Wat wordt het geslacht?
Zwartebonte merrie 71%  71%  [ 130 ]
Zwartbonte hengst 28%  28%  [ 53 ]
Totaal aantal stemmen : 183

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 33 [ 818 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Vlekjes en geen vlekjes in de maak

 
Profiel   

Klopt! Leuk dat je het zegt. Hier ben ik al lid van :)

Mag ik jullie voorstellen aan mijn nieuwe hond? Ontmoet Alayna Ylva. Ylva is een husky en woont lekker bij mama en papa in Zweden. Ze is 9 september geboren en we gaan 17 december naar Zweden toe!
[ img ]
[ img ]
Ze is de voorste :)
[ img ]

Zaterdag hebben Zilver en ik gestart op de clubkampioenschappen. Ze was heel fijn te rijden. Iets moe op het laatst. Het was weer de eerste binnen wedstrijd en best wel warm. De punten tellen niet mee met het knhs klassement.
We werden gewoon reserve clubkampioen met 202.5 punten *\o/*
[ img ]
[ img ]
Met mijn lieve moeder <3
[ img ]
En nog wat plaatjes van Arjen Schilperoord
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Ik ben zo trots <3

Fayola had ook een mooie mijlpaal zaterdag. Nog 200 dagen tot veilig :D
[ img ]

Ze zijn deze week alweer 4 en 5 maand drachtig. Dan zal ik ze weer even opstellen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 09:56 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Lieve koppies <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 10:49 



 
Profiel   

Hier ook maar even volgen al lees ik natuurlijk veel in het dikke buiken topic ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 14:07 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Hier ook maar even volgen al lees ik natuurlijk veel in het dikke buiken topic ;)

Leuk! Altijd welkom :)
Het is nu vooral de 'saaie' periode. Dat merk ik wel aan de activiteit hier hihi :o

Fayola haar eerste en enige kind is gisteren uit de zomerweide gekomen! Nu 1.5 jaar oud.
V. Just Wimphof
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Ik vind hem heem gaaf geworden!
En de kinderen van Zilver doen het ook zo goed! Silvester is al bijna 7 maand oud
[ img ]
Verder krijg ik voornamelijk filmpjes gestuurd van hem :)
En Laventhe... wauw.. ze is geweldig mooi. Nu 2.5 jaar oud en heeft voor het eerst een singeltje en hoofdstel omgehad :) Super leuk!
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Zo leuk om te zien! De kids zijn mooi uitgegroeid :D

Nou maar weer terug naar de dames. Dit vinden ze er van :=
[ img ]
Fayola denkt er nog even overna
[ img ]
Knappie
[ img ]
Ik zie er nog niks aan :+
[ img ]

Morgen gaan Zilver en ik als viking figureren in de film Grutte Pier. Zo zin in!! We komen gewoon in een film *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 12:39 



 
Profiel   

Zondag was het zo ver! De filmdag! Wat een leuke ervaring was dat. Ze was super braaf. Er was een vraag wie met vlag kon rijden. Elk paard was er te bang voor maar ik wou het wel proberen :) "Hoe vaak heb je met vlag gereden?" Uh nooit :+ Zo braaf <3
[ img ]

Eerst speelden we de optocht van het leger. Jammer genoeg plenste het heel erg hard en in combinatie met de gure wind zijn we echt heel erg koud geworden.
Na deze scène was de battle scène. Dit gaat om de slag van Warns van vroeger. Grutte Pier is een krijger die streed om de vrijheid van Friesland
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Deze 2 zijn gemaakt door fotografe Framed by D
[ img ]
[ img ]
Met deze scène ben ik vroegtijdig gestopt. Zilver (en ik ook) was moe, koud en hongerig. Er waren nog 2 ruiters die het toen genoeg vonden. Ik ga niet mijn merrie opjagen als ze moe is. En ze is ook drachtig. Uiteindelijk van 1 uur tot 5 uur op haar rug gezeten. Zonder enkele pauze in de gure wind en harde regen. Ik luister naar haar en we hebben haar heerlijk ingepakt met dekens en eten gegeven :j

Ik spam later nog wat plaatjes. Ik krijg nog wat van de fotografe en mijn bokt upload werkt even niet mee :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 12:45 



 
Profiel   

Wat gaaf!!
Geweldig dat je mee mocht doen en dat ze zo braaf was. En goed aan haar eigen behoeften gedacht, top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 13:08 



 
Profiel   

Heel gaaf maar jeetje wat een lange dag! Ik snap dat je ermee gestopt bent op een gegeven moment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 12:17 



 
Profiel   

wauw wat onwijs gaaf!!! ik volg ook voor de merries!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 11:02 



 
Profiel   

Bootsiebob schreef
Wat gaaf!!
Geweldig dat je mee mocht doen en dat ze zo braaf was. En goed aan haar eigen behoeften gedacht, top!

Dankjewel!! Jaa ik spaar haar graag :D

LyonaHors schreef
wauw wat onwijs gaaf!!! ik volg ook voor de merries!

Leuk! Welkom!

Mer1980 schreef
Heel gaaf maar jeetje wat een lange dag! Ik snap dat je ermee gestopt bent op een gegeven moment.

Het was zeker een lange en vooral koude dag. Wel een gave ervaring. Ben wel blij dat ik eerder gestopt ben :)

Zo. Eindelijk doet de bokt upload het hier weer :+
Nog wat plaatjes van de filmdag. Ik wacht nog op de fotograaf
[ img ]
[ img ]
[ img ]

We hadden zaterdag weer wedstrijd in de L1. Echt heerlijk gereden. Ze was zo braaf! Super halsstrekken tot de grond , goed verruimen en het wijken ging ook goed. Niet teveel stelling en mooi zijwaarts. Echt de verbeterpunten van ons. Helaas vond de jury het niet zo. Geen winstpunten. Maar ik ben trots op haar! Dit weekend gaan we weer :)
[ img ]

En gisteren hebben we meegedaan met een puzzelrit. Het was genieten in het bos :D
[ img ]
[ img ]
Bokker l_amanda_l was er ook! Ze is als 3 jarige in het water gevallen nadat ze struikelde. Helaas heeft dit haar veel angst voor water opgeleverd. Ze durfde altijd tot haar knieën en niet verder. Ging ze er ineens in!! Kon wel huilen zo trots :')
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Dankje lieverd <3
[ img ]

Fayola gaat ook nog goed! Nog niks aan te zien :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 18:32 



 
Profiel   

Jij doet zulke gave dingen met je paard wel een beetje jaloers en wat een top karakter heeft ze <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 12:35 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Jij doet zulke gave dingen met je paard wel een beetje jaloers en wat een top karakter heeft ze <3

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Lief ! Ik hou van afwisseling en Zilver gelukkig ook :D Ze is inderdaad heel braaf een makkelijk. Het is een paard die altijd 100% in zet en alles voor je wil doen. Ook al snapt ze het niet helemaal, ze doet echt altijd haar best :j

Vandaag weer gestart in de L1! Na een kleine domper vorige week gingen we er weer voor een volle 100% tegenaan. En niet zonder succes *\o/* 202.5 en 205 punten en twee keer een 3e prijs (B en L1 samen)
Na drie wedstrijden zijn wij alweer L1+7! :D Mijn doel is voor haar zwangerschapsverlof L2 te kunnen starten. Zoals het nu lijkt moet dat lukken <3 Ik denk dat ik nog 1 maand start. Misschien 2 maand. Merk dat ze moeite krijgt met de buiging. Ze groeit in de breedte. Vandaag het veulen kunnen voelen!
[ img ]
Zilver heeft een mijlpaal! Nog maar 150 dagen te gaan *\o/* Spot je een mini buikje? Wij zien het vooral bij de flanken breder worden
[ img ]
Knappe fayola nog 179 dagen te gaan
[ img ]
En samen van de week. Fayola vond er het hare van :+
[ img ]

Oh heb ik mijn zeepaard al geshowt? :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 17:20 



 
Profiel   

Jullie gaan lekker! Echt een leuk stel samen.

Zo leuk om jullie te volgen (al dan niet onder mijn meelees steen :+)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 20:50 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je dikke winstpunten! en jeetje haar halve hoofd onder water :D hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 10:06 



 
Profiel   

La_Lune schreef
Jullie gaan lekker! Echt een leuk stel samen.

Zo leuk om jullie te volgen (al dan niet onder mijn meelees steen :+)

Dankjewel!! Ik gok dat er veel meelezers zijn hoor :D Al mogen die natuurlijk ook altijd een gokje wagen :D

Mer1980 schreef
Gefeliciteerd met je dikke winstpunten! en jeetje haar halve hoofd onder water :D hihi

Dankje!
Haha ja geniaal! Gek meisje :+

Even een rustige week. 1x gelongeerd en gisteren heerlijke strandrit gemaakt!! Het gaat heel goed met haar waterangst!
Foto's door Ninkes fotografie
[ img ]
[ img ]
[ img ]
En eigen plaatjes
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Vandaag wat kiekjes van ze gemaakt in de paddock. Ze zijn lekker gepaneerd. De dames groeien vooral in de breedte :j
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 18:46 



 
Profiel   

heerlijk zeg woon je vlakbij het strand ofzo? prachtig en ik blijf je 'hoofdstel' bijzonder vinden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 20:57 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
heerlijk zeg woon je vlakbij het strand ofzo? prachtig en ik blijf je 'hoofdstel' bijzonder vinden :D

Helaas niet :D Het is met de trailer anderhalf uur rijden. In principe alleen een stuk afsluitdijk. De spartelvijver is gelukkig maar een halfuurtje
Hihi dat hoor ik vaker :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 05:47 



 
Profiel   

Fayola vandaag 5 maand drachtig :D
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Zilver is morgen 6 maand drachtig. Alvast foto's gemaakt
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Even een vergelijkingsfoto van Zilver vergeleken haar andere dracht. Ik hoop echt heel erg op een merrie dit keer := Al is een hengst ook welkom hoor! Maar een merrie is net wat makkelijker houden hier thuis. Wat denken jullie ? :D (gokje doen kan nogsteeds :D )
[ img ]

Nog twee foto's van Annalies Kemp fotografie
[ img ]
[ img ]

Ylva gaat ook heel goed! Nog 50 dagen tot we haar gaan halen <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 18:30 



 
Profiel   

Gaaf weer hoor en Ylva <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 22:09 



 
Profiel   

Ik heb stil mee gevolgd, maar nu moet ik toch even reageren. Wat hebben jou dames al een buikjes zeg! <3 Mijn merrie is nu bijna 5,5 maand drachtig, ze heeft een beetje een hangbuikje maar aan de voorkant zie je nog helemaal niks. Vooral bij Fayola zie je het echt al goed zeg! Wordt zij nog gereden?
Zo gaaf die Zilver. Ik ben er stiekem wel jaloers op dat je er echt alles mee kan en ook doet. Echt om trots op te zijn.
De foto's van de vorige drachten, is dat een foto op ongeveer het zelfde aantal dagen? Zoja, vind ik haar nu meer dragen zoals bij het merrieveulen in 2019. Dus wie weet is het wel een merrietje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 19:21 



 
Profiel   

Leuke update weer!
En Fayola heeft er al zin in qua buik :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 20:55 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Gaaf weer hoor en Ylva <3

Wat een dropje he <3

La_Lune schreef
Leuke update weer!
En Fayola heeft er al zin in qua buik :D

Dankje!
Ja ze wordt breed :wow: En ze is nog maar een maand minder ver dan Zilver := Dat wordt nog wat :')

Yvk schreef
Ik heb stil mee gevolgd, maar nu moet ik toch even reageren. Wat hebben jou dames al een buikjes zeg! <3 Mijn merrie is nu bijna 5,5 maand drachtig, ze heeft een beetje een hangbuikje maar aan de voorkant zie je nog helemaal niks. Vooral bij Fayola zie je het echt al goed zeg! Wordt zij nog gereden?
Zo gaaf die Zilver. Ik ben er stiekem wel jaloers op dat je er echt alles mee kan en ook doet. Echt om trots op te zijn.
De foto's van de vorige drachten, is dat een foto op ongeveer het zelfde aantal dagen? Zoja, vind ik haar nu meer dragen zoals bij het merrieveulen in 2019. Dus wie weet is het wel een merrietje :D

Wat een leuk bericht!! Ja ze worden voornamelijk breed :)) Maar dat mag gelukkig hihi.Fayola wordt hobbymatig nog zo nu en dan gereden. Maar niet 3x per week. Zilver daarintegen dan ook niet altijd 3x _O- Maar wel intensiever :j
Leuk dat je het zegt! Ik doe altijd maar net waar ik zin in heb. Of ik soms wel denk.. oeii wat als het mis gaat... ja hoor. Maar dan denk ik ook weer. Ach zien we wel weer. Merk dat mijn paard het relaxte wel overneemt. Ze pakt alles ook met alle 4 hoeven aan :P Ze wil echt zo graag voor je werken en als je het haar uitlegt doet ze het ook.
Van die 3 foto's is het merrieveulen 2019 184 dagen en hengstveulen 2021 183 dagen . Ik heb donderdag foto's gemaakt op dag 182.

Vandaag zijn we in Vinkega gestart. Ik merk dat ze het zwaarder krijgt nu ze al 6 maanden drachtig is, voornamelijk met de galop. Wel fijn gereden en merk echt dat we vooruit gaan <3 Nog een paar dingen op de planning en dan gaat ze lekker op zwangerschapsverlof :(:)
Vandaag 5e en 6e geworden met 189 en 186 punten van de 27 deelnemers. Zeer tevreden mee en het klopte ook met mijn gevoel :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 21:08 



 
Profiel   

Jullie gaan als een trein en weer een paar mooie punten binnen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 18:21 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Jullie gaan als een trein en weer een paar mooie punten binnen!

Dankje! Ze doet altijd zo haar best <3

Jut en jul. Team dikkie :+
[ img ]
Beide los. Had verwacht dat dit niet ging werken :')
[ img ]
Zilver begint ook uit te dijen :=
[ img ]

Aankomende zaterdag heeft ze opname dag bij het barock pinto stamboek en daarna een ibop. Hopelijk word ze opgenomen in het stamboek. Wel makkelijk straks voor het veulen :) Vond dit makkelijker dan volgend jaar met een veulen er nog bij.
Verder heb ik nog één L1 wedstrijd staan en ons L2 debuut. Daarna heeft ze zwangerschapsverlof :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 19:31 



 
Profiel   

Gisteren aan de fiets meegenomen naar een vriendin 2 straten verderop. Even met warm water gewassen en daarna wellness onder het solarium {:}
[ img ]
[ img ]
En dan vandaag de grote dag. De reden dat ik haar voor de Barock pinto keuring wou hebben was puur voor het veulen zodat die beter papier zou kunnen krijgen en dat het inschrijven makkelijker is als de moeder al geregistreerd is.

Het ging zo goed! Draven aan de hand weer wat lauw en van het achterbeen af. Zoals altijd aan de hand. Los een kanon!! Een 8 op de draf <3 Wordt ze gewoon STER merrie :oo *\o/*
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Daarna moesten we IBOP rijden. Het was een 20x60 baan en een trage proef :+ Ze was wat op. Wel fijn te rijden. Krijgen we ook nog het ibop predikaat *\o/* Zo trots!
[ img ]
[ img ]
Ben heel erg blij. Mooie lovende woorden.
Hier nog een klein stukje film van haar keuring. En ja ze liep bijna de jury omver := (ze jagen haar zo op want ze moest eigenlijk een stukje galop laten zien maar dat paard was veel te blij :+ )

Foto's van deze dag van de fotograaf komt later :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 14:29 



 
Profiel   

Zo en of ze kan draven wauw. Gefeliciteerd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 17:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 33 [ 818 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen