Krullenveulen in de maak!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kellykeuhh

Berichten: 1345
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-22 22:21

Mooney; Klopt ;)
Ze is ook gewoon ontzettend knap (al zeg ik het zelf :o ), zit mooi in elkaar en heeft bovendien ook al een erg fijn karaktertje. Ze is intussen net de 2 weken voorbij en loopt intussen al zonder moeder de weide op, is inventief en nieuwsgierig, ontzettend mensgericht en leert vlotjes. Er zit ook best wel wat karakter en pit op }>

Intussen kreeg ik inderdaad al meermaals berichten met de vraag of ik haar zou willen verkopen, maar zolang ik het gewoon kan blijven betalen (je weet uiteindelijk nooit wat je meemaakt), blijft ze. :D

Marley93;

Dankjewel <3 Gewicht verliezen gaat altijd zo snel.. Maar terug in gewicht bijkomen is toch wel wat lastiger. Ik merk wel dat ze haar portie voer na een tijdje gewoon laat staan en daarna rustig verder eet. Dat geeft me gelukkig wel de indicatie dat ze voldoende krijgt nu.
Ze krijgt nu;
- 2x een goede portie hooi
- Equifyt zupa
- Pavo Fiberbeet
- Pavo Podo Lac
- Marstall force balancer
en lag uiteraard dagelijks de weide op, al zijn we dit gezien het fructaangehalte nog rustig aan het opbouwen..

Ik hoop snel verandering te zien :')

marley93

Berichten: 6037
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Krullenveulen in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 06:17

Het is mega frustrerend inderdaad. En als ze er ook geen aanleg voor heeft om aan te komen, is het helemaal een strijd.
Ik duim dat ze er over een week of wat weer beter uitziet. Komt vast goed met jouw zorgen +:)+

kellykeuhh

Berichten: 1345
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-22 22:05

Zo, het is alweer even geleden maar ;; iedereen maakt het goed! Tiara is weer helemaal bekomen en we hebben Lily net gespeend. Zij staat nu eventjes met ons Shetje thuis en Tiara mag binnenkort eventjes met mijn 2 ruinen naar de grote weide om nog wat aan te sterken voor de winter. Lily begon veel van haar te vragen dus het spenen moest wel echt doorgaan.

Nog wat recente beeldjes!

Afbeelding

Afbeelding

papa

Afbeelding

mama

Afbeelding

en babysit van dienst!

Afbeelding

Wij doen trouwens mee aan de merrieverkiezing 2022 <<) :D *\o/*

gerlindie

Berichten: 4642
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Krullenveulen in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 22:08

Wat een heerlijke foto's!
Vooral die met Tiara vind ik echt heel leuk <3

Al zijn ze eigenlijk allemaal fantastisch :j

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Krullenveulen in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 07:21

Die is donker geworden zeg! Wat een gezellige foto's

miereneter

Berichten: 2536
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Krullenveulen in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 08:45

Geweldige foto's! Heb net je topic doorgelezen. Heel knap veulen, zo schattig die krullen. Ouders en babysit mogen er ook wezen.