Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Arabisch veulentje in de maak - april 2020

 
Profiel   

Het is nog even weg, maar gezien de tijd vliegt toch maar alvast een topic. Misschien ook omdat ik zelf niet kan wachten, dit is namelijk de eerste keer dat ik zo'n topic aan kan maken!

Lady Brown is een 13-jarige merrie die we afgelopen jaar zadelmak hebben gemaakt. Ze is daarvoor altijd als fokmerrie gebruikt. Het is een schat van een beest en ontzettend lief. Ze is uitgerekend voor half april.

De combinatie: Lady Brown x Azerbeidjan
[ img ]

[ img ]

Deze combinatie hebben we eerder gebruikt en heeft ontzettend goed uitgepakt. Helaas was dat een hengst, dus duimen jullie mee voor een merrie?

Dit is de hengst uit deze combi:

[ img ]

[ img ]


Lady Brown met 120 dagen:

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 15:47 



 
Profiel   

Wauw, wat een gave combi zeg. Heel benieuwd wat voor moois ze gaan bakken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 10:13 



 
Profiel   

Ik ga jullie volgen! Ik vind zeker Lady echt heel mooi. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 10:41 



 
Profiel   

Ik ga zeker volgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 11:18 



 
Profiel   

Ik volg ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 10:16 



 
Profiel   

Gave combi is het, ik volg ook! :D
Hopelijk een merrie dit keer, de hengst die eruit gekomen is is in ieder geval al prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 19:08 



 
Profiel   

Leuk dat jullie volgen! En bedankt voor de complimentjes :D

Brown staat nu nog lekker buiten met haar vriendinnetje. Rijden staat nu op een wat lager pitje, gezien ze al een boommaat is gegroeid >;) Maar ze vermaakt zich prima met rondscharrelen en eten. Zo lang het nog droog blijft laten we ze ook lekker buiten staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 20:44 



 
Profiel   

Wat een prachtige combi! Fijn dat ze geniet van het rondscharrelen en het buiten staan <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 21:08 



 
Profiel   

Brown is inmiddels ruim de 180 dagen gepasseerd en ze begint nu wel echt duidelijk een buikje te krijgen :) Verder zit ze echt super in haar vel.
[ img ]

Aanstaande zondag staat er een fotoshoot op de planning. Ik draag dan wat wijdere kleding die haar ook aan kan raken en net over het zadel valt, dus ik heb maar vast even geoefend met de showset. Is wat heftiger dan aanstaande zondag, maar dan kan ze maar vast aan gekke dingen gewend zijn _O- Vorige keer dat haar iets tegen dr buik aanraakte tijdens het rijden kreeg ik vliegles, dus kan beter het zekere voor het onzekere nemen. Maar wat staat het haar goed, al zeg ik het zelf <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 19:25 



 
Profiel   

Mooie combinatie, ik ben benieuwd wat er in april uit komt! Dus ik ga volgen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 19:32 



 

Wat leuk! Ik volg ook!

Ik vind echt dat ze er al zoveel beter uitziet dan begin van het jaar, Sam. Niet dat ze er toen slecht uit zag hoor, maar duidelijk dat je lekker met haar getraind hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 21:06 



 
Profiel   

Dankjewel! En dan doen we nu nog relatief weinig :+ Maar ze zit sowieso 100x beter in haar vel, veel alerter en ook steeds mooi glanzend. En ze is ook veel liever en mensgerichter geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 21:08 



 
Profiel   

Ze ziet er supergoed uit!
Leuk, de fotoshoot, ben benieuwd!
En natuurlijk nog veel meer naar de baby... :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 21:22 



 
Profiel   

Vandaag de fotoshoot gehad, Brown was ontzettend braaf, ook al vond ze het heel spannend. De eerste keer in het bos en dan ook nog eens allemaal rinkelend tuig en rare attributen. Maar ze hield zich heel goed en volgens mij vond ze het op een gegeven moment zelfs leuk :P De foto's zagen er vanaf de camera in ieder geval al heel tof uit!

Voorproefje van onze outfit:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 19:26 



 
Profiel   

Heel leuk hoor! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 21:46 



 
Profiel   

Brown is nu de 210 dagen gepasseerd. Ze begint nu wel echt duidelijk te tonen <3 Ze zit echt super in haar vel, hoeft niet zoveel te doen behalve een beetje eten en volgens mij bevalt dat haar prima :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 16:32 



 
Profiel   

Leuke merrie! Ik volg ook :) Heb je de hengst nog uit deze combi?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 16:57 



 
Profiel   

Nee, die hebben we een maand of 2 geleden verkocht :) Was wel echt een leuk paard, gelukkig staat hij bij vrienden dus kom hem nog wel eens tegen :)

We hebben wel nog 2 andere zonen van deze hengst, wel van een andere merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 17:08 



 
Profiel   

Wat leuk, een veulen uit Lady Brown! Ik vond haar echt heel knap toen ik haar in augustus zag. En de hengst mag er natuurlijk ook wel wezen. Ik volg lekker mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-19 14:12 



 
Profiel   

[RIJ-ITP] Back to the middle ages!

Hierbij nog het resultaat van de fotoshoot! Ben echt heel blij met de foto's <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-19 13:16 



 
Profiel   

Vandaag hebben we de paarden omgezet. We hebben helaas maar 1 stal waar de wifi het doet ( :roll: ) en daar hangen ook de warmtelampen, dus Brown staat nu in die stal. Had wel wat meer veranderingen nodig, want de merrie die daar eigenlijk stond kan ik niet overal langs zetten. De paarden keken maar vreemd op toen ze ineens een andere stal in moesten, ze snapten er helemaal niks van :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-20 23:06 



 
Profiel   

Ik volg mee! Wat een onwijs knap peerd is er al uit deze combi gekomen zeg! Nu hopen op een merrietje voor jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 09:29 



 
Profiel   

Ik volg mee ! Spannend

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 11:38 



 
Profiel   

Ik volg mee! Prachtige combi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 20:39 



 
Profiel   

Tijdje terug dat ik geupdate heb, maar er begint al wat te komen *\o/*

[ img ]

We hebben haar in mei voor het laatst gedekt, maar gezien de uiervorming lijkt het toch alsof ze de dekking van april al drachtig was. Dus dan zou het veulen in maart moeten komen. Nu heeft ze al eerder veulens gehad natuurlijk, maar de uier is toch wel gegroeid.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-20 20:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen