Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 27 [ 666 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 27  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Uitbreiding in de drakenkudde

 
Profiel   

Dat is vervelend zeg! Wat stom dat ondanks jouw hulpvraag dit niet gezien is…
Hopelijk na kliniek weer beter
Niet drachtig worden is nog een van de minste problemen die je hiervan kunt krijgen denk ik :(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 12:45 



 
Profiel   

Wat vervelend van die kies, helemaal na het al aangegeven te hebben -O- Interessant trouwens dat verband bij mensen!

Is het bezoek aan de kliniek al snel gepland?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 15:57 



 
Profiel   

Ziet er heftig uit. Ik vraag me af hoe dat eerder over het hoofd is gezien, maar ik ben geen paardentandarts, dus geen idee hoe lastig zoiets te zien is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:19 



 
Profiel   

Klopt hasufel, zo'n ontsteking is natuurlijk nooit bevorderlijk voor de algemene gezondheid.

Het bezoek is gepland, er is wel wat wachttijd maar ze eet prima dus ik denk dat ze dat ook nog wel volhoudt. Met trainen even kijken wat we doen, het staat me een beetje tegen om nu met deze kennis druk op de zijkant van de wang te plaatsen.
We gaan haar 17 november brengen naar de kliniek en dan wordt ze 18 november geopereerd. Normaal gebeurt dat gewoon staand, maar vanwege haar kleine maat was dat mogelijk lastig dus daar bellen ze nog voor terug. Ik hoop dat het wel gewoon staand kan, scheelt toch weer een hoop stress met opstaan.
Verder maar heel hard duimen dat Kirs zich goed houdt, we nemen Vu momenteel zelfs niet mee van het erf voor een wandelingetje omdat Kirs daarvan in de stress schiet. Dus een dag zonder Vu zal ze niet leuk vinden. Ik ben dan altijd gelijk een beetje angstig dat ze mogelijk verwerpen door dat soort dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 16:20 



 
Profiel   

Oh nee zeg wat een rot nieuws! Wel fijn dat je het toch hebt gevonden, want nu kun je er in elk geval wat aan doen. Ik duim dat alles goed verloopt met Vu en dat Kirs er ook niet te veel last van zal hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 13:12 



 
Profiel   

jeetje, niet voor te stellen dat ze zoiets over het hoofd hebben gezien toch? balen zeg, en sneu voor Vu natuurlijk. Hoop dat het voor Kirs niet al te veel stress oplevert als Vu een dagje weg is. Misschien is ze tegen die tijd al helemaal blij met Relpda, en kan ze Vu wel even missen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 14:20 



 
Profiel   

Dankje piffgek!
Juval: Ja gek he, maarja waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ik heb wel de beslissing gemaakt om ze voortaan dus te laten doen door de tandarts die nu is geweest om herhaling te voorkomen. Het niet zonder Vu kunnen is echt sinds de dracht dus ik hoop inderdaad dat ze dan maar een beetje over Relpda gaat lopen moederen.

Relpda is ondertussen sinds maandag van haar moeder af, dan kan ze even 2 weken wennen aan gespeend zijn voordat ze hierheen komt. Ook wel prettig, van je moeder afgehaald worden en dan gelijk zo'n lange reis in één dag is wel heftig. Dus nu wordt het rustig opgebouwd. Ze lijkt zich niet zoveel zorgen te maken, ik kreeg vandaag deze foto:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 19:16 



 
Profiel   

Relpda is echt knap! Heeft een bijzonder hoofdje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 21:17 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 13:16 



 
Profiel   

Ohh wat is ze groot! Heel mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 13:18 



 
Profiel   

Die is inderdaad echt groot zeg!
Verwacht je dat ze dit kleurtje houdt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 13:52 



 
Profiel   

daar is ze dan!!! heeft ze een goede reis gehad, en hoe gaat het nu?

gefeliciteerd!! ze is prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 15:03 



 
Profiel   

gerlindie schreef
Die is inderdaad echt groot zeg!
Verwacht je dat ze dit kleurtje houdt?


als je de donkere plekken op de benen en schoft ziet kan het nog wel eens een toverballetje zijn, zou zo maar eens heel donker kunnen worden. ik ben heel benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 15:05 



 
Profiel   

Ze ziet er goed uit :)

Tijd voor een Rel(pda)topic O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 16:12 



 
Profiel   

Ja, ik zei ook al... daar gaat de illusie dat Vu (en Kirs) groter lijken dan ze zijn. Ik denk dat Relpda nu 5 cm groter is tov Vu, dus dan zit ze rond de 1.25. Mooi op schema om een grote D of kleine E te worden. Maar wel groot vergeleken met het smurfenduo haha.

Relpda is een wildkleur vos, of red dun in het Engels. Ze blijft dus altijd een stuk valer dan een gewone vos, dat is de verdunning die zijn rol doet. Wel heeft ze het typische donkere hoofd, schoudervlek, zebrastrepen en uiteraard aalstreep die daar ook bij horen. Dat is wat dat toverbal effect geeft. Het kan best dat ze in volwassen vacht iets lichter of donkerder uitvalt, maar echt oranje of dieprood zal ze nooit worden.
Naast knaloranje Vu wordt het natuurlijk ook nog even uitvergroot.

Kirs is ontzettend kwaad dat er een concurrent voor aandacht van Vu en het eten is toegevoegd. Daar ging de rest ook lelijk door doen. Dus voor nu hebben we Kirs en Kruse even apart en Relpda samen met Vu, die het vriendelijkste doet. We zijn er dus lekker druk mee bezig, want het weer werkt niet echt mee met twee groepjes een veilige ruimte bieden. Maar ze staan er nu mooi bij.

Even recht uit de camera:
Vu en Relpda:
[ img ]

[ img ]

Opinie van Kirs
[ img ]

En een snelle uit de mobiel om even het aalstreepje te kunnen laten zien.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 17:23 



 
Profiel   

:') ze staat nog geen 24 uur met Vu...

[ img ]
Detective duo heeft al een defecte draad gevonden.

[ img ]
Driehoek oortjes en zebrastrepen <3

[ img ]
Bende van ellende op pad

[ img ]
En toen kwam de ochtendzon door *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 10:27 



 
Profiel   

Wat een knapperd, ze laat zich nu al 'opvoeden' door Vu :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 16:08 



 
Profiel   

Knappe baby hoor! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 20:35 



 
Profiel   

:D Bedankt Riviera en Goldwynn

Vandaag weer een mijlpaal voor Kirs: we zitten op de 200 dagen dracht. Ze had echt een kei leuk uitstekend buikje toen ik aan kwam lopen, maar eer ik mijn spullen had weggelegd en mijn mobiel in camerastand had staan was de drakenbaby alweer in een minder opvallende positie gerold.
Dus we moeten het doen met een plaatje van de zijkant, lekker ongepoetst met een Vu op de achtergrond die een wedstrijdje aan het doen is wie de dikste buik kan kweken..
[ img ]

Arme zachte Relpda, ze wordt gelijk onderworpen aan lessen in een enige echte vosmerrie-blik :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 20:55 



 
Profiel   

Zaterdag hebben ze even een uurtje samen gestaan... werken wil kirs niet meer maar voor veulentjes terroriseren wil ze nog best even het gas open draaien }:)

Leuk spelletje bij boze Kirs, zoek de oren :Y)
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Met genoeg ruimte blijft het gelukkig bij wegjagen en kwaad kijken. Met een draadje ertussen onder het afdak gaat het al steeds rustiger.

Relpda is verder nog heel en blij, die maakt zich niet zo snel druk.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 18:56 



 
Profiel   

Vind relpda een mooi paardje! Weinig rel dus bij haar, maar wel bij kirs wat is die jaloers zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 19:28 



 

Haha wat een boze blikken := leuk dat Relpda er is! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 19:36 



 
Profiel   

Heerlijk overbouwd zo te zien :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 19:44 



 
Profiel   

Kirs kan echt een feeks zijn. Ik denk vooral dat ze zich wat omhoog probeert te boksen in rang. Kirs is van veel drama maken, maar zodra ze een beetje tegengas krijgt druipt ze snel af. De rest van de groep weet dat en neemt haar dus niet zo serieus als ze stampenij staat te maken. Zo'n kleintje is er natuurlijk wel van onder de indruk dus dan slaat ze haar slag.

Haha ja Relpda is mega overbouwd momenteel. Haar kont is al op okselhoogte bij mij, dat gaat wat worden later qua formaat :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 21:28 



 
Profiel   

Ik waarschuw jullie vast even. Aan het einde van de reeks treffen jullie een hele zielige, drachtige pony aan die in de regen moest poseren ;(

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ik zou bijna een kaartjesactie opzetten om het leed wat te verzachten...
Mens is ook verdrietig dat een nieuwe telefoon de reeks verstoord met andere lettertype

Van voren begint het ook leuk te worden:
[ img ]

Ik twijfelde wel even om Vu op de foto te zetten en te kijken of het opviel. Ze kan prima door als buik-dubbel voor Kirs...
[ img ]

Oh en er is een soort van vrede gesloten binnen de groep *\o/* dus ik kan Vu met een gerust hart wegbrengen naar de kliniek woensdag
[ img ]


Laatst bijgewerkt door mooney op 13-11-21 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 22:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 27 [ 666 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 27  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen