Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Selente
Berichten: 1863
Geregistreerd: 14-05-09

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-20 16:03

oliebol, ik dacht net op stal er nog aan om haren uit de manen te trekken... Toen ging ik bedenken hoe ik die het beste mee ging nemen om het vervolgens weer te vergeten. >;)

Maaaaar, zoals beloofd een officiele 4 maanden standfoto! Helaas niet op dezelfde plek als de andere foto's. Kreeg even niemand geregeld om me te helpen met een standfoto.
Afbeelding

nikysa90

Berichten: 786
Geregistreerd: 08-09-13

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 21:47

Wat een mooie merrie heb je!! En prachtige hengst gekozen. Interessante combi. Ik volg!

Balou_lover

Berichten: 4018
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Delft

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 22:28

Ze krijgt echt al een mooi buikje <3

Tja... mijn volg topic... ben daar niet zo goed in... maar zal binnenkort wel iets in elkaar freubelen :')

Quir

Berichten: 17355
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 22:39

Wat een leuke merrie heb je. <3
En toffe papa in spé! Kom uiteraard ook mee volgen. :D

Muronia

Berichten: 19536
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 23:23

Ik volg ook graag mee. Mooie buik heeft ze al. Wat staat haar dat goed! Hopelijk blijven er een paar van die vetjes plakken na de dracht.

Cynthia82

Berichten: 9305
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 23:25

Prima foto zo :D
En morgen dan maar die haren opsturen. Kunnen we gelijk even kijken hoe lang het precies duurt.

Ja BL, schiet op! Je blijft een beetje achter zo :+

Selente
Berichten: 1863
Geregistreerd: 14-05-09

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-20 12:37

Dankje nikysa90! En natuurlijk welkom.

BL, komt goed. Ik dacht daar hetzelfde over. Maar dit geeft een stok achter de deur om haar proces bij te houden. Ook al vergat ik bijna de 4 maanden. :+

Jaaa, gezellig Quir en Muronia! Ik hoop ook op extra vetjes na de dracht, al zou ik haar nu echt veel te dik vinden als ze niet drachtig zou zijn. :') Maar laat het nu graag zitten, ze zal het straks hard genoeg nodig gaan hebben, en gezien ze nu zonder deken ook buiten staat is het nog maar even zien hoeveel ze echt teveel gaat hebben tegen de tijd dat ze mag.

Ja getsie Cynthia, dat is dus het punt... Wegens wat omstandigheden bij de familie even bij mn schoonouders thuis om te ondersteunen met de beestenboel. Dus ben deze week (behalve zaterdag omdat ik dan een foto reportage heb) niet echt meer thuis. Maar oke, dit gaat even voor. Maar de haren komen nog, beloofd!

Cynthia82

Berichten: 9305
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 21:37

Je topic staat gewoon in Uitgelicht *\o/*

Zaterdag dus! (ik heb geen geduld :):) )

Succes met de familiezaken!

Selente
Berichten: 1863
Geregistreerd: 14-05-09

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-20 23:35

Hahaha, ik zag dat dus echt even heel erg laat... Let daar meestal niet zo op. Met een volgtopic voor nu ook nog niet echt interessant denk ik.

Zaterdag ga ik er geen tijd voor hebben vrees ik. :') In de ochtend dus een opdracht staan, en daarna denk ik even de 2 paarden rijden (eentje is er verkocht). Moet in de avond weer om 18 uur aan tafel zitten i.v.m. afscheid/aandenken familielid van m'n vriend. Dus nog even geduld! Ellie staat namelijk op een andere stal dan de paarden die ik train.

xelodi

Berichten: 521
Geregistreerd: 02-06-18
Woonplaats: Gelderland

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 12:45

Ik volg mee :)

Icecrystal

Berichten: 3489
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Spaarndam

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 09:19

Ik volg ook. Mooie combi Selente :D

Cynthia82

Berichten: 9305
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 11:13

Heb je al tijd gehad om haar te trekken? :)

Balou_lover

Berichten: 4018
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 13:22


Selente
Berichten: 1863
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-20 15:03

Oh, ik vergeet elke keer zelf te reageren. :+

BL opzich niet een heel groot verschil verder voor mijn gevoel... Vooral een extreem fitte merrie. Wilde gisteren even een stukje stappen buiten het terrein maar mevrouw dacht daar duidelijk anders over. Heb werkelijk 10 meter gelopen en enkel een dribbelend paard naast me met grote neusgaten. :') Maar eeeeeeindelijk heb jij ook een volgtopic, about time. :#

Xelodi en Icecrystel gezellig, welkom natuurlijk!

Cynthia, ik heb gisteren eeeeeindelijk haren getrokken, maar als ik er nu nog eens naar kijk dan twijfel ik of ik genoeg haarzakjes mee heb getrokken. :roll:

De meest charmante hoek van mevrouw
Afbeelding

Balou_lover

Berichten: 4018
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Delft

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 22:11

Knappe merrie <3

Cynthia82

Berichten: 9305
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 11:02

Die oren! <3
Ooooooooooooo....... trek dat paard kaal en stuur op!

Selente
Berichten: 1863
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-20 11:13

Ik ga voor de zekerheid nog wat extra eruit halen... Zou zonde zijn om het nu op te sturen en vervolgens te horen dat ik te weinig materiaal heb opgestuurd. :+

Overigens vallen haar oren over het algemeen best mee... Alleen omdat ze zo'n rank hoofd heeft lijken ze groter. En door de hoek, want ik heb nog een betere foto waar ze nog groter lijken. :')\

Aanschouw: :')

Afbeelding

Imaginaerum
Berichten: 3704
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 11:19

Haha, wat lijken de oren groot op die foto! :wow: Ik volg ook mee, dat wordt vast een heel knap veulentje!

Quir

Berichten: 17355
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 11:24

Die oren. <3
Ze heeft echt een hele lieve, zachte en vriendelijke blik in haar ogen.

Cynthia82

Berichten: 9305
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 11:31

HAHAHAHAHAHAHAHAAA!!!! Heerlijk!
Fi zet dr oren soms zo ver naar voren dat ze er bijna af lijken te vallen ;)

Selente
Berichten: 1863
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-20 11:42

Zo'n foto wil ik eens zien Cynthia. :+

Gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ja, grappig is dat Quir... Ze heeft eigenlijk altijd wel een lieve en vriendelijke blik gehad, maar heb het idee dat hij zachter is geworden sinds ze drachtig is. Ik heb eigenlijk pas de laatste jaren echt bij haar geleerd dat ze heel goed kan laten merken dat ze op haar plek is of niet. Hier kan ik haar namelijk wel redelijk goed alleen binnen laten (als ik bijvoorbeeld haar uit de kudde heb gehaald, en ze echt minuten erna de kudde naar binnen gaan halen).
Maar ik heb plekken gehad waar ze echt boven de stal uitkomt zoals hier...
Afbeelding

Dat is uiteindelijk ook wel waarom ze een ongeluk heeft gehad... Omdat de mensen waar ze toen in 'training' stond (ik werd zelf geopereerd en vond het niet eerlijk om haar 2 maanden stil te laten staan), haar een uur helemaal alleen op de vrachtwagen hebben laten staan zonder check... Terwijl de vrachtwagen open stond (oldtimer), het was vreemd terrein, donker en helemaal geen andere paarden. Dus die van mij is zich uiteindelijk zelf binnen komen melden... En dat terwijl er dus mogelijkheden bleken te zijn om haar binnen voorlopig te stallen, en dat meisje samen met haar moeder was en dus niet alleen. Vervolgens heeft de DA daar een enorme inschattingsfout gemaakt.

Dat is dus de reden waarom ik altijd een hengst zoek (in de toekomst) die niet teveel bloed toevoegt. :')

Cynthia82

Berichten: 9305
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 12:04

Als ik er eentje tegenkom, laat ik hem zien. Net even gezocht, maar kan hem niet zo snel vinden, dus ik moet heel FB even doorscrollen :)

Echt verschrikkelijk als zoiets gebeurt door andersmans toedoen :(

Selente
Berichten: 1863
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-20 12:30

Hahaha, ik ken dat... heel veel moeten scrollen voor de juiste foto. Ik heb super veel op google photos staan, maar er staan ook heel wat dingen niet tussen waarvan ik wel zeker weet dat ik 't op film oid heb staan.

Ja, en vooral stom dat ik in het begin niet naar mijn eigen gevoel geluisterd heb... Ik dacht nog, ik laat haar wel daar staan omdat die DA vast weet wat hij doet, en die heeft het vanaf het begin gezien. Nu bleek ik later iemand te spreken die bij die DA dus stage heeft gelopen, en vanaf de foto(!!!) zag dat het om een diepe wond ging waar ze normaliter een foto van zouden hebben gemaakt. Dit is niet gebeurd, dus of de DA heeft het enorm verknalt, of die 'vriendin' van mij heeft toen gezegd dat het niet nodig was om kosten uit te sparen. Geen idee, maar ik weet wel dat ik niet het hele verhaal heb... Het halster en touw was namelijk nog intact, ze had geen peesbeschermers om (die ik er altijd omheen had) en de vrachtwagen had 0 schade. :?

Even in een spoiler, want is geen aangenaam gezicht...
Spoiler:
Afbeelding


Spoiler:
Afbeelding

Balou_lover

Berichten: 4018
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Delft

Re: Mini Rebel in de maak (juni 2021)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 14:17

Oei auw! Wat een naar verhaal! Arme merrie !
Ik vind dr ook zo’n heerlijke blik hebben! En die oren idd <3

Selente
Berichten: 1863
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-20 21:43

Ja, niet echt iets om over naar huis te schrijven he. :+

Afbeelding

Hahaha, dan gaan jullie de foto van vandaag ook heerlijk vinden! Hier kijkt ze toch ook te schattig?
Cynthia, ik heb vandaag nog even extra haren uit haar manen getrokken, dus ik denk dat ik momenteel genoeg heb... Zal zo even een fotootje ervan trekken, zodat jullie kunnen mee bepalen of ik genoeg DNA op kan sturen haha.

Vandaag dus de dubbele lijnen meegenomen, en man wat een merrie! Nog nooit zo fijn en constant gelopen als dat ze vandaag deed... Leek alsof ze aan het solliciteren was voor een discipline switch naar western. :=
Haar buik begint nu echt iets meer naar achteren te trekken. I.p.v. enkel vol, krijgt ze nu een beetje een drachtigheidsbuikje voor mijn gevoel.

Ik kon hier zeg maar niet geen foto van maken.... :')
Afbeelding

En deze blik...


En oprecht... Mijn hond vind ik soms echt te hilarisch. Ze zat net zo apart op haar kussen dat ik er een foto van ging maken. Nu kijk ik 'm terug en zie ik de subtitles die erbij staan...
Afbeelding