Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 136 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

Arabische schoonheden verwacht

 

Wat schattig! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 19:49 



 
Profiel   

Ik heb wel een zwak voor Revali en z'n mama <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 23:29 



 
Profiel   

Van de week wilden de kinderen meehelpen met de paarden binnen halen, dus ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat foto's te maken. Ze wilden allebei met Revali lopen, dus die moest nog een keertje terug :+
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 15:59 



 
Profiel   

<3
Revali is ook een super knap veulen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 17:33 



 
Profiel   

Niet de beste kwaliteit voor een foto ooit, maar Figuretta en Farasha lijken elkaar steeds meer op te zoeken :D Echt zo leuk, de twee vriendinnetjes <3

[ img ]

Overigens draagt Figuretta geen dekentje omdat ze die altijd binnen 10 minuten zelf weer uittrekt :+ Ze heeft een hele duidelijke mening over de zin en onzin van dekens :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 17:55 



 
Profiel   

Figuretta stopt haar mening dus niet onder stoelen of banken (maar de deken misschien wel) _O-

Leuk dat ze contact met elkaar beginnen te maken! En ik ga mee met mijn voorgangers dat Revali toch wel ontzettend snoezig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 09:16 



 
Profiel   

Haha, hij is ook wel heel leuk. Wij noemen hem hier allemaal de Opa, omdat hij al flink grijs begint te worden in zijn gezicht. En hij heeft een centenbakkie :')

Ze zijn net bij de hoefsmid geweest. Farasha vond het even spannend (want vreemd mens), maar deed het braaf. Figuretta had een hele duidelijke mening (draak ~~}> ) en Revali was zoals verwacht gewoon braaf :+ Uiteindelijk deden ze het alledrie wel braaf hoor, dus ze hebben weer een goede ervaring opgedaan :) De hoefsmid is ook altijd te spreken over de opvoeding van de veulens, dus dat is ook fijn.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 15:02 



 
Profiel   

Och wat is Revali een leukerd zeg :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 11:18 



 
Profiel   

Speciaal voor jullie nog een Revali foto dan :P
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 12:45 



 
Profiel   

Het zonnetje schijnt eindelijk weer, dus ik wilde wat foto's maken van de veulens. Die dachten daar echter anders over :') Foto's zijn stom, knuffelen is veel leuker.


Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 14:25 



 
Profiel   

Al even geleden dat ik een update geplaatst heb, maar wilde deze foto graag even met jullie delen <3


[ img ]

Revali is momenteel samen met mama uit logeren. Ze staat nu voor inseminatie bij de kliniek. Revali deed het echt super op de wagen, hij heeft de hele weg een beetje staan dutten.

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 14:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 136 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen