Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 9 [ 202 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Fell pony's met stippels of valk kleur in de maak?

 
Profiel   

Gefeliciteerd! En die stippels kunnen zeker nog komen, ik heb er ook 1 staan die helemaal zwart was bij geboorte en steeds witter is geworden met stippels :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 08:24 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Wat een prachtig meisje heeft ze gemaakt <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 08:33 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je prachtige merrie!!
Ben heel benieuwd naar de droogfoto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 09:02 



 
Profiel   

Heel erg bedankt iedereen! <3

Wat leuk om te horen dat door kleuren nog een optie is :j Ik heb Google even geraadpleegd en gekeken waar ik op moet letten. Ik heb het idee dat ze ook ‘appaloosa ogen’ heeft. Gestreepte hoefjes en in verhouding een dun staartje als je kijkt naar hoe volle Fells ter wereld komen haha :+ Ze is ook echt diep zwart, meestal zijn zwarte Fells meer grijs zwart net geboren. Maar we zullen het toch gewoon af moeten wachten :D

Helaas hele dag aan het werk geweest dus de goede camera nog niet tevoorschijn kunnen toveren. Dus nog even vanaf de telefoon, betere foto’s volgen snel +:)+

Wij vinden haar echt heel chique <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 22:50 



 
Profiel   

Ik vind het zo ook wel tof, lichte hoefjes bij zo'n donker lijf. Wel stoer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 23:15 



 
Profiel   

Gefeliciteerd wat een knapperd

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 23:48 



 
Profiel   

Wat een leuk ding! Denk dat het geen zwarte is maar dat er een spikkel onder weg komt straks. Die is veel te diep zwart zo als veulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 06:36 



 
Profiel   

Wat een flink veulen zeg! En ik ga er bijna van uit daat deze gaat doorkleuren, ze is veel te 'zwart' voor een echte zwarte want die zijn veel lichter als ze worden geboren.

Appaloosa's kunnen nog jaren doorkleuren. Steeds meer stippels en meer wit erbij.

Leuk! Ik ga volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 07:06 



 
Profiel   

Wat een mooi veulen! Ik verwacht ook nog wel een paar stippels na de eerste keer verharen.
Super leuk diertje om te zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 08:05 



 
Profiel   

Wat een onwijs leuke combi!!
Ik houd van stippels.
Maar als ze appaloosa ogen heeft en met haar witte hoefjes verwacht ik ook dat ze gaat stippelen.

Mijn shet had ook een vrijwel zwart veulen met een beetje wit op haar kont en nu heeft ze zelfs witte manen 4 jaar later.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 09:01 



 
Profiel   

Oooooh ik zie dit topic nu pas O:)
Ik hoop dat ze ook nog mooi mag doorkleuren <3

En volg nog net even mee voor Quinta :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 09:59 



 
Profiel   

Oooh leuk, dat wordt zeker een toverballetje. Ben benieuwd hoe ze uitgroeit straks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 13:44 



 
Profiel   

Leuk, gefeliciteerd! Ze lijkt inderdaad te zwart om zwart te blijven. Ik ben benieuwd wat ze gaat doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 15:50 



 
Profiel   

Wat een ontzettend schattig veulentje! Gefeliciteerd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 19:32 



 
Profiel   

Wat een knap veulen, gefeliciteerd. En leuk om te horen dat de spanning dus nog niet voorbij is, wordt nog afwachten of ze nog gaat kleuren. Te leuk (en spannend), hoewel ze nu ook al prima is gelukt!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 10:32 



 
Profiel   

Wat een gaaf veulen! Hele mooie bouw!

En fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen, ben benieuwd naar het andere veulen, ik volg mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 10:46 



 
Profiel   

wat een leuk hommeltje zeg!! zou wel echt heel leuk zijn als ze nog wat stippen krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 15:33 



 
Profiel   

Heel erg bedankt iedereen! <3

Wat leuk om te horen dat er heel veel mensen zijn die denken dat ze nog gaat doorkleuren. Natuurlijk is ze nu ook al prachtig! <3 Maar zo'n leuke toverbal is toch wel net extra leuk. :D

Ja, ze is echt heel groot! :oo En mooi chique poppetje haha! En kan stiekem toch wel mooi showen! <3

Het is steeds bagger weer hier... Koude wind, buien met sneeuw en hagel of gewoon veel regen. Maar we hebben tussen de buien door even de wei laten verkennen. Zo mooi! <3 Gelijk de betere camera tevoorschijn getoverd. En daar zijn toch wel een paar leuke plaatjes uit gekomen. Ja, we zijn verliefd! <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Deze is niet heel scherp, maar Zyva liep ook zo gaaf! <3

We hebben ondertussen ook de stallenruil gemaakt. Quinta is over een week uitgerekend en dan kan ze mooi even aan de stal wennen. Uier is nog steeds weinig opgeschoten, maar dat kan sneller gaan dan we denken, dus liever op tijd haha! :j

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 22:34 



 
Profiel   

Gooooorgeous!! <3 <3 <3 en mamma kan inderdaad heel best lopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-21 10:09 



 
Profiel   

Luxx, dankjewel <3

Vandaag is de uitgerekende dag van Quinta, maar ze heeft er nog niet veel zin in -O- Was vanochtend wel iets onrustig en ze schuurt veel, maar haar uier is nog niet klaar :+ We zien wel heel klein beetje vooruitgang, dus wie weet. De vorige keer maakte ze ineens vaart, dus eens zien wat ze deze keer doet.

[ img ]

Ondertussen druk bezig met de hengstenkeuzes van dit jaar, altijd zo leuk! <3 Zodra er een match is, zal ik het laten weten.

Raya doet het super goed en staat nu ook bij oma Jeanny in. En die is zo trots en blij, te lief om te zien. Ze zocht zelfs melk bij Jeanny, en dat liet ze nog toe ook, veel te lief dat dier :+ Toen er niks kwam, ging Raya stampvoetend en bokkend door de paddock :') Zal snel nieuwe fotos maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:42 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met idd een knap chique veulentje. En met een mooie naam, Raya. (onze eerste hond heette ook Raya).

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:55 



 
Profiel   

Oh wat jammer dat ik dit topic nu pas vind! Wat leuk! Nog gefeliciteerd met Raya! Jammer dat ze niet echt stippen heeft, maar wat een dotje is ze en zo chique en stoer! <3
Ik vind fell pony's echt gaaf, helaas heb ik er geen haha.
Ben benieuwd wat Quinta geeft! (Ik las in de OP dat Quinta door haar grootte niet in het stamboek is opgenomen? Is er echt een maximale stokmaat voor het stamboek?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:55 



 
Profiel   

Precies op tijd om nog te volgen, ik ben erg benieuwd naar het veulen van Quinta!
Het andere veulen is ook prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 23:30 



 
Profiel   

Och lieve Jean <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 08:32 



 
Profiel   

Misty12, Dankjewel <3 Wat leuk dezelfde naam, wij hebben de naam uit de nieuwste Disney film, vonden het wel passend een driest prinsesje haha :D

BriPi, Dankjewel! <3 Het klopte dat het stamboek een maximale hoogte hanteert. Dit is 142,2 cm. Dus daar zit ze ruim overheen -O- Ze is wel register merrie, dan kan je nog wel iets natuurlijk, maar echt stamboek wordt ze toch niet helaas.

Sumsum, Dankjewel en welkom! :D

Zerena, ja het is zo’n schat <3

Quinta is vandaag en vanavond best wel onrustig, schuren, boos kijken, buik happen, dus dat zijn spannende tekens! *\o/* uier is ook al meer aan het vullen, dus we houden haar scherp in de gaten! Misschien vannacht? +:)+

[ img ]
Flink schuren

[ img ]
Toch al meer vooruitgang.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 21:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 9 [ 202 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen