Wat wordt de kleur en het geslacht van Babybel?
Palomino merrie 59%  59%  [ 82 ]
Palomino hengst 40%  40%  [ 55 ]
Totaal aantal stemmen : 137

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 12 [ 288 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

BabyBel 3.0 wordt goud!! (v. Fizz Silver Fame)

 
Profiel   

BabyBel 3.0 is onderweg!!! *\o/*

[ img ]


Hai allemaal!

We kunnen weer af gaan tellen, BabyBel 3.0 komt er aan! *\o/*
In 2021 verwacht Libelle (Of gewoon Bel) weer een veulen en dit keer van de cremello partbred Arabische hengst Fizz Silver Fame! Ze is uitgerekend op 9 Mei en zit nu op 191 dagen dracht!

Ondertussen kunnen jullie de BabyBel verzameling wel al kennen, we zijn namelijk al bij de 3.0 versie :Y)
Het begon allemaal in 2018 met Bel haar eerste veulen, van Cassanova du Bois: Casablanca!
[ img ]

Hij werd veulenkampioen op de NRPS keuring!
[ img ]

Vorig jaar, 2020, is haar 2de veulen geboren, van Leuns Veld's Winston Jr.: LA Bella Leila vE!
Mijn droomveulen, namelijk echt een MiniBel! <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Dan de papa... Dit keer weer een hele andere hengst dan de vorige keren, een partbred Arabische hengst! Ik hoop hiermee een wat chiquer veulen te fokken.

[ img ]

Bel was nog niet denderend enthousiast toen ze daar kwam (Voor hem was het liefde op het eerste gezicht }:0 )

[ img ]

Dan Belletje, mijn lieve merrie die ik dit jaar alweer 11 jaar heb! <3 We zijn ondertussen al Z1+5 maar dat staat voorlopig even op pauze vanwege een ringbandblessure.. Des te blijer ben ik dat ik haar toch wel heb laten dekken van het voorjaar! :D
Alles is onbekend aan haar, maar dat weerhield haar niet om een geweldig veelzijdige pony te zijn! Dressuur ligt haar het best maar een sprongetje, buitenritje of crossje doet ze er ook makkelijk bij.

[ img ]

Ondertussen dus niet meer zo in sportconditie :+

[ img ]

[ img ]

De kleurkansen zijn wel wat saai dit jaar, 100% kans op palomino :')
Er kan dan nog wel sabino overheen komen omdat Bel stekelvos is!

Volgen jullie weer mee??? *\o/*

Gokjes zijn ook weer welkom! Voor geslacht en datum maak ik weer een lijstje! Degene die alles goed weet te gokken krijgt een (eetbaar) kadootje :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 10:33 



 
Profiel   

Nou vooruit, het lijkt me een brave mama, die geeft je op 9 mei een palomino merrieveulen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 14:15 



 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd naar t half broertje/zusje vandalen haar veulen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 22:24 



 
Profiel   

Tuuuuuurlijk volg ik mee! In real life en hier op bokt! *\o/*

Waar is nou die TE leuke foto van mij die fotoboomb doet _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 23:01 



 
Profiel   

Ik ga trouwens nog even brainstormen en met Bel praten wat ze aan het bakken is.. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 23:01 



 
Profiel   

Ooh wat leuk. Ik ga volgen.

Mijn merrie is 10 mei uitgerekend ook van Fizz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 23:23 



 
Profiel   

Jaaaa daar is ze weer! *\o/* Ik hou van BabyBel topics! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 23:36 



 
Profiel   

Ohh wat leuk dat jullie volgen! :D

Haha dat is lief Nicole288! Hopelijk heb je gelijk... Dat zou me een hoop slapeloze nachten schelen :+

Ja super leuk Balou_lover! En Hope2012 ook al een merrie drachtig van Fizz! En dan ook nog tegelijk uitgerekend, toevallig! Wat voor merrie heb je drachtig van hem? :D

PrimaDonna_ hahahaha nou vooruit... Bel op haar best :’)
Het moment dat er iemand haar spotlight steelt...
[ img ]

Wat leuk dat je weer komt volgen emilyslaluna!! :D

Goklijstje:
9 Mei - Palomino Merrie - Nicole288

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-20 01:18 



 
Profiel   

@salitaga1995.

Hope heeft geen papier . Haar ouders wel. Hope is een oepsie uit de opfok. Waar ze dachten merrie en hengsten van 1 jaar bij elkaar te kunnen zetten en ze braaf niks doen met de hormoontjes. tja sommige zijn iets vroeger vruchtbaar. Ze is 156.5

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-20 12:35 



 
Profiel   

Oeh leuk, ik volg natuurlijk ook weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-20 12:59 



 
Profiel   

volg, ben erg benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-20 17:39 



 
Profiel   

Ik kom ook volgen! :))

Casablanca is ook heel erg goed gelukt! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-20 18:23 



 
Profiel   

Leuk dat jullie ook komen volgen Dieuwke, lailapri & Quir! Allemaal bekenden weer! :D
Dank je Quir! Was ook heel blij hoe hij gelukt was! <3 Heb vorig jaar nog wel overwogen om weer terug te dekken met Cassanova maar toen kwam ik Fizz tegen.. :))

Oh bijzonder verhaal Hope2012! Benieuwd wat er uit die combi komt! Mooie maat wel. Is ze ook beleerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-20 19:38 



 
Profiel   

Jeetje, wat een prachtige merrie heb je daar! <3 Haar veulens mogen er zeker ook wezen. Ik volg in ieder geval!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-20 23:04 



 
Profiel   

salatiga1995 schreef
Ohh wat leuk dat jullie volgen! :D

Haha dat is lief Nicole288! Hopelijk heb je gelijk... Dat zou me een hoop slapeloze nachten schelen :+

Ja super leuk Balou_lover! En Hope2012 ook al een merrie drachtig van Fizz! En dan ook nog tegelijk uitgerekend, toevallig! Wat voor merrie heb je drachtig van hem? :D

PrimaDonna_ hahahaha nou vooruit... Bel op haar best :’)
Het moment dat er iemand haar spotlight steelt...
[ [url=m/JLpuEd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk dat je weer komt volgen emilyslaluna!! :D

Goklijstje:
9 Mei - Palomino Merrie - Nicole288


Whahahahahahahahahaha en dat hoofd van Bel ... Grrrr! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 00:30 



 
Profiel   

salatiga1995 schreef
Oh bijzonder verhaal Hope2012! Benieuwd wat er uit die combi komt! Mooie maat wel. Is ze ook beleerd?



Jazeker. We zijn rustig met haar begonnen. Ze is nu 8 en we rijden nu iets langer dan een jaar met haar in de bak. Voorheen vooral wat buitenritjes gemaakt en lekker de tijd gegeven om te groeien.

Mijn jongste dochter heeft haar afgelopen zomer uitgebracht en rijd nu L1 met 2 winstpunten met haar. Nu is ze met zwangerschaps verlof wel wat zwangerschapsgym nog maar geen wedstrijdjes. Niet dat dat gaat met Corona maar ze is nogal zwaar het zit dr een beetje in de weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 09:45 



 
Profiel   

Hope2012 schreef
salatiga1995 schreef
Oh bijzonder verhaal Hope2012! Benieuwd wat er uit die combi komt! Mooie maat wel. Is ze ook beleerd?



Jazeker. We zijn rustig met haar begonnen. Ze is nu 8 en we rijden nu iets langer dan een jaar met haar in de bak. Voorheen vooral wat buitenritjes gemaakt en lekker de tijd gegeven om te groeien.

Mijn jongste dochter heeft haar afgelopen zomer uitgebracht en rijd nu L1 met 2 winstpunten met haar. Nu is ze met zwangerschaps verlof wel wat zwangerschapsgym nog maar geen wedstrijdjes. Niet dat dat gaat met Corona maar ze is nogal zwaar het zit dr een beetje in de weg.


Ah leuk! En na de dracht weer oppakken of ga je dan weer opnieuw dekken? Met Corona nu wedstrijden rijden is lastig ja.. Ik rijd ook alleen nog maar zonder zadel op Bel, zadel gaat toch al snel niet meer lekker liggen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 10:59 



 
Profiel   

Celestial schreef
Jeetje, wat een prachtige merrie heb je daar! <3 Haar veulens mogen er zeker ook wezen. Ik volg in ieder geval!


Dank je wel! Super leuk dat je komt volgen! :D


Haha PrimaDonna ja die foto is nog steeds mooi... :')
Bel op haar best haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 11:01 



 
Profiel   

Leuk hoor al die Fizz baby’s straks <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 11:54 



 
Profiel   

Aangezien ik die periode ook waakdienst heb, denk ik dat jouw veulen de nacht na mijn veulen komt. Dat is namelijk dan de eerste nacht die periode dat ik slaap. En je weet hoe dat gaat. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 12:36 



 
Profiel   

absque_dubio schreef
Aangezien ik die periode ook waakdienst heb, denk ik dat jouw veulen de nacht na mijn veulen komt. Dat is namelijk dan de eerste nacht die periode dat ik slaap. En je weet hoe dat gaat. :D


Hahaha ja als jij een bos in gaat of slaapt, dan besluit Bel dat het tijd is :+
Dus zeg even tegen Pret dat ze moet opschieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 14:49 



 
Profiel   

Ah leuk! En na de dracht weer oppakken of ga je dan weer opnieuw dekken? Met Corona nu wedstrijden rijden is lastig ja.. Ik rijd ook alleen nog maar zonder zadel op Bel, zadel gaat toch al snel niet meer lekker liggen -O-[/quote]

Na de dracht gaan we haar weer oppakken. Veulen word voor mn jongste dochter . We gaan er verder geen meer bij fokken iig.

Ja herkenbaar ik kan gelukkig nu nog met zadel maar dat duurt niet lang meer vrees ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 18:26 



 
Profiel   

Ha, een eigen topic, leuk, ik volg mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 18:38 



 
Profiel   

Hope2012 schreef
Ah leuk! En na de dracht weer oppakken of ga je dan weer opnieuw dekken? Met Corona nu wedstrijden rijden is lastig ja.. Ik rijd ook alleen nog maar zonder zadel op Bel, zadel gaat toch al snel niet meer lekker liggen -O-


Na de dracht gaan we haar weer oppakken. Veulen word voor mn jongste dochter . We gaan er verder geen meer bij fokken iig.

Ja herkenbaar ik kan gelukkig nu nog met zadel maar dat duurt niet lang meer vrees ik.[/quote]

Wel mooi zo dat je dochter met het veulen verder gaat! Extra speciaal dan.

Gezellig LaDonna! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 19:35 



 
Profiel   

salatiga1995 schreef
Wel mooi zo dat je dochter met het veulen verder gaat! Extra speciaal dan


Ja dan heb ik mn paard weer terug hahahah
:D

Ik zal ook eens een gokje wagen

Palomino merrie 20 mei .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-20 19:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 12 [ 288 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen