Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 9 [ 202 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Fell pony's met stippels of valk kleur in de maak?

 
Profiel   

Gefeliciteerd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 12:52 



 
Profiel   

Feliciteerd. Een mooi Valkje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 13:38 



 
Profiel   

Ik had Raya helemaal gemist- wat een heerlijk veulen is dat sowieso al. Maar nu ook nog zo'n schitterende valk erbij, wat leuk! Op naar de droogfoto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 14:33 



 
Profiel   

Pfff 2 pagina's erbij en ik dacht dat ik het had gemist, maar dat valt gelukkig mee. Van harte gefeliciteerd! Wat een plaatje! Ik bied me ook aan als je besluit dat er een weg moet, wat een mooie veulens! Die laatste is ook stoer en stevig zeg! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 15:11 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de mooie veulentjes!
Hier paar jaar geleden ook bij Towy gekeken.

Ben heel benieuwd naar de droog foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 15:19 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 15:45 



 
Profiel   

Wauw gefeliciteerd! Ik ben verliefd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 16:48 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Wat een plaatje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 16:52 



 
Profiel   

Ben benieuwd naar de droog foto's :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 17:33 



 
Profiel   

Wauw! Ik kom nu pas aanschuiven maar wat een prachtige veulens zijn er geboren!!! <3 *\o/* be

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 19:37 



 
Profiel   

Wauw! Wat veel reacties! Iedereen super bedankt voor alle lieve en mooie reacties en felicitaties! <3 <3

Quinta week gisteravond af van haar normale patroon, dus we hoopten dat ze ging beginnen. Ik moest werken tot 22 u, dus ik hoopte dat ze zou wachten tot ik klaar was en gelukkig was dat zo :D We hadden ons nog niet lang op de bank genesteld, toen we duidelijk onrust zagen en we goede hoop kregen. En toen begon ze eindelijk! We hebben even moeten assisteren bij de bevalling, het is een erg groot veulen. Quinta bleef helaas staan met de nageboorte -O- Maar met een beetje hulp van onze vriendin en dierenarts kwam deze er goed af. Wel houden we haar uiteraard goed in de gaten. Veulentje was wel beetje dom met drinken :+ Ze pakte een stuk huid beet en zoog daar heel fanatiek op. Ze snapte niet dat ze moest zoeken naar melk :+ Maar ook dat was met een beetje begeleiding snel onder de knie. Wel vonden we haar een beetje slapjes, lang in de vacht en beetje dun. De dierenarts zegt dat ze een beetje prematuur oogt, ook al is dus 3 weken langer blijven zitten. Dus het is goed dat de natuur besloten heeft om haar langer te laten zitten. :j Ze moet dus nog wel een beetje uitkreukelen :o Maar wij vinden haar al wel een hele mooie dame! <3 Ze is heel mensgericht en rustig. En een heel ander type kwa body en beenwerk dan Raya :D

We moesten even nadenken over de naam, we waren nogal overtuigd dat het een hengst zou worden haha! Maar we hebben gekozen voor:

Flint's Éowyn <3

We zijn zo blij met deze twee hele verschillende, maar echt prachtige dames! <3 <3

Ik heb de camera erbij gepakt en heb geprobeerd wat betere foto's te maken. Het viel niet helemaal mee in de binnenbak, maar de paddocks waren flink nat door alle (onweers)buien, dus we moesten het hier even mee doen. Raya heeft wel ook nog buiten gestaan, maar voor de foto's was dit handiger :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Dit is zo genieten! <3

En Raya groeit echt als kool! :oo :oo Wordt echt al een hele dame! <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Niet perfect moment, maar dat voorbeen! <3

En dan kunnen we vannacht eindelijk weer doorslapen! :z Heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 21:29 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! *\o/*

Hoe groot zou Raya worden ongeveer denk je ? Ik hoop dat ze nog gaan stippelen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 21:33 



 
Profiel   

Die Raya is toch wel een bijzonder mooi veulen <3 Wat een uitstraling en beweging, wow!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 21:48 



 
Profiel   

Raya is ook gaaf, mooie uitstraling, maar ik ben helemaal verkocht aan Éowyn! <3 (Hoe spreek je het uit?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 22:00 



 
Profiel   

Wat een knapperds
Gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 22:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met deze knapperds

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 00:09 



 
Profiel   

Tjezus, wat een bonk zeg! Wat een enorm stevig en harig ding. Gefeliciteerd. Helemaal leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 06:12 



 
Profiel   

Wat een stoere dametjes zijn het geworden zeg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 07:16 



 
Profiel   

Ik volg al een tijd stilletjes mee, maar kruip nu toch even onder mijn steen vandaan om je te feliciteren met twee prachtige veulens. Wat een dotjes!
Ik ben vooral heel benieuwd hoe Flint's Éowyn uitgroeit. Vond haar halfbroer ook zo tof ogen! Volgens mij wordt dit echt een powervrouw. :') Als jullie haar ooit van de hand doen, houd ik me aanbevolen. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 08:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!!! Wat een plaatje weer zeg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 07:46 



 
Profiel   

Oooh wat is ie mooi! Gefeliciteerd! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 08:05 



 
Profiel   

Hele mooie paardjes zeg!!! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 08:07 



 
Profiel   

Oeh, is het al tijd voor nieuwe foto's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 08:23 



 
Profiel   

Iedereen weer super bedankt voor alle lieve en mooie reacties en felicitaties! <3 <3

xLaraaj, ik vind het lastig op te voorspellen hoe groot ze gaat worden :+ Moeder is 1,37 m, vader is 1,35 m. Maar in vaders lijnen zit heel dichtbij paardenmaat, dus of dat ook iets met de maat gaat doen? Ik vindt wel dat ze lange benen heeft en hoger is dan een gemiddeld Fell pony veulen, dus ik verwacht eigenlijk wel dat ze minimaal de 1,45 m gaat halen. Maar is dus een grote gok :D

suffie, helemaal mee eens haha! <3

SumSum, Éowyn spreek je uit al Eeowin. Geen idee of deze beschrijving het iets duidelijker maakt haha :+

Chanen, haha, ja, wij denken ook wel dat dit echt een powervrouw wordt <3 Er is stiekem veel interesse voor haar, maar ik zal aan je denken mochten we besluiten om haar weg te doen. :D

Iris82, zeker weten! *\o/*

Het zijn geen hoogstandjes, maar kunnen we toch even weer naar de knapperds kijken! <3 <3 <3

Eerst nieuwe foto's van Éowyn.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Last van de mugjes :+

En nog een paar van Raya.

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Ze kan heel goed draven, maar de derde versnelling is veel leuker :+

Camaro staat nog steeds op de planning, maar dit loopt steeds anders. Houden jullie nog tegoed! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 22:24 



 
Profiel   

Wat zijn ze leuk <3 <3 Gefeliciteerd!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 10:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 9 [ 202 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen