Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 9 [ 223 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Plaats een nieuw onderwerp

Na regen komt zonneschijn? Arabische veulentjes verwacht

 
Profiel   

Hij had zo even tijd om te bedenken hoe hij het beste op kon staan. :D
Als hij een beetje handig is met die beentjes kan hij snel spelen met Jahwhar!
Ben benieuwd hoe hij er uit ziet!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 21:37 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 04:56 



 
Profiel   

MirandaMalik schreef
Hij had zo even tijd om te bedenken hoe hij het beste op kon staan. :D
Als hij een beetje handig is met die beentjes kan hij snel spelen met Jahwhar!
Ben benieuwd hoe hij er uit ziet!


Als hij nou ook alvast even nagedacht had over hoe hij moest drinken :') ... Wat een gedoe weer, zo dom en eigenwijs als deze heb ik ze nog niet gehad :+ Maar inmiddels lijkt hij het te snappen.
Ik zal van deze wel iets minder foto's plaatsen, het is natuurlijk niet mijn eigen veulen. Maar er komen later vandaag wel wat foto's aan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 06:21 



 
Profiel   

Nou lekker dan zo'n lastpak! :D
Ja we willen natuurlijk wel zien hoe hij is geworden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 07:49 



 
Profiel   

Ik wil geen foto's online zetten die de eigenaresse niet online wil hebben, vandaar dat ik er waarschijnlijk iets minder plaats, maar ik zal er even een paar delen.

Vannacht echt een drama met drinken, meneer was een beetje dom, maar ook super eigenwijs. Kon uier niet vinden, maar verrekte het ook uit de fles of een bakje te drinken :+ Gelukkig gaat het nu allemaal goed.
Jahwhar vind hem maar wat interessant! :D

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 10:21 



 
Profiel   

Te schattig

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 10:22 



 
Profiel   

Moossie90 schreef
Gefeliciteerd! Met wie ga je haar hierna dekken? Ik zal duimen voor het lang gewenste merrie veulen


Ik heb eigenlijk de knoop nog steeds niet doorgehakt :') Is me nog nooit gebeurt, maar eens moet de eerste keer zijn. Een merrie zou wel eens fijn zijn, zou toch wat zijn, van Aziza nooit een merrie veulen en dat het dan met Nadjarah weer niet zou lukken?

Ik denk dat ik terug ga naar mijn originele keuze, Ayals Pearl. Zijn hoofd is vrij extreem, vind ik eigenlijk zijn grootste minpunt. Maar verder is het zo'n gave, complete hengst! ENORM bewegen, al hebben ze jammer genoeg geen video's waarin dat echt te zien is. Maar ik heb hem in het echt gezien en was zwaar onder de indruk! <3

Helaas zijn er ook weinig foto's van hem waar hij normaal op staat, meeste is om zijn hoofd zo extreem mogelijk te laten lijken. Dus ik zet deze er maar even bij.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 10:31 



 
Profiel   

Wat is hij al groot zeg :oo Als je had gezegd dat hij twee weken oud was had ik je ook geloofd :))

Mooie hengst ook, hou er wel rekening mee dat het niet goedkoop is om sperma uit Italië te halen. Ons viel het zwaar tegen in ieder geval :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 10:55 



 
Profiel   

Wel een knappie hoor! <3
Gelukkig dat hij nu goed drinkt, zo'n sterk veulen wat eigenwijs is valt anders niet mee! :')

Mooie hengst. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 12:46 



 
Profiel   

Al_Zawraa schreef
Moossie90 schreef
Gefeliciteerd! Met wie ga je haar hierna dekken? Ik zal duimen voor het lang gewenste merrie veulen


Ik heb eigenlijk de knoop nog steeds niet doorgehakt :') Is me nog nooit gebeurt, maar eens moet de eerste keer zijn. Een merrie zou wel eens fijn zijn, zou toch wat zijn, van Aziza nooit een merrie veulen en dat het dan met Nadjarah weer niet zou lukken?

Ik denk dat ik terug ga naar mijn originele keuze, Ayals Pearl. Zijn hoofd is vrij extreem, vind ik eigenlijk zijn grootste minpunt. Maar verder is het zo'n gave, complete hengst! ENORM bewegen, al hebben ze jammer genoeg geen video's waarin dat echt te zien is. Maar ik heb hem in het echt gezien en was zwaar onder de indruk! <3

Helaas zijn er ook weinig foto's van hem waar hij normaal op staat, meeste is om zijn hoofd zo extreem mogelijk te laten lijken. Dus ik zet deze er maar even bij.

[ [url=m/HdZUvj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Super mooi dier! Anders breng je haar naar Drenthe, misschien dat hier meer merrie in het water zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 15:34 



 
Profiel   

Al_Zawraa schreef
Moossie90 schreef
Gefeliciteerd! Met wie ga je haar hierna dekken? Ik zal duimen voor het lang gewenste merrie veulen


Ik heb eigenlijk de knoop nog steeds niet doorgehakt :') Is me nog nooit gebeurt, maar eens moet de eerste keer zijn. Een merrie zou wel eens fijn zijn, zou toch wat zijn, van Aziza nooit een merrie veulen en dat het dan met Nadjarah weer niet zou lukken?

Ik denk dat ik terug ga naar mijn originele keuze, Ayals Pearl. Zijn hoofd is vrij extreem, vind ik eigenlijk zijn grootste minpunt. Maar verder is het zo'n gave, complete hengst! ENORM bewegen, al hebben ze jammer genoeg geen video's waarin dat echt te zien is. Maar ik heb hem in het echt gezien en was zwaar onder de indruk! <3

Helaas zijn er ook weinig foto's van hem waar hij normaal op staat, meeste is om zijn hoofd zo extreem mogelijk te laten lijken. Dus ik zet deze er maar even bij.

[ [url=m/HdZUvj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Super mooi dier! Anders breng je haar naar Drenthe, misschien dat hier meer merrie in het water zit[/quote]

Aangezien de hengst het geslacht bepaald kun je die er misschien beter heen brengen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 16:18 



 
Profiel   

Knap kereltje weer! Ook hier gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 17:13 



 
Profiel   

goldenarrow schreef
Wat is hij al groot zeg :oo Als je had gezegd dat hij twee weken oud was had ik je ook geloofd :))

Mooie hengst ook, hou er wel rekening mee dat het niet goedkoop is om sperma uit Italië te halen. Ons viel het zwaar tegen in ieder geval :=


Ja ook dit is weer een grote jongen! Moest ook weer flink mee helpen tijdens de bevalling.

Thanks voor de waarschuwing. Ik was er al van op de hoogte, een paar jaar geleden zijn er helaas veel kosten bij gekomen voor het versturen. Iets van een belasting ofzo, heel vervelend.

MirandaMalik schreef
Wel een knappie hoor! <3
Gelukkig dat hij nu goed drinkt, zo'n sterk veulen wat eigenwijs is valt anders niet mee! :')

Mooie hengst. :j


Nee, deze kan je echt niet dwingen :') Was blij dat hij het uiteindelijk toch snapte!

Anna79 schreef
Aangezien de hengst het geslacht bepaald kun je die er misschien beter heen brengen :+


Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Uiteraard is het de mannelijke of vrouwelijk zaadcel die de eicel bevrucht, dus in zoverre 'bepaald' de hengst. Maar de conditie van de merrie en het klimaat van de baarmoeder bepaald ook heel veel. Dat is ook de reden dat bepaalde merries alleen maar hengsten of juist merries geven. Maar ja, wist ik hier maar wat de oorzaak was :+ Waarschijnlijk dat ze het te goed hebben, dat schijnt wel meer hengsten te geven.

Mijn Amerikaanse merrie gaat helaas niet door -O- Hetgeen waarvoor ze gekeurd moest worden was goed, maar bij de keuring kwam er helaas wel iets anders uit, wat echt heel slecht was.. Ben er het hele weekend naar van geweest, het was zo'n gave kans (als ze gezond was)! Dus geen tijd gehad om foto's te plaatsen en te reageren. Heb met de bevalling etc. zelfs nog geen tijd gehad om de foto's van Aleeyah (wilde foto's van Jahwhar maken, maar moeders stal de show <3 ) uit te zoeken die al een week oud zijn inmiddels :')

Nog een paar foto's van afgelopen zaterdag van de kleinste man, toen 1,5 dag oud.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En nog wel even een paar foto's van Jahwhar van vorige week.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 22:06 



 
Profiel   

Heerlijk hoor een paar mooie blije veulens en merries! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 16:48 



 
Profiel   

Weer even een update van de mannen.

Jahwhar heeft helaas een navel ontsteking opgelopen, hij heeft een paar dagen AB gehad en is daar gelukkig sinds gisterochtend weer vanaf. Hij is verder gelukkig gewoon zijn opgewekte, blije zelf en het lijkt de goede kant op te gaan.
Afgelopen zaterdag hebben ze een uurtje met z'n vieren gestaan, totdat Aleeyah Nadjarah's veulen door de draad gejaagd had.. Omdat ik ze toch later apart zou zetten, maar meteen apart laten staan. Zondag hebben ze een uur of 3 samen gestaan, toen ging het gelukkig wel goed.
De kleine man heeft wel de grootste praatjes haha, steigeren is zijn favoriet.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Mijn merrie uit Amerika gaat tóch door, in overleg met mijn zeer kundige hoefsmid besloten de gok toch te wagen. Ze was helaas niet drachtig van de eerste keer (ze zijn waarschijnlijk te laat geweest met dekken), ze wordt deze week weer gedekt. Later deze week zal ik wat foto's van haar plaatsen.

Nadjarah is ook al hengstig geweest, ik wil haar eigenlijk volgende hengstigheid dekken. Nu nog de knoop definitief doorhakken. Aleeyah wil ik eigenlijk de hengstigheid na Nadjarah doen, zodat zij het laatst uitgerekend is (mocht alles in 1x lukken), aangezien zij toch altijd vroeg gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 17:46 



 
Profiel   

Aleeyah mag dat niet meer doen, heksje!
Wat een knappe kinderen! <3
Leuk dat het toch door gaat! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 22:14 



 
Profiel   

Ja, Aleeyah is echt een kreng soms. Heeft ze van haar moeder helaas. }:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 22:17 



 
Profiel   

Ze zijn allebei echt leuk, maar vind die van Aleeyah nog knapper <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 07:40 



 
Profiel   

Het lukt me weer niet om heel vaak op Bokt te zijn, maar hier even een foto update van de mannen <3
Ze zijn zo leuk! *D Ze beginnen nu ook eindelijk wat met elkaar te spelen. Hopelijk hier binnenkort ook foto's van.

Jahwhar


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Nadjarah's knappe ventje

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En even een foto van mijn Amerikaanse dame, Rakizah <3

[ img ]

Inmiddels zijn alle 3 merries gedekt, hengstenkeuze voor Nadjarah heb ik met meerdere redenen toch nog gewijzigd, Aleeyah is toch terug gedekt met Mansour voor hopelijk een zusje voor Jahwhar (maar het zal wel een broertje worden _O- ) en Rakizah laat ik nog even een verrassing.
Dus graag mee duimen dat het voor alle dames raak is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 21:25 



 
Profiel   

Prachtige kinders! <3
En drie nieuwe als alles goed gaat! :))
Bestaat er geen hengst die alleen merries kan produceren! :')

Mooie merrie ook! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 14:46 



 
Profiel   

Heerlijke foto's Roma, erg benieuwd naar de andere 2 hengsten die je gekozen hebt voor de dames! Tof dat je weer voor Mansour gekozen hebt, ik duim voor een zusje voor Jahwhar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 13:46 



 
Profiel   

Met de mannen gaat het erg goed, ze groeien lekker door. Ik hoop binnenkort weer eens nieuwe foto's van ze te kunnen maken.

[ img ]

Ik heb alvast een volgtopic aangemaakt over de drachtige dames :D
Voor wie het leuk vind om weer te volgen: [KS-MK] Arabische veulentjes verwacht in 2022

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 16:48 



 
Profiel   

Nog even een kleine update van de mannen.

Jahwhar, nu 5 maanden oud <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Nadjarah's mannetje ook alweer 4 maanden oud.

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 16:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 9 [ 223 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen