Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 18 [ 435 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Poppy wordt mama! Speciaal kleur Welshje mei 2021

 
Profiel   

Ja hij mag hengst blijven! In ieder geval tot 3 en dan kijken of ik hem als dekhengst wil houden of dat hij toch een toekomst als sportpony tegenmoet gaat.

Gisteren met hem een kort stukje gelopen.
[ img ]

Binnenkort word Fuzz gecastreerd (staat te koop) en dan mag hij samen bij Arthur, als de hormonen gezakt zijn.
Laatst al bij elkaar gezet maar Fuzz bleef toch af en toe vervelend en lang jagen.
[ img ]

En als Jeff, Art zijn halfbroertje, straks gespeend word komt hij er ook bij. Prioriteit is Fuzz verkopen en Jeff mag wat mij betreft nog wat langer blijven, maar uiteindelijk moet hij ook weg. Maar voor zo lang staat Arthur in ieder geval niet alleen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-22 23:27 



 
Profiel   

Arthur vandaag meegenomen voor ons eerste echte wandelrondje, over de weg. Wat een topper!
[ img ]

Met een goede zelfverzekerde pas doorlopen, af en toe eens vragen aan mij of het echt veilig is (een dixie, dat begrijp ik wel)
Maar op verkeer 0.0 reactie :D
Er kwam een auto echt véél te hard voorbij toen ik even ben gaan zitten (en Arthur kon wat gras eten). Maar hij gaf echt geen kik.

En ik moet zeggen dat sinds hij thuis is, nu 2 weken, hij echt ontzettend mooi op aan het knappen is. 24/7 buiten was echt niets voor hem.
[ img ]
[ img ]

(Ps, zijn knappe halfbroertje doet mee aan de veulenverkiezing O:) )

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 17:30 



 
Profiel   

Een beetje meer Arthur :D
Hij is weer helemaal op zijn gemak thuis en begint ook te draken ~~}>
Hij staat heerlijk met Jeff en Fuzz buiten.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En nu ook weer een paar keer mee naar buiten geweest. Vandaag 3.5km gelopen samen, en het eerste stuk had ik toch even een kite vast :+ stuiter stuiter, maar toch goed bij me te houden.

[ img ]

[ img ]

En heel veel grote paarden gezien. (Ons dorp is echt paardendorp, met veel topstallen in de buurt)
Hij weet wel echt al dat hij hengst is :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 22:01 



 
Profiel   

Ik weet niet wie nu nog meeleest, maar ik vind het leuk om gewoon hier de updates bij te houden :D

Vandaag zijn Arthur en ik naar het bos geweest. 7km, wat meer dan gepland. Na de eerste kilometer hoorde we al wat vuurwerk. Arthur is 2x verschrokken en alle keren daarna gaf hij geen kik meer.
Eerste stuk flinke pas er op :D

[ img ]

Daarna, koeien? :wow:
[ img ]
[ img ]

In het bos. Hij kleurt mooi bij het schelpenpad.
[ img ]

En hier liepen we langs een pensionstal. Heeel veel paardjes *\o/*
[ img ]

Daarna viel mijn telefoon uit, dus geen foto's van de verdere tocht :Y)

En voor iedereen die het nog ziet.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-22 20:46 



 
Profiel   

Wat leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-22 22:40 



 
Profiel   

Ahhh wat een leukie is het! <3
En zo braaf!
Helemaal een mooi stel zo met z'n drieën.
Ik vind dat je ze wel allemaal kan houden. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-22 22:58 



 
Profiel   

Nou Jeff heeft vandaag een leuk huisje gevonden :D In het voorjaar gaat hij verhuizen, dus nog er even zelf van genieten.
Fuzz staat natuurlijk nog te koop maar ook niet in de weg. En stiekem hoeft dat ook nog niet, anders staat Arthur straks alleen (of ik bied dan een opfokplekje aan)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-22 23:07 



 
Profiel   

Oh nou toevallig vandaag!
Fijn dat je een goed huisje hebt gevonden voor hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-22 18:32 



 
Profiel   

Vandaag Arthur meegenomen op een klein rondje.

Hier net thuis weg gelopen.
[ img ]

Even uitsloven voor de grote paarden :D
[ img ]

Opeens besloten dat we wel een stukje af konden snijden. Maar dan betekende wel een smal paadje stijl omlaag en daarna over een klein bruggetje. Dat zijn een paar betonroosters over een klein beekje. Zelf vond ik het wel spannend maar het is ook een leuke uitdaging. Stijl omlaag deed hij al heel braaf en liep voorzicht achter mij aan, ondanks zijn stuitergedrag daarvoor. Bij het bruggetje moest hij even bekijken wat het was. Ik ben hier wel eens eerder met Kitty overheen gegaan, maar die vond het soms wel spannend. Vooral omdat je ook stromend water (van zo'n kleine sluis) goed hoort.
Maar na het bekeken te hebben liep Arthur zo achter me aan :D
En al was hij er naast gesprongen, het is zo ondiep dat hij er heus wel (nat) uit kon klimmen. Dus heel veel kon er niet gebeuren.
Maar ik ben wel heel trots dat hij zonder aarzelen overstak.


En ik denk dat we hem nog wel eens meepakken, want het is een heel mooi verstopt paadje daar <3
[ img ]

En moeders mocht mee voor een fietsrondje.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-23 22:37 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Kereltje in de sneeuw :D
[ITP] Prince Arthur in de sneeuw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-23 21:35 



 
Profiel   

Arthur update <3

[ img ]

Arthur heb ik vandaag voor een groot wandelrondje meegenomen. 6.5 kilometer. En wat een energie zat er in *\%/* Hij stuitert alle kanten op, bokken, steigeren. Maar gelukkig blijft hij wel heel respectvol naar mij en het feit dat ik hem vast heb. Dus ik laat hem meestal wel zijn gang gaan. Het blijft altijd veilig.

Goed. Na de eerste 2 kilometer ging zijn karakter een beetje liggen. Tot we andere paarden tegen kwamen. Feest :+
Hier moet hij ook mee leren omgaan. Onze omgeving zit vol met grote stallen en ruiters dus paarden tegenkomen is hier echt geen uitzondering.

En ja, ik voed hem dus heel slecht op, want van mij mag hij gerust rond lopen. Omdat ik weet dat hij toch veel respect voor het touw heeft. Ik hoef echt maar een klein kneepje te geven en hij snapt het al. (Uiteraard kan hij ook gewoon netjes naast me lopen)
(Uit een filmpje genomen dus slechte kwaliteit)
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En (groot) verkeer gaat ook helemaal prima. Vriendelijke tractorchauffeur tegen gekomen die echt op 50 meter al stapvoets ging rijden, maar ook veel onbeschofte autobestuurders die het echt niet snappen. 8)7
Gelukkig geeft Arthur om beide geen kick.

Hij begint goed te verharen. Ben benieuwd hoe hij er deze zomer uit ziet <3 Van de week heeft hij zijn eerste dagje onder een regendeken gehad. Dat vond hij wel maar wat spannend.

[ img ]

En het kleine broertje is afgelopen week vertrokken naar zijn nieuwe huisje. We missen hem al maar hij heeft een geweldig stekkie gevonden <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-23 19:20 



 
Profiel   

Wat een knapperd is het!
En super hoor dat hij zo aan een lang lijntje kan.
Dat zomervachtje zal wel mooi worden.
Jammer dat zijn broertje weg is maar gelukkig een fijne plek gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-23 23:36 



 
Profiel   

Ja ik vind het ook fijn, hij vind het heerlijk om rond te dartelen en voor me uit te lopen. En zolang hij braaf blijft mag hij dat ook blijven doen :D
Volgend weekend als het weer mee zit wil ik hem mee het bos in nemen :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 11:15 



 
Profiel   

[ img ]

Arthur mocht afgelopen weekend mee naar het bos. Wat een feest. Bijna bij het bos kwamen we een grote tractor tegen. Even rustig aan gedaan, en toen zag ik dat het mijn vader was. Toen ik met hem sprak, stond Arthur dus gewoon direct tegen de tractorband aan, bombproof is hij dus zeker :') Pap had ook nog een paar keer getoeterd, maar daar kijkt hij niet van op :+
[ img ]
[ img ]

Thuis nog altijd vervelend :Y)
[ img ]

Hengstige merries, ook heel interessant. Hij neemt zijn taak als schouwhengst heel serieus.
[ img ]

Filmpje van vandaag <3


Viel me ook op ineens dat zijn benen gewoon zwart worden *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:32 



 
Profiel   

Prachtige pony, hij wordt steeds mooier! Volgend jaar wordt hij 3 toch? En dan naar de HK?

Heb je dit jaar geen veulens in de planning?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:03 



 
Profiel   

Hangt af van hoe hij er in de zomer uit ziet. Ben bang dat hij nog wat jeugdig blijft. Maar dat maakt niet uit, Poppy had ook wat meer tijd nodig.
Maar met wat geluk (voor hem) mag hij volgend jaar wel dekken. Dat beslis ik dan pas.

Dit jaar geen veulens helaas. Maar ze gaan wel allemaal naar de hengst als het goed is. Dus in 2024 wel hoop ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:30 



 
Profiel   

Prachtig is hij, en kijk hem eens gaan! :wow: *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 19:42 



 
Profiel   

Gaan als de beste *\o/*
[ img ]

Mijn Goud <3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 22:53 



 
Profiel   

Arthur heeft vandaag zijn eerste wasbeurt gehad. Morgen wil ik hem graag meenemen naar een bloesemlocatie voor mooie foto's :D
Vaststaan heeft hij nog moeite mee dus ipv dubbel vast staan op de wasplaats stond hij maar aan 1 kant vast en is de hele stal een zwembad :Y)
[ img ]
[ img ]

Nog een fotootje van laatst.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-23 18:00 



 
Profiel   

Arthur spam <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Hij doet het zo goed, zo'n ontzettend leuk karakter. Heerlijk eigenwijs, fris, vol energie maar altijd braaf aan het touw (op wat hengstenhappen na af en toe :Y) )

En inmiddels kan ik wel melden dat hij volgend jaar weer grote broer wordt *\o/* Poppy is eind maart uitgerekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 08:00 



 
Profiel   

Wauw hij wordt mooier en mooier

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 11:06 



 
Profiel   

Nog steeds een klein guppie, hij heeft echt nog tijd nodig maar hij wordt echt met de dag knapper inderdaad :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 12:08 



 
Profiel   

Hij wordt echt steeds mooier. En hij is ineens niet meer zo puppy <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-23 15:45 



 
Profiel   

Knapsie! <3
Gefeliciteerd met de dracht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 20:43 



 
Profiel   

Nog even op de valreep, maar vandaag was Arthurs 2e verjaardag <3

[ img ]

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Oh wat gaat dat toch snel!

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-23 23:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 18 [ 435 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen