Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 25 [ 604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mini's verwachten mini's bij Spots N Dots Paradise! 2021

 
Profiel   

wat een dotjes toch allemaal zowel baby paard als baby geitjes <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 08:08 



 
Profiel   

Geitenspam!
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Bonnie kreeg gisteren een zwartschimmel ooitje

[ img ]

Helaas heeft Françinneke vandaag een dood lammetje gekregen |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:09 



 
Profiel   

Aaah sneu. Is moeders er oké mee?

En wat kijken die geitjes boos haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:12 



 
Profiel   

Ach wat sneu. Hopelijk is mama wel oké?

Geitjes zijn ook echt zo leuk om te zien. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:26 



 
Profiel   

Ach die geitjes ook <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:33 



 
Profiel   

Dat bonte geitje rechts is gewoon te schattig. Arme mama schaap, hopelijk is ze zelf oké

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:46 



 
Profiel   

Ze heeft wel wat afgezien, volgens mij was ze er dan toch nog al even mee bezig. Ze heeft lang moeten narusten eer ze ging staan. En dan nadien stond ze te blaten om haar lam te zoeken |( Ik had het er nochtans even bij laten liggen. Was al compleet levenloos toen ik het eraf haalde. Heb ze moeten helpen. Er zat zelfs al een waas diep in de oogjes (niet bovenop het netvlies van uitdroging ofzo zeg maar). Het was een heel mooi dchimmel ramlam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:10 



 
Profiel   

Zonde knolselder. Hopelijk knapt ze gauw op. Je kroost is erg schattig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 07:51 



 
Profiel   

Suusje staat nu aan huis. Vandaag blaast ze 5 kaarsjes uit <3 mijn oogappel.
Ze is vandaag 285 dagen

5 wortels voor de jarige

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 22:12 



 
Profiel   

Oh man die geitjes.... Ik wil ze nu allemaal hebben! <3

Wel verdrietig van het lammetje dat 't niet gehaald heeft. Sterkte daarmee! Y;(


Suuuuuuus! Gefeliciteerd met haar 5 jonge jaren! Nu komt die van mij ook wel dichtbij als jij Suus naar huis haalt haha. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 22:34 



 
Profiel   

Suusje is een knap paardje, vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 22:55 



 
Profiel   

Ze zijn beschikbaar hoor Selente :')

Ja knappe Suus, dit jaar nog 1x dekken en dan een aantal jaar lekker samen aan de slag denk ik <3
Fokken kan ook met andere paardjes. En ik vrees dat Suusbaby’s toch steeds een grote kans hebben om te blijven plakken :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 00:06 



 
Profiel   

Wat ik trouwens nog mag meedelen...

[ img ]

X

[ img ]

En

[ img ]
*\o/*

2 anderen leeg.

Alleen had ik nog 1 merrietje dat ik een maand terug ergens weg gehaald. Beestje onderluis, veel te lange hoeven en rotstraal en kreupel.
Ze had bij een hengstveulen in de stal gestaan. En hier vertoonde ze hengstengedrag naar mijn drachtige merries en als die gedekt waren wou ze ze ook dekken. Dat gedrag herken ik vaker bij drachtige merries. Of misschien een tumor op de eierstok.

Dus proberen te scannen , want ze is heel klein.
En ze blijkt ook drachtig. Alleen een stuk verder. Niet duidelijk hoe ver, want we geraakten er niet goed in.DA dacht zo een 3 maanden.

Vorige eigenaar wist van niets. Ze zei dat hengstveulen nog niet kan dekken. Verdere navraag zegt dat ze vorige zomer gedekt is en misluktvolgens haar. Dan bij kleine hengstje inde stal gestaan. En toen blijkbaar ook paar weken voor ik ze kocht gedekt. Maar ze zou zogezegd hengstig gestaan hebben een week voor ik ze kocht. 2 maanden drachtig was ze ook niet. Dus ofwel toch van vorige zomer, of het hengstveulen denk ik dan.

Als ze dat elke keer zo fout heeft gezien dat ze hengstig was...

Heel spannend dus. Dit jaar? Volgend jaar? En merrietje is heel klein en fijn. Goede hengstkeuze is dan zo belangrijk... hopelijk gaat het vlot ;(

Hier is Poppy

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 07:50 



 
Profiel   

Ik woon momenteel nog niet in het huis waar ik geitjes kan houden helaas... Anders was ik er zeker 2 op komen halen!

Ik las het in het dbt 2022! Fijn dat er al 2 drachtig zijn maar inderdaad nog genoeg tijd voor de rest!

Ben benieuwd wat Poppy gaat doen... Wat enorm lastig dat soort eigenaren zeg. >;) Kan toch ook gewoon niet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 09:46 



 
Profiel   

Ik merk het bij die kleintjes heel vaak dat er zo laks mee omgegaan wordt. Uiteraard ok veel goede plekken, maar meestal moet ik echt standaard eerst flink ontluizen en ontwormen. En dan maar wat doen met dat dekken... vorige eigenaar had nu spijt dat ze ze verkocht had, maar uiteindelijk is ze nu gelukkig wel in goede handen om het op de wereld te zetten. Deze moet je echt goed in het oog gaan houden en proberen niet te missen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 10:48 



 
Profiel   

Ooo daar gaan zoveel mensen de fout in. Vanaf een half jaar kunnen ze al vruchtbaar zijn die hengsten. Wil niet zeggen dat vaak gebeurd maar gebeurd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 12:13 



 
Profiel   

Die geitjes zijn inderdaad ongelooflijk schattig. Gelukkig wonen er al jaren enkele geitjes naast één van mijn weide en erger ik me altijd te pletter aan hun gemekker als ik op de weide werk, dat houdt me dan tegen om er zelf te hebben haha.
Maar euh, een klein Ouessantdametje kan er altijd bij natuurlijk :D

Waar vind je toch altijd die sukkeltjes he, wat een schatje alweer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 16:41 



 
Profiel   

Ouessantje staat genoteerd Balte :')

Poppemie voor het eerst op het gras en voor het eerst in de kudde.

Wat is dat onder mijn voetjes?

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Wiske ging heel onsubtiel subtiel wat beter kijken _O-


[ img ]

[ img ]

Voor de Trixie Fanclub!
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 21:35 



 
Profiel   

Ook extra foto's voor de Suusje en rozetje fanclub? :D al staat Suus hierboven ook al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 21:39 



 
Profiel   

Dat wordt mijn volgende missie 8-)
Rosette begint wel suuuuper hard op Suus te lijken. Hetzelfde hoofdje. Olaf heeft er alleen een streep op getekend _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 21:46 



 
Profiel   

Als je zo'n foto's ziet dan zou je toch alles van grote paarden verkopen en door zulk klein en schattig grut vervangen he <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 07:57 



 
Profiel   

Ooooh wat schattig zeg <3 Peppemie is heel koddig <3 maar dan hebben we Trixie <3 heerlijk bekkie. Grote fan hier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 15:46 



 
Profiel   

Balte schreef
Als je zo'n foto's ziet dan zou je toch alles van grote paarden verkopen en door zulk klein en schattig grut vervangen he <3


Eerder de honden vervangen. := Het nadeel van deze prachtig paardjes is dat je er niet mee kunt rijden en dat is toch ook wel heel tof.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 15:52 



 
Profiel   

Er lopen er hier wel een paar voor de sulky. Ook marathonnetjes. Dat is ook heel tof.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 15:59 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Balte schreef
Als je zo'n foto's ziet dan zou je toch alles van grote paarden verkopen en door zulk klein en schattig grut vervangen he <3


Eerder de honden vervangen. := Het nadeel van deze prachtig paardjes is dat je er niet mee kunt rijden en dat is toch ook wel heel tof.


Vanaf een bepaalde leeftijd slaan de stramheid en de schrik toe, als je dan enkel kleintjes hebt, hoef je het niet te bekennen dat je eigenlijk niet meer echt goed durft te rijden := :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 17:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 25 [ 604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 25  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen