Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 40 [ 992 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 40  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG--LiVECAM] We gaan weer voor Goud in 2021!

 
Profiel   

Sommigen van jullie zullen ons kennen vanuit de 'Gouden veulentjes verwacht' topics van de afgelopen jaren.. Ik vond het altijd heel leuk om samen met jullie te wachten op de veulentjes van onze hengst El Maymoun :D .

Helaas hebben we een aantal merries moeten laten inslapen door verschillende problemen |( (te lezen in voorgaande topics). Hierdoor raakt ik het plezier een beetje kwijt..

Inmiddels gaat alles weer een stuk beter en lijkt het me leuk om een volgtopic te maken van de twee drachtige merries die ik nu heb :D . Er komt weer een camera in de stallen te hangen die jullie via een app kunnen volgen.





De combinaties:


Rox is dit jaar gedekt door Johnson :D . Ze is vandaag alweer 164 dagen drachtig en uitgerekend op 28 maart 2021!

Ze heeft echt al een klein buikje en ik kan niet wachten om het voor het eerst te voelen schoppen :knuffel:. Ik zal deze week even een voortgangsfoto maken!

Total US x Johnson x Rubinstein
[ img ]




Mijn lieve Friese merrie Yinthe is wél gedekt door El Maymoun. Ik ben mega benieuwd wat hier uitkomt *\o/* . Hopelijk een mooi, fluffy Champagne kindje :o !

Yinthe is op dit moment 72 dagen drachtig en uitgerekend op 1 juli 2021 <3

Hessel 480 x HM Topaz Mareekk x Niran ox

[ img ]




Allebei de merries zijn gisteren gescand. Bij Rox kwamen er alleen wat beenderen in beeld en bij Yinthe lijkt het nog op een garnaaltje :+

Baby Rox:

[ img ]


Baby Yinthe:

[ img ]



Nadat ik mijn Friese stabij heb moeten laten inslapen heb ik nu ook weer een nieuw hondje; Pepper. Zij zal ook regelmatig voorbij komen in dit topic :D

[ img ]


Ik hoop dat jullie er weer net zoveel zin in hebben als ik en dat we samen kunnen waken als de uitgerekende datums dichterbij komen! *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 10:19 



 
Profiel   

Jaaa! Ik ben weer van de partij.

Vooral benieuwd naar veulen van je Friese dame :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 10:26 



 
Profiel   

Wat een prachtige paarden en fantastisch hondje! Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar je Friese kruising, maar je warmbloed is ook een prachtige combinaties. Sowieso een mooie merrie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 10:31 



 
Profiel   

Ik volg weer mee. Heel benieuwd naar je veulens. En mooi hondje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 10:47 



 
Profiel   

Ik zal ook stilletjes volgen, erg benieuwd wat voor veukens je volgend jaar bij deze combinaties krijgt!

Pracht hondje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 12:24 



 
Profiel   

Leuk dat jullie komen volgen :D . Ik ben zelf ook 'meer' benieuwd naar het veulentje van Yinthe maar dat is meer door de kleur :o .

Bij Rox ben ik wel heel benieuwd naar de bouw en gangen. Ik hoop toch ook op een blesje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 14:05 



 
Profiel   

Ik volg ook weer *\o/*
Prachtige combi allebei! En ik vind je nieuwe pup ook een leukerd :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 16:10 



 
Profiel   

Ik volg al jaren stil mee en dat ga ik nu weer doen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 16:45 



 
Profiel   

Gezellig! Welkom emmely en Nadia :D

Pepper is ook echt heel schattig. Wel weer wennen hoor een pup. Mijn Stabij had ik al 14 jaar en die kon echt alles. Bleef keurig liggen voor het land en de rijbaan tot ik klaar was, liep niet achter de paarden etc.


Ik merk nu pas hoeveel hij eigenlijk kende en wat je een hond allemaal weer aan moet leren :+ .

Maar het is wel weer heel fijn om een maatje te hebben :+: .

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 18:33 



 
Profiel   

Ik volg weer mee!
Zijn dit nog de enige merries die je hebt?

Ik ben het even kwijt :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 21:39 



 
Profiel   

Ik volg ook weer ( stilletjes) mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 22:29 



 
Profiel   

Gezellig Maya, welkom!

Kimberley; ook weer welkom :D !

Ik snap dat je de draad een beetje kwijt bent. Dit zijn de enige merries die ik nog heb.

Mae, Jolyne, Elin en Lenthe zijn verkocht. Jolyne aan haar verzorgster en Elin aan een kennis. Met Mae had ik echt geen klik en Lenthe was natuurlijk al eerder verkocht.

Pien, Gianna en Ice zijn overleden. We hebben geen veulentjes aangehouden.

Moun en El Dorado zijn er nog maar staan beiden wel te koop.

Moun is naar het dekstation geweest om sperma op te slaan dus dat is er nog wel voldoende :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 07:08 



 
Profiel   

Ik ga zeer zeker ook weer volgen.

Ik ben erg benieuwd naar de veulentjes .

En wat is Pepper een leuke hond.
Ik vind het opvoeden van n pup naar een goed luisterende stabiele hond net het leukste.
Er gaat wel heel veel tijd in zitten en heel consequent zijn dan komt het goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 16:17 



 
Profiel   

Ik volg natuurlijk weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 17:02 



 
Profiel   

En ik ook! En wat een leuke pup is Pepper!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 17:14 



 
Profiel   

Ik volg ook weer mee! Wat is er met Everlight en Djoya gebeurd, ook verkocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 17:36 



 
Profiel   

ooh jeetje dus je bent nu helemaal van die rassen "af"? Bewuste keus?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 00:17 



 
Profiel   

Beide combi's zijn heel gaaf! Ben stiekem erg benieuwd naar t veulen van Johnson!

Heerlijke stippelpup <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 06:31 



 
Profiel   

Joey; Welkom! Leuk dat je weer komt volgen :D . Ik vind het ook leuk om te doen alleen ik moest er na 14 jaar wel weer even heel erg aan wennen := . Het gaat nu steeds beter en ze luistert echt al wel heel goed.

Welkom Passora & Apple! Leuk dat jullie er ook weer bij zijn.

Dyphusion; Everlight is verkocht aan de verzorgsters van Elin en inmiddels vertrokken naar de opfok. Djoya heeft ook een heel fijn huisje gevonden gelukkig!


Kimberley;
Het veulen van Yinthe wordt nog wel toegevoegd bij het NRPS en skaay (met wie ik het samen deed) heeft een 2 jarige Arabier aangekocht die volgend jaar waarschijnlijk wordt gedekt door Moun <3 .

Niet helemaal er vanaf maar wel een stuk minder. Ik heb ben tegen Rox 'aan gelopen' en had haar eigenlijk gekocht voor de verkoop. Het is alleen zo'n intens lief en leuk paard dat ik haar toch maar gehouden had :o . Omdat ze zo'n goed afstemming heeft wilde ik er echt een passende hengst op zetten.

Yinthe is ook een beetje een impuls aankoop geweest door het verdriet van Ice. Ik zag haar sochtends op internet en viel voor haar lieve hoofdje. De volgende dag stond ze hier := .


Niet helemaal bewust van het NRPS afgestapt maar het is eigenlijk zo gelopen. Het houden van een hengst is soms best ingewikkeld en als je dan zelf onvoldoende fokmerries hebt is het soms beter om keuzes te maken.

Kiwi: Welkom! Leuk dat jij vooral benieuwd bent naar het veulen van Johnson. Zo wordt de interesse een beetje verdeeld :D

Gisteren is Jo horse komen meten en wegen. Rox is 1.66m en Yinthe 1.59m!

[ img ]

Ze schelen 30 kilo.. 575 en 545 kilo. Rox heeft natuurlijk ook al wel een veel grotere baby bij zich dan Yinthe <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 08:08 



 
Profiel   

Duidelijk, tof dat je zo uitgebreid reageert!
Ik snap dat het verdriet van Ice intens was :( hopelijk ga je nu weer een aantal mooie jaren tegemoet :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 09:06 



 
Profiel   

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Ik ben erbij, ik ben erbij! :D

Wat veel veranderingen in je paarden(dieren)bestand zeg. Heftige tijd.
Ik ben heel benieuwd naar je baby's. Ben je van plan om wat aan te houden?

Wat kost het eigenlijk om je oaard te laten wegen en meten? Zou ik bij Fi ook wel eens willen doen, maar ik sta nooit op grote stallen, dus dan zal het wel lekker prijzig zijn :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 12:00 



 
Profiel   

Gezellig :D !!

Ja, ik heb echt gemerkt dat je dan het plezier een beetje kwijt kan raken :o .. Daar weet jij vast ook alles van Cynthia..

Gelukkig gaat het inmiddels allemaal weer een stuk beter en voel ik me ook beter! Hopelijk nu inderdaad wat verdrietloze jaren Kimberley.

Aanhouden is niet de bedoeling, maar je weet het nooit met mij :+ . Als er nou een heel mooi Champagne meisje uitrolt bij Yinthe.. O:)

Ik heb €12,50 per paard betaald maar wij waren met een groep van 12. Hoeveel je anders betaald weet ik eigenlijk niet maar dat zal inderdaad een stukje duurder zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 14:20 



 
Profiel   

Ik ben ook zeker benieuwd naar je Johnson veulen hoor :) !

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 15:15 



 
Profiel   

Yess, ik volg ook weer mee!
Ik ben erg benieuwd naar Yinthes veulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 15:26 



 
Profiel   

Ik volg ook weer mee :P
Leuke combies!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-20 16:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 40 [ 992 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 40  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen