Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 25 [ 604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mini's verwachten mini's bij Spots N Dots Paradise! 2021

 
Profiel   

Knolselder schreef
Er lopen er hier wel een paar voor de sulky. Ook marathonnetjes. Dat is ook heel tof.


Mennen is gaaf, ook met de kleintjes .

Balte _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 18:52 



 
Profiel   

Pfoe, denk je even rust te hebben tot Suus moet, loopt het weer mis bij een schaapje.

Ik zag dat Jeanneke aan het lammeren was. En dat leek nogal te duren. Gaan controleren, voel 1 pootje en een hoofdje dat niet wil passen.
DA gebeld, die was er binnen het half uur. We konden niet manipuleren en uiteindelijk is het een keizersnede geworden. Een rammetje.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

De eerstgeborene nog eens.

[ img ]

Poppemie was super schattig aan het rondcrossen, maar mijn handen waren helaas gebonden aan Jeanne.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 22:54 



 
Profiel   

O, wauw. Dat zijn bij uitstek de schattigste pony's die ik ooit gezien heb. Ik heb net alle foto's van het topic bekeken en ik word gewoon helemaal blij van de het hoge schattigheidsgehalte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 23:46 



 
Profiel   

Aaah dank je wel Spickabelle :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 00:10 



 
Profiel   

Goed gedaan Knolselder. Wij hadden met een lammetje minder geluk vorige week bij de buren. Zelfde verhaal , was overleden toen de Boer hem vond en ik heb nog geprobeerd om het dode lam mee eruit te krijgen dat echt niet ging. Is door 3 dierenartsen verwijderd op de kliniek. Had ook een keuzersnede moeten worden maar is dus 's nachts al overleden.
Fijn dat jij wel op tijd was. Was erg sneu en pijnlijk voor de ooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 08:01 



 
Profiel   

Pien, zo ben ik vorige week ook eentje verloren. Er wel zelf uit kunnen trekken, maar ooi lukte het niet zelf. Helaas dood lam. Ik haal de laatste 2 schaapjes straks naar huis onder de camera. Ik vertrouw het niet meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 11:33 



 
Profiel   

Oooh wat gaan die laatste dagen tot veilig sloom zeg... Suus zit nu op 292 dagen. En het lijkt alof het al een week geleden is dat ze op 290 zat :')

Ik ben zo benieuwd naar haar veulentje. Morgen ga ik ze eerns lekker vertroetelen denk ik <3

Uiertje doet al wel wat
Eergisteren (wat dus al een week geleden lijkt)
[ img ]
Ik hoop dat ze het niet té lang bij zich houdt :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 23:24 



 
Profiel   

Wat heb je toch prachtige en schattige diertjes. <3

Wel heftig dat de schaapjes zo veel moeite hadden. Ben benieuwd hoe lang Suus nog bakt! Lijkt al een best uier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 21:15 



 
Profiel   

Gaat alles goed met het schaapje ondertussen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 10:56 



 
Profiel   

Suus gaat hard! *\%/*

Dat is nogal eens een verschil met die van mij, en die is eerder uitgerekend haha. Ben ook benieuwd hoe het met de schaapjes gaat. Wat vervelend dat ze zoveel moeite hebben, maar wat heb je daar goed bij gehandeld! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 11:15 



 
Profiel   

Je hebt je handen er maar vol aan!! Petje af hoor!!
En wat een heerlijke pony’s heb je toch… <3
Ben heel benieuwd naar suusje haar beeb :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 11:45 



 
Profiel   

Mag ik last-minute ook nog volgen? :o
Gefeliciteerd met alle al geborenen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 13:15 



 
Profiel   

Welkom Linda!

Met Jeanneke gaat het goed. Ik was eerst bezorgd over haar eetlust, maar wat wil je ook na zo een ervaring.
Ook spannend of ze een goede binding met haar lam zou krijgen, vandaar apart samen ineen stal gezet, maar ze is nu een bezorgde mama.

Ik ben nu ook een bezorgde mama en heb Cookie en Colette maar op stal onder camera gezet :')

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Suus lekker rond.

[ img ]

Ze heeft veel last van humeurwisselingen deze dracht. Ze weet nooit goed of ze nu wel of geen aandacht wil.

Het is inderdaad vreselijk druk zeg. Elke keer wanneer ik denk even rust te hebben, gebeurt er weer iets :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 16:50 



 
Profiel   

Ook vandaag vernomen dat mijn droompony Tibor is overleden gisteren. Ze zijn er nog mee naar de kliniek gereden, maar ze konden zijn koliek niet beteren...

Ik heb Tibor gehad van veulen tot 4-jarige. Hij was mijn droompony. Heerlijk karakter. Tinker/haflinger kruising. Helaas ook de pony waardoor ik een angst om te rijden heb gekregen jarenlang.
Hij is toen naar een goede kennis gegaan en we zijn altijd contact blijven houden.
Tibor is 14 jaar geworden.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 17:38 



 
Profiel   

Oei Tibor, ik herinner hem mij nog levendig, wat jammer!!! En maar 14 jaar mogen worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 18:00 



 
Profiel   

Jeetje wat jong. Sterkte meid!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 18:04 



 
Profiel   

Nog 5 dagen tot veilig. Wat gaat dat zo sloooooom! Ik wil SuusBaby! :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 19:54 



 
Profiel   

Ik heb het wel gehad voor dit jaar. -O-

Gisteren 2 dode lammetjes. Voor 1 is de dierenarts moeten komen omdat hoofdje teruggeslagen lag. Net toen we besloten hadden dat het hoofdje eraf moest (lam was inmiddels dood), kreeg hij het er toch noguit met een kunstgreep gelukkig. Het waren 2 ooitjes...

I

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 09:55 



 
Profiel   

Jeetje, wat naar en omdat we hier ook zoiets bij de buuf voorhanden hebben gehad (dat lam is wel in drieën gezaagd moeten worden door de artsen→ uiteraard ook al overleden) zie ik wel voor me wat een toestanden je hebt gehad. :knuffel: Sneu hoor! Sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 10:13 



 
Profiel   

Het is gewoon zo verdrietig. Ze groeien 5 maanden, gezond en wel. En dan bij de geboorte gaat het mis. Pfffff. Ik ben er niet goed van. Maar 2 lammetjes. En 1 van die 2 had er ook biet geweest als ik het niet gezien had. Zet ik ze nog speciaal onder camera, gaat het nog verkeerd.

Ik ben even genezen van de schaapjes. Misschien denk ik er dit najaar anders over, maar nu wil ik er nog niet eens over nadenken.

Ik ben nu echt totaal gesloopt na steeds het ene na het andere voor te hebben nu. Bekaf. Morgen weer werkweek -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 10:45 



 
Profiel   

Ja dat snap ik goed. Rust maar een beetje uit. Verwacht je nog meer lammetjes of is het dit? Want is toch wel sneu als het met zo weinig levende lammetjes moet eindigen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 10:53 



 
Profiel   

Hè jakkes wat vervelend!
Sterkte! Dit is niet niks om mee te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 10:57 



 
Profiel   

Dat is echt wel dikke pech hebben, ocharme! Dikke knuffel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 11:12 



 
Profiel   

Ik hoop nu dat de laatste niet drachtig is eerlijk gezegd. Ik denk ook van niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 13:24 



 
Profiel   

Oh jeetje bah je hebt geen dieren om ze te verliezen sterkte....
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 21:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 25 [ 604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen