Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 30 [ 731 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Formidable'tjes in de maak '2021'

 
Profiel   

Prachtige combi AM_Horses <3
Hoop dat alles soepeltjes verloopt maar daar kan niets anders dan een prachtig veulen uitkomen!

White Dream heeft een wijze blik gekregen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 06:30 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Prachtige combi inderdaad. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 07:34 



 
Profiel   

Dankjewel. Heel blij dat ze allemaal drachtig zijn. Ik zal binnenkort een nieuwe volg topic maken. Maar eerst naar de keuring, dinsdag.
Nigrante gaat ook mee, ik ben benieuwd wat ze van haar vinden. Ze is nog erg jeugdig en behoorlijk groot. Maar bewegen kan ze <3 Liezella gaat ook mee voor stamboek opname en Rosareina natuurlijk ook :j lekker druk dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 09:09 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je drachtige merries.
Prachtige combinaties, kan niet anders dan dat het hele mooie veulens gaan worden.
Succes op de keuring dinsdag altijd spannend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 09:18 



 
Profiel   

Dankjewel.

Zo blij met Rosareina <3
[ img ]
Vandaag voor het eerst gewassen. Eng? Echt niet, hoppa neus in de waterstraal :') heel interessant was het. Echt nergens bang van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 19:23 



 
Profiel   

Ik kan niet trotser zijn *\o/*
Rosareina was vooral niet onder de indruk. Maar de jury vond haar prachtig. Goed bewegen en goed in model. Ze kreeg een eerste premie.

Liezella liet zich ook top zien. Ze werd ster.
De jury was helemaal onder de indruk van Nigrante. Wat een paard <3 nog heel jeugdig, lopen niet normaal. Nigrante is ook ster, volgend jaar met veulen gaan we voor keur :j

Trots op alle Formidable'tjes vandaag <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Als je opzij tapt op dit bericht komen er filmpjes langs

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 22:16 



 
Profiel   

Super, gefeliciteerd!! **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 22:28 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je eerste premie veulen. Het is ook een prachtig veulen. Heb het al vaker gezegd naar ben een grote fan.

En 2 ster merries erbij wat een super dag vandaag voor jullie.
Geniet ervan en wees zuinig op deze kanjers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 23:05 



 
Profiel   

Wauww wat supergoed, gefeliciteerd *\%/*
Ze zijn ook prachtig maar ze moeten het maar net laten zien op het goede moment hè!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 10:40 



 
Profiel   

Gefeliciteerd top prestatie! en Nigrante wordt een hele speciale!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 11:02 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal

Ze waren echt onder de indruk van Nigrante idd. Ze hadden het al over keur. Maar dan moet ze eerst nog een 1e premie veulen hebben. Dus dat is voor volgend jaar :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 11:36 



 
Profiel   

Gaaf zeg die resultaten van de keuring. Volg je ook op insta en Nigrante kan inderdaad bijzonder goed bewegen. ben nu al benieuwd naar haar veulen volgend jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 11:44 



 
Profiel   

Ik ben ook erg benieuwd. Zoizo een leuk kleurtje <3
Nigrante is altijd een slungel geweest. Ze heeft echt de tijd nodig, die ze uiteraard krijgt. Als je nu al ziet hoe ze de laatste tijd is ontwikkeld, dan ben ik helemaal benieuwd over een paar jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 12:41 



 
Profiel   

Op de nrps Facebook pagina stond een leuk bericht met foto's
Trots <3 [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 13:40 



 
Profiel   

Wat een prachtige resultaten. Dat kon ook haast niet anders, met zulke gave paarden. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 14:22 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Nigrante heeft mooi heel veel afdruk zeg, dat ziet er veel belovend uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 16:05 



 
Profiel   

Dankjewel, zo trots... Mag ook eens goed gaan

Ook een bericht op bokt nieuws. Hoe leuk!
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=2030823

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 17:47 



 
Profiel   

ja je mag zeker trots zijn!

Maar jeetje als je Nigrante heel houdt ga je daar echt een hele goede aan hebben. Daar valt de rest eigenlijk gewoon bij in het niet. Zo een wil ik er ook wel fokken... :o :o :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 11:02 



 
Profiel   

Mer. Ik ben ook overtuigd dat dit een hele aparte wordt. Het gaat nu toch wel kriebelen om er op te stappen. Ik had eigenlijk gezegd dat ik geen paarden meer zadelmak maak, maar ze is zo braaf. Wie weet :Y)

Donderdag komt de dierenarts scannen op hartslag bij Sammie en Wild Thing. Als alles goed is, wordt het tijd voor een nieuwe topic *\o/*

Nu stond er ook nog een bericht bij de hoefslag. Leuk dat er zoveel aandacht is voor twee ster merries :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-21 00:31 



 
Profiel   

Annet: deze moet je heel houden :D met Nigrante ga je gewoon echt hoge ogen gooien. Niet weg doen, dat is gewoon een hele dure!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-21 16:36 



 
Profiel   

AM_Horses schreef
Mer. Ik ben ook overtuigd dat dit een hele aparte wordt. Het gaat nu toch wel kriebelen om er op te stappen. Ik had eigenlijk gezegd dat ik geen paarden meer zadelmak maak, maar ze is zo braaf. Wie weet :Y)

Donderdag komt de dierenarts scannen op hartslag bij Sammie en Wild Thing. Als alles goed is, wordt het tijd voor een nieuwe topic *\o/*

Nu stond er ook nog een bericht bij de hoefslag. Leuk dat er zoveel aandacht is voor twee ster merries :D


Zet je de link naar het nieuwe topic ook hier neer dan. Ben slecht in het vinden van topics op bokt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-21 18:51 



 
Profiel   

Domino, zal ik doen :j

Mer. We doen ons best. Vanmiddag was ik even alleen en ben ik gaan hangen. Super braaf was ze. Als ik van de week hulp heb kan er op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-21 21:14 



 
Profiel   

Rosareina groeit goed <3
[ img ]

Als alles nog mooi drachtig is zit Nigrante al op 50 dagen :):)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 12:55 



 
Profiel   

Knappe schimmelmerrie niet gedekt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 20:19 



 
Profiel   

zazaza schreef
Knappe schimmelmerrie niet gedekt?


Neee :') ik moet nog iets te rijden hebben. En voor hier op stal zijn 3 er ook echt genoeg. Maar uiteindelijk zal ook Liezella wel een keer een veulentje mogen krijgen. Ze is een echt moedertje, ze heeft de zorg van Rosareina gewoon overgenomen <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 22:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 30 [ 731 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen