Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 27 [ 666 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Uitbreiding in de drakenkudde

 

Haha dat hangende koppie in de regen :') Leuk rijtje foto's zo!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:22 



 
Profiel   

Geen woord teveel, hartverscheurend

Wat fijn dat er vrede heerst! Spannend woensdag

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 21:33 



 
Profiel   

Dankje!

Ja woensdag wordt spannend, ben heel benieuwd hoe Kirs zich gaat houden en ook het transport van Vu vind ik wel spannend. Vu is eigenlijk prima op de trailer, maar ik heb haar nooit alleen mee genomen. Als we weg gaan voor iets leuks is het altijd Kirs en Vu samen. En dan donderdag duimen voor het goede verloop van de behandeling/operatie. Zolang dat staand gaat kunnen ben ik niet zo bang.
Opstaan na liggende verdoving vind ik wel eng, dus ik hoop dat dat niet nodig gaat zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 09:40 



 
Profiel   

Snelle update van Vuutje.
De operatie had wat tegenslag omdat de kies geen zin had om te vertrekken, dus helaas kunnen we haar morgen pas halen. Maar ze is die rotkies kwijt en maakt het naar omstandigheden goed.
Kirs en Relpda doen het gelukkig goed zonder Vu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 19:22 



 
Profiel   

Oh wat fijn dat het klaar is! Moest ze nou onder narcose? Opstaan dan weer goed gegaan?
Veel beterschap voor haar

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 09:35 



 
Profiel   

Ze hebben moeten stempelen, volgens mij is dat inderdaad liggend maar ze zeiden dat ze zich goed had gedragen (de grootste verrassing van de dag :') ) dus dat lijkt weer te duiden op staand.
Ik hoor het bij het ophalen wel uitgebreid, ze is in ieder geval heel dus als het liggend is geweest is het opstaan goed gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 10:17 



 
Profiel   

fijn dat het achter de rug is!!
goede reis naar huis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 13:56 



 
Profiel   

Vu is er weer <3. Het was echt een hoopje ellende toen ik aankwam. Ze is goed verzorgd, er lag voldoende eten in de stal. Maar allemaal dingen die ze niet lust... als ik haar buik en gewichtsverlies zag denk ik zo dat ze geen hap heeft genomen. Daarnaast duidelijk onthusts van alles wat er gebeurt was, het is normaal een dame met een vlotte babbel maar nu was ze heel terughoudend.
Het koppie zegt genoeg denk ik
[ img ]

Thuis werd ze warm onthaald en na even wat benen strekken dook ze op het hooi dus gelukkig eetlust genoeg. Voor Relpda die even gezellig wilde komen kletsen had ze echt even geen tijd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 20:36 



 
Profiel   

Fijn dat ze gelijk al weer goed kon eten, maar jammer dat ze het niet naar haar zin heeft gehad. Maar ja, wie vindt het nou wel leuk bij de dokter

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 20:24 



 

Haha, een rooie piranha :P Wat staat ze er inderdaad sneu bij op je foto, zeg. Fijn dat ze weer lekker wilde eten thuis. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 20:38 



 
Profiel   

Ziekenhuizen zijn inderdaad ook gewoon stom :')

Volgens mij heb ik drakenbaby voor het eerst gevoeld vandaag <3 Ik zag de buik van Kirs wat bewegen en toen ik voelde drukte er wat tegen mijn hand. Ik heb het ook nog voor jullie proberen te filmen, maar drakenkind is cameraschuw en hield zich gelijk rustig.

Vu is heel blij dat ze gelijk Relpda weer in de schoot krijgt geworpen :')
[ img ]

Wel heel fijn om de club weer compleet te hebben, ze kunnen mooi op tint opstellen.
[ img ]

Relpda is wel echt een makkelijk veulen. Ik wilde even een video maken die ik kan gebruiken voor mensen die touwhalsters bestellen om te zorgen dat ze ook echt mooi zitten tijdens gebruik. Relpda is handig qua hoogte om dat te filmen, dus ik dacht.... doe eens gek en pak de minst voor de hand liggende pony om een instructiefilmpje mee op te nemen. Ze vond het allemaal wel prima, zolang er aandacht is is het al snel goed.
Mijn filmrobotje vond het op onhandige momenten ook leuk om wat sfeerbeeldjes te schieten, dus of het echt een handige video is betwijfel ik. Maar om even een beetje te lachen en Relpda een complimentje te geven voor het geduld:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 17:02 



 

Wat is ze braaf, zeg. <3 En mooie halsters maak je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 17:09 



 
Profiel   

Ah mooi, al die vosjes

Ze kan wel echt lelijk kijken zeg

En mooi model zo voor je halster :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 20:27 



 
Profiel   

Bedankt!

Ja vies kijken zit in de familie, dat kunnen ze allemaal heel goed :')

Relpda is een dropje <3 heel anders qua karakter dan Vu en Kirs, maar ook heel leuk. Het zal me ook niets verbazen als die als ze volwassen is de leidende rol op zich gaat nemen. Nu is het een soort anarchie, het is wel een groep maar iedereen doet maar een beetje haha. Vroeger met Pas stond hij duidelijk wel aan het hoofd, nu hebben we geen pony die de leiding op zich wil nemen (Kruse en Vu) of dat kan (Kirs). Kruse en Vu boeit het weinig, zolang ze hun ding maar kunnen doen en Kirs maakt te veel drama om serieus genomen te worden. Ik denk dat Relpda stabiel genoeg is om later die rol op te pakken zonder er misbruik van te maken. We gaan het zien.
En rangorde is natuurlijk een heel menselijk ding, maar vaak zie je wel iets meer structuur in een groep dan dit haha

Relpda heeft ons wel flink laten schrikken, ik zat nog helemaal in mijn hoge adrenaline/cortisol niveau door het gedoe met Vu. Toen kwam Relpda opeens kreupel de wei uit draven.. Bij het voelen voelde ik ook nog een verdacht bultje/kuiltje op het been en toen was ik natuurlijk gelijk helemaal van de wap.
Hemel en aarde verzet om de volgende dag gelijk te laten kijken door een dierenarts, tijdens werktijd (best pittig als je werkt met jongeren met autisme).... kom ik aanlopen, loopt ze vrolijk rond :+
Gelukkig weinig aan de hand dus, een glijder gemaakt of gestoten/getrapt. Maar niets blijvends. Gelukkig maar, alleen baasje voor schut als overbezorgde ponymoeder.

Kirs staat al de hele week lekker op de achtergrond modderig en blij te wezen. Ik vind het zelf stom als ik niet even wat met haar doe, maar zolang ik een emmer voer voor haar neus zet elke dag vindt zij het wel prima.

Zal ik het linkje voor de gokjes weer eens naar boven toveren dit weekend? We beginnen toch wel langzaam in de buurt te komen van maart :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 13:00 



 
Profiel   

Ik zag dat het linkje door sommigen al was gevonden. Mooi gokje kwam ik tegen :D

Voor degenen die een gokje willen doen omtrent geslacht, kleur en datum en dat nog niet hebben gedaan:
https://forms.gle/xUvQC6u2TxSdmazQ7

En even wat kiekjes, want het topic zou eigenlijk wat meer over onze hoofdpersoon moeten gaan.
Er waren twee (vredige) demonstranten tegen aandacht voor Kirs :')
[ img ]

Favoriete momentje van de dag, lekker eten. Voor mij een mooi moment om buik te staren
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 19:59 



 
Profiel   

Ik heb hem ook eidelijk even ingevuld. Wat is ze nog bescheiden vergeleken met mijn ponies _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:05 



 
Profiel   

KittyDylan schreef
Ik heb hem ook eidelijk even ingevuld. Wat is ze nog bescheiden vergeleken met mijn ponies _O-

Ik vind haar al heel breed eigenlijk haha. Helemaal omdat ze nog tot maart moet. Op de foto lijkt het sowieso dunner vind ik zelf. En we proberen haar qua voer niet te hoog te zetten, ik wil geen complicaties en dan moet je met een grotere hengst toch wel even een beetje opletten dat ze niet te zwaar worden. Dus wat je ziet is ook echt veulenbuik, geen spekjes.

Heb jij al skippyballen op pootjes lopen? 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:09 



 
Profiel   

Uhh :')
[ img ]
Begin april

De andere van half april is meer vergelijkbaar met Kirs :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:53 



 
Profiel   

Jeetje die gaat Pepper nadoen :') Kirs was zelfs de dag voor de bevalling niet zo breed de laatste keer haha.
Dit is Kirs op 16 mei 2017, minder dan 12 uur later was Vu er...
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 21:44 



 
Profiel   

Ik heb geen voor aanzicht van Fflur 12 uur van te voren, maar ze was wel ontzettend rond en dan ook nog een klein veulen :')

Kirs ziet er gewoon strak uit :j :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 22:10 



 
Profiel   

Ik ben vandaag geschopt toen ik bij de pony's was....

door drakenbaby <3 Hij/zij is lekker aan het dansen in de buik van Kirs momenteel...

We kunnen bijna gaan aftellen vanaf 100 dagen. En ik heb een zooitje kerstdingen besteld om leuke Kerst foto's te maken. Dus ergens komende tijd komt er weer een foto update aan.

Kijken of Kirs het evenveel kan waarderen als haar verjaardagshoot een paar jaar geleden :') Ben benieuwd of ze op jaar verjaardag nog een dikkie is of dat er dan al een veulentje langs staat. Kirs is zelf jarig op 11 maart, dus ze zou zichzelf een veulentje cadeau kunnen doen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 20:20 



 
Profiel   

Geen idee of ik hier al gereageerd had, maar ik volg weer mee! Heb destijds met Vu stilletjes gevolgd!
Zal zo even een gokje wagen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 21:57 



 
Profiel   

100 dagen nog maar! Wat gaat dat snel

Weet je zeker dat je haar een plezier doet met zo’n shoot..? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 08:55 



 
Profiel   

Dankje Flubberboot, ook voor het berichtje bij de gokjeslijst :D

Hahahah hasufel, een beetje leedvermaak mag wel af en toe toch :') Hoe verveelder zij kijkt hoe leuker het wordt :+
Vu vindt dat soort dingen wel echt lachen, Relpda weet ik nog niet. Ik denk dat het haar niet zo veel uit maakt, die is vrij neutraal in haar doen en laten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 09:40 



 

Haha heerlijk, die resting b'tch face :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 19:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 27 [ 666 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen