Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 6 [ 136 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Arabische schoonheden verwacht

 
Profiel   

Farasha is vandaag voor het eerst naar buiten gegaan. Ze vindt het nog maar gek, maar doet het wel heel braaf en komt ook naar mij toe om knuffels te halen, dus dat is ook fijn. En bij de eerste drafpasjes gelijk het staartje erop, mevrouw heeft nu al een attitude :D
[ img ]

Ik zag wel dat ze wat vieze oogjes heeft, dus dat gaan we even behandelen met kamillethee. Kijken of dat het wat rustiger maakt.

En we hebben vandaag de eerste merrie al naar de kliniek gebracht om geinsemineerd te gaan worden :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-21 12:07 



 
Profiel   

Diep in slaap :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 14:07 



 
Profiel   

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 14:36 



 

Heerlijk! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 14:51 



 
Profiel   

goldenarrow schreef
Diep in slaap :D
[ [url=m/2Qoso7.jpg]Afbeelding[/url] ]


<3 Daar kun je toch een hele dag naar kijken? <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 23:58 



 
Profiel   

Ik kreeg deze foto's nog doorgestuurd, wilde ze graag met jullie delen :D
[ img ]
[ img ]

Farasha doet het eigenlijk gewoon supergoed. Haar oogjes zijn nu ook mooi rustig en ze begint steeds zekerder te worden. We hebben haar nog wel steeds het dekentje op, omdat het nog vrij koud is hier (en achter op ons terrein staat de volle wind erop). Ik hoop dat het binnenkort weer wat warmer en lekkerder weer wordt zodat ze zonder dekentje naar buiten kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 20:09 



 
Profiel   

Oh geweldig, ze is echt te schattig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 15:16 



 
Profiel   

Ik heb al even niks meer geplaatst, maar ze doen het nog steeds goed. Ik heb laatst wat foto's gemaakt, maar moet nog even kijken of er wat leuks tussen zit.

Farasha heeft helaas steeds viezigheid uit haar oog, we blijven het goed behandelen met kamillethee. Als er mensen nog meer tips hebben hoor ik het graag!

Revali komt helaas weer te koop te staan, wegens het niet nakomen van afspraken.

En had ik dit mooie meisje al aan jullie voorgesteld? Dit is ons oudste veulen en ze was al geboren voor ik het topic opende, maar ik heb volgens mij nog niks van haar laten zien. Meet Figuretta Apal, een enorme kroelkont <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-21 22:06 



 
Profiel   

Die lijkt wel te denken "ik kruip op schoot nu het nog past" :D

Ze is zeker erg knap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 08:02 



 
Profiel   

Haha, ja. Ik denk dat als ik haar in huis zou halen ze op de bank erbij kruipt :+

Ze heeft wel duidelijk een eigen wil, we doen nu met het slechte weer een dekentje om. Gisteren heeft ze hem met de sneeuw en hagel netjes omgelaten en nu vond ze het te warm, want ze heeft hem een uur later weer uitgetrokken :') Hoe ze het doet, geen idee, maar alles zit altijd nog vast als ik de deken uit de wei vis :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 09:09 



 
Profiel   

goldenarrow schreef
Farasha heeft helaas steeds viezigheid uit haar oog, we blijven het goed behandelen met kamillethee. Als er mensen nog meer tips hebben hoor ik het graag!


Onze pony had al tijden vieze ogen. Laatst heeft de DA/tandarts haar traanbuisjes doorgespoten en sindsdien heeft ze geen vieze ogen meer gehad.

Citaat
Verstopte traanbuis
De meeste paardeneigenaren herkennen het wel, een paard met traanstrepen. Bij een verder niet pijnlijk of afwijkend oog is hier vaak sprake van een verstopping van de traanbuis. Deze loopt bij het paard van de binnenste ooghoek door de schedel en mondt uit in de neus. Meestal is er sprake van een verstopping met een slijmpropje of zalfrestjes. Een verstopte traanbuis is makkelijk te behandelen door deze door te spoelen met een fysiologische zoutoplossing.
https://paardenkliniekderaaphorst.nl/aa ... 0de%20neus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 09:23 



 
Profiel   

Dankjewel voor de tip! De dierenarts heeft ons nu een zalfje gegeven en de tip gegeven om daarnaast nog door te gaan met de kamillethee. Maar als dat het niet beter maakt zal ik eens vragen of dat zou kunnen helpen :)

Ik heb net mijn avondroutine gefilmd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 18:48 



 
Profiel   

Ik weet niet of er nog mensen volgen, maar ik blijf maar gewoon updaten :P

Vandaag hebben we een fotoshoot gehad met CvdZ Fotografie voor een kalender die ze uit gaat brengen. Ik ben heel benieuwd hoe de foto's zijn geworden, wat ik zo van de camera zag zitten er een paar hele mooie bij. Wij hebben een kersenboom staan waar nog wat bloesem inzat, dus daar hebben we mooie portretfoto's kunnen maken.

Verder alle drie de veulens nog even los gehad. Revali heeft er een beweging opzitten! Ik vergat bijna te filmen, zo onder de indruk was ik :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 16:26 



 
Profiel   

Heel gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 17:04 



 
Profiel   

ik volg nog vanonder een steen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 17:31 



 
Profiel   

Wouw wat is hij mooi <3
Ik volg ook nog hoor *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 17:33 



 
Profiel   

Hier een preview van de shoot :D

Farasha (Azerbeidzjan x Lady Brown)
[ img ]

Figuretta Apal (QR Marc x Valetta Apal)
[ img ]

Revali (ZT Marwteyn x Anna Rachel)
[ img ]

En onze dekhengst Azerbeidzjan (WH Justice x Euphoria)[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 20:34 



 
Profiel   

Ooh wat tof! Ik wil ook echt een keer heel graag arabieren fotograferen.

Hele mooie foto’s ook die van de hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 21:24 



 

Heel gaaf! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 05:44 



 
Profiel   

Ik volg ook nog al ben ik niet meer zo vaak aanwezig .

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 18:25 



 
Profiel   

Ik lees ook nog mee, dus blijf vooral posten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 08:57 



 
Profiel   

Ik volg ook, alleen nooit gereageerd!
Heel gaaf filmpje zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 08:59 



 
Profiel   

Wat een gave hengst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 09:03 



 
Profiel   

Vandaag mocht Farasha voor het eerst bij de andere twee veulentjes. Brown had al eerder bij deze twee merries gestaan toen ze nog allemaal drachtig waren, dus ik verwachte niet veel problemen en op wat gedreig na staan ze ook wel rustig.

Farasha vindt het allemaal machtig mooi, maar wel een beetje spannend. Figuretta is gelijk geïnteresseerd in haar nieuwe speelmaatje en wil steeds kennismaken (wat door de merries dan weer gecorrigeerd wordt :+ ) en Revali vindt het allemaal maar spannend en blijft ver weg van alle heisa :))
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 07:45 



 
Profiel   

Iemand is moe na haar kennismaking met haar twee nieuwe vriendjes :))
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 19:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 6 [ 136 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen