Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 14 [ 349 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

2022 | Hopelijk een zilverappel zwarte van Next Level

 
Profiel   

Oh wat heerlijk dat je het veulentje hebt voelen schoppen! Ennee.. bescheiden buikje nog hoor!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 12:28 



 
Profiel   

Even kleine update

De tijd gaat heel langzaam en Nikas buik groeit lekker door

Dag 217

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En even een een sfeerfoto <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 15:33 



 
Profiel   

Knappe merrie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 16:26 



 
Profiel   

Wat een knapperd! Ik vroeg me trouwens af, de meeste zilverappels hebben toch ook blonde/witte manen. Toch zie je dat haar kleur wel anders is. Weet je misschien hoe dat komt? Puur interesse

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 19:14 



 
Profiel   

_Mars schreef
Wat een knapperd! Ik vroeg me trouwens af, de meeste zilverappels hebben toch ook blonde/witte manen. Toch zie je dat haar kleur wel anders is. Weet je misschien hoe dat komt? Puur interesse


Helaas uit het zilveren gen bij haar niet heel duidelijk in een witte staart en manen.

Ze heeft het wel maar niet alles is wit zegmaar..
Ik heb het er laatst ook over gehad met iemand. Mogelijk wordt het onderdrukt door een ander bepaald gen.. hoe en wat weet ik niet precies. Ik ben nog geen pro in de kleurengenetica

De hele lijn van mijn merrie welken zilverzwart zijn, zijn allemaal in een hele bescheiden vorm.
Wel het mooie chocolade kleurtje op het lijf maar niet die extreme zilver witte manen. En vaak vervaagt de kleur ook meer wanneer ze ouder worden.. dubbel jammer dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 19:36 



 
Profiel   

Zou supercool zijn als die witte manen en staart er een keer uit kwamen bij een veulentje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 21:32 



 
Profiel   

lovejouuuIB schreef
_Mars schreef
Wat een knapperd! Ik vroeg me trouwens af, de meeste zilverappels hebben toch ook blonde/witte manen. Toch zie je dat haar kleur wel anders is. Weet je misschien hoe dat komt? Puur interesse


Helaas uit het zilveren gen bij haar niet heel duidelijk in een witte staart en manen.

Ze heeft het wel maar niet alles is wit zegmaar..
Ik heb het er laatst ook over gehad met iemand. Mogelijk wordt het onderdrukt door een ander bepaald gen.. hoe en wat weet ik niet precies. Ik ben nog geen pro in de kleurengenetica

De hele lijn van mijn merrie welken zilverzwart zijn, zijn allemaal in een hele bescheiden vorm.
Wel het mooie chocolade kleurtje op het lijf maar niet die extreme zilver witte manen. En vaak vervaagt de kleur ook meer wanneer ze ouder worden.. dubbel jammer dus


Thanks voor de uitgebreide uitleg! Wel echt super interessant dat er een ander gen weer invloed erover heeft. Zou inderdaad wel tof zijn als het veulen blonde lokken zou hebben haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 23:38 



 
Profiel   

Wat een prachtige combi!
Ik.volg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 01:07 



 
Profiel   

Oh wat een mooie combinatie,
ik ben erg benieuwd wat eruit gaat komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 01:16 



 
Profiel   

Vandaag dag 224

Nog even lekker gereden vanochtend :)
Zolang ze er nog zin in heeft doen we nog wat wat bejaarde gym


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 11:40 



 
Profiel   

Blijft een gaaf paard!

Ik volg ook, zit te denken aan Next Level voor mijn Gelderse merrie

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 23:31 



 
Profiel   

lovejouuuIB schreef
_Mars schreef
Wat een knapperd! Ik vroeg me trouwens af, de meeste zilverappels hebben toch ook blonde/witte manen. Toch zie je dat haar kleur wel anders is. Weet je misschien hoe dat komt? Puur interesse


Helaas uit het zilveren gen bij haar niet heel duidelijk in een witte staart en manen.

Ze heeft het wel maar niet alles is wit zegmaar..
Ik heb het er laatst ook over gehad met iemand. Mogelijk wordt het onderdrukt door een ander bepaald gen.. hoe en wat weet ik niet precies. Ik ben nog geen pro in de kleurengenetica

De hele lijn van mijn merrie welken zilverzwart zijn, zijn allemaal in een hele bescheiden vorm.
Wel het mooie chocolade kleurtje op het lijf maar niet die extreme zilver witte manen. En vaak vervaagt de kleur ook meer wanneer ze ouder worden.. dubbel jammer dus


Op vos is zilver bijna niet te zien.
Wil je zeker zijn dat ze die zilver gen heeft moet je ze best laten testen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 23:49 



 
Profiel   

ultimate: Op vos zie je zilver nooit, ook niet een beetje. Echter is de merrie van TS getest zilverzwart, dus dat het op vos niet toont is niet heel relevant in dit geval.
Zilver komt wel vaker zeer beperkt tot uiting, er lijken inderdaad genen te zijn die het onderdrukken of juist boosten. Er is namelijk een correlatie tussen mate van uiting en verschillende rassen (dwz dat je het bij bepaalde rassen altijd vrij duidelijk ziet en bij anderen zelden).

Ben benieuwd TS, vond je vos veulentje erg mooi! Is Next Level homozygoot voor zwart? Aangezien er dit jaar geen vossenkansen zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 00:07 



 
Profiel   

mooney schreef
ultimate: Op vos zie je zilver nooit, ook niet een beetje. Echter is de merrie van TS getest zilverzwart, dus dat het op vos niet toont is niet heel relevant in dit geval.
Zilver komt wel vaker zeer beperkt tot uiting, er lijken inderdaad genen te zijn die het onderdrukken of juist boosten. Er is namelijk een correlatie tussen mate van uiting en verschillende rassen (dwz dat je het bij bepaalde rassen altijd vrij duidelijk ziet en bij anderen zelden).

Ben benieuwd TS, vond je vos veulentje erg mooi! Is Next Level homozygoot voor zwart? Aangezien er dit jaar geen vossenkansen zijn?


Bedankt voor je uitleg Mooney! :D

Ja ik denk indd dat Next Level homozygoot zwart is!

Zowel vader als moeder hebben beide helemaal geen vos nakomelingen en kwa genetica van ouder/grootouders zou het ook mogelijk zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 08:11 



 
Profiel   

Spannend hoor, we duimen voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 08:20 



 
Profiel   

Wauw dit is een combo waar je u tegen zegt! Helemaal mijn smaak, ik volg graag mee!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 08:51 



 
Profiel   

meliss1812 schreef
Blijft een gaaf paard!

Ik volg ook, zit te denken aan Next Level voor mijn Gelderse merrie


Leuk! Mooie merrie heb je ook !

Nog even een weekje spannend.. of hij wel of niet wordt goedgekeurd. Ik hoop het in iedergeval..

Leer voor de volgende keer :+ Neem geen hengst die nog niet zn verrichtingen heeft gelopen scheelt je veel stress haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 09:14 



 
Profiel   

Welkom nieuwe volgers! Super leuk dat jullie meevolgen *\o/*


Mevrouw is alweer druk bezig met ontwikkelen

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 09:16 



 
Profiel   

Ziet er goed uit! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 10:59 



 
Profiel   

Ik volg even! Hele knappe merrie en ben rete nieuwschierig wat eruit komt. Ik heb Next Level op het lijstje voor mijn merrie dit jaar.

Jammer dat die terug getrokken is, maar kan me niet voorstellen dat hij niet goedgekeurd wordt. Weet jij of die ook elders voor HK aangeboden wordt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 22:10 



 
Profiel   

@Kimdime sorry voor de wat verlate reactie haha ik was het even vergeten

Maar ik weet niet of er ook nog andere stamboeken op de planning staan. Denk dat ze toch eerst het kwpn willen afsluiten en dan misschien later andere stamboeken gaan doen.

Jaa erg jammer vd mok. Lijkt mij wel dat hij anders wel examen mocht lopen, anders hadden ze hem er ook gewoon uit kunnen sturen.. ivp doorverwijzen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 20:04 



 
Profiel   

Morgen 240 dagen !
Wordt nodig tijd voor een nieuwe buikje foto. Helaas alleen deze.. Mevrouw groeit lekker door <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 20:13 



 
Profiel   

Hier een echte goede buikje foto <3


[ img ]

Inmiddels het rijden op een wat lager pitje, mevrouw vind het toch wat zwaarder worden.. veel spanning op de buik dus ook niet vreemd dat het niet meer fijn voelt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 20:29 



 
Profiel   

Ik volg ook weer, blijft een waanzinnig mooie merrie, foto's op de laatste 2 pagina's zijn echt om bij weg te zwijmelen.
Ze ziet er fantastisch uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 20:48 



 
Profiel   

Knapperd <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 21:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 14 [ 349 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen