Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 14 [ 331 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welsh Sportpony ronde 4 in de maak!

 
Profiel   

Deze is te lief om niet te delen. <3
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 19:06 



 
Profiel   

<3

Wanneer ga je scannen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 20:17 



 
Profiel   

Passie is gister gescand en niet drachtig. Hebben nu nog enkele dagen ( 4 :+ ) om een plan B te maken. Twijfel nu over 2.
Pret gaat maandag gescand worden. Maar ik ga voor het gemak maar uit dat ze ook terug naar de hengst moet. Ze heeft vandaag haar L1 debuut gemaakt op de Welsh Cup. Zo gaaf. Met 187 en 193 tevreden naar huis.
Speecie doet het super, blij ei. :D nu even in de harige periode. Maar wat is dat veulen lief! Ongelofelijk. <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 20:51 



 
Profiel   

Jammer van Passie. Wat is je plan b?

En heerlijk bezig zo met Pretty en baby. Lekker stel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 20:52 



 
Profiel   

Ik heb je een pb gestuurd. :)
Ze doen het alle3 echt super. Genieten zulke pony’s!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 21:05 



 
Profiel   

Mooie plaatjes :j
Pretty lijkt het werk weer makkelijk op te pakken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 22:22 



 
Profiel   

Ze pakt het zeker heel makkelijk op. Heel fijn. Nog wel wiebelig, wat onrustig met de aanleuning etc, maar allemaal heel logisch voor die paar keer dat ze nu pas weer ohz is. Heel tevreden!

En, goed nieuws. Ze is drachtig! Dus volgend jaar een broertje of zusje voor Speecie! *\o/*

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 13:19 



 
Profiel   

Wat een toffe pony is dat toch <3 . En goede keus om te gaan voor een vol broertje of zusje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 17:14 



 
Profiel   

Ja Pret wordt echt met het jaar alleen maar leuker! De combi veulentjes maken en afwisselend sporten (dressuur, maar als 3 jarige ook veel shows aan de hand, springen, buiten rijden) en veel rust en tijd heeft haar zo goed gedaan. Ze is nu 5, en die veelzijdige basis hebben we nu profijt van. Ze vindt het ook écht heel erg leuk om wat te doen, blij ei. :):)
Ze begint nu wat volwassener te worden, dus de winter even kijken hoever we haar naar het sportpredicaat krijgen. :D

En tsja, een Speecie2 zou heeeeel erg welkom zijn! Ik heb opfok gereserveerd volgend jaar, dus kom maar op met weer zo’n leuk merrieveulen! *D
Een hengstje zal helaas wel verkocht moeten worden.
Ach het belangrijkste is een gezonde baby. Ben weer zo benieuwd. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 17:55 



 
Profiel   

Opfok is wel een ding voor pony's hè? Ik heb half NL afgebeld :roll: .
Je moet inderdaad bijna een jaar van tevoren al reserveren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 18:05 



 
Profiel   

LDRD schreef
Opfok is wel een ding voor pony's hè? Ik heb half NL afgebeld :roll: .
Je moet inderdaad bijna een jaar van tevoren al reserveren.

Klopt, en ik weet zelfs dat bepaalde opfokken voor volgend jaar al vol zijn.. := Het is echt enorm lastig om wat te vinden, en dan moet het in de praktijk ook maar zo fijn blijken als vooraf wordt verteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 18:12 



 
Profiel   

Kleine fluffy. :D
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 10:04 



 
Profiel   

Dat witte onderlipje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 10:06 



 
Profiel   

Weer een update. Mochten er nog meelezers zijn. :)

Hier de kleine gup met haar nieuwe eigenaresse. <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Mama Pret haar eerste springles;

[ img ]

En oma Passie doet ook gezellig mee;

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 14:02 



 
Profiel   

Ja hoor lees en volg nog steeds mee.
Blijven prachtige pony's.
Mooi dat het veulen een nieuwe jonge eigenaar heeft gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 15:18 



 
Profiel   

Ja hoor ook ik lees mee. Knappe pony’s <3
Wanneer kun je Passie scannen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 21:12 



 
Profiel   

Wat leuk astrea. Ik ben inderdaad heel blij. Dit speciale veulen komt op het beste adresje wat ik me kan wensen. Ik kan niet wachten tot ik op hun eerste wedstrijdje vol zenuwen kan komen aanmoedigen. :)

Passie kunnen we aankomende week scannen. Helaas heeft m’n vent een drukke (werk)week dus morgen even rondbellen wat ik kan regelen. Gelukkig zitten we nu niet aan een dag vast aangezien ik toch niet meer wil dekken. Ben het geregel mbt hengsten kiezen, scannen, insemineren, wel een beetje zat. Valt vies tegen als je ze niet aan huis hebt en het niet loopt zoals je wilt. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 22:25 



 
Profiel   

absque_dubio schreef
Wat leuk astrea. Ik ben inderdaad heel blij. Dit speciale veulen komt op het beste adresje wat ik me kan wensen. Ik kan niet wachten tot ik op hun eerste wedstrijdje vol zenuwen kan komen aanmoedigen. :)

Passie kunnen we aankomende week scannen. Helaas heeft m’n vent een drukke (werk)week dus morgen even rondbellen wat ik kan regelen. Gelukkig zitten we nu niet aan een dag vast aangezien ik toch niet meer wil dekken. Ben het geregel mbt hengsten kiezen, scannen, insemineren, wel een beetje zat. Valt vies tegen als je ze niet aan huis hebt en het niet loopt zoals je wilt. :=


<3 Super lief dat je dat zegt! Wij gaan absoluut ons best doen om er het beste van te maken met Speecie!

Knappe moeder en oma! Ik ben echt onder de indruk van deze knapperds :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 14:00 



 
Profiel   

Passie is inmiddels ook drachtig gescand, en wel van deze hengst; Majan’s Milan.
Volgend jaar dus ronde 5, en als alles goed gaat weer met 2 veulentjes. :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 09:39 



 
Profiel   

<3 wat een gave combi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 09:45 



 
Profiel   

Gave combi heb je gemaakt! Weet je toevallig ook wat meer van de merrielijn waar hij uit komt? Ik kan daarover niks terugvinden namelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 08:49 



 
Profiel   

LDRD schreef
Gave combi heb je gemaakt! Weet je toevallig ook wat meer van de merrielijn waar hij uit komt? Ik kan daarover niks terugvinden namelijk.

Wat wil je erover weten? Moeder is stermerrie, is beste 3 jarige geweest in Sevenum, heeft een volle zus van Milan gegeven die stermerrie is en een 2e bez hengst gegeven (welke naar Australië is verkocht). Moeder daarvan is preferent en ook beste 3 jarige geweest en reserve kampioen in Sevenum.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 09:55 



 
Profiel   

Ik vind Milan erg aansprekend. Hij gaat op mijn lijstje denk ik. Even in de afstamming verdiepen. Zó benieuwd wat Passie hiervan bakt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 10:42 



 
Profiel   

Gaaf, ik vond Milan echt een blikvanger op de keuring. Wat een imposant dier, nog meer dan op foto's vind ik.
Succes met de dracht van de dames!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 12:40 



 
Profiel   

Ik vond Milan zo op stal ook veeeeel aansprekender dan de foto’s! Dus wie hem overweegt; zeker eens in het echt gaan kijken!

Deze knapperd is nu een 3 kleur bonte. :D
[ img ]

[ img ]

Passie inmiddels Z2+8

[ img ]

Pret ook goed op de wedstrijden in het L1

[ img ]

En nog een sfeerfoto <3

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 17:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 14 [ 331 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen