Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 21 van de 30 [ 731 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Formidable'tjes in de maak '2021'

 
Profiel   

Och jeetje, heel veel sterkte...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 18:07 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal voor het sterkte wensen.

Ondertussen gaat het met wild Thing beter. Op stal staat ze rustig. Buiten staan vindt ze op moment niet leuk. Ze blijft op en neer lopen en rennen. Hopelijk is deze periode ook snel voorbij.
Ze heeft geen koorts gelukkig, en toont fit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 22:08 



 
Profiel   

Het is echt zo vreselijk sneu.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 14:49 



 
Profiel   

Arme Wild... Ik hoop dat ze zich gauw wat beter voelt en tot rust komt. Wel fijn dat ze lichamelijk oké is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 15:22 



 
Profiel   

Het gaat ondertussen een stuk beter met Wild Thing. Uier is al aardig opgedroogd. Ze is nu ook al een stuk rustiger.

Gisteren is het veulen opgehaald. Dit was wel even een moeilijk momentje om hem aan de weg zien liggen. Ik had eigenlijk gehoopt dat hij vroeg opgehaald werd zodat ik hem niet meer zou zien, of naja het zeiltje. Dit hoofdstuk is nu afgesloten. Nu weer door gaan met met genieten van oa. Dit vrolijke meisje <3

[ img ]
[ img ]
Voor het eerst meelopen aan een touwtje, zo braaf <3
[ img ]
Ze groeit zo hard, wordt een echt buffeltje
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 00:14 



 
Profiel   

Heel veel sterkte nogmaals. maar wel heel fijn dat Wild weer beter gaat. Nu dan toch maar dat verrekte sportpredikaat binnenharken deze zomer....

Rosareina is wel een plaatje hoor, ga je haar houden? Ze zit wel heel goed in elkaar...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 09:54 



 
Profiel   

Fijn dat het beter gaat met Wild. Hopelijk kun je nu weer een beetje door. Gelukkig is er een klein meisje die je een beetje afleiding geeft :D Wat is ze mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 10:02 



 
Profiel   

Rosareina gaan we idd aanhouden :j we kunnen als ze 3 jaar is altijd nog beslissen.

Jaaa ik ga weer lekker aan de slag met Wild Thing. Nu nog beetje longeren, misschien volgende week er al op gaan zitten.
Ze lijkt al terug hengstig, einde middag komt de dierenarts om te scannen, even kijken hoe het ervoor staat. Wellicht moet ze gespoeld, we zullen zien.

Earth. Rosareina geeft zeker afleiding. Het is zo'n vrolijk meisje <3

De volgende Formidable'tje gaat zich snel aanmelden :):)
[ img ]
Uit een arabofriese merrie, heel erg benieuwd naar deze combinatie

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 10:21 



 
Profiel   

Hier wordt ik toch ook blij van <3 [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 13:22 



 
Profiel   

Oh heerlijk! Fijn om te zien dat ze weer de oude wordt. <3

En Rosareina zo rond zien springen is ook zo leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 13:43 



 
Profiel   

Baarmoeder van Wild Thing zag er goed uit, geen vocht. Had ik wel verwacht na alles. Gelukkig goed nieuws dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 14:58 



 
Profiel   

Fijn dat het weer goed gaat met Wild, gave foto ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 15:37 



 
Profiel   

Wild was deze hengstigheid niet hengstig genoeg op de baarmoeder om terug te dekken. Maakt niet uit, volgende ronde nieuwe kansen :j

Rosareina is volgens mij echt een springpaard ipv dressuur :+
[ img ]
Filmpje
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2245785795558215&id=100003804500529

Vandaag zijn de andere paarden ook voor het eerst op de wei geweest. Genieten weer <3

[ img ]
Florenzzo van Formidable uit Wild Thing
[ img ]
Wild Thing en Nigrante v Formidable
[ img ]
White dream staat samen met Florenzzo op de wei.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 20:57 



 
Profiel   

Ik dacht dat je Florenzzo verkocht had? heerlijk hoor allemaal op de foto <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 21:43 



 
Profiel   

Nee florenzzo hou ik nog even aan voor mezelf :j

Vannacht twee veulentjes geboren van Formidable *\o/* foto's volgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 10:17 



 
Profiel   

Even genieten van dit meisje <3
Swipe voor een klein stukje draf. Ik ben helemaal verliefd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 12:15 



 
Profiel   

Dit is het hengstveulen uit de arabofries <3
[ img ]
[ img ]
Het is nog een verassing of hij schimmel wordt of zwart blijft.
Hij wordt ingeschreven bij het stamboek classic innovation. Waarbij barock en volbloed/warmbloed samen wordt gebracht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 16:08 



 
Profiel   

Mooi zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 16:52 



 
Profiel   

Prachtig veulen! <3 Zou mooi zijn als hij zwart blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 18:05 



 
Profiel   

De eigenaar wilde graag een schimmel maar ik ben er ook nog niet uit of hij dit wordt.

Van het andere veulen heb ik nog geen goede foto's. Maar lijkt zo ook al heel knap <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 18:08 



 
Profiel   

Lijkt mij wel heel gaaf als er gewoon straks een witte Fries loopt lol en dan met het brwegingsmeganisme van Formidable.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:13 



 
Profiel   

Mer. Dat was denk ik ook een beetje het idee erachter :j

Dit is het andere veulentje <3
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:06 



 
Profiel   

Wat fokt Forminable goed.
Zie zeer knappe nakomelingen voorbij komen.
Jammer dat ik Forest pony's heb anders had ik hem zeker overwogen.

Rosareina <3 blijft erg favoriet en haar moeder ook.

Wat fijn dat het met Wild Thing het weer goed doet. Wat loopt ze lekker aan de Linge. Dat sport certificaat komt er wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:55 



 
Profiel   

Zijn veulens zijn leuk hé <3

Mer ik heb een tijdje terug Lord Lorentz verkocht ik denk dat je deze bedoelde?
Hij komt ook uit een Houston merrie, wel heel ander type en kleiner als Sammie.
[ img ]
Lord Lorentz heeft een heel leuk huisje gekregen bij een fanatieke jonge amazone. Ik krijg met regelmaat filmpjes hoe goed hij het doet. Met halster en zonder zadel rijden, buitenritjes, sprongetjes en natuurlijk echt aan het werk. Echt zo gaaf, ik verwacht veel van deze combinatie :j amazone heeft voorheen met haar pony z2 gereden ook op NK geplaatst.
Toen hij echt te koop stond werd ik plat bericht en gebeld voor hem. Laatst zelfs nog, of ik hem nog te koop had staan.

Wild Thing is zo fit, dat ik daar ook mee moet opletten. Ze heeft een beetje een history waar ik rekening mee moet houden. Toen ik haar net had ben ik met haar in het L en daarna M gaan starten. In het L had ik altijd dik winst en meestal bovenaan. Naar het M toe kreeg ze verschrikkelijk staak gedrag. We hebben haar laten onderzoeken en zijn erachter gekomen dat ze tussen de hals wervels ontstekingsvocht had zitten en lichte atrose. Dit is behandeld. Uiteindelijk komen we dan ook bij reden dat ze in een verschrikkelijk handelcircuit heeft gezeten. Ze kwam bij de betere namen niet verder omdat ze dus gewoon weg pijn had, uiteindelijk is ze bij slechte handelsstallen gekomen. Ik denk niet dat we willen weten wat dit beestje heeft meegemaakt. Het heeft ruim twee jaar geduurd voordat ze het kon handelen in haar koppie. Tussendoor heeft ze een veulen gehad. Toen een vrucht verloren en jaar niet drachtig gekregen van andere hengst.
Ik kreeg haar uiteindelijk weer fijn aan het lopen, ze was toen net drachtig van Oriana. Eerste wedstrijd stond gepland in het Z. En ja hoor, twee dagen ervoor niet goed. Leek uit haar knie te komen, volgens die dierenarts toen niks aan te doen omdat ze drachtig was. Toen toch besloten om haar niet meer op te pakken. Vorig jaar ging het toch weer kriebelen omdat ze er zo goed bijliep. Ik had er weer 2x opgezeten, dit paard wilt zo graag werken. Ik heb de dierenarts laten komen om te kijken hoe ze ervoor stond. Wilde natuurlijk niet dat ze weer niet goed zo worden. Alles zag er oké uit. Na denk ik 10 keer gereden te hebben ben ik gaan starten en gelijk winst in het Z1 :j helaas gooide corona roet in het eten en heb ik nog even gereden om te kijken of ik er wissels op kon knutselen. En toen met zwangerschap verlof.

Nu moet ik de laatste tijd toch ook veel aan Didi denken. Hoe zou het met haar gaan en haar veulen? Blijft moeilijk om haar kwijt te zijn. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 23:02 



 
Profiel   

Je hebt ook wel vaak gewoon net even pech bizar hoe dingen lopen. Je hebt ook wel steeds merries met een verhaal al dan niet goed. Sammie heeft iig een veel fijner verleden, maar die andere bruine die je had was ook zo'n trauma dier.

En tsja Didi zucht.... dat was wel een gaaf paard.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 12:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 21 van de 30 [ 731 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen