Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 34 [ 826 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Champagne QH Jaycee X Grullo Paint: champiepaint in de maak?

 
Profiel   

ik zie het al, dat wordt een droomveulen :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 20:54 



 
Profiel   

Ik volg uiteraard ook mee! Duimen voor Mo’s eerste champagne tobiano baby! **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 21:32 



 
Profiel   

Laureas schreef
Die donkere kleur is echt prachtig en eigenlijk wel erg leuk dat ze zo veranderd met de seizoenen.

Mijn classic champagne zonder creme, dun of zilvergen. Foto is van vandaag.
[ [url=m/8b3r6P.jpg]Afbeelding[/url] ]


Inderdaad ook een stukje lichter dan Jaycee. Wel een leuk ding! Is die van je Gold Champagne hengstje? Dat was verre familie van Vlinder toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 01:44 



 
Profiel   

Natuurlijk volg ik mee met Jaycee *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 01:48 



 
Profiel   

Ik volg! Benieuwd wat daar voor knaps uitkomt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 06:23 



 
Profiel   

De onze is ook een stuk lichter van kleur maar is niet getest dus weet niet 100% zeker wat die nog meer draagt. Hebben 'm geruind wie weet laat ik het wel eens testen, zijn normaal 2 veulens onderweg van hem.

Alleen al om het kleur en ze gewoon heel gaaf is ga ik dit topic volgen, ben benieuwd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 12:16 



 
Profiel   

Jaycee en de Mo !! <3
Ik herinner mij nog je topic over haar geboorte...wat vliegt de tijd joh :wow:

Die kleintjes zijn te schattig gewoon !

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 14:03 



 
Profiel   

Welkom nieuwe volgers! :wave:

Lori heb je een foto van jullie champie? Is dat ook een classic?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 14:38 



 
Profiel   

Hier hebben we 2 champagne mini's lopen. Een gold champagne en een amber(crème?) champagne. Beide gedekt door ons voormalige dekhengstje met de kleur silverbay Tovero.(kleur getest geen vos drager) afgelopen jaar hadden we uit de gold champagne een silverbay merrieveulen. We hopen in 2020 op 2 champagne merrieveulens met blauwe ogen <3

Ik volg jou topic graag. Ik zelf zou een grullo champagne echt gaaf vinden.. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 18:06 



 
Profiel   

Ik volg ook mee. Kan me nog haar geboorte herinneren alsof het gisteren was en nu krijgt ze binnenkort zelf eentje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 07:28 



 
Profiel   

Ik kom uiteraard ook volgen :D Ben heel benieuwd hoe het halfbroertje/zusje eruit haat zien en of ze gelijkenissen hebben <3


Laatst bijgewerkt door Noisy op 19-11-19 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 12:17 



 
Profiel   

Ik volg ook, wat een knappe combi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 12:23 



 
Profiel   

Ja he Fotsy, ik ook. Vind het nog steeds onwerkelijk dat ze nu zelf een veulentje krijgt.

Leuk Noisy, ik ben ook benieuwd naar jouw Mo veulen! Jij bent als eerste aan de beurt ;)

Leuk dat jullie ook volgen welmoed en RSDICBS.

RSDICBS gaaf dat je ook champagne mini's hebt, heb je foto's? :D Ik vind het altijd leuk om foto's te zien. :o Champagnes met blauwe ogen? Bedoel je tovero's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 17:32 



 
Profiel   

Jeetje Jaycee zelf een veulen? Wat leuk :D En Mo is ook een prachtige hengst om te zien, ben zeer benieuwd naar wat eruit komt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 18:21 



 
Profiel   

Een donkere classic champagne tobiano met blauwe ogen zou wel erg leuk zijn hè <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 19:33 



 
Profiel   

Jeetje, Jaycee alweer 4 en drachtig! Blijf haar retegaaf vinden :D Ik ben heel benieuwd wat eruit gaat komen, volg uiteraard mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 19:43 



 
Profiel   

Ik heb een gold champagne en een amber Champagne bont dametje.

[ img ]
[ img ]

[ img ]

Beide 100 cm schofthoogte en beide dragend van onze silverbay Tovero hengst..
Ik hoop op een overo champagne idd. Blauwe ogen weet ik niet of dat wel echt blauw is bij de champagne? Wie weet net een andere tint haha.

Mijn grullo bonte merrietje zou ik ook wel met een mooie champagne willen dekken maar wij moeten minderen dus hebben al enkele veulens en 2 merries (ook de amber champagne :\) te koop.

Ik volg jou topic hoor! Je combinatie is zo gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 23:52 



 
Profiel   

AstridJ schreef
Inderdaad ook een stukje lichter dan Jaycee. Wel een leuk ding! Is die van je Gold Champagne hengstje? Dat was verre familie van Vlinder toch?


Mijn dekhengstje Gold, de vader van mijn champagne hengstje is een gold champagne, drager van zilver, die is inderdaad erg licht van kleur. Het zou kunnen dat ze familie zijn, meeste mini's zijn dat hier in Europa, maar dat zal toch wel al ver zitten nu. :+ Hier in het filmpje zie je mijn lichte golden champagne vader en zijn zoon, die classic is. Er loopt nog een bruinbont veulen bij, die gelijktijdig wordt afgespeend.

Jammer dat jouw champagne mini's te groot zijn voor mijn fokdoel, anders had ik jouw merrie nog kunnen overwegen RSDICBS. ;)


Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 07:23 



 
Profiel   

RSDICBS knappe dames! Ook wel heel licht van kleur, daar zit toch ook creme bij denk ik. En is de 2e foto de amber?
Alle veulens met het champagne gen worden met felblauwe ogen geboren, maar die verkleuren later. Ze blijven nooit blauw.

Laureas je classic hengstje is ook erg gaaf <3 Hoe groot is Gold? Vlinder is ook wat groter, net onder de meter dacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 23:44 



 
Profiel   

Ik ben erg blij dat mijn veulen alleen classic is, de pure champagne kleur zeg maar. Hij komt uit mijn kleinste merrie van 80cm en vader Gold is 82cm. Dus ik verwacht niet dat hun veulen King over die hoogte zal komen. ☺

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 23:52 



 

Ik volg haar al op FB maar laten we ook op bokt volgen ! Heel benieuwd wat ze ervan bakt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 05:56 



 
Profiel   

AstridJ schreef
RSDICBS knappe dames! Ook wel heel licht van kleur, daar zit toch ook creme bij denk ik. En is de 2e foto de amber?
Alle veulens met het champagne gen worden met felblauwe ogen geboren, maar die verkleuren later. Ze blijven nooit blauw.

Laureas je classic hengstje is ook erg gaaf <3 Hoe groot is Gold? Vlinder is ook wat groter, net onder de meter dacht ik.



Ja ze zijn beide met mooie blauwe ogen geboren welke verkleurd, maar als het overo of splash gen om de hoek komt ben ik benieuwd of hun ogen alsnog blauw woorden of een andere tint blauw zullen krijgen.

De Gold champagne is kleur getest en draagt geen crème.
De amber heb ik niet laten testen.
Haar naam is after forever sparkling jewel. Papa is hello sunshine, Moeder is after forever sparkling amber. Dat is volgens mij ook de moeder van jou paardje vlinder.

[ img ]
Dit is onze jewel als veulen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 08:34 



 
Profiel   

Ik ken een champagne tovero, met half blauw/ half champagne groen oog heeft.. super speciaal
[ img ]


In Mo zn lijn komen veel blauwe ogen voor (hijzelf heeft ook eentje met een stukje blauw in) dus het zou wel speciaal zijn hè... een champie met blijvend blauwe ogen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 09:36 



 
Profiel   

Ja, ik had dit voorjaar ook een doodgeboren champagne tovero merrieveulen.. ik was ook benieuwd welke kleur ogen ze ging krijgen. Zo jammer dat ze de bevalling niet heeft overleefd, ze was zo mooi. |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 09:54 



 
Profiel   

Tinniie schreef
Ik ken een champagne tovero, met half blauw/ half champagne groen oog heeft.. super speciaal
[ [url=m/E8Jj4i.jpg]Afbeelding[/url] ]


In Mo zn lijn komen veel blauwe ogen voor (hijzelf heeft ook eentje met een stukje blauw in) dus het zou wel speciaal zijn hè... een champie met blijvend blauwe ogen.

[ [url=m/Jjf2Zu.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw! Heel erg gaaf! Ik hoop dan op zeker 1 champagne oog. De andere half half of helemaal blauw.
Ook zou ik het gaaf vinden als ze net zoals papa ook een bles hebben met een stip op het voorhoofd.

Ik vind de tekening op jou paard ook zo mooi! Vererft hij dat?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 13:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 34 [ 826 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen