Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 14 [ 349 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

2022 | Hopelijk een zilverappel zwarte van Next Level

 
Profiel   

Hallo allemaal!

Volgend jaar verwacht ik uit de combi Next Level x Aronica I een veulen :D
Ze is uitgerekend op 7 Maart 2022.

Aronica is een Elite prok sport Dr (zz-zwaar) merrie van Saffraan x Droomwals en staat gelders geregistreerd.
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... /aronica-i

[ img ]


https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... /aronica-i

Next Level

[ img ]

[ img ]



Aronica I


[ img ]

[ img ]

[ img ]

in 2020 heeft ze een prachtige merrie gekregen van For Ferrero


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]




Ik hoop natuurlijk dat ze haar mooie zilveren kleur door geeft aan haar veulen!
de kansen voor dit jaar

[ img ]


Volgen jullie weer gezellig mee ? :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 20:38 



 
Profiel   

Leuk, mooi combi zeg! Ik volg *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 22:13 



 
Profiel   

Ik vind de merrie werkelijk prachtig, ik volg!

En stem voor een zilver kleur merrietje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 07:36 



 
Profiel   

Ohhhh wat een gave combi dit! :~ ik volg uiteraard

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 07:39 



 
Profiel   

Super gaaf! Mooie combinatie, ik ga volgen! :)

Ik vindt de hengst Next Level zo mooi, maar je merrie mag er ook zeker wezen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 07:44 



 
Profiel   

Aah dank voor jullie leuke woorden en leuk dat jullie mee volgen! Aankomende maandag gaan we scannen op hartslag dus dat is altijd nog wel wat spannend :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 18:34 



 
Profiel   

Wat leuk!
Vorig jaar waren onze merries beide drachtig van For Ferrero en dit jaar heb ik getwijfeld tussen next level en For Ferrero.
Heb zelf toch weer voor For Ferrero gekozen.
Ben erg benieuwd wat je merrie er in combinatie met Next level van gaat maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 19:09 



 
Profiel   

Ik volg met veel plezier mee. Vind je merrie retegaaf en ben fan van next level!

Ander vraagje :+ Die eerste foto, hoe heb je die gemaakt? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 19:11 



 
Profiel   

ajesca123 schreef
Wat leuk!
Vorig jaar waren onze merries beide drachtig van For Ferrero en dit jaar heb ik getwijfeld tussen next level en For Ferrero.
Heb zelf toch weer voor For Ferrero gekozen.
Ben erg benieuwd wat je merrie er in combinatie met Next level van gaat maken!



Jaaa die twijfel had ik ook! Ik heb mn for Ferrero verkocht en die stond heel dicht bij stal van de sande in de opfok.. dus wij vanuit friesland die kant op om bij haar te gaan kijken omdat ik terug wou dekken en toch even wou kijken hoe ze zich ontwikkelde.. kwam er ter sprake dat ik ook nog wel bij van de sande even For Ferrero wilde kijken maar ik durfte niet heen te bellen omdat het zondag morgen was.. Zegt de meneer van de opfok ah dat is een bekende van mij en voor ik het wist had hij al een afspraak gemaakt en we konden zo door rijden naar liempde :+
Daar heb ik alle hengsten gezien en ik vind For ferrero nogsteeds mega gaaf maar toen ik Next Level zag was ik opslag verliefd.. echt zn badboy uitstraling :D :o je weet dat je beter nog een jaar kan wachten op zn goedkeuring. Maar kon hem niet meer uit mn hoofd krijgen hahah als ik hem niet live had gezien had ik het ook niet gedaan.. maar het is gewoon een gave bok

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 19:43 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Ik volg met veel plezier mee. Vind je merrie retegaaf en ben fan van next level!

Ander vraagje :+ Die eerste foto, hoe heb je die gemaakt? :o


Je hebt zn app dat heet Posters en daar heb ik even geprobeerd creatief te zijn :) beide fotos waren al wel blackfotos dus was niet heel lastig heb ze in een zwarte achtergrond geplakt en ik was klaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 19:47 



 
Profiel   

Oh wat leuk! Ik volg. Ik vind Next level ook erg cool. Past denk ik qua beweging ook wel bij de bloedlijn van Aronica. Veulen zal in ieder geval heel stoer zijn met zo’n stoere vader en moeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 19:50 



 
Profiel   

Wat een gave combi!! Ik ben al langer fan van je merrie en vind de hengst die je gekozen hebt ook echt prachtig. Ik ben enorm benieuwd wat er uit gaat komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 19:52 



 
Profiel   

lovejouuuIB schreef
ajesca123 schreef
Wat leuk!
Vorig jaar waren onze merries beide drachtig van For Ferrero en dit jaar heb ik getwijfeld tussen next level en For Ferrero.
Heb zelf toch weer voor For Ferrero gekozen.
Ben erg benieuwd wat je merrie er in combinatie met Next level van gaat maken!



Jaaa die twijfel had ik ook! Ik heb mn for Ferrero verkocht en die stond heel dicht bij stal van de sande in de opfok.. dus wij vanuit friesland die kant op om bij haar te gaan kijken omdat ik terug wou dekken en toch even wou kijken hoe ze zich ontwikkelde.. kwam er ter sprake dat ik ook nog wel bij van de sande even For Ferrero wilde kijken maar ik durfte niet heen te bellen omdat het zondag morgen was.. Zegt de meneer van de opfok ah dat is een bekende van mij en voor ik het wist had hij al een afspraak gemaakt en we konden zo door rijden naar liempde :+
Daar heb ik alle hengsten gezien en ik vind For ferrero nogsteeds mega gaaf maar toen ik Next Level zag was ik opslag verliefd.. echt zn badboy uitstraling :D :o je weet dat je beter nog een jaar kan wachten op zn goedkeuring. Maar kon hem niet meer uit mn hoofd krijgen hahah als ik hem niet live had gezien had ik het ook niet gedaan.. maar het is gewoon een gave bok


Heb hem ook gezien inderdaad maar nav dat bezoek twijfelde ik een beetje over de bovenlijn en of die passend is bij mijn merrie. Wil toch eerst zien wat hij doorgeeft aan zijn veulens.
Ik blijf in ieder geval volgen om te zien wat je merrie voor moois aan het bakken is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 20:09 



 
Profiel   

Gave combi, ben benieuwd wat voor moois ze er van gaat bakken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 09:31 



 
Profiel   

Wat een asociaal knappe combinatie! :9
Daar kan alleen maar een heel knap veulen uitkomen, ik ga zeker volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 09:33 



 
Profiel   

Een mooie gaat het sowieso wel zijn met deze ouders maar ik hoop echt voor je dat ie silver gaat zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 10:07 



 
Profiel   

Woo, je merrie mag er ook wel wezen! _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 11:40 



 
Profiel   

Gister de scan gehad voor het hartje helaas is er geen vruchtje meer te zien.. alleen een beetje vocht.. morgen gaan ze nog eens kijken voor de zekerheid maar kan er wel van uit gaan dat het is mis gegaan.. we gaan het weer opnieuw proberen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 10:42 



 
Profiel   

Ah nee, wat jammer. Het is ook zulk rotweer. De lente komt laat op gang. Hopelijk deze ronde raak en een plakkertje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 15:42 



 
Profiel   

We hebben gister nogmaals gescand voor de zekerheid voordat we haar hengstig zouden spuiten omdat er maandag alleen nog wat vocht te zien was..(ze dachten dat het het aan het oplossen was..) leek er vandaag toch een klein vruchtje te zitten  heel bijzonder.. dus nu gaan we vrijdag weer scannen dan zou ze op 30 dagen zitten (ei is destijds afgespoten en was er na 2 dagen ook echt af.. dus we rekenen dan ook vanaf dat moment dus latere bevruchting is niet mogelijk zou je zeggen)


Met 16 dagen leek het op een vruchtje van 13 dagen
Met 19 dagen leek het dubbel zo groot en begon het met vervormen
Met 26 dagen leek er alleen een blaasje met vocht te zitten
En vandaag dus op 28 dagen toch klein embryo nog geen hartslag te zien

Hebben meer mensen die dit topic volgen hier al eens vaker van gehoord of zelfs wel ervaring mee dat het zich niet zo snel ontwikkeld ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 10:50 



 
Profiel   

Vandaag een hartslag kunnen zien dus lijkt de goeie kant op te gaan *\%/* *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 19:19 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!!! Wat leuk! Toch een hartje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 19:31 



 
Profiel   

Wat fijn TS, gefeliciteerd!!
Maar wat een bijzondere situatie. Hebben ze het dan op de scan toch verkeerd gezien?

Ik ga duimen het zich positief blijft ontwikkelen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 19:33 



 
Profiel   

Het loopt kwa groei een aantal dagen achter maar ontwikkeld zich wel goed kwa de termijn dan zeg maar.. de DA zei ik heb er vertrouwen in dus dat geloof ik dan maar

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 19:38 



 
Profiel   

Wat een fijn nieuws! Blijft wel nog even spannend dus? Ga je haar op een later moment nogmaals laten scannen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 21:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 14 [ 349 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen