op 03-12-19 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 22:46 



 
Profiel   

Ik volg. Wat een nachtmerrie! Een merrieveulen is je van harte gegund!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 23:05 



 
Profiel   

Ninette schreef
Vanavond heb ik haar weer goed heen en weer voelen gaan in dr buik. Heb je Sirel zijn regels uitgelegd toch :P :')


Haha ik durf t gewoon niet hardop uit te spreken, of bijna te hopen :$ hihi ik hoop dat je gelijk hebt Mo! We moeten nog even geduld hebben :p

@bbeens : leuk dat je mee komt volgen! Welkom! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 14:39 



 
Profiel   

Wauw vandaag zijn we de nog 4 maanden en zoveel weken wachten gepasseerd Jet is nu 219 dagen drachtig!


[ img ]

Ik zal binnenkort eens wat foto's maken vd buik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 08:07 



 
Profiel   

Ik volg mee.
En hoop op een heel mooi, gezond merrieveulen veulen voor je !

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 08:49 



 
Profiel   

mirim schreef
Ik volg mee.
En hoop op een heel mooi, gezond merrieveulen veulen voor je !


Ahh dankjewel :)) leuk dat je komt volgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 09:37 



 
Profiel   

Hoi hoi,

Vanavond lekker getut met Jetje, ze zit momenteel op 223 dagen dracht en haar buik is zoals altijd weer zeer bescheiden :( ik was zelfs aan t twijfelen of ze wel drachtig was, maar ze is niet hengstig geweest en vanavond heb ik gelukkig de baby gevoeld. Pff ik maak mezelf gewoon helemaal gek joh. |( vreselijk.

Hierbij foto's vh buikje

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 23:24 



 
Profiel   

Heel bescheiden maar ik vind haar wel drachtig tonen <3 mooie merrie

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 16:31 



 
Profiel   

Dat is toch best een mooie buik! <3
Leuk dat je het veulentje hebt gevoeld, dat blijft toch bijzonder. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 19:23 



 
Profiel   

Set_Elkol schreef
Heel bescheiden maar ik vind haar wel drachtig tonen <3 mooie merrie


Oh gelukkig maar Katja :o


MirandaFuego schreef
Dat is toch best een mooie buik! <3
Leuk dat je het veulentje hebt gevoeld, dat blijft toch bijzonder. :))



Haha en toch vindt ik 'm zo klein ofzo, zeker voor een 4de. Maar goed, t zal vast goed komen hihi :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 23:24 



 
Profiel   

Ik volg ook! Mooie merrie en een bescheiden buikje nog (mijne gaat voor standje olifant..), ben benieuwd wat er uit gaat komen! Een merrie is je wel gegund zeg na alle ellende.. :)
Begrijp ik nou goed dat het merrieveulen dat ze dit jaar gehad heeft niet van jou is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 01:28 



 
Profiel   

salatiga1995 schreef
Ik volg ook! Mooie merrie en een bescheiden buikje nog (mijne gaat voor standje olifant..), ben benieuwd wat er uit gaat komen! Een merrie is je wel gegund zeg na alle ellende.. :)
Begrijp ik nou goed dat het merrieveulen dat ze dit jaar gehad heeft niet van jou is?


Wat leuk dat je ook komt volgen, en jouw merrie ook drachtig is. Wanneer is ze uitgerekend? Ik vind standje olifant altijd prachtig haha :j

Het veulen van dit jaar is inderdaad niet van mij, ik had Jet verleased nadat ik Magiya terug kon kopen, ik had dan immers mijn merrie nakomeling van Jet . En zo kon ik het lease met het
aankoopbedrag verrekenen.

Maar het viel zwaar toen het uiteindelijk zoveel anders liep, 5 dagen nadat Magiya overleed legde Jet dit schimmel merrie veulentje neer. T voelde zo oneerlijk, als ik Magiya namelijk niet terug zou hebben gekocht wilde ik sws een veulen fokken voor mijzelf en nu voelde t alsof ergens weer een jaar voorbij ging voor niets, maar uiteraard was dit veulen ook wel zo gegund voor de eigenaresse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 08:20 



 
Profiel   

Michelle_S schreef
salatiga1995 schreef
Ik volg ook! Mooie merrie en een bescheiden buikje nog (mijne gaat voor standje olifant..), ben benieuwd wat er uit gaat komen! Een merrie is je wel gegund zeg na alle ellende.. :)
Begrijp ik nou goed dat het merrieveulen dat ze dit jaar gehad heeft niet van jou is?


Wat leuk dat je ook komt volgen, en jouw merrie ook drachtig is. Wanneer is ze uitgerekend? Ik vind standje olifant altijd prachtig haha :j

Het veulen van dit jaar is inderdaad niet van mij, ik had Jet verleased nadat ik Magiya terug kon kopen, ik had dan immers mijn merrie nakomeling van Jet . En zo kon ik het lease met het
aankoopbedrag verrekenen.

Maar het viel zwaar toen het uiteindelijk zoveel anders liep, 5 dagen nadat Magiya overleed legde Jet dit schimmel merrie veulentje neer. T voelde zo oneerlijk, als ik Magiya namelijk niet terug zou hebben gekocht wilde ik sws een veulen fokken voor mijzelf en nu voelde t alsof ergens weer een jaar voorbij ging voor niets, maar uiteraard was dit veulen ook wel zo gegund voor de eigenaresse.


Ja mijne is ook drachtig! Iets eerder uitgerekend, 27 Maart al :D
Ah nu snap ik het, jemig dat zal inderdaad wel echt heel oneerlijk gevoeld hebben zeg.. -O-
Hoop je op een schimmel? Ik vind het toch altijd wel zonde als ze zo mooi getekend zijn en dan verschimmelt het..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 08:45 



 
Profiel   

Oh dat is al mooi vlot, spannend zeg!

Ik hoop inderdaad op een schimmel, ik vindt schimmels prachtig. Maar op zich doet de kleur er niet toe. Yah'ri (veulen van 2017) is geen schimmeltje geworden en al baalde ik enorm van zijn aftekeningen, ben ik dr nu juist wel blij mee hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 10:36 



 
Profiel   

[ img ]

Fijne feestdagen alvast voor iedereen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-19 11:09 



 
Profiel   

Leuk! Ik volg mee!
De expressie bij arabieren vind ik altijd zo mooi! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 23:26 



 
Profiel   

Vandaag op 238 dagen dracht :)


[ img ]
Veulen is bijna zo groot als een lammetje :+

Buikje :

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-19 01:54 



 
Profiel   

Ik vind deze 'tak' arabier stiekem veel mooier dan de moderne := misschien een beetje laat maar ik volg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 21:57 



 
Profiel   

novaaaasje schreef
Ik vind deze 'tak' arabier stiekem veel mooier dan de moderne := misschien een beetje laat maar ik volg!


Super leuk om te horen, ik zelf vindt deze 'ouderwetse' arabieren zelf ook mooier, zeker voor t doel waar ik ze voor wil gebruiken en dat is puur de sport. Op de shows tegenwoordig wordt je bijna uitgelachen als je met dit type Arabier komt helaas. Maar ik geloof dat mensen er nog wel op terug gaan komen en uiteindelijk wel weer richting de degelijkheid en meer bot willen zoals deze sport arabieren hebben.

Vandaag samen met Jet aan een rit mee gedaan, toch nog 15 km maar wat is ze fit. Na haar ongeluk ben ik altijd voorzichtig geweest met haar en als ik op haar reed voelde t nooit meer zoals voorheen. Mede omdat ik zelf te angstig was dat ze niet goed zou lopen en ik denk dat Jet deze onzekerheid voelde.
Maar vandaag voelden we weer als één team, ze liep zo fijn en deed t echt knap!

Hierbij een fotootje van mijn knappe meid


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 22:43 



 
Profiel   

Leuk om te horen :) lijkt me gaaf om een keer endurance te proberen maar mijn mini is tóch iets te klein om te rijden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 01:40 



 
Profiel   

Vandaag zit Jet alweer op 256 dagen dracht en haar buik groeit ineens heel hard!! Zo blij! Ook voel en zie ik haar veulentje nu iedere dag heel duidelijk bewegen

Nog..
[ img ]

Haar buik

[ img ]

En de camera is ook weer klaar voor de start, deze zal tegen de tijd ook live gestreamd worden zoals bij de geboorte van Yah'ri.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 00:46 



 
Profiel   

Wat een mooie buik! <3
En altijd zo leuk zo'n bewegende baby! :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 12:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 56 [ 1396 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 56  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen