Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Bonte Katja krijg verrassings veulen

 
Profiel   

Gefeliciteerd, wat een prachtig veulen zeg
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 21:05 



 
Profiel   

Zó hè die is goed gelukt, wat een mooie bonte!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 21:40 



 
Profiel   

Balko schreef
Wauw gefeliciteerd met deze knapperd!
Super fijn dat alles goed is gegaan. Zeker in deze omstandigheden is het heerlijk als alles vanzelf mag gaan!

@Getup; fijn dat jij op de natuur vertrouwd, ik voorkom graag de natuurlijke uitval :)



Nee. Wij hebben camera's en waken echt wel.
Wil alleen maar aañgeven dat je er van alles om kunt hangen en testen, je vooral je merrie moet observeren omdat je niet alleen maar op techniek kunt vertrouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 21:43 



 
Profiel   

TS, wat een prachtig mooi getekend veulen <3 Mooi bontpatroon zo met zijn 4 hoog witte benen. Gelukkig is alles goed gegaan, het heeft gewoon zo moeten zijn! Sterkte met je moeder, hopelijk gaat dat ook de goede kant op :knuffel:

Getup schreef
Dat weet ik, en daarom vind ik het niet netjes mensen een birthalarm, ph testen,camera etc aan te praten.


Sorry, ik moet toch even hierop reageren. Ik ben 6 veulens en 1 merrie verloren. Allemaal bij geweest, als ik er 1 had gemist, dan was ik zeker nog 1 merrie kwijt geweest. Als het bij paarden mis gaat, dan gaat het goed mis en als je dat kunt voorkomen moet je dat zeker doen en zeker niet op de natuur vertrouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 21:49 



 

Leuk zeg, die vier hoge witte benen en dat snebje <3 Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is verlopen.

Laten we de discussie over geboortealarmen en zo elders voeren, dat is hier toch niet meer zo relevant. Beterschap voor je moeder en sterkte voor jullie, TS! En geniet maar van je mooie veulen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 22:10 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je ontzettend leuke veulen!

En beterschap voor je moeder!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 23:08 



 
Profiel   

Die is goed gelukt zeg! <3

Sterkte met je moeder!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 17:53 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je veulen .
(Die heg is toch niet van giftige planten hé? Even voor de zekerheid :o )

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 18:50 



 
Profiel   

office schreef
Gefeliciteerd met je veulen .
(Die heg is toch niet van giftige planten hé? Even voor de zekerheid :o )

Nee dat lager hegje is zelfs goed voor de longen :o
Paarden die beetje verkouden zijn knabbelen er graag aan. Voor de rest laten ze het staan. Die groene heg is ook niet giftig, maar hier komen ze zelf al niet echt aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:00 



 
Profiel   

Iedereen bedankt voor de felicitaties
En beterschap wensen... kleintje begint nu achter te komen hoe zijn benen werken :=
Is totaal niet bang aangelegd, beetje al kennis laten maken met de rest. (Op veilige afstand hihi)
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:05 



 
Profiel   

Wat een droppie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:16 



 
Profiel   

Wat een prachtig mannetje. <3
En natuurlijk beterschap gewenst voor je moeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:19 



 
Profiel   

Ik vind het een mooi veulen hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:32 



 
Profiel   

Stoer mannetje! Hoe gaat het met je moeder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:07 



 
Profiel   

Mooi gelukt hoor!
Lage heg is beuk, de andere is laurier en die is wel giftig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:16 



 
Profiel   

Er zullen altijd uitzondering zijn die de regels bevestigen, maar mijn paarden hebben nog nooit een hap vd laurier of van een ander giftig iets genomen. Als er genoeg gras/ hooi etc is dan doen ze dat niet want smaakt niet lekker.
Ze weten dat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 07:50 



 
Profiel   

Ik vind hem echt prachtig getekend ook maar dat smoeltje is gewoon te schattig voor woorden!

Ff offtopic, hoe gaat het met je moeder? Van onze schooltijd kan ik me jou moeder nog goed herinneren, zo'n leuke en lieve vrouw is het! Hoop echt dat het snel beter gaat met haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 08:01 



 
Profiel   

zigranta schreef
Mooi gelukt hoor!
Lage heg is beuk, de andere is laurier en die is wel giftig.

Ohh mij is verteld dat die laurier niet giftig is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 10:43 



 
Profiel   

Boompje1985 schreef
Ik vind hem echt prachtig getekend ook maar dat smoeltje is gewoon te schattig voor woorden!

Ff offtopic, hoe gaat het met je moeder? Van onze schooltijd kan ik me jou moeder nog goed herinneren, zo'n leuke en lieve vrouw is het! Hoop echt dat het snel beter gaat met haar!

Oh help ken ik je dan? :')
Ben je niet in de war met mijn oma? Daar ben ik namelijk vroeger bij opgegroeit als het nog in de tijd van Venlo was :=

Helaas is volledig herstel uitgesloten omdat het toch heftiger is geweest dan verwacht. Het is nu alleen nog afwachten van (fingerscrossed)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 10:46 



 
Profiel   

Buiten is het helaas te vies en koud weer, maar ik denk dat ze daar beide op moment geen probleem mee hebben [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 11:20 



 
Profiel   

dynara schreef
Boompje1985 schreef
Ik vind hem echt prachtig getekend ook maar dat smoeltje is gewoon te schattig voor woorden!

Ff offtopic, hoe gaat het met je moeder? Van onze schooltijd kan ik me jou moeder nog goed herinneren, zo'n leuke en lieve vrouw is het! Hoop echt dat het snel beter gaat met haar!

Oh help ken ik je dan? :')
Ben je niet in de war met mijn oma? Daar ben ik namelijk vroeger bij opgegroeit als het nog in de tijd van Venlo was :=

Helaas is volledig herstel uitgesloten omdat het toch heftiger is geweest dan verwacht. Het is nu alleen nog afwachten van (fingerscrossed)


Helicon in Nijmegen zaten we in dezelfde klas. En volgens mij had jij een imposante fries mee als we in de praktijk rijles hadden? Tis al heel wat jaren terug hoor dus kan goed dat je mij (Iris) niet herinnert.

Och wat naar voor je moeder! Nogmaals heel veel beterschap voor jullie. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 12:50 



 
Profiel   

Boompje1985 schreef
dynara schreef
Oh help ken ik je dan? :')
Ben je niet in de war met mijn oma? Daar ben ik namelijk vroeger bij opgegroeit als het nog in de tijd van Venlo was :=

Helaas is volledig herstel uitgesloten omdat het toch heftiger is geweest dan verwacht. Het is nu alleen nog afwachten van (fingerscrossed)


Helicon in Nijmegen zaten we in dezelfde klas. En volgens mij had jij een imposante fries mee als we in de praktijk rijles hadden? Tis al heel wat jaren terug hoor dus kan goed dat je mij (Iris) niet herinnert.

Och wat naar voor je moeder! Nogmaals heel veel beterschap voor jullie. :knuffel:

Oh dat is inderdaad een tijd geleden.
Die fries was toen, een trainings paardje wat ik mee had was niet van mezelf.
Maar mijn moeder was inderdaad vaker mee :j
Sorry maar kan me nog weinig herrineren van die tijd aan wie er toen op de manege erbij was, sorry :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 13:31 



 
Profiel   

Wat een mooi veulen!! Mazzel mee!
Sterkte gewenst met de situatie met je moeder! Soms komt ook alles tegelijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 14:32 



 
Profiel   

wauw wat een plaatje! van harte gefeliciteerd. sterkte met je moeder , dat zal allemaal niet makkelijk zijn!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 15:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 124 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen