Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 25 [ 604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mini's verwachten mini's bij Spots N Dots Paradise! 2021

 
Profiel   

Ach nee Knolselder.... Wat enorm verdrietig allemaal zeg. :knuffel:
Begrijp dat je er helemaal klaar mee bent nu. Hopelijk brengt de kleine van Suus straks weer wat vreugde met zich mee! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 21:22 



 
Profiel   

Inderdaad.

En Suus zit nu op dag 300 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 10:37 



 
Profiel   

yes, dan kan het aftellen nu echt beginnen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 11:02 



 
Profiel   

Poppemie!
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En zeer oncharmante Suus. Die ook voor haar doen best chagrijnig is deze dracht.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 21:15 



 
Profiel   

Ik vind Suus nog steeds erg knap en poppemie een schatje (trop mignonne) te schattig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 22:54 



 
Profiel   

Pfoe, ik denk dat ik eindelijk wat begin te bekomen van al die rare en verdrietige toestanden de laatste weken.

Ik wil me nu echt gaan focussen op het geluk van Suusjes veulen dat eraan gaat komen. Vanaf morgen knopje omdraaien en alle ogen op Suus <3

Net even het topic van vorig jaar doorgezocht en toen beviel ze op dag 319. Ze zit nu op dag 305. Hopelijk houdt ze het weer redelijk kort _O-

Ze is nu ook verplaatst naar de grotere stal en krijgt nu alle luxe die een moedertje in spe verdient <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 22:50 



 
Profiel   

Muze Suze <3
Ben heel benieuwd naar haar veulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 07:00 



 
Profiel   

*\o/* we gaan voor lieve en mooie Suusje

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 07:48 



 
Profiel   

StalMelyn schreef
Muze Suze <3
Ben heel benieuwd naar haar veulen.


Das mooi gezegd, Muze Suze :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 07:59 



 
Profiel   

Het is ook wel echt onze Muze inderdaad <3

Goh, wat zou erin zitten he. Natuurlijk hoop ik vooral een gezond en lief veulentje! Zou het een merrie of een hengstje zijn? Bont of effen? Verdund kleurtje of niet? Spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 08:49 



 
Profiel   

Mijn lieve Suus <3
[ img ]
[ img ]

Dag 306

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 22:35 



 
Profiel   

Blijft toch altijd weer spannend wat er uit zal komen :))
Wat heeft ze toch een mooi koppie hea?! <3 vooral die oogjes en voorpluk :~ geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 11:01 



 
Profiel   

Hopelijk geeft ze net zo een harig veulen als vorig jaar _O-

[ img ]

Ja ze heeft zo een lief, mooi en trouw hoofdje <3 en als veulen vond ik haar hoofdje niet zo mooi _O-

[ img ]

Maar nu juist mooi en elegant!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 11:19 



 
Profiel   

Het lijkt wel zo'n arabiere hoofdje, met dat neusje wat omhoog en die neusgaten en ook die sprekende ogen. Ik vind het heel sierlijk en toch niet te ver doorgevoerd waardoor ze gezondheidsklachten zou kunnen hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 11:44 



 
Profiel   

Ze is echt prachtig snap dat je daar verliefd op bent <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 13:06 



 
Profiel   

Hier begint Suus eindelijk weer aanhankelijker te worden, zoals ze normaal altijd is <3
Ze was deze dracht echt zo een beetje van ‘ik wil wel, maar toch ook niet’. Blij mijn meisje weer te herkennen. Ik heb ook voor het eerst haar veulen zien en voelen bewegen.
Ze is nu 307 dagen.
[ img ]
[ img ]

Ze heeft nog werk, maar gaat wel vooruit.
[ img ]

Ze gaat altijd met haar mond op je hangen <3

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 20:40 



 
Profiel   

Trixie was een vreselijke ijsbeer. Haar vacht ruift wel, maar gezien het zo dik is, blijft alles plakken in de vacht en werd een vieze vervilte laag. Begon een beetje te stikken, ondanks veel poetsen.

Ik ben er even gauw gauw met het scheermachien over gegaan :') nuja, gauw gauw... het zat continu vast door de te dikke haren. In elk geval, het is niet netjes gedaan, maar wel een leuk zicht _O- [ img ]

Ze verzuipt wel in het halster, je ziet haar mooie snoetje niet :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 09:00 



 
Profiel   

Trixie is ook zo'n mooi paardje.

Over die minipaardjes heb ik nog een vraagje. Heel lang geleden waren die paardjes zo vreselijk duur, duurder nog als een grote kwpn er. Is dat nog steeds zo ? Dat verbaasde me toen zeer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 09:02 



 
Profiel   

Ooooh maar er komt wel een heel mooi kleurtje zo weer vanonder! <3

Je had ergens al gezegd hoe lang Suus de vorige keer had gedragen toch? Benieuwd of ze daar dit jaar van afwijkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 09:22 



 
Profiel   

De prijzen zijn een paar jaar terug een tijdje heel povertjes geweest.
Maar tegenwoordig zijn die, net als de grote paarden, toch weer flink gestegen.

10j terug ofzo gingen de Amha paardjes soms wel voor 10.000 of meer weg. Ik denk dat dat nu wel minder is.


Ja Suus ging vorig jaar op 319 dagen. Dat is binnen 10 dagen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 09:28 



 
Profiel   

Die 10.000 die weet ik nog en ook mijn geschoktheid daarover. Een fokker gaf toen aan dat het een kwestie was van vraag en aanbod en hij heel goed begreep dat hoe mooi en leuk ik ze ook vond, ik dat wel heel duur vond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 09:35 



 
Profiel   

Dat zou ik er ook nooit aan gegeven hebben hoor. Voor minder had je vaak een kwalitatief veel betere nmprs. Maar amha verkocht toen goed en er was veel vraag. Als je verkoopt heel fijn natuurlijk. Als koper wat minder _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 11:23 



 
Profiel   

Zo, DA is geweest om te scannen en Poppy is waarschijnlijk zo een 4 maanden drachtig. Schedeltje was ongeveer 5cm. Ze gaat nog opinie van collega vragen ivm mini’s en of je dan wel hetzelfde schema moet volgen. Dus waarschijnlijk een heel vroeg veulen in 2022. Ik kan in elk geval een rustige zomer hebben :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 15:00 



 
Profiel   

Trixie <3 wat een plaatje al als jaarling ze blijft knap ondanks de scheerstreepjes er hoeft nog steeds geen strik om <3

Jeetje dat wordt een hele vroege inderdaad ;) nou ja ze worden met wintervacht geboren :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 20:55 



 
Profiel   

Pien, het is ook maar wat men ervoor wil geven. Ik heb voor Trixie een vreselijk hoog bod gehad (toch voor het ‘ongelukje’ dat ze maar is), maar ik heb ze toch niet verkocht _O-

Ach het zal zo vroeg zijn dat ze de stal met warmtelamp helemaal voor zichzelf zal hebben :')

Al ben ik van plan tegen volgend jaar in de 2 andere stallen ook een te hangen.

Nog Trixie. En Poppemie op de achtergrond :D
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 21:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 25 [ 604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 25  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen