Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 38 van de 40 [ 992 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG--LiVECAM] We gaan weer voor Goud in 2021!

 
Profiel   

Wat rot van El Mundo.. Wat een pech. Heel veel sterkte voor hem en jullie. Hopelijk knapt hij snel op.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 19:08 



 
Profiel   

Net het nieuws gekregen dat de AB lijkt aan te slaan en de koorts is gezakt naar 38.5 *\o/* . Nog wel flink hoesten en benauwd maar hij gaat in ieder geval iets vooruit.

Kabayo; Romee was zo intens onder de indruk dat ze voorzichtig inhield en geen galop had laten zien. Daardoor wat lager geplaatst. Verder wel super commentaar over haar bouw en stap en draf, waardoor we alsnog dik tevreden waren.

Ruby is een merrie :) gekocht om verder te gaan in de KWPN fokkerij!

Dank Djoopie! :D

Joh wat heftig ook voor jou Selente. Hoe is het nu? Ellendig dat ze zo snel achteruit kunnen gaan he..


Muga; Dank voor de informatie. Dit is bij hem volgens mij niet het geval maar ik geef het nog even door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 22:41 



 
Profiel   

Ik heb me er echt over lopen verbazen hoe snel dat kan gaan zeg... Rival knapt gelukkig erg goed op! Hij is vandaag nog gecontroleerd door de dierenarts en heeft geen koorts meer. Ook genoeg praatjes alweer en het hoesten wordt duidelijk minder. Toch blijft het spannend tot we klaar zijn met de antibiotica vind ik. Nu is die van mij natuurlijk ook al wel wat ouder dan die van jou... Ik hoop zo enorm dat Mundo ook gewoon goed gaat opknappen! Al een update over hem?

Wel enorm leuk dat je verder gaat met de KWPN fokkerij! Ben erg benieuwd hoe ze allebei gaan uitgroeien. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 20:27 



 
Profiel   

Oh jeetje veulens kunnen ook echt super snel achteruit gaan in gezondheid bij een ontsteking, fijn dat de koorts gezakt is. Ik duim dat hij snel weer opknapt. Hij heeft dus ook straks gouden hoefjes, maar je zit bij een hele fijne kliniek met goede veearts dus je bent in goede handen.

En Romee niet in galop hahahaha de meesten klagen dat het veulen niet draaft en die van jou als een malle ;) Fijn dat ze goed positief waren. Daarnaast gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 09:38 



 
Profiel   

Nou zeg, hoe heb ik die update nou kunnen missen.... -O- Maar wat een fijne update! Hopelijk zet deze stijgende lijn zich voort. Wel een sterk mannetje zo te horen. :j Ik duim nog steeds voor je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 09:49 



 
Profiel   

Wat fijn dat Rival ook weer wat meer is op geknapt Selente! Zo rot als ze wat hebben. Mundo lijkt nog steeds in een stijgende lijn te gaan. :)

Mer; Ja, zo enorm blij met deze kliniek. Ze zetten elke keer echt alles op alles om hem er bovenop te krijgen. Dikke shout out naar hun :D

Ja, die Romee.. Zelfs Rox zat in galop en zij bleef als een malle draven :+ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 12:20 



 
Profiel   

Hoe is het met Mundo mar? Hopelijk mag hij snel mee naar huis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 10:03 



 
Profiel   

Heel fijn dat hij de stijgende lijn lijkt vol te houden. Hopelijk snel weer thuis genieten van hem! Hoe is het nu? Al een beetje uitzicht op dat hij naar huis mag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 13:58 



 
Profiel   

Nog hetzelfde. Ze houden hem goed in de gaten gelukkig. Geen koorts maar nog steeds wel dat nare kuchje en een hoop geluid in zijn longetjes #)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 14:40 



 
Profiel   

Mar haar telefoon is in de wasmachine beland, helaas wat slechter bereikbaar nu!

Mundo is sinds gisteren thuis en het gaat goed. Zijn longontsteking is zo goed als weg *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 10:07 



 
Profiel   

Fijn!!! Goed nieuws gelukkig!! (Behalve dan van de telefoon…..)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 15:24 



 
Profiel   

Jaaaa wat enorm fijn! Dat was het nieuws waar iedereen op hoopte! *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 19:48 



 
Profiel   

Oh dat is fijn zeg het arme zorgenkindje...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 07:31 



 
Profiel   

Jaaaa ik ben weer in de lucht :D

El Mundo is sinds een dag weer thuis gelukkig! Hij heeft nog wel een klein kuchje maar voelt zich aanzienlijk beter. *\o/*

Hij moet helaas nog binnen blijven maar mocht wel even los in de bak. Plaatje hé?! :wow:


[ img ]

[ img ]

[ img ]


Romee heb ik omgeruild met Mundo op de kliniek voor een operatie aan haar navelbreuk. Zo blijf een mens lekker bezig 8)7

[ img ]


En Ruby komt zodra Romee terug is! Mega benieuwd hoe ze er inmiddels uit ziet. :):)
We hebben haar alleen gezien direct na kopen met 2.5 maand.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 08:44 



 
Profiel   

Fijn nieuwe foto's te zien van een fit(ter) Mundotje
Succes met de operatie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 10:36 



 
Profiel   

Wat fijn dat hij weer thuis is! Hij ziet er ook weer lekker fit uit. <3

En dat smoeltje! Die oogjes zijn ook zo mooi op die donkere vacht

Hopelijk gaat de operatie bij Romee goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 11:40 



 
Profiel   

Mundo heeft wel echt een heel speciaal koppie hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 15:31 



 
Profiel   

Wat fijn dat mundo weer thuis is :(:)

Was de navelbreuk groot? Dat hij geopereerd moest worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 19:39 



 
Profiel   

Schattig hé dat smoeltje <3 . Hij is echt een mix van beide ouders. Je ziet er Fries in maar met een sjiek randje.

Romee haar navelbreuk was niet heel groot maar soms zat er toch een stukje darm vast, waardoor ik het wilde laten opereren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 21:33 



 
Profiel   

Is ze al geopereerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 22:22 



 
Profiel   

Nog niet. Ze kwam er een beetje tussendoor omdat we toch Mundo moesten halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 17:42 



 
Profiel   

Wat fijn dat het goed gaat met mundo !

En wat een knapperd je nieuwe aanwinst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 18:59 



 
Profiel   

Mundo hoest eindelijk helemaal niet meer :D. Hij verveelt zich wel in zijn stalletje maar we zijn alweer rustig aan het opbouwen naar buiten.

Hij heeft echt de gangen van Yinthe <3 . Een mini Champagne Fries!

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-21 17:21 



 
Profiel   

Wow! Bijzonder zeg! Als hij ook nog staart en manen van yinthe krijgt wordt het een behoorlijk uniek plaatje :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 16:54 



 
Profiel   

Heerlijk! Fijn dat hij nu eindelijk weer lekker buiten kan spelen zonder te moeten hoesten. Nu mag hij wel gewoon gezond blijven. :):)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 21:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 38 van de 40 [ 992 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen