Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 12 [ 295 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

BabyBelle in de maak (100% bont)

 
Profiel   

Kleintje doet het echt heel goed! Ondanks wat zorgen over haar beenstand geniet ik ontzettend. Ze pakt alles braaf op. Hebben gewandeld over het erf. Billen gewassen, ze is een beetje aan de dunne.. momenteel ook geen dekentje op! En ze speelt maar al te graag met de paardenbal, terwijl ik dacht dat dit meer een hengsten ding was :') Probeer elke keer iets in de bak te leggen voor haar om te onderzoeken :) Raakt ze niet zo snel verveeld en blijft ze hopelijk weg bij het zand. Eerste grootverkeer heeft ze ookal van dichtbij mogen ervaren (niet helemaal de bedoeling maar mooi meegenomen zo)

[ img ]


[ img ]

[ img ]

Ze eet zelfs al... Beetje vroeg voor mijn gevoel.. maar ik houd haar nauwlettend in de gaten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 14:28 



 
Profiel   

Ze is wel echt heel leuk, ha je nog de veearts vragen voor het beentje of wacht je nog even af, meestal trekken dat soort dingen wel bij in de eerste dagen / 3 weken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 15:34 



 
Profiel   

Ze is zo leuk! Ik zou me niet teveel zorgen maken over haar beenstand hoor. Ik heb het echt veel erger gezien en dat is allemaal goed gekomen gelukkig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 07:00 



 
Profiel   

Vandaag toch even da over de vloer gehad. En ze is weer goedgekeurd. Zou met 6 weken weg moeten zijn. Moet het wel in de gaten houden... Maar hij maakt zich geen zorgen. Dus dat is heel fijn! Arm prulleke heeft echt brandwondjes van de diarree ... Ookal houd ik het echt bij :\ Maarja hopelijk word het gauw minder!! :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 18:18 



 
Profiel   

Wat fijn dat de dierenarts in ieder geval geen zorgen maakt om de beentjes! Sommige kleintjes kunnen in het begin echt zo krom staan, maar gelukkig trekt het meestal wel weg als ze genoeg vrije beweging hebben.

Knap bekkie wel zo hahaha. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:42 



 
Profiel   

Gelukkig maakt de VA zich geen zorgen! Hoop dat t jou ook wat rust geeft :j
Zo leuk die dichtbij foto’s _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:10 



 
Profiel   

De meeste veulens staan vaak wat scheef met een beentje. Trekt inderdaad in de meeste gevallen gewoon weg. Niets om je zorgen om te maken. Dat eten ook niet. Ze doen hun moeder na, dus ze beginnen vaak met een paar dagen ook al wat te knabbelen. Dat is heel normaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:17 



 
Profiel   

Bedankt voor alle reacties, die hadden mij ook al wat gerusgesteld maar toch fijn om voor de zekerheid even van de da te horen.

Beebs doet het supergoed, kan niet wachten tot ze het land op mogen <3

[ img ]

[ img ]

Zit echt zo'n karakter op... :wow: Had met haar moeder dr karakter een braaf doetje verwacht. Maar deze is brutaal :') Ook wel superleuk :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 12:23 



 
Profiel   

Wat een prachtig smoeltje heeft ze <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 12:50 



 
Profiel   

Ze is wel echt heel knap <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 12:57 



 
Profiel   

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 06:46 



 
Profiel   

Wiehooo, fotogeniek veulen wel _O- Wat een draak word het al!!! Ze is ook gek op spelen met de paardenbal. Gaat erover rollen en dat soort fratsen, te grappig, dacht echt dat dat meer een hengsten-ding was! Niet dus... :')

[ img ]

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 22:43 



 
Profiel   

Heerlijk dier! En dat tongetje van mams :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 06:00 



 
Profiel   

Knapperd is het <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 07:21 



 
Profiel   

Ik vind het echt een knap veulen! Mooi getekend, zeker de vlekjes op het hoofd ben ik fan van <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 09:37 



 
Profiel   

Oh wat een hunkin is ze! Echt een patsertje haha. Ze wilde stiekem een hengstje zijn. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 20:18 



 
Profiel   

Wat een plaatje Flori! <3

Hoe is het inmiddels met haar beentjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 06:41 



 
Profiel   

Dank jullie wel :)

Jaa lijkt aardig recht te trekken zo. Ze red zich sws wel prima met die benen als je haar rond ziet springen zou je het niet zeggen dat die beentjes ietsje scheef staan. Maar gezien de hoeven gewoon netjes lijken te staan verwacht ik wel een beetje dat het gewoon wegtrekt naarmate ze wat meer gaat groeien en strekken bij het eten van de grond en dergelijke!

Crew pic.
[ img ]

Mn wannabe hengstje. Wel grappig, de hele dracht gezegd dit word of een hele pittige merrie of een hengstje met zelf echt het gevoel dat het een merrie was! En ja hoor. :Y)
[ img ]

Moet drastisch nieuwe kwaliteits foto's hebben. Gelukkig komt er binnenkort iemand langs!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 09:55 



 
Profiel   

Heerlijke stuiterbal <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 11:14 



 
Profiel   

Wat leuk dat karakter van d'r!
Ik heb zelf ook een Mo merrie veulentje gekocht dit jaar en moet zeggen dat dat ook wel een pittig dametje is hoor met streken waarvan ik dacht dat voornamelijk hengstjes die zouden hebben :+
Maar dat maakt het wel extra leuk een pittige dame bij het team :o (want die hadden we nog niet genoeg) :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 22:04 



 
Profiel   

Haha wat leuk om te horen Sweetiee! Welk veulen heb je? Ik heb tinne op de voet gevolgd dus zou haar moeten kennen :Y)

Hier afgelopen zaterdag voor het eerst naar het bos geweest. Is zo'n 500m over de weg! Maar ging daadwerkelijk super! Wat een top veulen. Echt voorbeeldig gedragen! Autos en mountainbikers tegen gekomen en nog een hele hoop! [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 09:46 



 
Profiel   

Kijk nou dan, gewoon al verkeersmak is ze <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 09:57 



 
Profiel   

floripori17 schreef
Haha wat leuk om te horen Sweetiee! Welk veulen heb je? Ik heb tinne op de voet gevolgd dus zou haar moeten kennen :Y)

Hier afgelopen zaterdag voor het eerst naar het bos geweest. Is zo'n 500m over de weg! Maar ging daadwerkelijk super! Wat een top veulen. Echt voorbeeldig gedragen! Autos en mountainbikers tegen gekomen en nog een hele hoop! [ [url=m/kNgjJi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7ZcmCf.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb Poppy gekocht van Tinne zelf *\o/* nog ong. 111 dagen tot verhuizing :Y)

Wat is ze dapper al zeg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 14:49 



 
Profiel   

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 21:05 



 
Profiel   

Oh wat heerlijk zo lekker in het bos wandelen! <3
En zo goed dat ze het al zo braaf doet! Toppertje. :):)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 18:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 12 [ 295 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen