Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 26 [ 641 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rêve D'or bouwt aan haar eigen demonen-kind

 
Profiel   

Ja jonges het spijt me, maar ik ben echt zo verliefd op dit ding..
Ik durf haast niet meer maar goed, whatever.
[ img ]
[ img ]
Gewoon, omdat het kan. :j (hij ging heel droog onder haar staan en legde zich neer. _O- Rêve vond het overigens geen goed idé want die is heel voorzichtig boven hem uit gestapt. :') Toen hij daarop geërgerd hinnikte murmelde ze en was ie stil. :') )
[ img ]
Als hij dan niet onder moeder mag liggen dan maar eens kijken wat ik ben.
[ img ]
Vooral niet te ver om lopen. Moeder schuift wel. :j

[ img ]
[ img ]
En de water ton inspecteren. :j

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 15:44 



 
Profiel   

Oei die laatste, het boze oog, zoon van Terror


Laatst bijgewerkt door Rocamor op 29-05-21 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 15:46 



 
Profiel   

Lekker nieuwsgierig ding!
Denk je dat ie mama’s karaktertje mee heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 15:46 



 
Profiel   

Van wat ik nu zie is hij veel bedachtzamer/voorzichtiger. Hij is niet bang. Maar hij stort zich ook niet overal zonder nadenken in. En om eerlijk te zijn ben ik daar niet heel boos om want nú kan ik lachen met wat Rêve als veulen uit stak. Maar toen heeft ze me echt tien jaar van mijn leven gekost. :')
Rêve lag op dag 2 al bijna in de waterbak omdat ze gewoon nooit ook maar één seconde aarzelde voor ze wat deed. _O-

Joy (Ik vrees dat het op stal "pukkie" gaat worden eigenlijk :') ) zie je echt eerst kijken naar iets en dan gaat ie rustig op verkenning. Ook met mij. Hij heeft me eerst staan aan kijken en toen kwam ie naar me toe en snuffelen. Hij mag nog niet veel van Rêve. :') Zodra Rêve minder snel in grijpt zal hij ook wel iets minder voorzichtig worden vermoed ik. Maar ik denk dat hij wat rustiger is dan Rêve.

Hij wint zo nu en dan wel al discussies van Rêve dus hij is niet sloom. Maar dat moeten ze hier ook niet zijn. :D

Rocamor: Ja hij is wel demonen kind he! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 15:54 



 
Profiel   

Hij wou gewoon in de schaduw liggen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 18:00 



 
Profiel   

Ik kan alleen maar zeggen <3 <3 <3 Wat een heerlijk snoetje

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 18:27 



 
Profiel   

Daarnet heeft ie de 3e versnelling gevonden! :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 19:57 



 
Profiel   

Oh jeetje wat is hij leuk <3 <3 <3 Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 19:58 



 
Profiel   

Zo, dag drie. De derde versnelling is gevonden. :j
https://youtube.com/shorts/KjJsI8_2-yE?feature=share

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Hij komt kennis maken nu. <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Heb zijn kroel plekjes gevonden inmiddels. :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 13:08 



 
Profiel   

Je video staat op privé en ik ben zo benieuwd :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 13:11 



 
Profiel   

Nu moet ie zichtbaar zijn :D
https://youtu.be/048UlQDt0mc
https://youtu.be/048UlQDt0mc

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 13:19 



 
Profiel   

Yep, hij galoppeert al lekker door. Moeders vindt het zo te zien nog maar twijfelachtig, al dat geren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 13:23 



 
Profiel   

Toen hij gisteren ineens de gas open trok hoorde ik bijna letterlijk de "kom g*dverdomme hier!!!!" in haar gepiep. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 13:27 



 
Profiel   

:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 13:34 



 
Profiel   

Gup heeft zijn eerste shoot gehad vandaag dus als ik de foto’s heb krijgt ie een eerste eigen topic. :+:

Hij is een geboren model. :+:

Ik ga het even in het topic zetten want het begint op mijn zenuwen te werken.

Aan alle meelezers die me PB’en. Ik weet dat het goed bedoeld is maar:
-ik bel eerder te vroeg naar de DA dan te laat. Veulens van amper een dag oud zijn onhandig en ze slapen veel, dat is gewoon de realiteit. Dat de meeste daar geen 700 foto’s van hebben is gewoon omdat de meesten niet gezegend zijn met de situatie dat ze uit het raam kijken en hun veulen zien. Als ik zelfs maar het flauwste ide heb dat hij te sloom is staat de DA hier al moet ik hem gaan halen bij zijn thuis. _O- Dus daarover hoeft men zich echt geen zorgen te maken. Als ik iets specifiek over het hoofd zie mag me dat natuurlijk gezegd worden maar geen vage ‘kan er de vinger niet op leggen maar bel de DA eens.’
Daar kan ik echt niks mee.

- Ik ben heel blij en trots met mijn kleine. Heb vannacht voor het eerst sinds mijn infarct een hele nacht door geslapen. Zó blij ben ik met haar kind... Maar ik post voor 90% van de tijd met mijn gsm en dan is linkjes tussen tags zetten niet handig. Ik wil dat gerust doen als ik via mijn pc post maar niet op mijn mobiel. :) met de foto’s doet bokt dat automatisch via de upload.

Voorproefje van het komende topic. Hij moest even rusten nadat hij moeders in het zweet gewerkt had. _O-
Inmiddels heeft die ook het bokken en ‘steigeren’ ontdekt. _O-

[ img ]

Hij heeft kennis gemaakt met mijn moeder en stiefvader en daar ging hij meteen naar toe. <3 heerlijk mensgericht en Rêve heeft straks 80% van de opvoeding voor me gedaan. Ze maakt er een heel beleefd veulen van. :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 16:22 



 
Profiel   

Rêve beseft nu wat ze haar moeder en jou heeft aangegaan en daarom extra goed bezig nu?

Wat me opviel: als ik het verdacht koud vind: sta jij met spaghettibandjes bij je paarden op de foto. Klagen de buren hier zowat over de geur van vet dat brandt in de zon (ik ben niet de slankste...), heb jij lange mauwen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 16:54 



 
Profiel   

_O- Ik had vanmorgen wel een short aan en korte mouwen. Maar Rêve drijft het moederen nogal ver door en ik word ook af gelikt. _O- _O-
Dus even lange mouwen aan. Normaal ging ik vrijdag voor mijn arm (tattoo) maar daar heeft de kleine dus een stokje voor gestoken. _O-
Tis hier best warm maar ik kan vrij goed tegen de warmte. _O- koude ben ik slechter mee. :D Tis ook een stuk omdat de uv zo hoog is.
Net ging ie weer hoor. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 17:09 



 
Profiel   

Hij blijft een pareltje van een veulen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 17:44 



 
Profiel   

Ik geniet van je topic. Je prachtige veulen, zo schattig. Maar ik geniet ook vd goede moeder die rêve is, de zachte blik in haar ogen en ik geniet van jouw vreugde en enthousiasme.
Laat je niet gek maken. Je hebt een leuk veulen waar volgens mij niets mis mee is. Ik lees al lang mee en geniet van je topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 17:45 



 
Profiel   

:+:

Hij heeft een erg roze neusje (mijn andere paarden niet. Rêve heeft een roze kin maar daar komt niet veel uv op natuurlijk.)
Ik heb dus geen uv bescherming in huis voor paarden. Zou ik hem in afwachting (heb al besteld voor paarden :o) kunnen/moeten insmeren met mensen zonnespul of is dat niet aan te raden?

https://youtu.be/vTvyP_4shJc
Bijna uit de bocht. _O-

Als hij te ruw drinkt (meer aan het spelen is dan aant drinken.) dan stapt Rêve een paar passen weg en daarna mag ie terug drinken en dan drinkt hij rustig. _O-

De kleine heeft het spelletje door. Als Rêve te veel moedert (echt ze lekt hem zoveel dat het maar goed is dat de zon hem goed droogt, _O-) dan peert hij ‘m dus nu.... _O-

https://youtu.be/gdwxKAXmN_E
Zo dus. _O-


Laatst bijgewerkt door Ayasha op 30-05-21 18:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 18:01 



 
Profiel   

*Stille meelezer sinds het begin komt eventjes onder haar steen vandaan*

Ten 1e wat is hij onwijs knap!!

En ten 2e, hij ziet er super uit, vind het juist leuk dat je zoveel slaap foto's enz. maakt vind die zo onwijs vertederend <3 <3 Niet teveel van aan trekken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 18:20 



 
Profiel   

Ja hoor, kan gewoon met mensenspul ook :j liefst voor kinderen /parfum vrij enzo, maar hoe dan ook beter dan niks

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 18:55 



 
Profiel   

Dan ga ik morgen proberen om zijn neusje in te smeren. Zal ie me niet in dank af nemen gok ik. _O-

Hij fleemde vandaag. Wat blijft dat schattig met die mini bovenlip. <3

Én hij heeft hetzelfde onderlipje als Rêve. _O- zo’n koppig kinnetje dat naar voren geduwd wordt. _O-

Thx Liesjuh. Ik weet wel dat het goed bedoelt is maar ik ben al overbezorgd.. :o
Gisteren flikkerde hij van het opstapje. Hij zou gewoon in het zand vallen en hij zal heus wel eens op z’n plaat gaan en toch lag ik haast onder hem omdat ik hem uit reflex op ving. _O- alleen weegt hij al meer dan ik... _O-
Maar mijn hersenen waren daar totaal niet mee bezig. Alleen met die kleine beschermen. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 19:12 



 
Profiel   

Geweldig die galop waar hij wat snelheid maakt en je ziet Reve denken 'kak, nu moet ik wéér achter dat jong aan ' :)) Zo zoet hoe ze tegen hem kletst, echt een geweldige moeder zo te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 19:19 



 
Profiel   

Ik vind m hartstikke mooi hoor, en ik ben gek op zn afrekeningen ook.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 20:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 26 [ 641 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen