Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

4 veulen voor 2021?

 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Ze lijkt wel appaloosa oogjes te hebben dus kleurt mogelijk nog door. Ik vind het zelf geen mooie naam maar magnum almond zal dan zeker toepasselijk zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 06:04 



 
Profiel   

Zit wel wit bij de ogen, volgensmij

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 16:07 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 17:01 



 
Profiel   

Sterre is verkocht dus helaas gaat het veulen van sterre niet bij mij geboren worden.

Djosha het veulen van djamira maakt het goed. Ze kan lekker lopen:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 18:35 



 
Profiel   

Vanacht is het laatste veulen geboren. Een merrieveulen, valk panterbont genaamd chiquita's cinzia

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:11 



 
Profiel   

Cinzia eens proberen te meten maar ze is kleiner als de meetstok kan meten, kleiner als de mini van 90 cm dus provisorisch gemeten en ik kom rond de 80 cm uit. Zoals elke nakomeling van Djémo is ook zij weer mensgericht (maar niet brutaal). Genieten dus van het kleine hummeltje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 12:22 



 
Profiel   

Prachtige veulens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 11:27 



 
Profiel   

[ img ]
cees gaat lekker! Hij is zo een zacht lief veulentje, voorzichtig maar niet echt bang en toch heel nuchter.


[ img ]

[ img ]

[ img ]
Cinzia heeft het draven ook onder de knie gekregen, ze zoekt al meer toenadering tot mensen, maar is in reacties meer een paard als een pony merk ik wel. Het is bij haar moeder ook voor 80% bijgetrokken naar ponygedrag dus ik denk dat het wel goed voelt. Zo grappig eigenlijk. Vorig jaar een veulen van glamourdale, ook totaal anders van karakter als de ponyveulens terwijl ze wel een ponymoeder heeft. Voor komend jaar 3 van mijn ponymerries gedekt met paarden hengsten, ik ben heel erg benieuwd hoe dit uitpakt. De veulens uit deze kruisingen die met het meest aanspreken mogen blijven. Ik wil daarmee weer terug fokken naar de pony's maar hoop wat rijdbare eigenschappen van het paard te kunnen behouden. Al wordt de kwaliteit van de pony's steeds beter en beter natuurlijk. Als volgend seizoen de grenzen weer wat makkelijker zijn hoop ik alsnog met de duitse rijpony's te kunnen dekken die ik eigenlijk voor ogen had.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 06:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen