Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 22 [ 530 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Volgtopic: De Doniahoeve - Een kijkje in ons fokkers leven!

 
Profiel   

Gefeliciteerd
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 10:29 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 10:41 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 10:48 



 
Profiel   

Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 10:57 



 
Profiel   

Proficiat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 11:02 



 
Profiel   

Mooi hoor! En fijn dat het een merrie is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 11:08 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met dit mooie veulen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 11:42 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!!! Knap koppie hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 12:58 



 
Profiel   

Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 14:22 



 
Profiel   

Ik volg ook, heel leuke info, en mooie veulens, ik vind ook dat je heel fijne hengsten kiest!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 14:32 



 
Profiel   

Bedankt allemaal!

Diortje_vds schreef
Ik volg ook, heel leuke info, en mooie veulens, ik vind ook dat je heel fijne hengsten kiest!


Thanks, het is altijd weer een puzzel..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 11:10 



 
Profiel   

Randy had helaas geen embryo. Ik had het wel wat verwacht, kreupel, halve dosis sperma, vocht in de baarmoeder.. Geen goede kansen zeg maar.

Handsome haar embryo was wel mooi aangeslagen, daar zit een embryo van Valverde x DreamBoy in van mijn veearts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 11:13 



 
Profiel   

Balen van Randy! Gaat het inmiddels beter met haar kreupelheid?
Gefeliciteerd met de dracht voor de veearts, hopelijk jij ook snel meer succes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 11:32 



 
Profiel   

Wat balen van Randy. Met welke hengst was ze nu geinsemineerd?

Van handsome is wel fijn. Nu je eigen merries nu meewerken. Hoeveel nu drachtig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 18:09 



 
Profiel   

Met Fynch Hatton. Ik merk toch wel verschil met die buitenlandse hengsten, vooral bij de oudere merries.

Ik heb nu dezen drachtig;
Panenka de Kalverie x Manhatten
Fonq x Lancet
Vaderland x Numero Uno

Gedekt: Escolar x Jazz

Tanita en World Star worden binnenkort gedekt na de veulen hengstigheid. Rivanna moet nog bevallen.. En verder gaan we Randy-Star nog een paar keer spoelen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 18:43 



 
Profiel   

Door alle drukte blijft het er wat bij om het topic goed bij te houden...

Rivanna heeft ondertussen een prachtig mooi hengstenveulen gekregen van Raven. Ik ben er echt heel erg blij mee, behalve dan dat het een hengst is.. Ze is gedekt ondertussen, we gaan haar zondag spoelen.

Randy vlot helaas nog niet echt met de spoelerij. Vandaag weer geen embryo..

World Star is vandaag geinsemineerd met Diamond First, dus dat aftellen is ook begonnen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 19:14 



 
Profiel   

De meeste veulens zijn ondertussen ook verkocht.
De Jameson uit Dolly gaat naar een GP amazone hier uit NL, samen met 2 jaarlingen en een 2 jarige hengst.
De Bordeaux en de Jameson uit Tanita gaan naar een Belgische GP amazone en de Fynch Hatton was al eerder dit jaar verkocht.

De Raven is ook aardig in trek, die hou ik even vast voor een bekende Nederlandse GP amazone, want daar gaat mijn voorkeur natuurlijk dan wel naar uit.

Dan blijven de Fürst Dior en de merries nog over, en de merries zijn niet te koop :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 19:18 



 
Profiel   

Fijn hoor, dat wat je wil verkopen ook goed verkocht is (als in: goede plek). Hoeveel veulens verwacht je komend jaar dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 19:49 



 
Profiel   

ik hoop op: Tanita, World Star, Zieox, Wirosa, Urainte, Rivanna eventueel 2x, Randy Star hopelijk 2 of 3x.
Dolly laten we nadat haar veulen gespeend is inslapen ;( Dus die blijft gust.
Dus dat zouden maximaal 10 veulens kunnen zijn..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 19:59 



 
Profiel   

Gets, hoe dat zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 20:09 



 
Profiel   

Dolly bedoel je? Dolly heb ik gekocht, uit België, op basis van papier. Naïef... Ze kwam aan met 3 en een halve hoef, aan 1 hoef had ze een ijzer en daar was de helft afgesneden. Ze had hoefkanker.. We hebben echt alles geprobeerd, en ze heeft ook een periode heel goed geleken, maar ze is echt katskreupel, heeft er nu weer echt teveel last van. Haar veulen werd ook geboren met een redbag, ze is mager, en haar veulen ook niet moddervet. Het kan gewoon niet langer. Ze is ook nog aan 1 oog blind, dan ligt ze in de wei (ze ligt heel veel) en dan komen er weer mensen aan de deur dat er een paard dood is :+ Ahja, nee, dat is Dolly, die is blind..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 20:34 



 
Profiel   

Oh wat verdrietig zeg, maar het beste voor haar dan inderdaad :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 20:39 



 
Profiel   

Kunnen ze die voet niet gewoon uitverdoven / zenuwsnede voor de laatste maanden? Kreupeler wordt ze toch niet maar dan gaat de energie niet naar de pijn maar naar de voeding. Kennis van mij heeft ook een zenuwsnede gedaan on de tijd te reken (zenuwbevriezing en dat schijnt prijstechnisch ook prima te doen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 20:39 



 
Profiel   

Vulina schreef
Dolly bedoel je? Dolly heb ik gekocht, uit België, op basis van papier. Naïef... Ze kwam aan met 3 en een halve hoef, aan 1 hoef had ze een ijzer en daar was de helft afgesneden. Ze had hoefkanker.. We hebben echt alles geprobeerd, en ze heeft ook een periode heel goed geleken, maar ze is echt katskreupel, heeft er nu weer echt teveel last van. Haar veulen werd ook geboren met een redbag, ze is mager, en haar veulen ook niet moddervet. Het kan gewoon niet langer. Ze is ook nog aan 1 oog blind, dan ligt ze in de wei (ze ligt heel veel) en dan komen er weer mensen aan de deur dat er een paard dood is :+ Ahja, nee, dat is Dolly, die is blind..

Dat maakt het wel heel zuur :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 20:56 



 
Profiel   

Ach ja Dolly had het in november ook al zo zwaar.
Inslapen is dan de meest eerlijke beslissing.

Ik duim voor je dat je succesvol nog wat embryo’s kan spoelen. Ook voor Kees natuurlijk, die wordt zo gelukkig van een veulen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-21 21:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 22 [ 530 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen